Het lijkt me ook niet zijn slimste zet van 2013quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:24 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Is het stom gedacht dat het niet echt slim is om die kerels te verlinken met je kop vol in beeld?
Ik denk niet dat die Danny in elkaar geslagen gaat worden door die jongens. Als ze dat wel doen zijn hun gegevens bekend bij iedereen en hebben die jongens een nog groter probleem dan nu.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:24 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Is het stom gedacht dat het niet echt slim is om die kerels te verlinken met je kop vol in beeld?
Zo gevaarlijk zijn deze gasten niet. Het gros ken ik wel, Brent ken ik zelfs vrij goed. Hem een tijd lang vrijwel dagelijks gezien. Geen gangsters ofzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:24 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Dat viel helaas te zien hoe niet gevaarlijk te zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:30 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk zijn deze gasten niet. Het gros ken ik wel, Brent ken ik zelfs vrij goed. Hem een tijd lang vrijwel dagelijks gezien. Geen gangsters ofzo.
Met een groepje van 8 tegen 1 jongen alleen... Het zijn geen gasten die wapens hebben o.i.d. Gros zijn sowieso meelopers die geen revanche zullen nemen op de mensen die in beeld kwamen en Brent Leysen heeft ook geen wapens of heel veel (gevaarlijke) vrienden in Turnhout.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:32 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Dat viel helaas te zien hoe niet gevaarlijk te zijn.
Neen, die halen dat misschien niet meer (of hopelijk niet meer) in hun hoofd. Maar kom op, je staat toch voor je hele omgeving zwaar voor lul als je zo de snitch uithangt op tv? Dat hij iets zegt ok, tot daar aan toe... maar zo'n heel uitgebreid interview met zijn eigen analyse over zijn ex-vrienden...quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die Danny in elkaar geslagen gaat worden door die jongens. Als ze dat wel doen zijn hun gegevens bekend bij iedereen en hebben die jongens een nog groter probleem dan nu.
Geen gangster... kan zijn... maar een absoluut sadistische en gevaarlijke mens dat zeker wel. En een grote lafaard, niet alleen blijkt dat uit het feit dat hij een bewusteloze man blijft schoppen maar ook nog eens uit het feit: dat hij nu pas beseft wat er gebeurd is en nu zelf schrikt... Uhu...hij schrikt van het feit dat hij gepakt is... Lafaard zeg ik je.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:30 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk zijn deze gasten niet. Het gros ken ik wel, Brent ken ik zelfs vrij goed. Hem een tijd lang vrijwel dagelijks gezien. Geen gangsters ofzo.
Mee eens hoor... maar hij komt nog wel een keer de verkeerde tegen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Geen gangster... kan zijn... maar een absoluut sadistische en gevaarlijke mens dat zeker wel. En een grote lafaard, niet alleen blijkt dat uit het feit dat hij een bewusteloze man blijft schoppen maar ook nog eens uit het feit: dat hij nu pas beseft wat er gebeurd is en nu zelf schrikt... Uhu...hij schrikt van het feit dat hij gepakt is... Lafaard zeg ik je.
Hij mag nu al voort leven met de naam die hij zelf besmeurde. Dat gaat ook niet meevallenquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:40 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Mee eens hoor... maar hij komt nog wel een keer de verkeerde tegen.
Wat een hypocrisiequote:Op donderdag 24 januari 2013 01:44 schreef yvonne het volgende:
Hufters
NOS valt kinderen GeenStijl-redacteuren lastig voor info
http://moetenwenietwillen(...)stig-voor-info-20332
Hoe ken jij hem eigenlijk? Was het echt een vriend van je? En zo ja, waarom is hij dat niet meer?quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:46 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Volgens mij sport ie overigens bij Basic Fit ipv Do It, maar dat terzijde
Nu is het aan justitie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Eens met die duim naar beneden... Wat een slechte slechte reportage.
Dat subjectief en sensatie getint onderschrift a la Amerikaans model; 'Jongens houden zich schuil in paleizen.'
En dan die reporter die vreselijk slecht spreekt. Die snitch, wat een kerel![]()
En dan is er nog het verschil tussen een zoektocht en een heksenjacht. Goed dat de beelden vrij gegeven werden om de daders te zoeken. Nu zijn ze gevonden en is het aan justitie en niet aan de woedende meute... Daarom zijn we een beschaving toch.
Uiteraard een uitzonderlijke verwerpelijke daad, in mijn ogen al poging tot doodslag ipv mishandeling. Ik werd fysiek ziek toen ik het oorspronkelijke filmpje zag.
En dan in die andere reportage waarin de advocaat van de verdachte zegt: "er was een aanleiding, die man zei iets van het vandalisme" Echt oerdom om dat als verdediging bekend te maken. Dat maakt de daad des te verwerpelijker omdat het slachtoffer opkomt voor het goed en en het behoudt van de maatschappij. Echt te onnozel voor woorden...
Is er iets bekend over hoe het nu gaat met het slachtoffer? Daar vind ik bitter weinig tot niets over...
Vriend van mij... neuh. Als ik 'm zag, maakten we een praatje, maar allemaal vrij oppervlakkig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoe ken jij hem eigenlijk? Was het echt een vriend van je? En zo ja, waarom is hij dat niet meer?
En jij bent toch niet die snitch van in die rare reportage, wel?
We weten toch niet wat die agent gedaan of gezegd heeft...? Als we vinden dat justitie hierin faalt (en dat vinden we al op voorhandquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu is het aan justitie?
De politie komt bij de hoofddader ( pun intended) binnen in huis en gaat vrolijk lachend weer weg.
Die lul én z'n ouders zijn wmb van het allerlaagste allooi.
Niks hypocrisie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat een hypocrisie
Wel in vreselijke slechte en vulgaire taal geschreven voor een journalist. Daar erger ik me aan. Maar dat is het Geen Stijl-kenmerk of zo misschien...? Die mobiele nummer erbij is wel mooi gevonden
Hypocrisie van de NOS... damn ik dacht dat wel duidelijk was...quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks hypocrisie.
De politie riep de hulp in van het publiek en d;at is wat het publiek doet.
Dat de NOS voor de zoveelste keer een slachtpartij afdoet als wat geharrewar ( ja ik chargeer) is tot daar aantoe, dat de NOS kinderen van journalisten gaat lastig vallen is journalistiek niet te rechtvaardigen.
Het lijkt me vrij simpel, meneer u bent de hoofdgedachte, u bent bij deze gearresteerd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
We weten toch niet wat die agent gedaan of gezegd heeft...? Als we vinden dat justitie hierin faalt (en dat vinden we al op voorhand) dan moet de wetten verstrengd worden (ben voorstander). Maar dat is een algemeen probleem, en dat staat op zich los van deze zaak.
Eens over de ouders en die jongelui... laagste allooi. Geen woorden aan vuil te maken. Sadistische mensen zonder empathie. Om ziek van te worden.
1.54quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hypocrisie van de NOS... damn ik dacht dat wel duidelijk was...
Jij bent van Turnhout hmm?quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:33 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Met een groepje van 8 tegen 1 jongen alleen... Het zijn geen gasten die wapens hebben o.i.d. Gros zijn sowieso meelopers die geen revanche zullen nemen op de mensen die in beeld kwamen en Brent Leysen heeft ook geen wapens of heel veel (gevaarlijke) vrienden in Turnhout.
Je zit goed op je paard voor dit uur... Effe wijntje drinken, yvonne... dat helpt.quote:
Ik dacht eigenlijk in eerste instantie dat ze hem een enkelband zijn gaan omdoen in afwachting van een uitlevering aan NL. Maar bij nader inzien, kan dat volgens mij niet; enkelband zonder veroordeling.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij simpel, meneer u bent de hoofdgedachte, u bent bij deze gearresteerd.
Ik ook, al ruim 28 jaar. Ik heb daar familie en m'n beste vriendin woont daar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:57 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Ik kom daar (heel) vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |