FIJN!!! Klinkt goed joh. En ik krijg plaatsvervangend ziejenouwelstomwijf-gevoel wb die echografiste. Wat een doosquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:16 schreef Kleurdoos het volgende:
Even tussendoor, hier hebben ze zelf contact met mij gezocht ivm echo, qua meting zat die mevrouw/bitch er 2 weken naast en aangezien ik 31 december al een positieve test had kan dat niet kloppen,zeker niet met een kloppend hartje, dus eind van de middag bellen ze terug voor nog een extra echo, om toch wat beter te kunnen meten , geeft denk ik wel meer rust bij me
Jemig. Hoe ver zei ze dat je bent dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:16 schreef Kleurdoos het volgende:
Even tussendoor, hier hebben ze zelf contact met mij gezocht ivm echo, qua meting zat die mevrouw/bitch er 2 weken naast en aangezien ik 31 december al een positieve test had kan dat niet kloppen,zeker niet met een kloppend hartje, dus eind van de middag bellen ze terug voor nog een extra echo, om toch wat beter te kunnen meten , geeft denk ik wel meer rust bij me
Die moet gewoon dood, net zoals mijn stomme vk bij de eerste intake.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
FIJN!!! Klinkt goed joh. En ik krijg plaatsvervangend ziejenouwelstomwijf-gevoel wb die echografiste. Wat een doos
Hier in het begin ook metingen die niet helemaal leken te kloppen, uiteindelijk bij de termijnecho een hele week verder gezet. Zo vroeg is het denk ik nog erg lastig meten en al. In ieder geval fijn dat ze het opnieuw gaan beoordelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:18 schreef Kleurdoos het volgende:
5 weken, en ik ben 7 weken (weet ik bijna zeker)
Jaaaaa rapporteren die hapquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier in het begin ook metingen die niet helemaal leken te kloppen, uiteindelijk bij de termijnecho een hele week verder gezet. Zo vroeg is het denk ik nog erg lastig meten en al. In ieder geval fijn dat ze het opnieuw gaan beoordelen![]()
Maak je nog melding van het gedrag van miss echotrut?
Anders moet je het niet doen idd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:21 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja ik snap dat iemand druk is, en ben blij dat ik toch snel tussendoor mocht, maar dan moet je wel je werk doen
Bij mij is het juist omgekeerdquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:22 schreef L-E het volgende:
Ik ben echt veel te assertief deze zwangerschap. Ik meld alles, spreek iedereen aan, past helemaal niet bij me![]()
He jammer, geen relquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
En nee ik maak geen meldingfouten zijn menselijk en ze heeft ook gewoon de tijd niet kunnen nemen, ze had het wel beter aan kunnen pakken idd, maar ze had ook kunnen zeggen dat ik op moest zouten ipv me even snel tussendoor te laten
Oh nee he, jij bent aardig en begripvolquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
En nee ik maak geen meldingfouten zijn menselijk en ze heeft ook gewoon de tijd niet kunnen nemen, ze had het wel beter aan kunnen pakken idd, maar ze had ook kunnen zeggen dat ik op moest zouten ipv me even snel tussendoor te laten
Wat fijn KD!! Geeft ook een fijn gevoel bij je praktijk denk ik! Maar niet schrikken dus als de meting nu tóch weer iets korter uitkomt hè! Dat is gewoon heel normaal bij deze termijn (nou ja een week dan meestal hooguit). Als ze je dit keer maar gewoon duidelijke tekst en uitleg bij dat verhaal geven!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:16 schreef Kleurdoos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |