Te kleinvgekocht? Ik pas de mijne echt nog wel de komende maand en ik ben dikker dan jij.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/18s.gif[/imghet ] Op donderdag 24 januari 2013 11:8 schreef Logician het volgende:
Ik krijg mijn positiejas al 1mnd niet meer dicht
Oh men, hoe supergaaf! *pinkt traantje mee*quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oooooh vrienden van mij die vorig jaar halverwege de zwangerschap hun kindje zijn verloren, hebben nu weer een nieuwe echofoto op facebook gezet![]()
![]()
* *traantje wegpinkt
Norovirus kan geen kwaad. Zorgen dat je in ieder geval goed blijft drinken zodat je niet uitdroogt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:45 schreef As1981 het volgende:
Even heel ego maar weet iemand of het norovo virus kwaad kan voor peuter en zwangere?
Ja hoor, dat is ze! Eindelijk!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef .Sparkling. het volgende:
As, mijn gyn zei laatst inderdaad dat het geen kwaad kan, alleen goed uitkijken met vocht. Precies wat lot zegt
Ik zei gisteren dat ik twijfelde of ik de baby voelde. Vanochtend voelde ik precies hetzelfde. Hele zachte plopjes, net linksonder mijn navel. Dat zal dan mijn dochter wel zijn he??
Ja dat is je dochterquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef .Sparkling. het volgende:
As, mijn gyn zei laatst inderdaad dat het geen kwaad kan, alleen goed uitkijken met vocht. Precies wat lot zegt
Ik zei gisteren dat ik twijfelde of ik de baby voelde. Vanochtend voelde ik precies hetzelfde. Hele zachte plopjes, net linksonder mijn navel. Dat zal dan mijn dochter wel zijn he??
Jaaaaa!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef .Sparkling. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk bij jou, wordt er ook elke keer nog gekeken naar de cervixlengte nu?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:46 schreef klumsy het volgende:
Nee hoor zou met die datum geen problemen hebben... al hoop ik natuurlijk voor haar dat ze wat langer blijft zitten...
maargoed 4 februari ben ik 36w5d en ze weegt nu al 3000 gram, dus wat dat betreft is het ook niet schokkend als ze wat eerder komt
Heb zelf steeds het gevoel dat het 15 februari gaat worden, zou wel lekker zijn zo voor het weekend
Wat fijn KDzal toch wel wat rust geven als je een betere echo krijgt!
Ohja, nu herinner ik mij dat Tinuviel dit ook had toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:56 schreef Kyara het volgende:
jullie zijn lief
L-E, zo lang mogelijk laten zitten mits de groei goed blijft. Vruchtwater blijf je aanmaken dus letterlijk dweilen met de kraan open. Alleen dus gevaar voor infectie daarom ziekenhuis zodat ze dat goed kunnen checken.
Jeuj!!!quote:
Kan best natuurlijk, dat het eerst met die oefeningen allemaal een beetje weer op zn plek moet komen...quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:44 schreef .Sparkling. het volgende:
Precies die heb ik ook LB! Die is inderdaad fijn om te doen. Verder vooral opletten met lopen, dat ik niet ga waggelen en bewegingen maak met alleen mijn onderlichaam. Ik vond het ook een beetje gek om pijn te moeten krijgen door oefeningen maar volgens haar zou dat een weekje zijn en moet het dan beter worden. Ze is een echte bekkentherapeut dus ik vertrouw d'r maar fijn is anders. Dadelijk gaat ze weer nieuwe oefeningen leren.
Het klopt wel, maar meestal staat t andersom!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:47 schreef Suikertante het volgende:
LB bedankt voor de tip! En die andere oefening ga ik gewoon ook doen, ik neem aan dat het niet schaadt als t niet baat! (ik twijfel nog steeds of ik dit goed heb opgeschreven!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |