In een ander topic van Muis dat dichtgepleurd werd. Of zoietsquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen posts weg, want ik heb het topic openstaan met autorefresh en dan zie je verwijderde posts rood worden. En ik zie geen rode posts
Iteejer is toch jouw baas?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag Muis maar. Ben weer ff werkennnnn
Mijn baas komt ook zaterdag (na het eten) dus anders stuur ik hem op jullie af
Oooow ja dat weet ik nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
In een ander topic van Muis dat dichtgepleurd werd. Of zoiets
Hij is al twee keer op een ESF meet geweestquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je contract verlengt wordt, dat je 'm naar een FOK!meet laat komen?
Burgerlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:05 schreef robdriessen het volgende:
Goed, we hebben het over Bitterballen gehad, we hebben het over Bier gehad, gaan we weer terug naar het onderwerp Bingo, of liever Burgerlijk?
Yvonne?quote:
Werd er een topic dichtgepleurd?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar gingen we door het slotje heen postenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
He gezellig. *tingtingting met koffielepeltje op rand koffiekopje* Koekje d'r bij?quote:
Heb je mergpijpjesquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
He gezellig. *tingtingting met koffielepeltje op rand koffiekopje* Koekje d'r bij?
Alle OV planners die ik heb geraadpleegt zeggen: metro naar Melanchtonweg en dan lopen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:08 schreef RenRen- het volgende:
Hoi! Weet iemand of tram 7 in de buurt stopt?
Doet trommel open, laat Muis één mergpijpje pakken, doet trommel dicht en zet trommel terug in de kast. "Gezellig."quote:
Metro is niet handig voor mij, behalve dat ik het vervelend reizen vind woon ik recht tussen 2 metrohaltes in en heel dichtbij de tramquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Alle OV planners die ik heb geraadpleegt zeggen: metro naar Melanchtonweg en dan lopen.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Doet trommel open, laat Muis één mergpijpje pakken, doet trommel dicht en zet trommel terug in de kast. "Gezellig."
Je komt toch met de fiets?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Metro is niet handig voor mij, behalve dat ik het vervelend reizen vind woon ik recht tussen 2 metrohaltes in en heel dichtbij de tram
Dacht, meld 't ff.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:09 schreef RenRen- het volgende:
Ik zie het al, tram 25, fijn.
[..]
Dat snap ik
Kwam jij nog koffiedrinken 's middags?quote:
Nee, ik heb om 13.00 uur een proefrit in een 508.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kwam jij nog koffiedrinken 's middags?
Stel je nie aan!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als het nog steeds zo glad is niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |