Oh daar kan ie niet tegen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als het nog steeds zo glad is niet
Leluk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, ik heb om 13.00 uur een proefrit in een 508.
Zelluf.quote:
Wat, ik zag gister nog een meisje onderuitgaan op één van de drukste wegen hier in de buurt, en ik weet dat ik dat dan ben als ik op de fiets zou stappen. Jonge, ik vind altijd net dát gladde plekje en lig op de grond.quote:
Ohquote:
quote:
Hij is niet lelijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:13 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit een lelijke auto vinden.
Normale vaart, niet krampachtig doen. Dan komt 't goed. Als je jezelf bang gaat maken en verkrampt gaat fietsen gaat 't fout.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat, ik zag gister nog een meisje onderuitgaan op één van de drukste wegen hier in de buurt, en ik weet dat ik dat dan ben als ik op de fiets zou stappen. Jonge, ik vind altijd net dát gladde plekje en lig op de grond.
Al.
Tijd.
Kanovinnie vindt van wel.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:14 schreef kanovinnie het volgende:
aat maken en verkrampt gaat fietsen gaat 't fout.
Tsjah. Ik zou 'm niet uitkiezen als leaseauto.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:13 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te weinig kofferbakruimte.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:13 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe is niet zo hatelijk.quote:
Ik wel. 14% bijtelling. Groot. Snel. Luxe. Mooi.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah. Ik zou 'm niet uitkiezen als leaseauto.
Dudequote:
QFTquote:
Ja diep, maar in de lengte bedoel ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Dude. Die kofferbak is ongeveer anderhalve meter diep man
.
Die kleur is naarquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja diep, maar in de lengte bedoel ik
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |