Vervolg opquote:Twee jongeren melden zich naar aanleiding van mishandeling
EINDHOVEN - Twee jongeren uit België van 15 en 17 jaar oud hebben zich dinsdagmorgen bij het politiebureau gemeld naar aanleiding van de zware mishandeling van een 22-jarige Eindhovenaar door acht daders op de Vestdijk in zijn woonplaats. Hun rol in de molestatie wordt onderzocht.
Maandagavond besteedde het opsporingsprogramma Bureau Brabant aandacht aan de zaak. De politie had dinsdagmorgen twee tips binnengekregen. "Het lijkt er niet op dat de gouden tip daar bij zit", aldus politiewoordvoerder Jordi Cebrian. Bij Omroep Brabant zijn meerdere tips binnengekomen die wijzen in de richting van de vechtsportwereld.
Aan de hand van beelden van beveiligingscamera's is te zien hoe de groep het slachtoffer op 4 januari tegen de grond sloeg, waarna ze hem één voor één natrappen. Uiteindelijk laten ze de man bewusteloos op straat achter. Hij liep een zware hersenschudding en verwondingen aan de mond en kaak op.
'Laffe daad'
Volgens de politie, die van een 'laffe daad' spreekt, was er geen duidelijke aanleiding voor de mishandeling. De betrokkenen zouden elkaar niet kennen.
Slachtoffer maakt het 'wonder boven wonder' goed
Volgens politiewoordvoerder Jordi Cebrian maakt het slachtoffer het 'wonder boven wonder' fysiek goed. De man is wel nog altijd zeer ontdaan over de aanval door de groep mannen.
De mishandeling vond al op 4 januari plaats, maar toch kwam de politie pas maandagavond tijdens de uitzending van Bureau Brabant naar buiten met de informatie. "We hebben niet stilgezeten", aldus Cebrian. "Eigen onderzoek heeft niet tot de daders geleid. Daarom hebben we besloten de beelden via het opsporingsprogramma van Omroep Brabant te tonen."
Geschokte reacties
De zware mishandeling zorgde voor geschokte reacties op internet. De beelden zijn inmiddels al meer dan 8000 keer gedeeld via social media zoals Twitter en Facebook. Op YouTube is het filmpje tot nu toe ruim 43.000 keer bekeken.
Ik weet het niet, maar als rechters het niet doen, dan mag van mij het volk het doen op een menselijke manier. Uit de maatschappij negeren voor een jaartje of 20.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:19 schreef Swisselite het volgende:
Aan de ene kant kan iedereen nu wel gaan vloeken en schelden, maar ze krijgen flinke strafvermindering nu ze digitaal zijn vernederd om het zomaar even te zeggen. Veel hebben we hier niet aan, over 2 jaar lopen ze weer vrolijk door Eindhoven.
Vrolijk?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:19 schreef Swisselite het volgende:
Aan de ene kant kan iedereen nu wel gaan vloeken en schelden, maar ze krijgen flinke strafvermindering nu ze digitaal zijn vernederd om het zomaar even te zeggen. Veel hebben we hier niet aan, over 2 jaar lopen ze weer vrolijk door Eindhoven.
Ja klopt, maar er zijn veel gevallen, waar iemand wordt bestraft en daarna hoor je er niets meer over.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar als rechters het niet doen, dan mag van mij het volk het doen op een menselijke manier. Uit de maatschappij negeren voor een jaartje of 20.
Het vreselijk vinden hiervan is alleen maar voor strafvermindering. Bekennen ook, denk je nou echt dat ze nu opeens spijt hebben? Ookal hebben ze dat, moesten ze maar eerder bedenken, voordat je iemand gaat aftuigen. Eigen schuld dus. Als ze in Iran leefden werden ze mooi opgehangen.quote:
Soms is Iran dan wel een mooi landquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:22 schreef Swisselite het volgende:
[..]
Het vreselijk vinden hiervan is alleen maar voor strafvermindering. Bekennen ook, denk je nou echt dat ze nu opeens spijt hebben? Ookal hebben ze dat, moesten ze maar eerder bedenken, voordat je iemand gaat aftuigen. Eigen schuld dus. Als ze in Iran leefden werden ze mooi opgehangen.
Inderdaad, werkt alleen maar averechts.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:19 schreef Swisselite het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Soms is Iran dan wel een mooi land
Sterker, Iran is echt een mooi land dat alleen geregeerd wordt door randdebielen (die jij nu vereertquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vereren is een groot woord.... Maar voor laffe mensen zoals de Eindhoven 8 geven ze daar wel meer gepaste straffen in verhouding tot de taakstrafjes die ze in Nederland krijgen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Sterker, Iran is echt een mooi land dat alleen geregeerd wordt door randdebielen (die jij nu vereert).
Jij zou deze gasten ophangen dus?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ophangen is misschien wat overdreven. Maar een paar zweepslagen en daarna 50 jaar zonder kans op vroegtijdige vrijlating is misschien wat gepaster dan de taakstraf die ze nu zullen krijgen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Jij zou deze gasten ophangen dus?
Mag toch hopen dat er wel meer uit komt dan een taakstrafquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ophangen is misschien wat overdreven. Maar een paar zweepslagen en daarna 50 jaar zonder kans op vroegtijdige vrijlating is misschien wat gepaster dan de taakstraf die ze nu zullen krijgen.
Nog niet zo bekend met de Nederlandse straffen zeker?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:44 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat er wel meer uit komt dan een taakstraf
Dat wel. Maar als ik zie dat die man die een molotov naar de politie gooide 8 jaar tegen zich hoorde eisen voor doodslag is dat hier ook wel van toepassing denk ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nog niet zo bekend met de Nederlandse straffen zeker?
Ja, er wordt 8 jaar geëist , zal dus wel 5 jaar waarvan 3 voorwaardelijk wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Dat wel. Maar als ik zie dat die man die een molotov naar de politie gooide 8 jaar tegen zich hoorde eisen voor doodslag is dat hier ook wel van toepassing denk ik
Nou geef dat die gozer in het wit ook maarquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, er wordt 8 jaar geëist , zal dus wel 5 jaar waarvan 3 voorwaardelijk worden
moet hij het ook nog krijgenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Dat wel. Maar als ik zie dat die man die een molotov naar de politie gooide 8 jaar tegen zich hoorde eisen voor doodslag is dat hier ook wel van toepassing denk ik
2 jaar?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Nou geef dat die gozer in het wit ook maar
Mwah dat verhaal ligt heel anders. Maar ik bedoelde meer dat als ze dat bij hem kunnen eisen mogen ze dat hier ook wel doen imoquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet hij het ook nog krijgen
en voor een molotov naar de politie gooien mag ik dat wel hopen ja
Die gozer in het wit lijkt me een stuk ouder iig. En zo niet gewoon als volwassene berechtenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
2 jaar?
Sorry maar de gasten die zich gemeld hebben zijn 15-17.. Vallen dus nog onder jeugdrecht ook. met een beetje mazzel gaan ze voor volwassenenrecht....
Jeugdrecht, ga maar uit van wat uurtjes schoffelen
Ik dacht juist dat we Iran niet zo'n mooi land vonden o.a. vanwege dit soort idiote straffen. Kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ophangen is misschien wat overdreven. Maar een paar zweepslagen en daarna 50 jaar zonder kans op vroegtijdige vrijlating is misschien wat gepaster dan de taakstraf die ze nu zullen krijgen.
Hangt (sorry...) er ook wel vanaf. Er is een verschil tussen een "misdrijf" als homoseksualiteit en echte misdrijven als deze.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat we Iran niet zo'n mooi land vonden o.a. vanwege dit soort idiote straffen. Kan aan mij liggen.
hij gooide een molotov cocktail naar de politiequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Mwah dat verhaal ligt heel anders. Maar ik bedoelde meer dat als ze dat bij hem kunnen eisen mogen ze dat hier ook wel doen imo
Ze nemen hem niet meequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij Powned de smeris die Brent pakt
Dus nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Held toch juistquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Wie was die kerel bij Pownews (belgische jongen) die iedereen verraadde en bij naam noemde? Dan ben je toch ook niet helemaal lekker?
want?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Wie was die kerel bij Pownews (belgische jongen) die iedereen verraadde en bij naam noemde? Dan ben je toch ook niet helemaal lekker?
Die krijgt ook nog wel een pak slaag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Hahaha oke!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij gooide een molotov cocktail naar de politie
meer hoef ik niet te weten ... opsluiten, sleutel weggooien
2e keer al als je pownews mag geloven, en die knul zit nog lekker thuisquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ze kwamen naar z'n huis ofzo, wat?
ja hij had een kutleven en ja de gemeente faalde schromelijkquote:
Was ie in beeld?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De smeris ging zijn huis in , om vervolgens zonder hem weg te gaan
Ach ja. Ik zou dan niet zo heel lekker meer door de stad lopen, maar dat is persoonlijk. En hij was echt op zoek naar aandacht voor die camera.quote:
Zou hier best een discussie met je willen beginnen maar daar is dit topic niet voor dus prima!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja hij had een kutleven en ja de gemeente faalde schromelijk
maar hij gooide een molotov cocktail naar de politie ... weg ermee
Of het verstandig is geweest is inderdaad de vraag, maar wel baas dat ie ze allemaal verraadtquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach ja. Ik zou dan niet zo heel lekker meer door de stad lopen, maar dat is persoonlijk. En hij was echt op zoek naar aandacht voor die camera.
het is iig geen bangerik neequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach ja. Ik zou dan niet zo heel lekker meer door de stad lopen, maar dat is persoonlijk. En hij was echt op zoek naar aandacht voor die camera.
Nee niet in beeld. Wel zijn vriendjes die eruit zagen als het eerste de beste straattuigquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Was ie in beeld?onderduik adresje?
Namen waren al bekend, dus snap niet waarom ze hem dat extra nog eens laten zeggen. Leuk om te zien, dat wel. Ik zou alleen niet in zijn schoenen willen staan. Hij krijgt er nog wel zeik mee, let maar op.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Of het verstandig is geweest is inderdaad de vraag, maar wel baas dat ie ze allemaal verraadt
Mis ik iets? Is er een uitzending of reportage geweest?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit ja, en dan zwak aan de deur komen dat Brent niet 'In staat is' om voor de camera te komen. Fucking pussy.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee niet in beeld. Wel zijn vriendjes die eruit zagen als het eerste de beste straattuig
Pownews net.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mis ik iets? Is er een uitzending of reportage geweest?
PowNews uitzending net.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mis ik iets? Is er een uitzending of reportage geweest?
Om maar te zwijgen als je dat doet en die gasten over een paar maanden tegenkomt in een iets te stille straat...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Denk dat die alleen ook niks voorstelt , net als de Belgische justitie die keer op keer faaltquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dit ja, en dan zwak aan de deur komen dat Brent niet 'In staat is' om voor de camera te komen. Fucking pussy.
Niks nieuwsquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee niet in beeld. Wel zijn vriendjes die eruit zagen als het eerste de beste straattuig
Tja, daar ben ik het dan weer slechts gedeeltelijk mee eens. Ik vind het allebei onzalig (understatement).quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef Jareth het volgende:
[..]
Hangt (sorry...) er ook wel vanaf. Er is een verschil tussen een "misdrijf" als homoseksualiteit en echte misdrijven als deze.
Heeft hij wel 1 minuut faam gehadquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Jareth het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen als je dat doet en die gasten over een paar maanden tegenkomt in een iets te stille straat...![]()
Better burn out...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft hij wel 1 minuut faam gehad
Roemenie kent geen doodstraf, het enige land in Europa wat dat nog heeft is Wit-Ruslandquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ehm, ja, ook liever hier dan in eh... Cambodja? Of eh.... Roemenie? Ik ken nog wel een paar landen...?
Ik zie ook graag een fijne samenleving... Maar sommige mensen verdienen gewoon flinke straffen....quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tja, daar ben ik het dan weer slechts gedeeltelijk mee eens. Ik vind het allebei onzalig (understatement).
Ik ga voor een prettige samenleving. Ik denk niet (maar ja, dat is ook maar een mening) dat dergelijke vergaande straffen hiertoe gaan bijdragen. Het draagt m.i. hooguit wat bij aan het rechtvaardigheidsgevoel van mensen.
Ah, je had het over de doodstraf. Zeg dat dan gewoon.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Roemenie kent geen doodstraf, het enige land in Europa wat dat nog heeft is Wit-Rusland
Ik zie nog een heeeel groot gat tussen zweepslagen en schoffelen hoor...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zie ook graag een fijne samenleving... Maar sommige mensen verdienen gewoon flinke straffen....
Een paar uur schoffelen zal hem niet tegenhouden het nooit meer te doen.... Sterker nog, als je er zo makkelijk mee weg komt zal ie het vaker doen
Ach ik ben groot voorstander voor eye for an eye....quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zie nog een heeeel groot gat tussen zweepslagen en schoffelen hoor...
Ik vind dat zelf echt heel apart. Zeggen dat we iets onacceptabel vinden om het vervolgens te gaan doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach ik ben groot voorstander voor eye for an eye....
Dus iemand op zijn hoofd stampen... Dat dan maar ook bij hem...
Die jongen is niet zo slim omdat te doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:33 schreef tralalala het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ews_in_turnhout.html
En vooral niet omdat de politie geen zin heeft om daders op te pakken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:37 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Die jongen is niet zo slim omdat te doen
Snap niet waarom hij het doet als die voor het minuutje fame doet is het gewoon een klaptostiquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
En vooral niet omdat de politie geen zin heeft om daders op te pakken.
De tering...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:33 schreef tralalala het volgende:
Valt wel mee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij het doet als die voor het minuutje fame doet is het gewoon een klaptosti
Als die binnenkort klappen heeft gekregen weet iedereen wie het gedaan heeft.quote:
Daar gaat het niet over uit of hij bang voor ze moet zijn. Zou ook wel heel erg opvallen natuurlijk als deze jongen ineens in elkaar geslagen word. Het is gewoon niet handig om zoiets te doen voor jezelf. Daar sta je dan lekker te lullen over de mensen die ooit je vrienden waren u snapt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom?
Zou niet bang voor hun zijn.
Dat is mijn punt nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als die binnenkort klappen heeft gekregen weet iedereen wie het gedaan heeft.
No problem dus.
Leg het nu eens een keer uit dan ei. Telkens roepen dat het niet slim is kunnen we niks mee.quote:
Met de media praten is natuurlijk nooit handig, klopt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:59 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over uit of hij bang voor ze moet zijn. Zou ook wel heel erg opvallen natuurlijk als deze jongen ineens in elkaar geslagen word. Het is gewoon niet handig om zoiets te doen voor jezelf. Daar sta je dan lekker te lullen over de mensen die ooit je vrienden waren u snapt?
[..]
Dat is mijn punt niet
Dit,quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Leg het nu eens een keer uit dan ei. Telkens roepen dat het niet slim is kunnen we niks mee.
Je trekt jezelf in het negatieve en dat zal een latere werkgever je ook weer niet dankbaar zijn. En je schiet er werkelijk niets mee op.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Met de media praten is natuurlijk nooit handig, klopt.
Klopt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dit,
[..]
Je trekt jezelf in het negatieve en dat zal een latere werkgever je ook weer niet dankbaar zijn. En je schiet er werkelijk niets mee op.
Je trekt jezelf in het negatieve... ff denken hoor hoe ik dat moet zien.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dit,
[..]
Je trekt jezelf in het negatieve en dat zal een latere werkgever je ook weer niet dankbaar zijn. En je schiet er werkelijk niets mee op.
Als je dan op de tv wilt doe dan mee met lingoquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zou het ook niet doen omdat het de media is, niet omdat ik voor de daders bang ben wilde ik zeggen.
Wat is hier heldhaftig aan een kort verhaaltje doen over je oude maatjes welke je toch niets kunnen maken helemaal niets. Werkelijk niets je verbind je hoofd met iets zeer negatiefs. En dat waarschijnlijk om even die paar minuten op tv wilt komen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je trekt jezelf in het negatieve... ff denken hoor hoe ik dat moet zien.
Niet mee eens. Het is een held die durft wat anderen nooit durfden.
Dat was het?
Ik zou liever hun tegengekomen zijn op dat moment in Eindhoven, was ik ook op tv geweestquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:05 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Als je dan op de tv wilt doe dan mee met lingo
[..]
Wat is hier heldhaftig aan een kort verhaaltje doen over je oude maatjes welke je toch niets kunnen maken helemaal niets. Werkelijk niets je verbind je hoofd met iets zeer negatiefs. En dat waarschijnlijk om even die paar minuten op tv wilt komen.
Dat bedoel ik als je toen had ingegrepen met risico van een paar klappen of erger mag je best een held genoemd worden als je dat wilt. Een paar maanden terug ook een ruzie uit elkaar gehaald wat oneerlijk was. Daar hoef je geen held voor genoemd te worden dat hoor je gewoon te doen als je de mogelijkheid er voor hebt en op dat moment had ik die en pas ik die toe.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik zou liever hun tegengekomen zijn op dat moment in Eindhoven, was ik ook op tv geweest
Zo;n mannetjes lust ik rauw.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:10 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat bedoel ik als je toen had ingegrepen met risico van een paar klappen of erger mag je best een held genoemd worden als je dat wilt. Een paar maanden terug ook een ruzie uit elkaar gehaald wat oneerlijk was. Daar hoef je geen held voor genoemd te worden dat hoor je gewoon te doen als je de mogelijkheid er voor hebt en op dat moment had ik die en pas ik die toe.
Je moet wel ook niet ergens in gaan springen waar je niet uitkomt dan ben je gewoon niet al te slim bezig.
Alleen moet dat niet ten koste van je leven gaan en moet je zelf wel gepast geweld gebruiken. In mijn woorden tegen de grond op. Toch laten we eerlijk zijn dit keer waren het er 8 in totaal. Ben dan ook zelf zo eerlijk om daar niet snel op af te stappen. Echter heb ik altijd iets bij me als ik s,nachts door zulke plaatsen wandel en dat is wel effectief en brand enorm in je ogenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zo;n mannetjes lust ik rauw.
Hoef ik geen held voor te worden genoemd, gaat erom dat je iemand helpt.
Ik ben ook altijd voorbereid, door meerdere oorzaken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:18 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Alleen moet dat niet ten koste van je leven gaan en moet je zelf wel gepast geweld gebruiken. In mijn woorden tegen de grond op. Toch laten we eerlijk zijn dit keer waren het er 8 in totaal. Ben dan ook zelf zo eerlijk om daar niet snel op af te stappen. Echter heb ik altijd iets bij me als ik s,nachts door zulke plaatsen wandel en dat is wel effectief en brand enorm in je ogen
Als ik zelf iets zou uitlokken en op mijn mondje gemept word dan is het ook mijn eigen schuld. Wat hier dan duidelijk weer niet het geval was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd voorbereid, door meerdere oorzaken.
Heb ook vaker zoiets meegemaakt, maar dan was ik het zelf schuld. Dus zo volwassen ben ik dan ook wel om er niet over te gaan huilen achteraf.
Ben niet zo snel bang te maken door paar mannetjes.
En was die opeens niet meer zo stoer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:27 schreef arjan1212 het volgende:
Pownews was bij het huis van die gozer met die witte broek geweest.
Eens met die duim naar beneden... Wat een slechte slechte reportage.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:33 schreef tralalala het volgende:
Het lijkt me ook niet zijn slimste zet van 2013quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:24 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Is het stom gedacht dat het niet echt slim is om die kerels te verlinken met je kop vol in beeld?
Ik denk niet dat die Danny in elkaar geslagen gaat worden door die jongens. Als ze dat wel doen zijn hun gegevens bekend bij iedereen en hebben die jongens een nog groter probleem dan nu.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:24 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Is het stom gedacht dat het niet echt slim is om die kerels te verlinken met je kop vol in beeld?
Zo gevaarlijk zijn deze gasten niet. Het gros ken ik wel, Brent ken ik zelfs vrij goed. Hem een tijd lang vrijwel dagelijks gezien. Geen gangsters ofzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:24 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Dat viel helaas te zien hoe niet gevaarlijk te zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:30 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk zijn deze gasten niet. Het gros ken ik wel, Brent ken ik zelfs vrij goed. Hem een tijd lang vrijwel dagelijks gezien. Geen gangsters ofzo.
Met een groepje van 8 tegen 1 jongen alleen... Het zijn geen gasten die wapens hebben o.i.d. Gros zijn sowieso meelopers die geen revanche zullen nemen op de mensen die in beeld kwamen en Brent Leysen heeft ook geen wapens of heel veel (gevaarlijke) vrienden in Turnhout.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:32 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Dat viel helaas te zien hoe niet gevaarlijk te zijn.
Neen, die halen dat misschien niet meer (of hopelijk niet meer) in hun hoofd. Maar kom op, je staat toch voor je hele omgeving zwaar voor lul als je zo de snitch uithangt op tv? Dat hij iets zegt ok, tot daar aan toe... maar zo'n heel uitgebreid interview met zijn eigen analyse over zijn ex-vrienden...quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die Danny in elkaar geslagen gaat worden door die jongens. Als ze dat wel doen zijn hun gegevens bekend bij iedereen en hebben die jongens een nog groter probleem dan nu.
Geen gangster... kan zijn... maar een absoluut sadistische en gevaarlijke mens dat zeker wel. En een grote lafaard, niet alleen blijkt dat uit het feit dat hij een bewusteloze man blijft schoppen maar ook nog eens uit het feit: dat hij nu pas beseft wat er gebeurd is en nu zelf schrikt... Uhu...hij schrikt van het feit dat hij gepakt is... Lafaard zeg ik je.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:30 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk zijn deze gasten niet. Het gros ken ik wel, Brent ken ik zelfs vrij goed. Hem een tijd lang vrijwel dagelijks gezien. Geen gangsters ofzo.
Mee eens hoor... maar hij komt nog wel een keer de verkeerde tegen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Geen gangster... kan zijn... maar een absoluut sadistische en gevaarlijke mens dat zeker wel. En een grote lafaard, niet alleen blijkt dat uit het feit dat hij een bewusteloze man blijft schoppen maar ook nog eens uit het feit: dat hij nu pas beseft wat er gebeurd is en nu zelf schrikt... Uhu...hij schrikt van het feit dat hij gepakt is... Lafaard zeg ik je.
Hij mag nu al voort leven met de naam die hij zelf besmeurde. Dat gaat ook niet meevallenquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:40 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Mee eens hoor... maar hij komt nog wel een keer de verkeerde tegen.
Wat een hypocrisiequote:Op donderdag 24 januari 2013 01:44 schreef yvonne het volgende:
Hufters
NOS valt kinderen GeenStijl-redacteuren lastig voor info
http://moetenwenietwillen(...)stig-voor-info-20332
Hoe ken jij hem eigenlijk? Was het echt een vriend van je? En zo ja, waarom is hij dat niet meer?quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:46 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Volgens mij sport ie overigens bij Basic Fit ipv Do It, maar dat terzijde
Nu is het aan justitie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Eens met die duim naar beneden... Wat een slechte slechte reportage.
Dat subjectief en sensatie getint onderschrift a la Amerikaans model; 'Jongens houden zich schuil in paleizen.'
En dan die reporter die vreselijk slecht spreekt. Die snitch, wat een kerel![]()
En dan is er nog het verschil tussen een zoektocht en een heksenjacht. Goed dat de beelden vrij gegeven werden om de daders te zoeken. Nu zijn ze gevonden en is het aan justitie en niet aan de woedende meute... Daarom zijn we een beschaving toch.
Uiteraard een uitzonderlijke verwerpelijke daad, in mijn ogen al poging tot doodslag ipv mishandeling. Ik werd fysiek ziek toen ik het oorspronkelijke filmpje zag.
En dan in die andere reportage waarin de advocaat van de verdachte zegt: "er was een aanleiding, die man zei iets van het vandalisme" Echt oerdom om dat als verdediging bekend te maken. Dat maakt de daad des te verwerpelijker omdat het slachtoffer opkomt voor het goed en en het behoudt van de maatschappij. Echt te onnozel voor woorden...
Is er iets bekend over hoe het nu gaat met het slachtoffer? Daar vind ik bitter weinig tot niets over...
Vriend van mij... neuh. Als ik 'm zag, maakten we een praatje, maar allemaal vrij oppervlakkig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoe ken jij hem eigenlijk? Was het echt een vriend van je? En zo ja, waarom is hij dat niet meer?
En jij bent toch niet die snitch van in die rare reportage, wel?
We weten toch niet wat die agent gedaan of gezegd heeft...? Als we vinden dat justitie hierin faalt (en dat vinden we al op voorhandquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu is het aan justitie?
De politie komt bij de hoofddader ( pun intended) binnen in huis en gaat vrolijk lachend weer weg.
Die lul én z'n ouders zijn wmb van het allerlaagste allooi.
Niks hypocrisie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat een hypocrisie
Wel in vreselijke slechte en vulgaire taal geschreven voor een journalist. Daar erger ik me aan. Maar dat is het Geen Stijl-kenmerk of zo misschien...? Die mobiele nummer erbij is wel mooi gevonden
Hypocrisie van de NOS... damn ik dacht dat wel duidelijk was...quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks hypocrisie.
De politie riep de hulp in van het publiek en d;at is wat het publiek doet.
Dat de NOS voor de zoveelste keer een slachtpartij afdoet als wat geharrewar ( ja ik chargeer) is tot daar aantoe, dat de NOS kinderen van journalisten gaat lastig vallen is journalistiek niet te rechtvaardigen.
Het lijkt me vrij simpel, meneer u bent de hoofdgedachte, u bent bij deze gearresteerd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
We weten toch niet wat die agent gedaan of gezegd heeft...? Als we vinden dat justitie hierin faalt (en dat vinden we al op voorhand) dan moet de wetten verstrengd worden (ben voorstander). Maar dat is een algemeen probleem, en dat staat op zich los van deze zaak.
Eens over de ouders en die jongelui... laagste allooi. Geen woorden aan vuil te maken. Sadistische mensen zonder empathie. Om ziek van te worden.
1.54quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hypocrisie van de NOS... damn ik dacht dat wel duidelijk was...
Jij bent van Turnhout hmm?quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:33 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Met een groepje van 8 tegen 1 jongen alleen... Het zijn geen gasten die wapens hebben o.i.d. Gros zijn sowieso meelopers die geen revanche zullen nemen op de mensen die in beeld kwamen en Brent Leysen heeft ook geen wapens of heel veel (gevaarlijke) vrienden in Turnhout.
Je zit goed op je paard voor dit uur... Effe wijntje drinken, yvonne... dat helpt.quote:
Ik dacht eigenlijk in eerste instantie dat ze hem een enkelband zijn gaan omdoen in afwachting van een uitlevering aan NL. Maar bij nader inzien, kan dat volgens mij niet; enkelband zonder veroordeling.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij simpel, meneer u bent de hoofdgedachte, u bent bij deze gearresteerd.
Ik ook, al ruim 28 jaar. Ik heb daar familie en m'n beste vriendin woont daar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:57 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Ik kom daar (heel) vaak.
Ik snap sowieso nooit waarom ze altijd zolang wachten met dit soort beelden. Opsporing Verzocht zie je nu vaak nog filmpjes of verzoekjes voorbij komen van juli 2012.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, al ruim 28 jaar. Ik heb daar familie en m'n beste vriendin woont daar.
Als jij Turnhout en omstreken kent kán het je toch niet verbazen dat het nu pas in het nieuws is?
Ja daar zeg je zo al iets... Wie weet er nu nog of hij zes maanden geleden een blanke man met sproeten door een steeg zag lopen of een donkerblauwe golf 4 zag wegscheuren...?quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:02 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Ik snap sowieso nooit waarom ze altijd zolang wachten met dit soort beelden. Opsporing Verzocht zie je nu vaak nog filmpjes of verzoekjes voorbij komen van juli 2012.
Alsof ik dan een zomeravond nog helemaal scherp hebLaat zo'n filmpje gewoon direct zien. Zie je nu ook wel weer. Politie heeft 2 weken lopen rotzooien, publiek weet het binnen 'n dag, aangezien die gasten gewoon goed herkenbaar in beeld komen.
Omdat de politie/recherche het eerst zelf wil oplossen en extreem terughoudend zijn om hun eigen falen toe te geven.quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:02 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Ik snap sowieso nooit waarom ze altijd zolang wachten met dit soort beelden. Opsporing Verzocht zie je nu vaak nog filmpjes of verzoekjes voorbij komen van juli 2012.
Daarom. Er gaat veel belangrijke informatie verloren. Bij goede beelden kun je ze sowieso beter direct online gooien. Altijd wel iemand die die schoften (her)kent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja daar zeg je zo al iets... Wie weet er nu nog of hij zes maanden geleden een blanke man met sproeten door een steeg zag lopen of een donkerblauwe golf 4 zag wegscheuren...?
Ik denk van niet. Dit komt zo uitgebreid in de media, deze gaan een precedent mogen vormen... denk ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:05 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Ondanks alle verontwaardiging, zullen de daders wel weg komen met een uurtje of 80 werkstraf...
Nee, gister bij P&W een juriste: in dit soort gevallen kan de rechter overgaan tot lage straffen omdat de dader al gestraft is door de publieke opiniequote:Op donderdag 24 januari 2013 02:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Dit komt zo uitgebreid in de media, deze gaan een precedent mogen vormen... denk ik.
Ik vond die beelden trouwens niet zo duidelijk zoals iedereen dat lijkt te vinden. Duidelijk qua herkenbaarheid van daders. Waarschijnlijk ook alleen maar als je ze echt goed kent... Vorm van gezicht enzo daar was het toch te korrelig voor...quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:06 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Daarom. Er gaat veel belangrijke informatie verloren. Bij goede beelden kun je ze sowieso beter direct online gooien. Altijd wel iemand die die schoften (her)kent.
Da's alleen maar een nadeel. Hun advocaten zullen het er ongetwijfeld op gaan gooien dat al die aandacht in de media al genoeg straf is voor hun minderjarige clienten, bla bla bla... Dat in combinatie met "het was zo niet bedoeld", "het zijn hele keurige jongens" en "het slachtoffer provoceerde" zal leiden tot een verwaarloosbare straf...quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Dit komt zo uitgebreid in de media, deze gaan een precedent mogen vormen... denk ik.
De beelden zijn niet haarscherp, maar als je iemand vaak hebt gezien, herken je 'm wel op zo'n beelden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vond die beelden trouwens niet zo duidelijk zoals iedereen dat lijkt te vinden. Duidelijk qua herkenbaarheid van daders. Waarschijnlijk ook alleen maar als je ze echt goed kent... Vorm van gezicht enzo daar was het toch te korrelig voor...
Whut? Wist niet dat er zulk een wet bestond... Op mijn werk eens vragen of we dat hier in BE ook hebben. Jezusquote:Op donderdag 24 januari 2013 02:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, gister bij P&W een juriste: in dit soort gevallen kan de rechter overgaan tot lage straffen omdat de dader al gestraft is door de publieke opinie
Had jij ze herkend? Zou je hem aangegeven hebben?quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:09 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
De beelden zijn niet haarscherp, maar als je iemand vaak hebt gezien, herken je 'm wel op zo'n beelden.
Ja dat kan natuurlijk... Ligt ook in lijn met wat yvonne zegt over die rare wet. Maar we zullen dat moeten afwachten. Ik heb vertrouwen in justitie, als enige mens op de wereld zo blijkt...quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:09 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Da's alleen maar een nadeel. Hun advocaten zullen het er ongetwijfeld op gaan gooien dat al die aandacht in de media al genoeg straf is voor hun minderjarige clienten, bla bla bla... Dat in combinatie met "het was zo niet bedoeld", "het zijn hele keurige jongens" en "het slachtoffer provoceerde" zal leiden tot een verwaarloosbare straf...
Toen ik het filmpje de eerste keer zag heb ik er 3 direct herkend ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Had jij ze herkend? Zou je hem aangegeven hebben?
En dat was maar een standaarduniform. Die hebben ook hele toffe blauwe truien... echt modern eigenlijk voor de pliesie...quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:11 schreef Specularium het volgende:
Poltie in Belgie heeft trouwens een beter uniform dan die te grote plunjezakken van hier.
Ik heb het tegen mijn zin tweemaal bekeken, omdat ik niet zo ver van Eindhoven woon. Mss herkende ik iemand... Filmpje zal wel duidelijker overkomen als je ze daadwerkelijk kent ja...quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:12 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Toen ik het filmpje de eerste keer zag heb ik er 3 direct herkend ja.
Nee, die is wel ouder. 18 of 19 geloof ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:14 schreef Specularium het volgende:
Hoe oud is die anabalon-Brent eigenlijk?
16 toch?
Dat ligt eraan over welke fitnessrommel je het hebt. Whey is bv. niet verboden, maar daar wordt ook geen mens opgefokt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:15 schreef Marie30 het volgende:
Ik vraag me trouwens af of dat ook niet illegaal is... Minderjarigen die van die fitness rommel vreten om breed te worden. Begrijp toch niet waar die ouders met hun hoofd zitten. Mijn zoon zou er nog niet eens over moeten beginnen...
Anabolen zijn sowieso illegaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:15 schreef Marie30 het volgende:
Ik vraag me trouwens af of dat ook niet illegaal is... Minderjarigen die van die fitness rommel vreten om breed te worden. Begrijp toch niet waar die ouders met hun hoofd zitten. Mijn zoon zou er nog niet eens over moeten beginnen...
Ja dat zie je ook wel een beetje aan die ene foto... Hoewel ik dat natuurlijk niet mag veronderstellen omdat ik zijn bouw en hem dus niet ken...quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:18 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Dat ligt eraan over welke fitnessrommel je het hebt. Whey is bv. niet verboden, maar daar wordt ook geen mens opgefokt.
Brent beperkte zich overigens niet alleen tot de poedertjes en drankjes die je bij "De Tuinen" kunt halen...
Juist ja...quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anabolen zijn sowieso illegaal.
Dit jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu is het aan justitie?
De politie komt bij de hoofddader ( pun intended) binnen in huis en gaat vrolijk lachend weer weg.
Die lul én z'n ouders zijn wmb van het allerlaagste allooi.
Weet niet van wanneer die foto is. Hij is behoorlijk breed overigens. Stukken breder dan de gemiddelde sportschoolboy.quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:21 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja dat zie je ook wel een beetje aan die ene foto... Hoewel ik dat natuurlijk niet mag veronderstellen omdat ik zijn bouw en hem dus niet ken...
Ouders van die Brent zijn volgens mij een beetje simpele figuren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dit ja
Een beetje fatsoenlijk stel ouders had z'n kind onmiddelijk na de bekendmaking aan z'n haar meegesleept naar het bureau.
Ik denk dat een aantal van deze jongens nog wel een keer tikken gaan krijgen omwille van dit voorval...quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:37 schreef havanagila het volgende:
Hulde voor de "klokkenluider" die de groepsfoto incl voor- en achternamen heeft geplaatst!
Zal wettelijk gezien wel niet mogen, maar het schandpaaleffect werkt stukken beter dan de (hoogstwaarschijnlijk taak) straffen die er uitgedeeld gaan worden.
Zo'n volksgericht is ook niet wenselijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:37 schreef havanagila het volgende:
Zal wettelijk gezien wel niet mogen, maar het schandpaaleffect werkt stukken beter dan de (hoogstwaarschijnlijk taak) straffen die er uitgedeeld gaan worden.
Nou ja, het gaat er mij om dat je omgeving/kennissenkring weet wat je geflikt hebt en je je lekker kapot mag schamen. Iemand die een van de daders gaat mishandelen is zelf namelijk net zo laag bij de grond en staat dan ook binnen no-time op internet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:40 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal van deze jongens nog wel een keer tikken gaan krijgen omwille van dit voorval...
Echt niet. Dat wordt altijd heel hard geroepen maar nooit gedaan. Michelle Martin (ex Dutroux) zou ook niet lang leven als die vrij zou komen ... uhu... Ze werkt nu al drie maanden of zo in dat tuintje van die nonnen, kan je zo omleggen... Geen mens die dat ook werkelijk doet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:40 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal van deze jongens nog wel een keer tikken gaan krijgen omwille van dit voorval...
quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:53 schreef havanagila het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat er mij om dat je omgeving/kennissenkring weet wat je geflikt hebt en je je lekker kapot mag schamen. Iemand die een van de daders gaat mishandelen is zelf namelijk net zo laag bij de grond en staat dan ook binnen no-time op internet.
Noem het maar collectief gevoel voor gerechtigheid.
Iedereen gaat uit van die taakstraffen. Ik ben totaal niet bekend met het NL systeem voor jeugddelinquenten. Maar hier in BE zouden die zeker in een gesloten instelling terecht komen. De Hutten in Mol bijvoorbeeld, soort van "jeugdgevangenis"... hoewel ze liever verkiezen dat je dat ziet als een "heropvoedingskamp". Hebben jullie dat soort instellingen niet voor jeugdcriminelen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:37 schreef havanagila het volgende:
Glenn Mills, maar die is gesloten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 03:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Iedereen gaat uit van die taakstraffen. Ik ben totaal niet bekend met het NL systeem voor jeugddelinquenten. Maar hier in BE zouden die zeker in een gesloten instelling terecht komen. De Hutten in Mol bijvoorbeeld, soort van "jeugdgevangenis"... hoewel ze liever verkiezen dat je dat ziet als een "heropvoedingskamp". Hebben jullie dat soort instellingen niet voor jeugdcriminelen?
Bestaat er trouwens de kans dat ze ermee wegkomen omdat Papa en mama de smeris afkopen met zwart geld ? (Het blijft België hé)quote:Op donderdag 24 januari 2013 03:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Iedereen gaat uit van die taakstraffen. Ik ben totaal niet bekend met het NL systeem voor jeugddelinquenten. Maar hier in BE zouden die zeker in een gesloten instelling terecht komen. De Hutten in Mol bijvoorbeeld, soort van "jeugdgevangenis"... hoewel ze liever verkiezen dat je dat ziet als een "heropvoedingskamp". Hebben jullie dat soort instellingen niet voor jeugdcriminelen?
Precies Nederland is zot geworden!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef Red_85 het volgende:
Die advocaat: 'jamaar hij zei iets over een fiets die zomaar kappot getrapt werd, boehoe'
WTFWHUT? Dus een opmerking geven over vandalisme is genoeg om naar de tyfus getrapt te mogen worden?
Zitten, je bek houden en je 3 keer beraden of je dit stuk verrot wel wil verdedigen. Mafkees.
Precies powned kon de politie niet bewegen hen op te pakken!quote:Op donderdag 24 januari 2013 03:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bestaat er trouwens de kans dat ze ermee wegkomen omdat Papa en mama de smeris afkopen met zwart geld ? (Het blijft België hé)
Dat was al wel duidelijk uit het filmpje. Die reporter staat nota bene aan zijn deur.quote:Op donderdag 24 januari 2013 04:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Whehe, op dumpert staat het adres van Brent ook al
Afkopen is niet nodig, ze komen er sowieso mee weg. Ik snap ook niet waarom ze zich niet gewoon vrijwillig aangeven. Ze krijgen een preek, 200 euro boete max, hooguit een voorwaardelijke taakstraf en iedereen gaat weer over tot de orde van de dag. Zo werkt dat in Nederland.quote:Op donderdag 24 januari 2013 03:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bestaat er trouwens de kans dat ze ermee wegkomen omdat Papa en mama de smeris afkopen met zwart geld ? (Het blijft België hé)
Godverdomme, wat een engeltjes.quote:Genadeloos afgetuigd door 'lieve' jongens
De molestatie van een man in Eindhoven was zinloos geweld: het slachtoffer zei er iets van toen de acht jongens tegen een fiets trapten. Hierop sloegen ze de 22-jarige Brabander op gruwelijke wijze bewusteloos. De drie opgepakte knullen blijken kinderen van rijke Nederlanders die naar België zijn geëmigreerd. 'Er was drank in het spel.'
Een van de arrestanten heeft spijt betuigd, liet zijn advocaat Peter van der Laar weten. 'Hij vindt het verschrikkelijk dat hij die jongen pijn heeft gedaan. Hij snapt zelf ook niet waarom hij het heeft gedaan,' zegt de raadsman over zijn 17-jarige cliënt in het AD vandaag.
Van de acht betrokken jongens zitten er nu drie in de cel. Twee van hen gaven zichzelf aan nadat het filmpje van de geruchtmakende mishandeling door de politie was verspreid en honderdduizenden keren werd bekeken. Nadat gisterochtend ook nog groepsfoto's, namen en talloze foto's van de acht jongeren opdoken op internet, stapte ook de 16-jarige verdachte naar de politie.
'Nette, lieve jongen'
Ook de families van de arrestanten zijn 'in shock'. 'Hij is normaal zachtaardig en behulpzaam. We zijn totaal verbijsterd,' zegt de zus van de opgepakte 17-jarige Tom. 'Hij is een nette, lieve jongen uit een keurig gezin. Het is onbeschrijflijk. Hij heeft geen strafblad en was juist een opleiding aan het doen om manager te worden van een restaurant. Alles lijkt nu in één klap weg. We hopen dat zijn aandeel klein was, maar hoe dan ook mag hij niet weglopen voor zijn verantwoordelijkheid.'
Maandag verspreidde de politie beelden die door een beveiligingscamera waren gemaakt van de mishandeling op 4 januari. Op de beelden trapt en slaat een aantal jongens van een groepje van acht ongekend hard in op een 22-jarige Oirschotenaar, die daarna bewusteloos achterblijft met een beschadigde kaak en hersenschudding. De gevluchte jongens bleven daarna 2 weken zoek, totdat ze herkenbaar in beeld werden getoond met het filmpje.
'Moet dat nou'
Volgens de advocaat van de 15-jarige verdachte Bob ontstond de ruzie 'om niets'. 'Een paar van de jongens van het groepje trapten wat fietsen om. Het latere slachtoffer zei daar iets van. Zoiets als: Moet dat nou. Houd daar eens mee op. Daarna ging het mis,' zegt raadsman Jan Schnitzler.
Bizar genoeg zijn de overige vijf verdachten nog niet aangehouden. Ook de 17-jarige Brent L., die op het filmpje meerdere malen keihard op het hoofd van het slachtoffer trapt, was gisteravond nog niet gearresteerd. De amateurbodybuilder heeft al tegen vrienden bekend en zei dat hij 'verschrikkelijk dronken was'.
Volgens de politie in Eindhoven kon hij echter nog niet worden opgepakt, omdat er een procedure moest worden gevolgd waarbij aan de Belgische politie toestemming moet worden gevraagd voor de arrestatie. 'We kunnen nu eenmaal niet een land binnenvallen en zeggen: kip, ik heb je,' zegt woordvoerder Jordi Cebrian.
Volgens bekenden van de jongens waren de Nederlandse betrokkenen van gegoede komaf, terwijl de geboren Vlamingen 'jongens uit het dorp' zijn.
Ook bekenden van de vijf jongeren die nog niet zijn gearresteerd, staan perplex van de mishandeling. Zo zegt een buurvrouw over een van de jongeren: 'Hij is een heel fatsoenlijke jongen. Hij heeft een gehandicapt broertje en hij helpt hem altijd. Hij helpt ook altijd de buurvrouw die alleen naast hem woont, met boodschappen, eten maken en zo.'
Tuurlijk, de stad heeft het gedaan. En het slachtoffer omdat hij in die stad uit was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:30 schreef Lyrebird het volgende:
De stad Eindhoven valt ook wel wat te verwijten. In mijn jeugd hing er al een opgefokte sfeer, en dat is er met de jaren niet beter op geworden. Als je als stad zo'n reputatie hebt, dan vraag je om moeilijkheden.
Nee, de daders hebben het gedaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tuurlijk, de stad heeft het gedaan. En het slachtoffer omdat hij in die stad uit was.
Man, man, man....
Nee, hij is in december 16 geworden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:16 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Nee, die is wel ouder. 18 of 19 geloof ik.
ok, nog beter: Nederland heeft zo'n reputatie (en Eindhoven MI meer dan gemiddeld).quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:41 schreef Specularium het volgende:
Wat heeft dit met Eindhoven te maken? In elke stad is uitgaansgeweld.
Welnee die is minderjarig. Denk max half jaar voorwaardelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Nou geef dat die gozer in het wit ook maar
ik zie ook wel eens mensen die verschrikkelijk dronken zijn. Die zwalken over straat, kramen onzin uit, lopen te kotsen en zijn zeker niet in staat om gericht iemand 7x naar het hoofd te schoppen want bij poging 1 vallen ze zelf om en kunnen niet meer overeind komenquote:Bizar genoeg zijn de overige vijf verdachten nog niet aangehouden. Ook de 17-jarige Brent L., die op het filmpje meerdere malen keihard op het hoofd van het slachtoffer trapt, was gisteravond nog niet gearresteerd. De amateurbodybuilder heeft al tegen vrienden bekend en zei dat hij 'verschrikkelijk dronken was'.
Hoezo drugs?quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:09 schreef Nielsch het volgende:
Meneer stond gewoon stijf van de drugs.
Whut?quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Eens over de ouders en die jongelui... laagste allooi. Geen woorden aan vuil te maken. Sadistische mensen zonder empathie. Om ziek van te worden.
Onmiddellijk, ja. Maar via waar is die bekendmaking gedaan? Ik heb bijvoorbeeld geen enkel filmpje bekeken en ook die hele 'bekendmaking' heb ik gemist. Het is niet dat iedereen zich hier maar in verdiept of zich in interesseert. Misschien wisten de ouders d'r simpelweg niets van.quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Een beetje fatsoenlijk stel ouders had z'n kind onmiddelijk na de bekendmaking aan z'n haar meegesleept naar het bureau.
Dat is inderdaad wel overdrevenquote:Op donderdag 24 januari 2013 08:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Whut?Hoe kan je nu al spreken van sadisme?
En dat is dan per definitie sadisme.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:25 schreef Jareth het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel overdreven [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar horen we vreemd genoeg weinig over.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
al iets meer bekend over de toestand van het slachtoffer?
Want waarom zou je anders zo out of the blue iemand helemaal lens trappen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
En dat is dan per definitie sadisme.
Je kunt toch niet serieus per definitie stellen dat iemand zo kapot trappen per definitie sadisme is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:32 schreef Jareth het volgende:
[..]
Want waarom zou je anders zo out of the blue iemand helemaal lens trappen?
Ach, wacht! Hij deed het natuurlijk per ongeluk!
Tja, wat dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom heeft niemand het over die man die gewoon doorliep in het begin en die die jongen niet eens hielp
dat is normaal geworden in nederlandquote:Op donderdag 24 januari 2013 08:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom heeft niemand het over die man die gewoon doorliep in het begin en die die jongen niet eens hielp
media besteed er in ieder geval aandacht aan...quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar horen we vreemd genoeg weinig over.
Zou jij je ermee gaan bemoeien dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Klopt. Niemand zit te wachten op tikken en als je dan terugtikt dan ben jij opeens diegene die veroordeeld wordt. Het is zoiets als een inbreker betrappen en er wat aan doen. Grote kans dat jij opeens de boosdoener bent en niet diegene die de oorzaak was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat is normaal geworden in nederland
Tsja, dan word je net zo afgeslacht. Maar politie bellen sowieso.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou jij je ermee gaan bemoeien dan?
Met grote kans op vervroegde vrijlating en aftrek van voorarrest.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, er wordt 8 jaar geëist , zal dus wel 5 jaar waarvan 3 voorwaardelijk worden
Kan de persoon best gedaan hebben, maar dan uit beeld e iig op een afstandje van het gebeuren. Je weet het niet he.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Tsja, dan word je net zo afgeslacht. Maar politie bellen sowieso.
En een schoffel van de zaak!quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:40 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Met grote kans op vervroegde vrijlating en aftrek van voorarrest.
Vast wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan de persoon best gedaan hebben, maar dan uit beeld e iig op een afstandje van het gebeuren. Je weet het niet he.
"Ik ben het er niet mee eens...ik noem het dus simpel!"quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Soms schrik ik echt van de simpele conclusies die mensen trekken.![]()
Het is ook redelijk simpel. Zo zou je iedereen die (snel) agressief is en gaat rammen per definitie een sadist kunnen noemen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:44 schreef Jareth het volgende:
[..]
"Ik ben het er niet mee eens...ik noem het dus simpel!"
je kan heus meer doen dan weglopen of van een afstandje gaan kijken zonder dat je zelf in de problemen komtquote:Op donderdag 24 januari 2013 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt. Niemand zit te wachten op tikken en als je dan terugtikt dan ben jij opeens diegene die veroordeeld wordt. Het is zoiets als een inbreker betrappen en er wat aan doen. Grote kans dat jij opeens de boosdoener bent en niet diegene die de oorzaak was.
Wat dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je kan heus meer doen dan weglopen of van een afstandje gaan kijken zonder dat je zelf in de problemen komt
Ah, de typische internetheld meldt zich. Ik zou ook een stukje verder lopen en de politie bellen. Met dat soort gasten die dit doen is niet te praten, die zijn al te ver heen (dronken of niet). Zolang ik geen Badr Hari heet ga ik me er niet mee bemoeien door ze uit elkaar proberen te halen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je kan heus meer doen dan weglopen of van een afstandje gaan kijken zonder dat je zelf in de problemen komt
Nee joh, als je gaat dreigen dat de politie onderweg is word jij ook wel gepakt. Het beste is wel degelijk om je er niet direct mee te bemoeien en meteen de politie bellen. Hoe hard ook voor zo'n slachtoffer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dreigen dat de politie onderweg is, omstanders er bij roepen bijv.
?quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, de typische internetheld meldt zich.
ik weet niet hoelang die man daar bewusteloos heeft gelegen, maar volgens mij heeft niemand direct de politie gebeld toen het gebeurdequote:Ik zou ook een stukje verder lopen en de politie bellen.
dat is je eigen keusquote:Met dat soort gasten die dit doen is niet te praten, die zijn al te ver heen (dronken of niet).
Zolang ik geen Badr Hari heet ga ik me er niet mee bemoeien door ze uit elkaar proberen te halen.
De Glen Mills School, waar tuig en probleemjongeren werden opgeleid tot gedisciplineerde criminelen:')quote:Op donderdag 24 januari 2013 03:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Glenn Mills, maar die is gesloten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Glen_Mills_School
het zou maar zo kunnen of ze haken af. het beste voor jezelf jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 08:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee joh, als je gaat dreigen dat de politie onderweg is word jij ook wel gepakt. Het beste is wel degelijk om je er niet direct mee te bemoeien en meteen de politie bellen. Hoe hard ook voor zo'n slachtoffer.
Dat weet je dus niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik weet niet hoelang die man daar bewusteloos heeft gelegen, maar volgens mij heeft niemand direct de politie gebeld toen het gebeurde
Klopt. Ik heb een leuk leven, om me met blijvende schade in elkaar te laten tikken heb ik niet zo'n zin in, vandaar. Die man wordt niet geholpen als een ander ook in elkaar gemept wordt. Nou ja, het scheelt hem klappen, maar een mens is van nature egoïstisch. Daar ben ik geen uitzondering op.quote:dat is je eigen keus
Genoeg gasten die met een biertje op deze jongens wel gaan provoceren e.d.....quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Echt niet. Dat wordt altijd heel hard geroepen maar nooit gedaan. Michelle Martin (ex Dutroux) zou ook niet lang leven als die vrij zou komen ... uhu... Ze werkt nu al drie maanden of zo in dat tuintje van die nonnen, kan je zo omleggen... Geen mens die dat ook werkelijk doet.
En de ouders van deze mannetjes over het recht lullen wat krom is. De vader van Stefano Bruggink wist bijvoorbeeld al een week wat er aan de hand was, maar heeft de politie niets gemeld.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:52 schreef 3-voud het volgende:
Je krijgt onderhand het idee dat men zich drukker maakt om de privacy van de daders dan om het lot van het slachtoffer.
Medeplichtig die vader. Ook doodstraf.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:57 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
En de ouders van deze mannetjes over het recht lullen wat krom is. De vader van Stefano Bruggink wist bijvoorbeeld al een week wat er aan de hand was, maar heeft de politie niets gemeld.
Van wat ik lees en hoor overal is dit toch echt de beste oplossing.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
?
[..]
ik weet niet hoelang die man daar bewusteloos heeft gelegen, maar volgens mij heeft niemand direct de politie gebeld toen het gebeurde
[..]
dat is je eigen keus
ik vraag me af hoe het filmpje verder loopt en hoeveel mensen er in de buurt warenquote:
okequote:[..]
Klopt. Ik heb een leuk leven, om me met blijvende schade in elkaar te laten tikken heb ik niet zo'n zin in, vandaar. Die man wordt niet geholpen als een ander ook in elkaar gemept wordt. Nou ja, het scheelt hem klappen, maar een mens is van nature egoïstisch. Daar ben ik geen uitzondering op.
voor jezelfquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Van wat ik lees en hoor overal is dit toch echt de beste oplossing.
Opzoeken die vent en hartstikke gehandicapt slaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:57 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
En de ouders van deze mannetjes over het recht lullen wat krom is. De vader van Stefano Bruggink wist bijvoorbeeld al een week wat er aan de hand was, maar heeft de politie niets gemeld.
ik zou er geen bezwaar tegen hebben als dat echt zou gebeuren eerlijk gezegdquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:02 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Dit soort gasten moeten zelf eens goed in elkaar gebeukt worden. De vaders van Stefano Bruggink, Bob Sloots en Jordy Moeskops ook.
Dat ze nooit zijn veroordeeld dankzij hun ouders is wel gelul. Het is niet zo dat deze jongens de schrik van Turnhout waren o.i.d. Gewoon domme meelopertjes.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:05 schreef Chahna het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_agressief___.html
gelukkig krijgen ze hier nog steeds steun van bepaalde lui.
Ik zou er niets op tegen hebben!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:04 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Opzoeken die vent en hartstikke gehandicapt slaan.
Eigenlijk moeten ze dit gifje 24/7 projecteren op een groot scherm tegenover het huis van de ouders van deze mongool totdat hij zich ook bij de politie gaat melden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:25 schreef Jareth het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel overdreven [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIe heeft zich al gemeld bij de pliesie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze dit gifje 24/7 projecteren op een groot scherm tegenover het huis van de ouders van deze mongool totdat hij zich ook bij de politie gaat melden.
Heeft zich gemeld bij de politie. Het werd natuurlijk wat druk daar bij die rijtjescontainer van paps en mams.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef Nielsch het volgende:
Ah, dacht dat hij nog bij paps en mams thuiszat ivm afwachten uitleveren.
Marokkaans? Die Ismael Bouzzoui ofzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Meerdere nationaliteiten mishandeling Eindhoven
24-01-13 09:08 uur - Bron: ANP
Drie verdachten van de mishandeling in Eindhoven hebben de Nederlandse nationaliteit, vier de Belgische. Eén verdachte heeft een andere nationaliteit, meldde het Openbaar Ministerie in de Belgische plaats Turnhout donderdagochtend. Welke dat is wilde een woordvoerster niet zegen.
Alle verdachten wonen in Turnhout en omgeving, werd al eerder bekendgemaakt. De drie Nederlanders hebben zich de afgelopen dagen gemeld bij de politie in Eindhoven en zitten nog vast. De anderen bevinden zich voor zover bekend nog in België. De politie in Nederland heeft een rechtshulp- en aanhoudingsverzoek naar justitie in België gestuurd. Dat verzoek is ontvangen, de onderzoeksrechter moet daar nog een besluit over nemen.
De acht worden verdacht van betrokkenheid bij de mishandeling van een 22-jarige man in Eindhoven op 4 januari.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Drie verdachten van de mishandeling in Eindhoven hebben de Nederlandse nationaliteit, vier de Belgische. Eén verdachte heeft een andere nationaliteit, meldde het Openbaar Ministerie in de Belgische plaats Turnhout donderdagochtend. Welke dat is wilde een woordvoerster niet zegen.
Alle verdachten wonen in Turnhout en omgeving, werd al eerder bekendgemaakt. De drie Nederlanders hebben zich de afgelopen dagen gemeld bij de politie in Eindhoven en zitten nog vast. De anderen bevinden zich voor zover bekend nog in België. De politie in Nederland heeft een rechtshulp- en aanhoudingsverzoek naar justitie in België gestuurd. Dat verzoek is ontvangen, de onderzoeksrechter moet daar nog een besluit over nemen.
De acht worden verdacht van betrokkenheid bij de mishandeling van een 22-jarige man in Eindhoven op 4 januari.
Waarom dat onderscheid? Wel de Nederlandse en Belgische nationaliteit vermelden maar die andere niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Bouziane was het geloof ik. Zou ook Algerijns kunnen zijn. Het is volgens mij een Algerijns berberse naam.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Marokkaans? Die Ismael Bouzzoui ofzo.
Ze zijn speciaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:26 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Waarom dat onderscheid? Wel de Nederlandse en Belgische nationaliteit vermelden maar die andere niet.
Tja... We zijn toch zo pro heksenjacht. En zie hier het trieste resultaat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:34 schreef Voorschrift het volgende:
Jullie zijn echt serieus de familie aan het napluizen en alles at maar te maken heeft met de klank van de naam?
De tering zeg, sorry maar dat is gewoon echt f*ing kansloos.
Dergelijke idioten zorgen in ieder geval bij mij voor enigszins sympathie voor de daders. Duizend-en-een internethelden die nu de hele familie en iedereen met dezelfde naam helemaal het leven kapot gaan lopen maken. Om je dood te schamen. Die mensen hebben niks met het voorval te maken, maar dat gaat er blijkbaar niet in bij die walnootbreinen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tja... We zijn toch zo pro heksenjacht. En zie hier het trieste resultaat.
Walgelijke acties..
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Ga nou geen familie van die beste man erbij betrekken. Ze hebben het al moeilijk genoeg. Het was een goeie jongen. Deed nooit wat verkeerd. Smerige GeenStijl Rioolrat!!!!Ja als jij iemand in elkaar slaat gaan we ook je moeder online belagen, vind je ook vast zeer terecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Van genoeg familieleden van slachtoffers van dit soort geweldaddige losers is het leven ook kapot. Eigen schuld dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dergelijke idioten zorgen in ieder geval bij mij voor enigszins sympathie voor de daders. Duizend-en-een internethelden die nu de hele familie en iedereen met dezelfde naam helemaal het leven kapot gaan lopen maken. Om je dood te schamen. Die mensen hebben niks met het voorval te maken, maar dat gaat er blijkbaar niet in bij die walnootbreinen.
Nou, dat was ik gisteren ook aan het verkondigen, maar blijkbaar sympathiseer ik dan met de verdachtenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dergelijke idioten zorgen in ieder geval bij mij voor enigszins sympathie voor de daders. Duizend-en-een internethelden die nu de hele familie en iedereen met dezelfde naam helemaal het leven kapot gaan lopen maken. Om je dood te schamen. Die mensen hebben niks met het voorval te maken, maar dat gaat er blijkbaar niet in bij die walnootbreinen.
Ah.. Oog om oogquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:44 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Van genoeg familieleden van slachtoffers van dit soort geweldaddige losers is het leven ook kapot. Eigen schuld dus.
Ik heb manieren van mijn moeder gekregen. Ik ga niet iemand dood proberen te trappen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja als jij iemand in elkaar slaat gaan we ook je moeder online belagen, vind je ook vast zeer terecht.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:44 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Van genoeg familieleden van slachtoffers van dit soort geweldaddige losers is het leven ook kapot. Eigen schuld dus.
Ja, de familie van die jongens stonden ze echt aan te moedigen via sms inderdaad. Gebruik toch je verstand man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb manieren van mijn moeder gekregen. Ik ga niet iemand dood proberen te trappen.
Papa Bruggink heeft een week lang niks gezegd, terwijl hij al wist wie de daders waren van deze mishandeling.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, de familie van die jongens stonden ze echt aan te moedigen via sms inderdaad. Gebruik toch je verstand man.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Ga nou geen familie van die beste man erbij betrekken. Ze hebben het al moeilijk genoeg. Het was een goeie jongen. Deed nooit wat verkeerd. Smerige GeenStijl Rioolrat!!!!Ze zal vast wel iets verkeerd hebben gedaan. Maakt het niet goed om ze te belagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ga jij niet over, maar de slachtoffers en de rechtstaat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:47 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Papa Bruggink heeft een week lang niks gezegd, terwijl hij al wist wie de daders waren van deze mishandeling.
Dan ben je gewoon schuldig hoor.
Ach man, half de wereld wist het al wie het waren, denk je nou echt dat de politie minder competent is dan een stel Google fanaten van 15 op fok?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:47 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Papa Bruggink heeft een week lang niks gezegd, terwijl hij al wist wie de daders waren van deze mishandeling.
Dan ben je gewoon schuldig hoor.
iedereen die hier schuldig aan was, op de hoogte was en niets zei etc....allemaal belagen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze zal vast wel iets verkeerd hebben gedaan. Maakt het niet goed om ze te belagen.
Als je manieren had, had de familie van die gozer je niet geinteresseerd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb manieren van mijn moeder gekregen. Ik ga niet iemand dood proberen te trappen.
Allemaal padvinders op internet. Maar laten geen mogelijkheid onbenut om eens lekker anoniem anderen het leven zuur te maken. Dat zijn net zo goed lafbekken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, de familie van die jongens stonden ze echt aan te moedigen via sms inderdaad. Gebruik toch je verstand man.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik zou er geen bezwaar tegen hebben als dat echt zou gebeuren eerlijk gezegd
Serieus?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:07 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Ik zou er niets op tegen hebben!
Dit inderdaad, die mensen hebben het al moeilijk genoeg zonder dat 100 pubers ze gaan lopen stalken en bedreigen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Allemaal padvinders op internet. Maar laten geen mogelijkheid onbenut om eens lekker anoniem anderen het leven zuur te maken. Dat zijn net zo goed lafbekken.
Ja en heksen weer verbranden en sodemieten vervolgen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:48 schreef Chahna het volgende:
[..]
iedereen die hier schuldig aan was, op de hoogte was en niets zei etc....allemaal belagen.
Het interesseert mij ook niets.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je manieren had, had de familie van die gozer je niet geinteresseerd.
Daarom gooien ze ook die beelden online?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach man, half de wereld wist het al wie het waren, denk je nou echt dat de politie minder competent is dan een stel Google fanaten van 15 op fok?
En ze doen het voor hun eigen fragiele egotje. Die slachtoffers lijken hen weinig te boeien..quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Allemaal padvinders op internet. Maar laten geen mogelijkheid onbenut om eens lekker anoniem anderen het leven zuur te maken. Dat zijn net zo goed lafbekken.
De vraag is waarom of jij de online beelden als aanleiding ziet om hun ouders in elkaar te rossen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:52 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Daarom gooien ze ook die beelden online?
Het doet mij een beetje denken aan moordenaars die pedofielen vermoorden in de gevangenis. Het zijn beide idioten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De vraag is waarom of jij de online beelden als aanleiding ziet om hun ouders in elkaar te rossen.
Steekje los?
Volgens het oude testament zijn we allemaal familie van elkaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De vraag is waarom of jij de online beelden als aanleiding ziet om hun ouders in elkaar te rossen.
Steekje los?
Misselijkmakend hoe die ouders die schoften blijven verdedigen. Dat soort arrogante hete aardappellui verdienen een paar rossen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Steekje los?
Zelfs dat niet. Ze lopen 2x naar binnen en zonder B. naar buiten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:54 schreef sp3c het volgende:
geen persoonlijke gegevens op fok ... punt
anyways, wat zijn die Belgen in godsnaam aan het doen???
is het arrestieteam op wintersport ofzo
Well...quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
[..]
Serieus?![]()
Aan de ene kant je mond vol hebben en zeer verontwaardigd zijn over zinloos geweld en aan de andere kant zeggen dat het niet erg is als er iemand gehandicapt wordt geslagen die niet eens direct betrokken was? Hoe raar ben je dan
Oh dus dat is het probleem, je eigen leven zuigt, hun vaders zijn succesvol en verdedigen (logischerwijs) hun eigen kind, dus moeten ze maar lijden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:54 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Misselijkmakend hoe die ouders die schoften blijven verdedigen. Dat soort arrogante hete aardappellui verdienen een paar rossen!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:44 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Mogen jouw gegevens nu ook openbaar op internet omdat je iets strafbaars doet, namelijk aanzetten tot geweld ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:54 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Misselijkmakend hoe die ouders die schoften blijven verdedigen. Dat soort arrogante hete aardappellui verdienen een paar rossen!
En die van zijn moeder he.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:56 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Mogen jouw gegevens nu ook openbaar op internet omdat je iets strafbaars doet, namelijk aanzetten tot geweld ?
Bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Daar ga jij niet over, maar de slachtoffers en de rechtstaat.
Hij is niet rijk, dus dan niet, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:56 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Mogen jouw gegevens nu ook openbaar op internet omdat je iets strafbaars doet, namelijk aanzetten tot geweld ?
Nee dat bepaal je niet. De wereld draait niet om jouw ego en als je te ver gaat komen de mannen in blauw uniform langs.quote:
Reageer gewoon eens inhoudelijk. Deze vader verdedigt deze laffe daad. De beelden kennen we allemaal. Hier past afschuw, niet het verdedigen van dit gedrag, laat staan het verzwijgen (wat de vader een week lang heeft gedaan).quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dus dat is het probleem, je eigen leven zuigt, hun vaders zijn succesvol en verdedigen (logischerwijs) hun eigen kind, dus moeten ze maar lijden.
Prima, weet ik in ieder geval met wie ik praat nu.
Jij bent ziek....quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zet niet aan tot geweld.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:56 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:01 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Ik zet niet aan tot geweld.
Ik denk dat hij familie van de daders bedoelt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:00 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Jij bent ziek....
Sympathie voor de daders???
[ afbeelding ]
Maar als de ouders nu alsnog even hun verantwoordelijkheid nemen en hun kinderen naar de cel begeleiden zou dat al een goed begin van het opvoedkundige proces zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
dan ga je lekker op twitter rondhangen, mij om het evenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:02 schreef Funkel het volgende:
Wat een linkse kuthippies zitten hier zeg.. Overal namen en adressen van die gasten, maar op fok mag t niet..
Heel Nederland wil die gasten zien hangen, maar op fok hebben ze recht op een eerlijk proces. Had het slachtoffer een eerlijk proces? Hebben de ouders die kankerjong aangegeven bij de politie? NEEN!! Dan verdienen de daders niet meer dan dat hun huis wordt platgebrand, hun rijke pappies gehandicapt gemept worden en dat ze eeuwig mogen branden.. Laat de heksenjacht beginnen! Als je op twitter zoekt op #turnhout vind je genoeg adressen
Laat de linkse moraalridders hier eens níet winnen
Juist, als je westerse waarden zoals een fatsoenlijke rechtsgang nastreeft ben je links.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:02 schreef Funkel het volgende:
Wat een linkse kuthippies zitten hier zeg.. Overal namen en adressen van die gasten, maar op fok mag t niet..
Heel Nederland wil die gasten zien hangen, maar op fok hebben ze recht op een eerlijk proces. Had het slachtoffer een eerlijk proces? Hebben de ouders die kankerjong aangegeven bij de politie? NEEN!! Dan verdienen de daders niet meer dan dat hun huis wordt platgebrand, hun rijke pappies gehandicapt gemept worden en dat ze eeuwig mogen branden.. Laat de heksenjacht beginnen! Als je op twitter zoekt op #turnhout vind je genoeg adressen
mooiquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:03 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Die namen blijven nog wel even online hoor. Of Fok het nu weghaalt of niet
Nee inderdaad schop dan hun ouders maar gehandicapt. Wat een idioten hier zeg.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:55 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Well...
Gezien die historie van deze jongetjes.....
Dit schijn t niet de eerste keer te zijn
Gaat het voorkomen dat er anderen in eenzelfde situatie geraken
Want als we het enkel aan de rechtstaat overlaten staan ze over twee weken 120 uur de kans iemand met een schoffel ongelukkig te slaan
WTFquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:02 schreef Funkel het volgende:
Jij bent ziek....quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
het is niet de eerste keer dat deze jongens zoiets flikken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk dat hij familie van de daders bedoelt.
Ach frustratie gaat wel weer over. Mag ik hopen. Anders is ie net zo erg als de daders van dit alles.quote:
Nou... nou... niet zo bang zijn... die Brent durft niet eens met zijn bek voor de cameraquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Jareth het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen als je dat doet en die gasten over een paar maanden tegenkomt in een iets te stille straat...![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:02 schreef Funkel het volgende:
Ik zou me schamen als ik "rechts" zou zijn voor zo'n simpele zielquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:02 schreef Funkel het volgende:
Dus je bent even weg om de boel op te ruimen en je tanden poetsen?quote:
Dit is gewoon strafbaar wat je nu doet, ik neig naar aangifte.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:02 schreef Funkel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |