Hangt (sorry...) er ook wel vanaf. Er is een verschil tussen een "misdrijf" als homoseksualiteit en echte misdrijven als deze.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat we Iran niet zo'n mooi land vonden o.a. vanwege dit soort idiote straffen. Kan aan mij liggen.
hij gooide een molotov cocktail naar de politiequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Mwah dat verhaal ligt heel anders. Maar ik bedoelde meer dat als ze dat bij hem kunnen eisen mogen ze dat hier ook wel doen imo
Ze nemen hem niet meequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij Powned de smeris die Brent pakt
Dus nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Held toch juistquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Wie was die kerel bij Pownews (belgische jongen) die iedereen verraadde en bij naam noemde? Dan ben je toch ook niet helemaal lekker?
want?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Wie was die kerel bij Pownews (belgische jongen) die iedereen verraadde en bij naam noemde? Dan ben je toch ook niet helemaal lekker?
Die krijgt ook nog wel een pak slaag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Hahaha oke!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij gooide een molotov cocktail naar de politie
meer hoef ik niet te weten ... opsluiten, sleutel weggooien
2e keer al als je pownews mag geloven, en die knul zit nog lekker thuisquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ze kwamen naar z'n huis ofzo, wat?
ja hij had een kutleven en ja de gemeente faalde schromelijkquote:
Was ie in beeld?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De smeris ging zijn huis in , om vervolgens zonder hem weg te gaan
Ach ja. Ik zou dan niet zo heel lekker meer door de stad lopen, maar dat is persoonlijk. En hij was echt op zoek naar aandacht voor die camera.quote:
Zou hier best een discussie met je willen beginnen maar daar is dit topic niet voor dus prima!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja hij had een kutleven en ja de gemeente faalde schromelijk
maar hij gooide een molotov cocktail naar de politie ... weg ermee
Of het verstandig is geweest is inderdaad de vraag, maar wel baas dat ie ze allemaal verraadtquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach ja. Ik zou dan niet zo heel lekker meer door de stad lopen, maar dat is persoonlijk. En hij was echt op zoek naar aandacht voor die camera.
het is iig geen bangerik neequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach ja. Ik zou dan niet zo heel lekker meer door de stad lopen, maar dat is persoonlijk. En hij was echt op zoek naar aandacht voor die camera.
Nee niet in beeld. Wel zijn vriendjes die eruit zagen als het eerste de beste straattuigquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Was ie in beeld?onderduik adresje?
Namen waren al bekend, dus snap niet waarom ze hem dat extra nog eens laten zeggen. Leuk om te zien, dat wel. Ik zou alleen niet in zijn schoenen willen staan. Hij krijgt er nog wel zeik mee, let maar op.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Of het verstandig is geweest is inderdaad de vraag, maar wel baas dat ie ze allemaal verraadt
Mis ik iets? Is er een uitzending of reportage geweest?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit ja, en dan zwak aan de deur komen dat Brent niet 'In staat is' om voor de camera te komen. Fucking pussy.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee niet in beeld. Wel zijn vriendjes die eruit zagen als het eerste de beste straattuig
Pownews net.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mis ik iets? Is er een uitzending of reportage geweest?
PowNews uitzending net.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mis ik iets? Is er een uitzending of reportage geweest?
Om maar te zwijgen als je dat doet en die gasten over een paar maanden tegenkomt in een iets te stille straat...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Denk dat die alleen ook niks voorstelt , net als de Belgische justitie die keer op keer faaltquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dit ja, en dan zwak aan de deur komen dat Brent niet 'In staat is' om voor de camera te komen. Fucking pussy.
Niks nieuwsquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee niet in beeld. Wel zijn vriendjes die eruit zagen als het eerste de beste straattuig
Tja, daar ben ik het dan weer slechts gedeeltelijk mee eens. Ik vind het allebei onzalig (understatement).quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef Jareth het volgende:
[..]
Hangt (sorry...) er ook wel vanaf. Er is een verschil tussen een "misdrijf" als homoseksualiteit en echte misdrijven als deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |