abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121972994
Kyara dat is schrikken :*

Reageer straks wat uitgebreider, zit nu in het ziekenhuis voor een liggings echo :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_121973075
Kyara,wat moeten jullie geschrokken zijn,nu hopen dat ze toch nog even willen blijven zitten. Laat je maar goed verwennen in het ziekenhuis!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 24 januari 2013 @ 09:03:27 #53
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_121973078
Omentielvo van harte gefeliciteerd! *O*

Kyara, rustig aan jij!! Hopelijk blijven je grietjes nog even zitten
pi_121973278
Omentielvo gefeliciteerd met je kleine meisje!

Kyara, nu al eigenwijs die dames! Dat belooft nog wat ;). Ik duim enorm dat ze nog even in hun buikhuisje blijven zitten. Onwijs balen dat het nu zo loopt, maar gelukkig doen ze het goed. Sterkte meisje! :*
pi_121973322
Even tussendoor, hier hebben ze zelf contact met mij gezocht ivm echo, qua meting zat die mevrouw/bitch er 2 weken naast en aangezien ik 31 december al een positieve test had kan dat niet kloppen,zeker niet met een kloppend hartje, dus eind van de middag bellen ze terug voor nog een extra echo, om toch wat beter te kunnen meten , geeft denk ik wel meer rust bij me :)
pi_121973346
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:16 schreef Kleurdoos het volgende:
Even tussendoor, hier hebben ze zelf contact met mij gezocht ivm echo, qua meting zat die mevrouw/bitch er 2 weken naast en aangezien ik 31 december al een positieve test had kan dat niet kloppen,zeker niet met een kloppend hartje, dus eind van de middag bellen ze terug voor nog een extra echo, om toch wat beter te kunnen meten , geeft denk ik wel meer rust bij me :)
FIJN!!! Klinkt goed joh. En ik krijg plaatsvervangend ziejenouwelstomwijf-gevoel wb die echografiste. Wat een doos :(
Sarcasme. Herken het.
pi_121973349
quote:
Jemig. Hoe ver zei ze dat je bent dan?
pi_121973358
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

FIJN!!! Klinkt goed joh. En ik krijg plaatsvervangend ziejenouwelstomwijf-gevoel wb die echografiste. Wat een doos :(
Die moet gewoon dood, net zoals mijn stomme vk bij de eerste intake.
pi_121973374
5 weken, en ik ben 7 weken (weet ik bijna zeker)
pi_121973414
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:18 schreef Kleurdoos het volgende:
5 weken, en ik ben 7 weken (weet ik bijna zeker)
Hier in het begin ook metingen die niet helemaal leken te kloppen, uiteindelijk bij de termijnecho een hele week verder gezet. Zo vroeg is het denk ik nog erg lastig meten en al. In ieder geval fijn dat ze het opnieuw gaan beoordelen :)

Maak je nog melding van het gedrag van miss echotrut?
pi_121973422
Mijn echografiste zat er ook een week naast bij de eerste schatting obv meeting van de rijstkorrel terwijl ik toch zeker wist dat het een week later moest zijn wat bij de termijnecho ook werd bevestigd, maar zij is wel lief, dus dat maakt een hele hoop goed O+
Sarcasme. Herken het.
pi_121973442
Nouja ik snap dat iemand druk is, en ben blij dat ik toch snel tussendoor mocht, maar dan moet je wel je werk doen :P
pi_121973447
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef L-E het volgende:

[..]

Hier in het begin ook metingen die niet helemaal leken te kloppen, uiteindelijk bij de termijnecho een hele week verder gezet. Zo vroeg is het denk ik nog erg lastig meten en al. In ieder geval fijn dat ze het opnieuw gaan beoordelen :)

Maak je nog melding van het gedrag van miss echotrut?
Jaaaaa rapporteren die hap :D (insert duivelse smiley waarvan ik de code niet uit mijn hoofd ken)
Sarcasme. Herken het.
pi_121973470
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:21 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja ik snap dat iemand druk is, en ben blij dat ik toch snel tussendoor mocht, maar dan moet je wel je werk doen :P
Anders moet je het niet doen idd.
pi_121973472
*O* Omentielvo, daar is ze! Hartelijk gefeliciteerd met jullie meisje! Mooie naam heeft ze gekregen O+

Woahhhh Kyara, wat doe je nu?!?! Nog even proberen binnen te houden die dames! Succes nu met afwachten.. :*
pi_121973478
een week ernaast zitten kon volgens mijn VK maar twee weken vonden ze wel apart, zeker met die hartactie dus :)
pi_121973481
Ik ben echt veel te assertief deze zwangerschap. Ik meld alles, spreek iedereen aan, past helemaal niet bij me :@ :')
pi_121973499
En nee ik maak geen melding :P fouten zijn menselijk en ze heeft ook gewoon de tijd niet kunnen nemen, ze had het wel beter aan kunnen pakken idd, maar ze had ook kunnen zeggen dat ik op moest zouten ipv me even snel tussendoor te laten :P
pi_121973515
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:22 schreef L-E het volgende:
Ik ben echt veel te assertief deze zwangerschap. Ik meld alles, spreek iedereen aan, past helemaal niet bij me :@ :')
Bij mij is het juist omgekeerd -O- Normaliter trek ik overal mn bek over open, maar nu ben ik zo ontzettend passief :') En dan kom ik hier schelden over alles wat mis gaat :7
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 24 januari 2013 @ 09:24:41 #70
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_121973520
Omentielvo gefeliciteerd met je meisje!!! *O* *O* *O*
Hoop dat alles goed is gegaan en jullie lekker aan het genieten zijn! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_121973523
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
En nee ik maak geen melding :P fouten zijn menselijk en ze heeft ook gewoon de tijd niet kunnen nemen, ze had het wel beter aan kunnen pakken idd, maar ze had ook kunnen zeggen dat ik op moest zouten ipv me even snel tussendoor te laten :P
He jammer, geen rel ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_121973536
Klinkt goed KD!

Hier heeft mijn ontbijt voor het eerst moeite om binnen te blijven... Ik dacht dat de misselijkheid bij week 10-11 wel zo'n beetje zou afnemen, maar ben bang dat ik te vroeg gehoopt heb ;)
Home is where the O+ is...
  donderdag 24 januari 2013 @ 09:25:50 #73
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_121973549
Jeetje Kyara, wat een schrik...
Hoop dat je meiden nog een tijdje binnen blijven. Hoe langer in jouw buik, hoe korter in de couveuse straks. Sterkte! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_121973558
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh nee he, jij bent aardig en begripvol ;(
pi_121973560
quote:
Wat fijn KD!! Geeft ook een fijn gevoel bij je praktijk denk ik! Maar niet schrikken dus als de meting nu tóch weer iets korter uitkomt hè! Dat is gewoon heel normaal bij deze termijn (nou ja een week dan meestal hooguit). Als ze je dit keer maar gewoon duidelijke tekst en uitleg bij dat verhaal geven!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')