Te kleinvgekocht? Ik pas de mijne echt nog wel de komende maand en ik ben dikker dan jij.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/18s.gif[/imghet ] Op donderdag 24 januari 2013 11:8 schreef Logician het volgende:
Ik krijg mijn positiejas al 1mnd niet meer dicht

Oh men, hoe supergaaf! *pinkt traantje mee*quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oooooh vrienden van mij die vorig jaar halverwege de zwangerschap hun kindje zijn verloren, hebben nu weer een nieuwe echofoto op facebook gezet![]()
![]()
* *traantje wegpinkt

Norovirus kan geen kwaad. Zorgen dat je in ieder geval goed blijft drinken zodat je niet uitdroogt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:45 schreef As1981 het volgende:
Even heel ego maar weet iemand of het norovo virus kwaad kan voor peuter en zwangere?

Ja hoor, dat is ze! Eindelijk!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef .Sparkling. het volgende:
As, mijn gyn zei laatst inderdaad dat het geen kwaad kan, alleen goed uitkijken met vocht. Precies wat lot zegt
Ik zei gisteren dat ik twijfelde of ik de baby voelde. Vanochtend voelde ik precies hetzelfde. Hele zachte plopjes, net linksonder mijn navel. Dat zal dan mijn dochter wel zijn he??

Ja dat is je dochterquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef .Sparkling. het volgende:
As, mijn gyn zei laatst inderdaad dat het geen kwaad kan, alleen goed uitkijken met vocht. Precies wat lot zegt
Ik zei gisteren dat ik twijfelde of ik de baby voelde. Vanochtend voelde ik precies hetzelfde. Hele zachte plopjes, net linksonder mijn navel. Dat zal dan mijn dochter wel zijn he??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |