quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:26 schreef Omentielvo het volgende:
Even niet bijgelezen, maar op de uitgerekende datum is mijn mooie dochter Riley geboren. Ze is 3255 gram en 49 cm.
Jeetje, onrustig is dan wel een understatementquote:Op donderdag 24 januari 2013 03:18 schreef Kyara het volgende:
omentielvo gefeliciteerd met je dochter!
Hier een onrustige nacht. Om middernacht zijn mijn vliezen gebroken. Nu in ziekenhuis aan de weeenremmers. Longrijpingsspuit gehad. Hopelijk blijven ze nog even zitten.....
Laten we het hopen. Ben het wachten zat en zo nieuwsgierig naar dat kleine meisje!quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:25 schreef Juud79 het volgende:
MeNicole, ik herken dat wel hoor. Ik ben twee keer gestript en pas toen ik dacht 'Morgen gaan ze mijn vliezen breken en er gaat vast niets meer gebeuren tot dan, toen kwam ze die nacht....
Goed om te lezen dat je meiden het goed doen, heel veel succesquote:Op donderdag 24 januari 2013 06:15 schreef Kyara het volgende:
die 24 uur geldt voor thuisbevallingen geloof ik. Het zou nog weken kunnen duren. Maar moet dus wel hier blijven en dat is dan meteen het dubbele.
Nog steeds op de verloskamer aan toeters en bellen. Amper geslapen en natte bende. Hopelijk mag ik snel naar de kraam. Kindjes doen het trouwens super
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |