SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laf jouououou!quote:
Ik zou niet durven in ESF.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
Hork, gooi deze ff dicht. Eerst 600 posts in 't andere topic.
gastmodden is klapjes van Greys of Erik!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
Hork, gooi deze ff dicht. Eerst 600 posts in 't andere topic.
Klapjes van erik?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
gastmodden is klapjes van Greys of Erik!![]()
*slotje zet*
Vuile miet!quote:
Ook.quote:
Die kan dat.quote:
Die hoef ik ook niet. Ik slot alleen voor klapjes van Greys.quote:
Waarom?quote:
Ga je het risico nemen, is de vraag....quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet. Ik slot alleen voor klapjes van Greys.
Hmm. Het is wel eng.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga je het risico nemen, is de vraag....
Wie is er doodquote:
Die schijnt al iemand klapjes te gevenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet. Ik slot alleen voor klapjes van Greys.
Is dat zo? Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die kan dat.![]()
Naar het schijnt dan.
Ik.quote:
Op zolder bedoel je? Da's toch goed nieuwsquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niemand, maar vandaag mag ik blijkbaar boven
Nee joh, boven op jou. Terwijl het gisteren nog andersom wasquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Op zolder bedoel je? Da's toch goed nieuws.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niemand, maar vandaag mag ik blijkbaar boven
Oh jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, boven op jou. Terwijl het gisteren nog andersom was
Oh,met Bart, dacht al!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, boven op jou. Terwijl het gisteren nog andersom was
Vertel eens over zequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb al drie katten en die bevallen me prima, tenkjoeverriemuts.
Lompevrouwquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kinky wel
[..]
Ja natuurlijk, met wie dacht je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:
*schuldigquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:36 schreef Bart het volgende:
[..]!
Die heeft al een berg minnaars, en dus geen tijd meer voor hork.
Niet meer toch, sinds je getrauwd bent?quote:
Gewoon de reguliere planning, zelfde als Bart, daarom zoeken we troost bij elkaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet meer toch, sinds je getrauwd bent?
Alleen met kerst dus?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon de reguliere planning, zelfde als Bart, daarom zoeken we troost bij elkaar.
Stiekem is het eigenlijk nog beter ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon de reguliere planning, zelfde als Bart, daarom zoeken we troost bij elkaar.
Sssssssst!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Stiekem is het eigenlijk nog beter ook.
Das nog vaak. Je bent zeker met kerst jarig?quote:
quote:
Gequote voor 't nageslacht!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Stiekem is het eigenlijk nog beter ook.
Nee, in de zomer, dus het valt allemaal wel mee, ik haal mijn quota wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das nog vaak. Je bent zeker met kerst jarig?
Alsof jij dat nooit doetquote:
Je hebt 't er zwaar mee! Ofnie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, in de zomer, dus het valt allemaal wel mee, ik haal mijn quota wel.
Dat komt er niet he, slimmeke! Niet opgelet met biologie zeker?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Gequote voor 't nageslacht!
Welnee, eitje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt 't er zwaar mee! Ofnie?
Mijn nageslacht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat komt er niet he, slimmeke! Niet opgelet met biologie zeker?
Jij moet je eerste meisje nog zoenen manquote:
Fixedquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Naartjie Satsu en Yoko
Satsu is het kind van Yoko en Naartjie is rood en Yoko is de baas.
Ze zijn goed in baggeren he Q?quote:
Lief hoor. Klinkt als twee Siamezen en een rode tijger? Maar ik zal er ongetwijfeld naast zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Naartjie Satsu en Yoko
Satsu is het kind van Yoko en Naartjie is rood en de baas.
Puur ontopic dit.quote:
Ohquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij moet je eerste meisje nog zoenen man.
Ik ga maar weer eens aan het werk.quote:
Lijkt me verstandig, als je je schouder niet onder het kwijl wil hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh
eh
Ik ga maar met iemand anders schuifelen.
Zou ik ook graag doen. Vanmorgen al uitnodigingen voor een evementen vand e sportvereniging gemaakt.quote:
Ben je vrij?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou ik ook graag doen. Vanmorgen al uitnodigingen voor een evementen vand e sportvereniging gemaakt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij moet je eerste meisje nog zoenen man.
GODVERDOMME BART! JIJ KALE MAN DIE CHINEES LEKKER VIND!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh
eh
Ik ga maar met iemand anders schuifelen.
Nee, geen werk meer fftjes. projecten lopen allemaal in de fase dat er niet voor getekend hoeft te wordenquote:
A dirty mind is a joy foreverquote:
VINDT.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
GODVERDOMME BART! JIJ KALE MAN DIE CHINEES LEKKER VIND!
Lekker toch? Betaald niets doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, geen werk meer fftjes. projecten lopen allemaal in de fase dat er niet voor getekend hoeft te worden
Sir yes sir!quote:
Oeps.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Greys het volgende:
ESF is geen speeltuin.
Foei ende foei!
Geen posts verwijderen ajbZit op werk en via mobiel en tis druk hier dus GA JULLIE SCHAMEN en anders roep ik static. Zo. Dus.
Laf oh laf
Maar saai. En collega's die wel wat te doen hebben vinden het niet zo tof. Maja, wat moet ik anders doen?quote:
Nee hoor. Niet in het kanovinnie'squote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Lief hoor. Klinkt als twee Siamezen en een rode tijger? Maar ik zal er ongetwijfeld naast zitten.
Static? Die gastmod nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Greys het volgende:
ESF is geen speeltuin.
Foei ende foei!
Geen posts verwijderen ajbZit op werk en via mobiel en tis druk hier dus GA JULLIE SCHAMEN en anders roep ik static. Zo. Dus.
Laf oh laf
Naard is hommo en laat het allemaal over zich heen komen.quote:
Waar?quote:
Die posts kan jij toch terugzetten met je management-powersquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Greys het volgende:
ESF is geen speeltuin.
Foei ende foei!
Laf oh laf
Ik jou toch ook, dat hadden we toch afgesprokenquote:
Ik vind dat je best wat meer inzet mag tonen voor het riante salaris wat Danny ons geeft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Greys het volgende:
ESF is geen speeltuin.
Foei ende foei!
Laf oh laf
FOK! kost mij alleen maar. Jammerste is nog wel dat ik niet mee mag doen met prijsfrachen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind dat je best wat meer inzet mag tonen voor het riante salaris wat Danny ons geeft.
Pas je wel op veur heur veiligheidsspeldjes?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik jou toch ook, dat hadden we toch afgesproken.
Waar zitten die in dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas je wel op veur heur veiligheidsspeldjes?
Via mobiel? Dan doet straks heel FOK het niet meer als ik dat ga doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Die posts kan jij toch terugzetten met je management-powers. Anders heb je ook niets te doen hier in ESF. Saaie boel.
Volgens mij zijn er geen posts weg, want ik heb het topic openstaan met autorefresh en dan zie je verwijderde posts rood worden. En ik zie geen rode postsquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
MAar welke posts dan weg? Of loopt greys weer te zeuren om niets?
Vraag Muis maar. Ben weer ff werkennnnnquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
MAar welke posts dan weg? Of loopt greys weer te zeuren om niets?
Je weet zeker dat je contract verlengt wordt, dat je 'm naar een FOK!meet laat komen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag Muis maar. Ben weer ff werkennnnn
Mijn baas komt ook zaterdag (na het eten) dus anders stuur ik hem op jullie af
Raaaaaaaaaaaarrrrrrrrquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen posts weg, want ik heb het topic openstaan met autorefresh en dan zie je verwijderde posts rood worden. En ik zie geen rode posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |