quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:26 schreef Omentielvo het volgende:
Even niet bijgelezen, maar op de uitgerekende datum is mijn mooie dochter Riley geboren. Ze is 3255 gram en 49 cm.
Jeetje, onrustig is dan wel een understatementquote:Op donderdag 24 januari 2013 03:18 schreef Kyara het volgende:
omentielvo gefeliciteerd met je dochter!
Hier een onrustige nacht. Om middernacht zijn mijn vliezen gebroken. Nu in ziekenhuis aan de weeenremmers. Longrijpingsspuit gehad. Hopelijk blijven ze nog even zitten.....
Laten we het hopen. Ben het wachten zat en zo nieuwsgierig naar dat kleine meisje!quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:25 schreef Juud79 het volgende:
MeNicole, ik herken dat wel hoor. Ik ben twee keer gestript en pas toen ik dacht 'Morgen gaan ze mijn vliezen breken en er gaat vast niets meer gebeuren tot dan, toen kwam ze die nacht....
Goed om te lezen dat je meiden het goed doen, heel veel succesquote:Op donderdag 24 januari 2013 06:15 schreef Kyara het volgende:
die 24 uur geldt voor thuisbevallingen geloof ik. Het zou nog weken kunnen duren. Maar moet dus wel hier blijven en dat is dan meteen het dubbele.
Nog steeds op de verloskamer aan toeters en bellen. Amper geslapen en natte bende. Hopelijk mag ik snel naar de kraam. Kindjes doen het trouwens super
FIJN!!! Klinkt goed joh. En ik krijg plaatsvervangend ziejenouwelstomwijf-gevoel wb die echografiste. Wat een doosquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:16 schreef Kleurdoos het volgende:
Even tussendoor, hier hebben ze zelf contact met mij gezocht ivm echo, qua meting zat die mevrouw/bitch er 2 weken naast en aangezien ik 31 december al een positieve test had kan dat niet kloppen,zeker niet met een kloppend hartje, dus eind van de middag bellen ze terug voor nog een extra echo, om toch wat beter te kunnen meten , geeft denk ik wel meer rust bij me
Jemig. Hoe ver zei ze dat je bent dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:16 schreef Kleurdoos het volgende:
Even tussendoor, hier hebben ze zelf contact met mij gezocht ivm echo, qua meting zat die mevrouw/bitch er 2 weken naast en aangezien ik 31 december al een positieve test had kan dat niet kloppen,zeker niet met een kloppend hartje, dus eind van de middag bellen ze terug voor nog een extra echo, om toch wat beter te kunnen meten , geeft denk ik wel meer rust bij me
Die moet gewoon dood, net zoals mijn stomme vk bij de eerste intake.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
FIJN!!! Klinkt goed joh. En ik krijg plaatsvervangend ziejenouwelstomwijf-gevoel wb die echografiste. Wat een doos
Hier in het begin ook metingen die niet helemaal leken te kloppen, uiteindelijk bij de termijnecho een hele week verder gezet. Zo vroeg is het denk ik nog erg lastig meten en al. In ieder geval fijn dat ze het opnieuw gaan beoordelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:18 schreef Kleurdoos het volgende:
5 weken, en ik ben 7 weken (weet ik bijna zeker)
Jaaaaa rapporteren die hapquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier in het begin ook metingen die niet helemaal leken te kloppen, uiteindelijk bij de termijnecho een hele week verder gezet. Zo vroeg is het denk ik nog erg lastig meten en al. In ieder geval fijn dat ze het opnieuw gaan beoordelen![]()
Maak je nog melding van het gedrag van miss echotrut?
Anders moet je het niet doen idd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:21 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja ik snap dat iemand druk is, en ben blij dat ik toch snel tussendoor mocht, maar dan moet je wel je werk doen
Bij mij is het juist omgekeerdquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:22 schreef L-E het volgende:
Ik ben echt veel te assertief deze zwangerschap. Ik meld alles, spreek iedereen aan, past helemaal niet bij me![]()
He jammer, geen relquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
En nee ik maak geen meldingfouten zijn menselijk en ze heeft ook gewoon de tijd niet kunnen nemen, ze had het wel beter aan kunnen pakken idd, maar ze had ook kunnen zeggen dat ik op moest zouten ipv me even snel tussendoor te laten
Oh nee he, jij bent aardig en begripvolquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
En nee ik maak geen meldingfouten zijn menselijk en ze heeft ook gewoon de tijd niet kunnen nemen, ze had het wel beter aan kunnen pakken idd, maar ze had ook kunnen zeggen dat ik op moest zouten ipv me even snel tussendoor te laten
Wat fijn KD!! Geeft ook een fijn gevoel bij je praktijk denk ik! Maar niet schrikken dus als de meting nu tóch weer iets korter uitkomt hè! Dat is gewoon heel normaal bij deze termijn (nou ja een week dan meestal hooguit). Als ze je dit keer maar gewoon duidelijke tekst en uitleg bij dat verhaal geven!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:16 schreef Kleurdoos het volgende:
Hehe, leuke verrassing is dat!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:25 schreef Cwen het volgende:
Klinkt goed KD!
Hier heeft mijn ontbijt voor het eerst moeite om binnen te blijven... Ik dacht dat de misselijkheid bij week 10-11 wel zo'n beetje zou afnemen, maar ben bang dat ik te vroeg gehoopt heb
daar sta ik niet om bekend, ik begrijp t gewoon wel thats itquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh nee he, jij bent aardig en begripvol
Leugenaars zijn het, stuk voor stuk. Alles en iedereen belooft dat het beter gaat worden, maar als puntje bij paaltje komt... Dat doen ze gewoon omdat anders niemand meer zwanger wil worden. Het is een komplot zeg ik je!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, leuke verrassing is dat!
Hier dacht ik dat de vermoeidheid na het eerste trimester wel over zou zijn. Maar ik moet elke middag 3 uur slapen hoor.
Heb ik dus ook. Volgens mijn leidinggevende durfden mensen bij de vorige zwangerschap zowat mijn kantoor niet binnen te gaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:22 schreef L-E het volgende:
Ik ben echt veel te assertief deze zwangerschap. Ik meld alles, spreek iedereen aan, past helemaal niet bij me![]()
Anders sterven we uit natuurlijk! Terwijl, zou dat nou zo erg zijn?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Leugenaars zijn het, stuk voor stuk. Alles en iedereen belooft dat het beter gaat worden, maar als puntje bij paaltje komt... Dat doen ze gewoon omdat anders niemand meer zwanger wil worden. Het is een komplot zeg ik je!!
Niet vandaag, afspraak komt nogquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Omentielvo, gefeliciteerd!
En Kyara!Da's even schrikken! Hopelijk blijft je stel nog even een tijdje zitten hoor!
KD, hopelijk vanmiddag een fijnere echo-ervaring.
Ik weet iemand met wie je deze discussie aan moet gaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Anders sterven we uit natuurlijk! Terwijl, zou dat nou zo erg zijn?
Oh sorry, verkeerd gelezen... bummer!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Niet vandaag, afspraak komt nogdank
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet iemand met wie je deze discussie aan moet gaan
Zo ging dat hier ook idd. En een keer of vier herhalen dat het zo vroeg was dat er onmogelijk te zeggen was of het een 'goede' zwangerschap betrof. Mijn hormonen vonden dat niet tof.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef Jore het volgende:
Het vervelendste was dus dat het ook heel snel ging, *prop* echoding naar binnen, *speur* ja een hartje, geen meting maar een gok en ook niet navragen of het überhaupt logisch was, die termijn.
Je moet zulke dingen ook niet kijken mens! Zet 24 kitchen op. Of Ducktales ofzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:37 schreef Logician het volgende:
Argh ik wil die moeder van todlers en tiaras schoppen, klein kind beetje afzeiken dat haar neus groter is dan die van haar zusje en dat haar zusje 't zoveel beter doet en die lijkt volgens haar ook het meest oo haarzelfhoezo je kind verneuken
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet zulke dingen ook niet kijken mens! Zet 24 kitchen op. Of Ducktales ofzo.
Here comes Honey Boo Booquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:39 schreef Logician het volgende:
[..]I know, er is gewoon niets anders op. Snap echt niet dat mensen niet inzien dat dit net zo goed mishandeling is
zo zielig!
mini tokkiequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Here comes Honey Boo Boo
Gewoon, omdat het zo bizar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |