Nee niet in beeld. Wel zijn vriendjes die eruit zagen als het eerste de beste straattuigquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Was ie in beeld?onderduik adresje?
Namen waren al bekend, dus snap niet waarom ze hem dat extra nog eens laten zeggen. Leuk om te zien, dat wel. Ik zou alleen niet in zijn schoenen willen staan. Hij krijgt er nog wel zeik mee, let maar op.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Of het verstandig is geweest is inderdaad de vraag, maar wel baas dat ie ze allemaal verraadt
Mis ik iets? Is er een uitzending of reportage geweest?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach ja. Ik zou dan niet zo heel lekker meer door de stad lopen, maar dat is persoonlijk. En hij was echt op zoek naar aandacht voor die camera.
Dit ja, en dan zwak aan de deur komen dat Brent niet 'In staat is' om voor de camera te komen. Fucking pussy.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee niet in beeld. Wel zijn vriendjes die eruit zagen als het eerste de beste straattuig
Pownews net.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mis ik iets? Is er een uitzending of reportage geweest?
PowNews uitzending net.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mis ik iets? Is er een uitzending of reportage geweest?
Om maar te zwijgen als je dat doet en die gasten over een paar maanden tegenkomt in een iets te stille straat...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Wie was die kerel bij Pownews (belgische jongen) die iedereen verraadde en bij naam noemde? Dan ben je toch ook niet helemaal lekker?
Denk dat die alleen ook niks voorstelt , net als de Belgische justitie die keer op keer faaltquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dit ja, en dan zwak aan de deur komen dat Brent niet 'In staat is' om voor de camera te komen. Fucking pussy.
Niks nieuwsquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee niet in beeld. Wel zijn vriendjes die eruit zagen als het eerste de beste straattuig
Tja, daar ben ik het dan weer slechts gedeeltelijk mee eens. Ik vind het allebei onzalig (understatement).quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef Jareth het volgende:
[..]
Hangt (sorry...) er ook wel vanaf. Er is een verschil tussen een "misdrijf" als homoseksualiteit en echte misdrijven als deze.
Heeft hij wel 1 minuut faam gehadquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Jareth het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen als je dat doet en die gasten over een paar maanden tegenkomt in een iets te stille straat...![]()
Better burn out...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft hij wel 1 minuut faam gehad
Roemenie kent geen doodstraf, het enige land in Europa wat dat nog heeft is Wit-Ruslandquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ehm, ja, ook liever hier dan in eh... Cambodja? Of eh.... Roemenie? Ik ken nog wel een paar landen...?
Ik zie ook graag een fijne samenleving... Maar sommige mensen verdienen gewoon flinke straffen....quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tja, daar ben ik het dan weer slechts gedeeltelijk mee eens. Ik vind het allebei onzalig (understatement).
Ik ga voor een prettige samenleving. Ik denk niet (maar ja, dat is ook maar een mening) dat dergelijke vergaande straffen hiertoe gaan bijdragen. Het draagt m.i. hooguit wat bij aan het rechtvaardigheidsgevoel van mensen.
Ah, je had het over de doodstraf. Zeg dat dan gewoon.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Roemenie kent geen doodstraf, het enige land in Europa wat dat nog heeft is Wit-Rusland
Ik zie nog een heeeel groot gat tussen zweepslagen en schoffelen hoor...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zie ook graag een fijne samenleving... Maar sommige mensen verdienen gewoon flinke straffen....
Een paar uur schoffelen zal hem niet tegenhouden het nooit meer te doen.... Sterker nog, als je er zo makkelijk mee weg komt zal ie het vaker doen
Ach ik ben groot voorstander voor eye for an eye....quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zie nog een heeeel groot gat tussen zweepslagen en schoffelen hoor...
Ik vind dat zelf echt heel apart. Zeggen dat we iets onacceptabel vinden om het vervolgens te gaan doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach ik ben groot voorstander voor eye for an eye....
Dus iemand op zijn hoofd stampen... Dat dan maar ook bij hem...
Die jongen is niet zo slim omdat te doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:33 schreef tralalala het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ews_in_turnhout.html
En vooral niet omdat de politie geen zin heeft om daders op te pakken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:37 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Die jongen is niet zo slim omdat te doen
Snap niet waarom hij het doet als die voor het minuutje fame doet is het gewoon een klaptostiquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
En vooral niet omdat de politie geen zin heeft om daders op te pakken.
De tering...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:33 schreef tralalala het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ews_in_turnhout.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |