Ik.quote:
Op zolder bedoel je? Da's toch goed nieuwsquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niemand, maar vandaag mag ik blijkbaar boven
Nee joh, boven op jou. Terwijl het gisteren nog andersom wasquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Op zolder bedoel je? Da's toch goed nieuws.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niemand, maar vandaag mag ik blijkbaar boven
Oh jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, boven op jou. Terwijl het gisteren nog andersom was
Oh,met Bart, dacht al!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, boven op jou. Terwijl het gisteren nog andersom was
Vertel eens over zequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb al drie katten en die bevallen me prima, tenkjoeverriemuts.
Lompevrouwquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kinky wel
[..]
Ja natuurlijk, met wie dacht je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:
*schuldigquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:36 schreef Bart het volgende:
[..]!
Die heeft al een berg minnaars, en dus geen tijd meer voor hork.
Niet meer toch, sinds je getrauwd bent?quote:
Gewoon de reguliere planning, zelfde als Bart, daarom zoeken we troost bij elkaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet meer toch, sinds je getrauwd bent?
Alleen met kerst dus?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon de reguliere planning, zelfde als Bart, daarom zoeken we troost bij elkaar.
Stiekem is het eigenlijk nog beter ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon de reguliere planning, zelfde als Bart, daarom zoeken we troost bij elkaar.
Sssssssst!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Stiekem is het eigenlijk nog beter ook.
Das nog vaak. Je bent zeker met kerst jarig?quote:
quote:
Gequote voor 't nageslacht!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Stiekem is het eigenlijk nog beter ook.
Nee, in de zomer, dus het valt allemaal wel mee, ik haal mijn quota wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das nog vaak. Je bent zeker met kerst jarig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |