Hij is niet rijk, dus dan niet, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:56 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Mogen jouw gegevens nu ook openbaar op internet omdat je iets strafbaars doet, namelijk aanzetten tot geweld ?
Nee dat bepaal je niet. De wereld draait niet om jouw ego en als je te ver gaat komen de mannen in blauw uniform langs.quote:
Reageer gewoon eens inhoudelijk. Deze vader verdedigt deze laffe daad. De beelden kennen we allemaal. Hier past afschuw, niet het verdedigen van dit gedrag, laat staan het verzwijgen (wat de vader een week lang heeft gedaan).quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dus dat is het probleem, je eigen leven zuigt, hun vaders zijn succesvol en verdedigen (logischerwijs) hun eigen kind, dus moeten ze maar lijden.
Prima, weet ik in ieder geval met wie ik praat nu.
Jij bent ziek....quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dergelijke idioten zorgen in ieder geval bij mij voor enigszins sympathie voor de daders. Duizend-en-een internethelden die nu de hele familie en iedereen met dezelfde naam helemaal het leven kapot gaan lopen maken. Om je dood te schamen. Die mensen hebben niks met het voorval te maken, maar dat gaat er blijkbaar niet in bij die walnootbreinen.
Ik zet niet aan tot geweld.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:56 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Mogen jouw gegevens nu ook openbaar op internet omdat je iets strafbaars doet, namelijk aanzetten tot geweld ?
Dat bepaal ik wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:01 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Ik zet niet aan tot geweld.
Ik denk dat hij familie van de daders bedoelt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:00 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Jij bent ziek....
Sympathie voor de daders???
[ afbeelding ]
Maar als de ouders nu alsnog even hun verantwoordelijkheid nemen en hun kinderen naar de cel begeleiden zou dat al een goed begin van het opvoedkundige proces zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, de familie van die jongens stonden ze echt aan te moedigen via sms inderdaad. Gebruik toch je verstand man.
dan ga je lekker op twitter rondhangen, mij om het evenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:02 schreef Funkel het volgende:
Wat een linkse kuthippies zitten hier zeg.. Overal namen en adressen van die gasten, maar op fok mag t niet..
Heel Nederland wil die gasten zien hangen, maar op fok hebben ze recht op een eerlijk proces. Had het slachtoffer een eerlijk proces? Hebben de ouders die kankerjong aangegeven bij de politie? NEEN!! Dan verdienen de daders niet meer dan dat hun huis wordt platgebrand, hun rijke pappies gehandicapt gemept worden en dat ze eeuwig mogen branden.. Laat de heksenjacht beginnen! Als je op twitter zoekt op #turnhout vind je genoeg adressen
Laat de linkse moraalridders hier eens níet winnen
Juist, als je westerse waarden zoals een fatsoenlijke rechtsgang nastreeft ben je links.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:02 schreef Funkel het volgende:
Wat een linkse kuthippies zitten hier zeg.. Overal namen en adressen van die gasten, maar op fok mag t niet..
Heel Nederland wil die gasten zien hangen, maar op fok hebben ze recht op een eerlijk proces. Had het slachtoffer een eerlijk proces? Hebben de ouders die kankerjong aangegeven bij de politie? NEEN!! Dan verdienen de daders niet meer dan dat hun huis wordt platgebrand, hun rijke pappies gehandicapt gemept worden en dat ze eeuwig mogen branden.. Laat de heksenjacht beginnen! Als je op twitter zoekt op #turnhout vind je genoeg adressen
mooiquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:03 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Die namen blijven nog wel even online hoor. Of Fok het nu weghaalt of niet
Nee inderdaad schop dan hun ouders maar gehandicapt. Wat een idioten hier zeg.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:55 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Well...
Gezien die historie van deze jongetjes.....
Dit schijn t niet de eerste keer te zijn
Gaat het voorkomen dat er anderen in eenzelfde situatie geraken
Want als we het enkel aan de rechtstaat overlaten staan ze over twee weken 120 uur de kans iemand met een schoffel ongelukkig te slaan
WTFquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:02 schreef Funkel het volgende:
Jij bent ziek....quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dergelijke idioten zorgen in ieder geval bij mij voor enigszins sympathie voor de daders. Duizend-en-een internethelden die nu de hele familie en iedereen met dezelfde naam helemaal het leven kapot gaan lopen maken. Om je dood te schamen. Die mensen hebben niks met het voorval te maken, maar dat gaat er blijkbaar niet in bij die walnootbreinen.
het is niet de eerste keer dat deze jongens zoiets flikken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk dat hij familie van de daders bedoelt.
Ach frustratie gaat wel weer over. Mag ik hopen. Anders is ie net zo erg als de daders van dit alles.quote:
Nou... nou... niet zo bang zijn... die Brent durft niet eens met zijn bek voor de cameraquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Jareth het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen als je dat doet en die gasten over een paar maanden tegenkomt in een iets te stille straat...![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:02 schreef Funkel het volgende:
Ik zou me schamen als ik "rechts" zou zijn voor zo'n simpele zielquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:02 schreef Funkel het volgende:
Dus je bent even weg om de boel op te ruimen en je tanden poetsen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |