Dan lijkt het me al beter.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zeker, ik heb 'm in het zwart.
Bart vind mijn auto lelukquote:
Wacht wat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
Heb je een fucking minivan als leasebak?
Ja dat bedoel ik met diep, in de lengte. Hij is alleen niet zo hoog, de elektromotor en accu's liggen in de kofferbak. Dus die is inderdaad qua inhoud niet supergroot. Maar het gaat mij toch om de lengte en breedte, niet om de hoogtequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja diep, maar in de lengte bedoel ik
[ afbeelding ]
Ach, het was voor hem een gratis ritje naar een andere meetquote:
Daar lijkt 't toch op?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bart vind mijn auto leluk
[..]
Wacht wat?
Audi-centjesquote:
Vandaar dat je geen lange vrouw hebtquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met diep, in de lengte. Hij is alleen niet zo hoog, de elektromotor en accu's liggen in de kofferbak. Dus die is inderdaad qua inhoud niet supergroot. Maar het gaat mij toch om de lengte en breedte, niet om de hoogte.
Oooooooohw, dan valt het me heel erg mee inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met diep, in de lengte. Hij is alleen niet zo hoog, de elektromotor en accu's liggen in de kofferbak. Dus die is inderdaad qua inhoud niet supergroot. Maar het gaat mij toch om de lengte en breedte, niet om de hoogte.
Nee joh!quote:
Jawel. Vind ik wel. Hoog en relatief kort.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oooooooohw, dan valt het me heel erg mee inderdaadbeter dan je huidige auto denk ik.
[..]
Nee joh!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jawel. Vind ik wel. Hoog en relatief kort.
Ben vanochtend ook al onderuit getetterdquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als het nog steeds zo glad is niet
Thank youquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:20 schreef Takaiki het volgende:
al onderuit getetterd
Ik geef je groot gelijk
Er zijn twee plaatsen over dus je kan nog mee-eten als je wil.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:20 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben jaloers dat jullie allemaal in het café gaan eten
De carrosariedingest bedoel ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat hij hier wat hoog op z'n poten staat, die van mij is wat lager.
Gaat niet, ik zit tot half 5 in Den Bosch, en dan moet ik nog naar huis om me om te kleden dus ik ben nooit op tijd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er zijn twee plaatsen over dus je kan nog mee-eten als je wil.
Ohquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gaat niet, ik zit tot half 5 in Den Bosch, en dan moet ik nog naar huis om me om te kleden dus ik ben nooit op tijd.
Ja echt veel meer dan de Golf! Daar erger ik me dood, die 508 heeft meer dan genoegquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oooooooohw, dan valt het me heel erg mee inderdaadbeter dan je huidige auto denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |