Leugens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
Ben er ondertussen wel achter dat vrouwen net zulke vuige taal uitslaan als kerels. Of misschien nog wel erger.
Blijkbaar ja!quote:
Ik heb alleen postieve notesquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben binnen mijn relatie de havensjouwer.
*trots is*
Een maat waarbij je altijd achter een karretje aanloopt waar ze op kunnen steunen, dat is het beeld wat ik daarbij heb.quote:
Gas?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik hoor je niet, er zit iets in m'n oor.
Blijkbaar niet!quote:
*kraskras*quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:41 schreef Jareth het volgende:
[..]
Een maat waarbij je altijd achter een karretje aanloopt waar ze op kunnen steunen, dat is het beeld wat ik daarbij heb.
Dat komt door al die banaanvragen in het vorige topic.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of je worst lustquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat komt door al die banaanvragen in het vorige topic.
Lekker! Alle soorten wel! En eindelijk nog iemand die deze wel eens gebruikt:quote:
Dikke tetten zijn goed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef Takaiki het volgende:
[..]
*kraskras*
Jij noemt mijn tetten dik![]()
rukquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]scherp!
[..]
Lekker! Alle soorten wel! En eindelijk nog iemand die deze wel eens gebruikt: [ afbeelding ]
Nou, 1 van die moeders bij de sportvereniging heeft neppers, ziet er niet verkeerd uit. Maar das dan ook een MILFquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Wel echte dan. Neppers
20u!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:52 schreef Muis006 het volgende:
Qweee hoelaat ga je vanavond naar ZDT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |