Alsof jij dat nooit doetquote:
Je hebt 't er zwaar mee! Ofnie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, in de zomer, dus het valt allemaal wel mee, ik haal mijn quota wel.
Dat komt er niet he, slimmeke! Niet opgelet met biologie zeker?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Gequote voor 't nageslacht!
Welnee, eitje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt 't er zwaar mee! Ofnie?
Mijn nageslacht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat komt er niet he, slimmeke! Niet opgelet met biologie zeker?
Jij moet je eerste meisje nog zoenen manquote:
Fixedquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Naartjie Satsu en Yoko
Satsu is het kind van Yoko en Naartjie is rood en Yoko is de baas.
Ze zijn goed in baggeren he Q?quote:
Lief hoor. Klinkt als twee Siamezen en een rode tijger? Maar ik zal er ongetwijfeld naast zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Naartjie Satsu en Yoko
Satsu is het kind van Yoko en Naartjie is rood en de baas.
Puur ontopic dit.quote:
Ohquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij moet je eerste meisje nog zoenen man.
Ik ga maar weer eens aan het werk.quote:
Lijkt me verstandig, als je je schouder niet onder het kwijl wil hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh
eh
Ik ga maar met iemand anders schuifelen.
Zou ik ook graag doen. Vanmorgen al uitnodigingen voor een evementen vand e sportvereniging gemaakt.quote:
Ben je vrij?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou ik ook graag doen. Vanmorgen al uitnodigingen voor een evementen vand e sportvereniging gemaakt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij moet je eerste meisje nog zoenen man.
GODVERDOMME BART! JIJ KALE MAN DIE CHINEES LEKKER VIND!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh
eh
Ik ga maar met iemand anders schuifelen.
Nee, geen werk meer fftjes. projecten lopen allemaal in de fase dat er niet voor getekend hoeft te wordenquote:
A dirty mind is a joy foreverquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |