Uitverkooptijd!! Beste tijd voor een nieuwe jasquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn dat ze contact hebben opgenomen KD. Mss had de dame zelf 's avonds ook wel zoiets van, dat heb ik niet netjes gedaan.
Ik ben vandaag vrijgesteld van de beurs door mijn collega's. Straks ff Utrecht in, de drukknopen van m'n warmste jas springen telkens open
. Verder beetje rondneuzen en vooral relaxen.
En, 22 weken vandaag.

Waarom loop jij toch altijd 1 dag op mijn ideeen voorquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:44 schreef Suikertante het volgende:
XM wat leuk! Dus jij staat op die NOT beurs? Mijn schoonzusje is daar gister naartoe geweest. Het is mooi weer in Utrecht dus veel plezier!
Ik ben vandaag precies een half jaar zwanger

Klopt, althans in de eerste lijn (dus bij je gewone VK) mag je max 24 u wachten op goede effectieve ww na het breken van de vliezen, daarna wordt je overgedragen aan de gyn. Hoe lang de gyn vervolgens wacht met ingrijpen bij prima CTG`s is afhankelijk van de termijn en de omstandigheden. Bij a terme kinderen wordt echter ongeveer 75% geboren <24u en 95% < 48u. Vandaar dat de 2e cyclus van 24u vaak nog wel afgewacht wordt, maar niet meer in de eerste lijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Omentielvo, gefeliciteerd!
En Kyara!Da's even schrikken! Hopelijk blijft je stel nog even een tijdje zitten hoor!
KD, hopelijk vanmiddag een fijnere echo-ervaring.
Poppedein, er zit toch geen termijn meer aan 'zoveel uur na vliezen breken moeten ze geboren worden'? Het is toch alleen zo dat je 2 x 24 uur thuis mag blijven en dat je daarna sws overgedragen wordt aan het ziekenhuis?

Jemig, dus Kyara heeft waarschijnlijk binnen 40 uur haar meisjes?! Wooowww...quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:47 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Klopt, althans in de eerste lijn (dus bij je gewone VK) mag je max 24 u wachten op goede effectieve ww na het breken van de vliezen, daarna wordt je overgedragen aan de gyn. Hoe lang de gyn vervolgens wacht met ingrijpen bij prima CTG`s is afhankelijk van de termijn en de omstandigheden. Bij a terme kinderen wordt echter ongeveer 75% geboren <24u en 95% < 48u. Vandaar dat de 2e cyclus van 24u vaak nog wel afgewacht wordt, maar niet meer in de eerste lijn

Kyara is nog niet uitgerekend ( a terme ), bij haar zijn die kansen (gelukkig) kleiner. De kans is normaal gesproken altijd groter dat het wél <48u doorzet na breken vliezen, maar Kyara krijgt weeenremming, dus dat maakt alles andersquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jemig, dus Kyara heeft waarschijnlijk binnen 40 uur haar meisjes?! Wooowww...

ah ok en dan wachten ze tot het niet meer te houden is ipv binnen zoveel uur ivm infectiegevaar oid?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:03 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Kyara is nog niet uitgerekend ( a terme ), bij haar zijn die kansen (gelukkig) kleiner. De kans is normaal gesproken altijd groter dat het wél <48u doorzet na breken vliezen, maar Kyara krijgt weeenremming, dus dat maakt alles anders

Best wel even schrikken als je dit leest terwijl je net wakker wordt!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jemig, dus Kyara heeft waarschijnlijk binnen 40 uur haar meisjes?! Wooowww...

Oh nouja, dat is in ieder geval een goed teken!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:31 schreef Logician het volgende:
L0t geen flauw idee, weet alleen dat ze een wk voorliep en bij de laatste controle liep mijn bm ook een wk voor.
Mijn eerste ud was 14febr. welke bij de 12wk echo toen werd bijgesteld, dus vraag me stiekem wel af of ik niet gewoon een wk verder ben of dat het gewoon toeval is?

Oh dat zou wel heel bijzonder zijn, bevallen op hun uitgerekende datum.. Maar beter geenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:47 schreef klumsy het volgende:
Heb de kleine meid toegesproken, nu afwachten of ze ook gaat luisteren en goed gaat liggen
zie het alweer gebeuren dat de draaipoging uitloopt op een spoedkeizersnede...
dat zou betekenen dat ik dan ga bevallen op de dag dat ik van Roan en Senna uitgerekend was!
Vooralsnog hoop ik dat ze draait, m'n nichtjes waren ook laat met draaien, de eerste is met 36w5d nog goed gedaaid en de 2e ergens tussen de 35-36 weken...
Ik vind het ook heerlijk idd!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:48 schreef Suikertante het volgende:
L0t wat heerlijk! Ik probeer heel hard te werken maar ik laat me telkens afleiden hier
Ik ben nu lekker aan het MP shoppen voor spulletjes voor mijn ouders, die een dagje per week gaan oppassen. Heerlijk om te doen! En de maxicosi die ik tegenkwam bleek toevallig van een klant te zijn die nu op springen staat, heel toevallig en leuk!

Heb jij daarvoor al wel op marktplaats gekeken? Staan talloze jassen te koop, die andere mensen natuurlijk ook maar even hebben aangehad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word zo'n waggel-zwangere. Kan ook geen jas vinden geloof ik. Nergens iets wat niet getailleerd is, maar ook niet gewatteerd.
Veel mijlpalen vandaag!

Een A-lijn jas is goed voor groeiende zwangere buikenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word zo'n waggel-zwangere. Kan ook geen jas vinden geloof ik. Nergens iets wat niet getailleerd is, maar ook niet gewatteerd.
Veel mijlpalen vandaag!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die toen in de sale was voor 38 euro en nu gewoon weer 69,95 kostOpzich ook nog wel een acceptabele prijs trouwens..
Plaatje doet het niet, deze dus:http://nelly.com/nl/mamak(...)-wool-coat-11856-83/

Ik heb vorig jaar bij de wehkamp een positiejas gekocht, best flatteus, warm genoeg en gedragen tot 38 weken. Van de C&A was die.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Veel mijlpalen vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |