abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121972764
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:44 schreef Jareth het volgende:

[..]

"Ik ben het er niet mee eens...ik noem het dus simpel!" :')
Het is ook redelijk simpel. Zo zou je iedereen die (snel) agressief is en gaat rammen per definitie een sadist kunnen noemen. :')
pi_121972794
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

Klopt. Niemand zit te wachten op tikken en als je dan terugtikt dan ben jij opeens diegene die veroordeeld wordt. Het is zoiets als een inbreker betrappen en er wat aan doen. Grote kans dat jij opeens de boosdoener bent en niet diegene die de oorzaak was.
je kan heus meer doen dan weglopen of van een afstandje gaan kijken zonder dat je zelf in de problemen komt
pi_121972799
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:48 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

je kan heus meer doen dan weglopen of van een afstandje gaan kijken zonder dat je zelf in de problemen komt
Wat dan? :)
pi_121972810
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:48 schreef Ziba het volgende:

[..]

Wat dan? :)
dreigen dat de politie onderweg is, omstanders er bij roepen bijv.
pi_121972823
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:48 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Ah, de typische internetheld meldt zich. Ik zou ook een stukje verder lopen en de politie bellen. Met dat soort gasten die dit doen is niet te praten, die zijn al te ver heen (dronken of niet). Zolang ik geen Badr Hari heet ga ik me er niet mee bemoeien door ze uit elkaar proberen te halen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_121972869
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:49 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

dreigen dat de politie onderweg is, omstanders er bij roepen bijv.
Nee joh, als je gaat dreigen dat de politie onderweg is word jij ook wel gepakt. Het beste is wel degelijk om je er niet direct mee te bemoeien en meteen de politie bellen. Hoe hard ook voor zo'n slachtoffer.
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2013 @ 08:52:56 #207
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_121972874
Je krijgt onderhand het idee dat men zich drukker maakt om de privacy van de daders dan om het lot van het slachtoffer.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_121972875
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ah, de typische internetheld meldt zich.
?
quote:
Ik zou ook een stukje verder lopen en de politie bellen.
ik weet niet hoelang die man daar bewusteloos heeft gelegen, maar volgens mij heeft niemand direct de politie gebeld toen het gebeurde
quote:
Met dat soort gasten die dit doen is niet te praten, die zijn al te ver heen (dronken of niet).
Zolang ik geen Badr Hari heet ga ik me er niet mee bemoeien door ze uit elkaar proberen te halen.
dat is je eigen keus
pi_121972885
quote:
9s.gif Op donderdag 24 januari 2013 03:04 schreef Specularium het volgende:

[..]

Glenn Mills, maar die is gesloten.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Glen_Mills_School
De Glen Mills School, waar tuig en probleemjongeren werden opgeleid tot gedisciplineerde criminelen:')
Afgeschoten door onderzoekers omdat het niet aan te tonen was dat het de jongeren ook daadwerkelijk minder delinquent maakte. Het leek zelfs tot een toename van criminaliteit te leiden. Totaal niet effectief dus.

Edit: Oh, dat is ook te vinden op de Wiki :)
pi_121972896
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:52 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nee joh, als je gaat dreigen dat de politie onderweg is word jij ook wel gepakt. Het beste is wel degelijk om je er niet direct mee te bemoeien en meteen de politie bellen. Hoe hard ook voor zo'n slachtoffer.
het zou maar zo kunnen of ze haken af. het beste voor jezelf ja
pi_121972923
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:53 schreef Ga.aguyim het volgende:

ik weet niet hoelang die man daar bewusteloos heeft gelegen, maar volgens mij heeft niemand direct de politie gebeld toen het gebeurde

Dat weet je dus niet.

quote:
dat is je eigen keus
Klopt. Ik heb een leuk leven, om me met blijvende schade in elkaar te laten tikken heb ik niet zo'n zin in, vandaar. Die man wordt niet geholpen als een ander ook in elkaar gemept wordt. Nou ja, het scheelt hem klappen, maar een mens is van nature egoïstisch. Daar ben ik geen uitzondering op.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_121972934
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 02:56 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Echt niet. Dat wordt altijd heel hard geroepen maar nooit gedaan. Michelle Martin (ex Dutroux) zou ook niet lang leven als die vrij zou komen ... uhu... Ze werkt nu al drie maanden of zo in dat tuintje van die nonnen, kan je zo omleggen... Geen mens die dat ook werkelijk doet.

Genoeg gasten die met een biertje op deze jongens wel gaan provoceren e.d.....
pi_121972956
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:52 schreef 3-voud het volgende:
Je krijgt onderhand het idee dat men zich drukker maakt om de privacy van de daders dan om het lot van het slachtoffer.
En de ouders van deze mannetjes over het recht lullen wat krom is. De vader van Stefano Bruggink wist bijvoorbeeld al een week wat er aan de hand was, maar heeft de politie niets gemeld.
pi_121972980
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:57 schreef el_hijo_de_dios het volgende:

[..]

En de ouders van deze mannetjes over het recht lullen wat krom is. De vader van Stefano Bruggink wist bijvoorbeeld al een week wat er aan de hand was, maar heeft de politie niets gemeld.
Medeplichtig die vader. Ook doodstraf.
U MAD?
pi_121973028
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:53 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

?

[..]

[..]

dat is je eigen keus
Van wat ik lees en hoor overal is dit toch echt de beste oplossing.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_121973044
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:56 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat weet je dus niet.
ik vraag me af hoe het filmpje verder loopt en hoeveel mensen er in de buurt waren
quote:
[..]

Klopt. Ik heb een leuk leven, om me met blijvende schade in elkaar te laten tikken heb ik niet zo'n zin in, vandaar. Die man wordt niet geholpen als een ander ook in elkaar gemept wordt. Nou ja, het scheelt hem klappen, maar een mens is van nature egoïstisch. Daar ben ik geen uitzondering op.
oke
pi_121973053
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:00 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Van wat ik lees en hoor overal is dit toch echt de beste oplossing.
voor jezelf
pi_121973055
Ook hebben ze alle 8 hun mond gehouden. Totdat ze niets anders meer konden doen omdat de beelden duidelijk genoeg waren. Eigen hachje en zo ........

Dit soort gasten moeten zelf eens goed in elkaar gebeukt worden. De vaders van Stefano Bruggink, Bob Sloots en Jordy Moeskops ook.
pi_121973087
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:57 schreef el_hijo_de_dios het volgende:

[..]

Opzoeken die vent en hartstikke gehandicapt slaan.
pi_121973094
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:02 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Dit soort gasten moeten zelf eens goed in elkaar gebeukt worden. De vaders van Stefano Bruggink, Bob Sloots en Jordy Moeskops ook.
ik zou er geen bezwaar tegen hebben als dat echt zou gebeuren eerlijk gezegd
pi_121973111
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_agressief___.html

gelukkig krijgen ze hier nog steeds steun van bepaalde lui.
pi_121973155
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:05 schreef Chahna het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_agressief___.html

gelukkig krijgen ze hier nog steeds steun van bepaalde lui.
Dat ze nooit zijn veroordeeld dankzij hun ouders is wel gelul. Het is niet zo dat deze jongens de schrik van Turnhout waren o.i.d. Gewoon domme meelopertjes.
pi_121973162
quote:
4s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:04 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Opzoeken die vent en hartstikke gehandicapt slaan.
Ik zou er niets op tegen hebben!
pi_121973228
IK HEB LES!
pi_121973239
Ach, die jongens staan zo weer op straat, de rechter zal wel zeggen dat ze genoeg gestraft zijn door alle aandacht in de media.
Get it and Bet it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')