quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
het is er 1, en deze echoscopiste, gaf me een week en 3 dagen extra
Poppedeintje, je had gelijk, rond de 6.5 wk, ze heeft m op 6.3 gezet nu.
https://www.hm.com/nl/customer-service/returnsquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zie wel een aardige jas bij H&M op de site, maar geen idee of ik L of XL moet hebben. Die maattabel is ook no help.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb kledingmaat 44/46 en de XL was heeeeel erg ruim, ik zou makkelijk in de L hebben gepast en misschien zelfs in de M! Dus ze vallen heel ruim!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zie wel een aardige jas bij H&M op de site, maar geen idee of ik L of XL moet hebben. Die maattabel is ook no help.
Hmz.. dan zou de M misschien ook nog kunnen.. Maar heb qua positiekleding wel nu steeds L.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
XM, de Mamalijn van H&M valt ruim genoeg hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de box, die gaan we nog verven, even bedenken of het iets met kleur wordt of wit zoals ie al was![]()
True!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmz.. dan zou de M misschien ook nog kunnen.. Maar heb qua positiekleding wel nu steeds L.
En daarom heb ik dus liever een offline winkel. Maar ik vind de verkrijgbaarheid van positiekleding buiten internet echt om te janken.
Van de H&M (positie)kleding draag ik zelf ook L, en 1 truitje in M, maar L zit precies lekker ruim genoeg. Qua jas had ik dus ook de L genomen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmz.. dan zou de M misschien ook nog kunnen.. Maar heb qua positiekleding wel nu steeds L.
En daarom heb ik dus liever een offline winkel. Maar ik vind de verkrijgbaarheid van positiekleding buiten internet echt om te janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |