Ja ze heeft een heel fijn gezichtje, en mij viel het mondje ook direct op!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, wat een beauty!Wat een prachtig mondje!
Of nou ja, eigenlijk zie je dat helemaal niet zo goed, maar toch was dat wat me op viel!Zo'n lief klein snaveltje.

Foto's!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:03 schreef L-E het volgende:
Omen, wat een enorm mooi kindje heb je daar!
Kyara: dat klinkt goed!
Hier is de Natibabybinnen én het wiegdekentje
Wat koop ik toch leuke spullen.

quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
het is er 1, en deze echoscopiste, gaf me een week en 3 dagen extra
Poppedeintje, je had gelijk, rond de 6.5 wk, ze heeft m op 6.3 gezet nu.

https://www.hm.com/nl/customer-service/returnsquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zie wel een aardige jas bij H&M op de site, maar geen idee of ik L of XL moet hebben. Die maattabel is ook no help.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik heb kledingmaat 44/46 en de XL was heeeeel erg ruim, ik zou makkelijk in de L hebben gepast en misschien zelfs in de M! Dus ze vallen heel ruim!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zie wel een aardige jas bij H&M op de site, maar geen idee of ik L of XL moet hebben. Die maattabel is ook no help.

Hmz.. dan zou de M misschien ook nog kunnen.. Maar heb qua positiekleding wel nu steeds L.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
XM, de Mamalijn van H&M valt ruim genoeg hoor

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de box, die gaan we nog verven, even bedenken of het iets met kleur wordt of wit zoals ie al was![]()

True!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmz.. dan zou de M misschien ook nog kunnen.. Maar heb qua positiekleding wel nu steeds L.
En daarom heb ik dus liever een offline winkel. Maar ik vind de verkrijgbaarheid van positiekleding buiten internet echt om te janken.

Van de H&M (positie)kleding draag ik zelf ook L, en 1 truitje in M, maar L zit precies lekker ruim genoeg. Qua jas had ik dus ook de L genomen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmz.. dan zou de M misschien ook nog kunnen.. Maar heb qua positiekleding wel nu steeds L.
En daarom heb ik dus liever een offline winkel. Maar ik vind de verkrijgbaarheid van positiekleding buiten internet echt om te janken.

quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:06 schreef Suikertante het volgende:
L0t, nee geen 3D, maar wel wat lieve foto's! En een filmpje! Filmpje gaat er binnenkort wel weer af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Dat dacht ik inderdaad ook. Hij is misschien niet het meest praktisch, maar toevallig wel het mooist!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:23 schreef bellelena het volgende:
Het is alleen wat proppen in de auto, wielen eraf klikken en dan past ie net aan precies in de achterklepMaar hoe vaak ga ik hem meenemen in de auto?! Dus dat heb ik er wel voor over!

Op zich zijn ze best makkelijk inklapbaar, en die wielen kun je er met een klikdingetje afhalen, dus het valt mee! Volgens mij moet je bij die moderne wagens soms ook allerhande handelingen uitvoeren voor het een beetje ingeklapt is. Bovenwoning is misschien niet het handigstquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat dacht ik inderdaad ook. Hij is misschien niet het meest praktisch, maar toevallig wel het mooist!!
En ach, ik woon op een bovenwoning, dus een kinderwagen is sowieso onhandig![]()
En we krijgen een bugaboo van een collega, dus sja... uitweg is mogelijk

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar: marktplaats!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank voor de hulp, heb de L besteld.
Hier ook een bovenwoning, maar geen old-skool kinderwagen die nog ergens staat helaas.

Jij hebt zo'n diepe toch? Wel eens een fotootje van gezien in de trein geloof ik. Die is ook gaaf!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:31 schreef Kleurdoos het volgende:
heb je mijn oudje wel eens gezien Belle?
en dat ding reed fantastisch, lex heeft er 8! maanden in gelegen, en elin in een stoeltje er bovenop!

Nee? Foto!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:31 schreef Kleurdoos het volgende:
heb je mijn oudje wel eens gezien Belle?
en dat ding reed fantastisch, lex heeft er 8! maanden in gelegen, en elin in een stoeltje er bovenop!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |