quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:26 schreef Omentielvo het volgende:
Even niet bijgelezen, maar op de uitgerekende datum is mijn mooie dochter Riley geboren. Ze is 3255 gram en 49 cm.
Jeetje, onrustig is dan wel een understatementquote:Op donderdag 24 januari 2013 03:18 schreef Kyara het volgende:
omentielvo gefeliciteerd met je dochter!
Hier een onrustige nacht. Om middernacht zijn mijn vliezen gebroken. Nu in ziekenhuis aan de weeenremmers. Longrijpingsspuit gehad. Hopelijk blijven ze nog even zitten.....
Laten we het hopen. Ben het wachten zat en zo nieuwsgierig naar dat kleine meisje!quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:25 schreef Juud79 het volgende:
MeNicole, ik herken dat wel hoor. Ik ben twee keer gestript en pas toen ik dacht 'Morgen gaan ze mijn vliezen breken en er gaat vast niets meer gebeuren tot dan, toen kwam ze die nacht....
Goed om te lezen dat je meiden het goed doen, heel veel succesquote:Op donderdag 24 januari 2013 06:15 schreef Kyara het volgende:
die 24 uur geldt voor thuisbevallingen geloof ik. Het zou nog weken kunnen duren. Maar moet dus wel hier blijven en dat is dan meteen het dubbele.
Nog steeds op de verloskamer aan toeters en bellen. Amper geslapen en natte bende. Hopelijk mag ik snel naar de kraam. Kindjes doen het trouwens super
FIJN!!! Klinkt goed joh. En ik krijg plaatsvervangend ziejenouwelstomwijf-gevoel wb die echografiste. Wat een doosquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:16 schreef Kleurdoos het volgende:
Even tussendoor, hier hebben ze zelf contact met mij gezocht ivm echo, qua meting zat die mevrouw/bitch er 2 weken naast en aangezien ik 31 december al een positieve test had kan dat niet kloppen,zeker niet met een kloppend hartje, dus eind van de middag bellen ze terug voor nog een extra echo, om toch wat beter te kunnen meten , geeft denk ik wel meer rust bij me
Jemig. Hoe ver zei ze dat je bent dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:16 schreef Kleurdoos het volgende:
Even tussendoor, hier hebben ze zelf contact met mij gezocht ivm echo, qua meting zat die mevrouw/bitch er 2 weken naast en aangezien ik 31 december al een positieve test had kan dat niet kloppen,zeker niet met een kloppend hartje, dus eind van de middag bellen ze terug voor nog een extra echo, om toch wat beter te kunnen meten , geeft denk ik wel meer rust bij me
Die moet gewoon dood, net zoals mijn stomme vk bij de eerste intake.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
FIJN!!! Klinkt goed joh. En ik krijg plaatsvervangend ziejenouwelstomwijf-gevoel wb die echografiste. Wat een doos
Hier in het begin ook metingen die niet helemaal leken te kloppen, uiteindelijk bij de termijnecho een hele week verder gezet. Zo vroeg is het denk ik nog erg lastig meten en al. In ieder geval fijn dat ze het opnieuw gaan beoordelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:18 schreef Kleurdoos het volgende:
5 weken, en ik ben 7 weken (weet ik bijna zeker)
Jaaaaa rapporteren die hapquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier in het begin ook metingen die niet helemaal leken te kloppen, uiteindelijk bij de termijnecho een hele week verder gezet. Zo vroeg is het denk ik nog erg lastig meten en al. In ieder geval fijn dat ze het opnieuw gaan beoordelen![]()
Maak je nog melding van het gedrag van miss echotrut?
Anders moet je het niet doen idd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:21 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja ik snap dat iemand druk is, en ben blij dat ik toch snel tussendoor mocht, maar dan moet je wel je werk doen
Bij mij is het juist omgekeerdquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:22 schreef L-E het volgende:
Ik ben echt veel te assertief deze zwangerschap. Ik meld alles, spreek iedereen aan, past helemaal niet bij me![]()
He jammer, geen relquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
En nee ik maak geen meldingfouten zijn menselijk en ze heeft ook gewoon de tijd niet kunnen nemen, ze had het wel beter aan kunnen pakken idd, maar ze had ook kunnen zeggen dat ik op moest zouten ipv me even snel tussendoor te laten
Oh nee he, jij bent aardig en begripvolquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
En nee ik maak geen meldingfouten zijn menselijk en ze heeft ook gewoon de tijd niet kunnen nemen, ze had het wel beter aan kunnen pakken idd, maar ze had ook kunnen zeggen dat ik op moest zouten ipv me even snel tussendoor te laten
Wat fijn KD!! Geeft ook een fijn gevoel bij je praktijk denk ik! Maar niet schrikken dus als de meting nu tóch weer iets korter uitkomt hè! Dat is gewoon heel normaal bij deze termijn (nou ja een week dan meestal hooguit). Als ze je dit keer maar gewoon duidelijke tekst en uitleg bij dat verhaal geven!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:16 schreef Kleurdoos het volgende:
Hehe, leuke verrassing is dat!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:25 schreef Cwen het volgende:
Klinkt goed KD!
Hier heeft mijn ontbijt voor het eerst moeite om binnen te blijven... Ik dacht dat de misselijkheid bij week 10-11 wel zo'n beetje zou afnemen, maar ben bang dat ik te vroeg gehoopt heb
daar sta ik niet om bekend, ik begrijp t gewoon wel thats itquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh nee he, jij bent aardig en begripvol
Leugenaars zijn het, stuk voor stuk. Alles en iedereen belooft dat het beter gaat worden, maar als puntje bij paaltje komt... Dat doen ze gewoon omdat anders niemand meer zwanger wil worden. Het is een komplot zeg ik je!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, leuke verrassing is dat!
Hier dacht ik dat de vermoeidheid na het eerste trimester wel over zou zijn. Maar ik moet elke middag 3 uur slapen hoor.
Heb ik dus ook. Volgens mijn leidinggevende durfden mensen bij de vorige zwangerschap zowat mijn kantoor niet binnen te gaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:22 schreef L-E het volgende:
Ik ben echt veel te assertief deze zwangerschap. Ik meld alles, spreek iedereen aan, past helemaal niet bij me![]()
Anders sterven we uit natuurlijk! Terwijl, zou dat nou zo erg zijn?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Leugenaars zijn het, stuk voor stuk. Alles en iedereen belooft dat het beter gaat worden, maar als puntje bij paaltje komt... Dat doen ze gewoon omdat anders niemand meer zwanger wil worden. Het is een komplot zeg ik je!!
Niet vandaag, afspraak komt nogquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Omentielvo, gefeliciteerd!
En Kyara!Da's even schrikken! Hopelijk blijft je stel nog even een tijdje zitten hoor!
KD, hopelijk vanmiddag een fijnere echo-ervaring.
Ik weet iemand met wie je deze discussie aan moet gaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Anders sterven we uit natuurlijk! Terwijl, zou dat nou zo erg zijn?
Oh sorry, verkeerd gelezen... bummer!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Niet vandaag, afspraak komt nogdank
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet iemand met wie je deze discussie aan moet gaan
Zo ging dat hier ook idd. En een keer of vier herhalen dat het zo vroeg was dat er onmogelijk te zeggen was of het een 'goede' zwangerschap betrof. Mijn hormonen vonden dat niet tof.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef Jore het volgende:
Het vervelendste was dus dat het ook heel snel ging, *prop* echoding naar binnen, *speur* ja een hartje, geen meting maar een gok en ook niet navragen of het überhaupt logisch was, die termijn.
Je moet zulke dingen ook niet kijken mens! Zet 24 kitchen op. Of Ducktales ofzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:37 schreef Logician het volgende:
Argh ik wil die moeder van todlers en tiaras schoppen, klein kind beetje afzeiken dat haar neus groter is dan die van haar zusje en dat haar zusje 't zoveel beter doet en die lijkt volgens haar ook het meest oo haarzelfhoezo je kind verneuken
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet zulke dingen ook niet kijken mens! Zet 24 kitchen op. Of Ducktales ofzo.
Here comes Honey Boo Booquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:39 schreef Logician het volgende:
[..]I know, er is gewoon niets anders op. Snap echt niet dat mensen niet inzien dat dit net zo goed mishandeling is
zo zielig!
mini tokkiequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Here comes Honey Boo Boo
Gewoon, omdat het zo bizar is
Vergeleken met gister eng rustigquote:
Uitverkooptijd!! Beste tijd voor een nieuwe jasquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn dat ze contact hebben opgenomen KD. Mss had de dame zelf 's avonds ook wel zoiets van, dat heb ik niet netjes gedaan.
Ik ben vandaag vrijgesteld van de beurs door mijn collega's. Straks ff Utrecht in, de drukknopen van m'n warmste jas springen telkens open
. Verder beetje rondneuzen en vooral relaxen.
En, 22 weken vandaag.
Waarom loop jij toch altijd 1 dag op mijn ideeen voorquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:44 schreef Suikertante het volgende:
XM wat leuk! Dus jij staat op die NOT beurs? Mijn schoonzusje is daar gister naartoe geweest. Het is mooi weer in Utrecht dus veel plezier!
Ik ben vandaag precies een half jaar zwanger
Klopt, althans in de eerste lijn (dus bij je gewone VK) mag je max 24 u wachten op goede effectieve ww na het breken van de vliezen, daarna wordt je overgedragen aan de gyn. Hoe lang de gyn vervolgens wacht met ingrijpen bij prima CTG`s is afhankelijk van de termijn en de omstandigheden. Bij a terme kinderen wordt echter ongeveer 75% geboren <24u en 95% < 48u. Vandaar dat de 2e cyclus van 24u vaak nog wel afgewacht wordt, maar niet meer in de eerste lijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Omentielvo, gefeliciteerd!
En Kyara!Da's even schrikken! Hopelijk blijft je stel nog even een tijdje zitten hoor!
KD, hopelijk vanmiddag een fijnere echo-ervaring.
Poppedein, er zit toch geen termijn meer aan 'zoveel uur na vliezen breken moeten ze geboren worden'? Het is toch alleen zo dat je 2 x 24 uur thuis mag blijven en dat je daarna sws overgedragen wordt aan het ziekenhuis?
Jemig, dus Kyara heeft waarschijnlijk binnen 40 uur haar meisjes?! Wooowww...quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:47 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Klopt, althans in de eerste lijn (dus bij je gewone VK) mag je max 24 u wachten op goede effectieve ww na het breken van de vliezen, daarna wordt je overgedragen aan de gyn. Hoe lang de gyn vervolgens wacht met ingrijpen bij prima CTG`s is afhankelijk van de termijn en de omstandigheden. Bij a terme kinderen wordt echter ongeveer 75% geboren <24u en 95% < 48u. Vandaar dat de 2e cyclus van 24u vaak nog wel afgewacht wordt, maar niet meer in de eerste lijn
Kyara is nog niet uitgerekend ( a terme ), bij haar zijn die kansen (gelukkig) kleiner. De kans is normaal gesproken altijd groter dat het wél <48u doorzet na breken vliezen, maar Kyara krijgt weeenremming, dus dat maakt alles andersquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jemig, dus Kyara heeft waarschijnlijk binnen 40 uur haar meisjes?! Wooowww...
ah ok en dan wachten ze tot het niet meer te houden is ipv binnen zoveel uur ivm infectiegevaar oid?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:03 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Kyara is nog niet uitgerekend ( a terme ), bij haar zijn die kansen (gelukkig) kleiner. De kans is normaal gesproken altijd groter dat het wél <48u doorzet na breken vliezen, maar Kyara krijgt weeenremming, dus dat maakt alles anders
Best wel even schrikken als je dit leest terwijl je net wakker wordt!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jemig, dus Kyara heeft waarschijnlijk binnen 40 uur haar meisjes?! Wooowww...
Oh nouja, dat is in ieder geval een goed teken!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:31 schreef Logician het volgende:
L0t geen flauw idee, weet alleen dat ze een wk voorliep en bij de laatste controle liep mijn bm ook een wk voor.
Mijn eerste ud was 14febr. welke bij de 12wk echo toen werd bijgesteld, dus vraag me stiekem wel af of ik niet gewoon een wk verder ben of dat het gewoon toeval is?
Oh dat zou wel heel bijzonder zijn, bevallen op hun uitgerekende datum.. Maar beter geenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:47 schreef klumsy het volgende:
Heb de kleine meid toegesproken, nu afwachten of ze ook gaat luisteren en goed gaat liggen
zie het alweer gebeuren dat de draaipoging uitloopt op een spoedkeizersnede...
dat zou betekenen dat ik dan ga bevallen op de dag dat ik van Roan en Senna uitgerekend was!
Vooralsnog hoop ik dat ze draait, m'n nichtjes waren ook laat met draaien, de eerste is met 36w5d nog goed gedaaid en de 2e ergens tussen de 35-36 weken...
Ik vind het ook heerlijk idd!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:48 schreef Suikertante het volgende:
L0t wat heerlijk! Ik probeer heel hard te werken maar ik laat me telkens afleiden hier
Ik ben nu lekker aan het MP shoppen voor spulletjes voor mijn ouders, die een dagje per week gaan oppassen. Heerlijk om te doen! En de maxicosi die ik tegenkwam bleek toevallig van een klant te zijn die nu op springen staat, heel toevallig en leuk!
Heb jij daarvoor al wel op marktplaats gekeken? Staan talloze jassen te koop, die andere mensen natuurlijk ook maar even hebben aangehad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word zo'n waggel-zwangere. Kan ook geen jas vinden geloof ik. Nergens iets wat niet getailleerd is, maar ook niet gewatteerd.
Veel mijlpalen vandaag!
Een A-lijn jas is goed voor groeiende zwangere buikenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word zo'n waggel-zwangere. Kan ook geen jas vinden geloof ik. Nergens iets wat niet getailleerd is, maar ook niet gewatteerd.
Veel mijlpalen vandaag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die toen in de sale was voor 38 euro en nu gewoon weer 69,95 kostOpzich ook nog wel een acceptabele prijs trouwens..
Plaatje doet het niet, deze dus:http://nelly.com/nl/mamak(...)-wool-coat-11856-83/
Ik heb vorig jaar bij de wehkamp een positiejas gekocht, best flatteus, warm genoeg en gedragen tot 38 weken. Van de C&A was die.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Veel mijlpalen vandaag!
Te kleinvgekocht? Ik pas de mijne echt nog wel de komende maand en ik ben dikker dan jij.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/18s.gif[/imghet ] Op donderdag 24 januari 2013 11:8 schreef Logician het volgende:
Ik krijg mijn positiejas al 1mnd niet meer dicht
Oh men, hoe supergaaf! *pinkt traantje mee*quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oooooh vrienden van mij die vorig jaar halverwege de zwangerschap hun kindje zijn verloren, hebben nu weer een nieuwe echofoto op facebook gezet![]()
![]()
* *traantje wegpinkt
Norovirus kan geen kwaad. Zorgen dat je in ieder geval goed blijft drinken zodat je niet uitdroogt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:45 schreef As1981 het volgende:
Even heel ego maar weet iemand of het norovo virus kwaad kan voor peuter en zwangere?
Ja hoor, dat is ze! Eindelijk!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef .Sparkling. het volgende:
As, mijn gyn zei laatst inderdaad dat het geen kwaad kan, alleen goed uitkijken met vocht. Precies wat lot zegt
Ik zei gisteren dat ik twijfelde of ik de baby voelde. Vanochtend voelde ik precies hetzelfde. Hele zachte plopjes, net linksonder mijn navel. Dat zal dan mijn dochter wel zijn he??
Ja dat is je dochterquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef .Sparkling. het volgende:
As, mijn gyn zei laatst inderdaad dat het geen kwaad kan, alleen goed uitkijken met vocht. Precies wat lot zegt
Ik zei gisteren dat ik twijfelde of ik de baby voelde. Vanochtend voelde ik precies hetzelfde. Hele zachte plopjes, net linksonder mijn navel. Dat zal dan mijn dochter wel zijn he??
Jaaaaa!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef .Sparkling. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk bij jou, wordt er ook elke keer nog gekeken naar de cervixlengte nu?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:46 schreef klumsy het volgende:
Nee hoor zou met die datum geen problemen hebben... al hoop ik natuurlijk voor haar dat ze wat langer blijft zitten...
maargoed 4 februari ben ik 36w5d en ze weegt nu al 3000 gram, dus wat dat betreft is het ook niet schokkend als ze wat eerder komt
Heb zelf steeds het gevoel dat het 15 februari gaat worden, zou wel lekker zijn zo voor het weekend
Wat fijn KDzal toch wel wat rust geven als je een betere echo krijgt!
Ohja, nu herinner ik mij dat Tinuviel dit ook had toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:56 schreef Kyara het volgende:
jullie zijn lief
L-E, zo lang mogelijk laten zitten mits de groei goed blijft. Vruchtwater blijf je aanmaken dus letterlijk dweilen met de kraan open. Alleen dus gevaar voor infectie daarom ziekenhuis zodat ze dat goed kunnen checken.
Jeuj!!!quote:
Kan best natuurlijk, dat het eerst met die oefeningen allemaal een beetje weer op zn plek moet komen...quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:44 schreef .Sparkling. het volgende:
Precies die heb ik ook LB! Die is inderdaad fijn om te doen. Verder vooral opletten met lopen, dat ik niet ga waggelen en bewegingen maak met alleen mijn onderlichaam. Ik vond het ook een beetje gek om pijn te moeten krijgen door oefeningen maar volgens haar zou dat een weekje zijn en moet het dan beter worden. Ze is een echte bekkentherapeut dus ik vertrouw d'r maar fijn is anders. Dadelijk gaat ze weer nieuwe oefeningen leren.
Het klopt wel, maar meestal staat t andersom!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:47 schreef Suikertante het volgende:
LB bedankt voor de tip! En die andere oefening ga ik gewoon ook doen, ik neem aan dat het niet schaadt als t niet baat! (ik twijfel nog steeds of ik dit goed heb opgeschreven!)
Ja ze heeft een heel fijn gezichtje, en mij viel het mondje ook direct op!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, wat een beauty!Wat een prachtig mondje!
Of nou ja, eigenlijk zie je dat helemaal niet zo goed, maar toch was dat wat me op viel!Zo'n lief klein snaveltje.
Foto's!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:03 schreef L-E het volgende:
Omen, wat een enorm mooi kindje heb je daar!
Kyara: dat klinkt goed!
Hier is de Natibabybinnen én het wiegdekentje
Wat koop ik toch leuke spullen.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
het is er 1, en deze echoscopiste, gaf me een week en 3 dagen extra
Poppedeintje, je had gelijk, rond de 6.5 wk, ze heeft m op 6.3 gezet nu.
https://www.hm.com/nl/customer-service/returnsquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zie wel een aardige jas bij H&M op de site, maar geen idee of ik L of XL moet hebben. Die maattabel is ook no help.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb kledingmaat 44/46 en de XL was heeeeel erg ruim, ik zou makkelijk in de L hebben gepast en misschien zelfs in de M! Dus ze vallen heel ruim!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zie wel een aardige jas bij H&M op de site, maar geen idee of ik L of XL moet hebben. Die maattabel is ook no help.
Hmz.. dan zou de M misschien ook nog kunnen.. Maar heb qua positiekleding wel nu steeds L.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
XM, de Mamalijn van H&M valt ruim genoeg hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de box, die gaan we nog verven, even bedenken of het iets met kleur wordt of wit zoals ie al was![]()
True!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmz.. dan zou de M misschien ook nog kunnen.. Maar heb qua positiekleding wel nu steeds L.
En daarom heb ik dus liever een offline winkel. Maar ik vind de verkrijgbaarheid van positiekleding buiten internet echt om te janken.
Van de H&M (positie)kleding draag ik zelf ook L, en 1 truitje in M, maar L zit precies lekker ruim genoeg. Qua jas had ik dus ook de L genomen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmz.. dan zou de M misschien ook nog kunnen.. Maar heb qua positiekleding wel nu steeds L.
En daarom heb ik dus liever een offline winkel. Maar ik vind de verkrijgbaarheid van positiekleding buiten internet echt om te janken.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:06 schreef Suikertante het volgende:
L0t, nee geen 3D, maar wel wat lieve foto's! En een filmpje! Filmpje gaat er binnenkort wel weer af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dacht ik inderdaad ook. Hij is misschien niet het meest praktisch, maar toevallig wel het mooist!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:23 schreef bellelena het volgende:
Het is alleen wat proppen in de auto, wielen eraf klikken en dan past ie net aan precies in de achterklepMaar hoe vaak ga ik hem meenemen in de auto?! Dus dat heb ik er wel voor over!
Op zich zijn ze best makkelijk inklapbaar, en die wielen kun je er met een klikdingetje afhalen, dus het valt mee! Volgens mij moet je bij die moderne wagens soms ook allerhande handelingen uitvoeren voor het een beetje ingeklapt is. Bovenwoning is misschien niet het handigstquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat dacht ik inderdaad ook. Hij is misschien niet het meest praktisch, maar toevallig wel het mooist!!
En ach, ik woon op een bovenwoning, dus een kinderwagen is sowieso onhandig![]()
En we krijgen een bugaboo van een collega, dus sja... uitweg is mogelijk
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar: marktplaats!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank voor de hulp, heb de L besteld.
Hier ook een bovenwoning, maar geen old-skool kinderwagen die nog ergens staat helaas.
Jij hebt zo'n diepe toch? Wel eens een fotootje van gezien in de trein geloof ik. Die is ook gaaf!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:31 schreef Kleurdoos het volgende:
heb je mijn oudje wel eens gezien Belle?
en dat ding reed fantastisch, lex heeft er 8! maanden in gelegen, en elin in een stoeltje er bovenop!
Nee? Foto!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:31 schreef Kleurdoos het volgende:
heb je mijn oudje wel eens gezien Belle?
en dat ding reed fantastisch, lex heeft er 8! maanden in gelegen, en elin in een stoeltje er bovenop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |