Eigenlijk moeten ze dit gifje 24/7 projecteren op een groot scherm tegenover het huis van de ouders van deze mongool totdat hij zich ook bij de politie gaat melden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:25 schreef Jareth het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel overdreven [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIe heeft zich al gemeld bij de pliesie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze dit gifje 24/7 projecteren op een groot scherm tegenover het huis van de ouders van deze mongool totdat hij zich ook bij de politie gaat melden.
Heeft zich gemeld bij de politie. Het werd natuurlijk wat druk daar bij die rijtjescontainer van paps en mams.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef Nielsch het volgende:
Ah, dacht dat hij nog bij paps en mams thuiszat ivm afwachten uitleveren.
Marokkaans? Die Ismael Bouzzoui ofzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Meerdere nationaliteiten mishandeling Eindhoven
24-01-13 09:08 uur - Bron: ANP
Drie verdachten van de mishandeling in Eindhoven hebben de Nederlandse nationaliteit, vier de Belgische. Eén verdachte heeft een andere nationaliteit, meldde het Openbaar Ministerie in de Belgische plaats Turnhout donderdagochtend. Welke dat is wilde een woordvoerster niet zegen.
Alle verdachten wonen in Turnhout en omgeving, werd al eerder bekendgemaakt. De drie Nederlanders hebben zich de afgelopen dagen gemeld bij de politie in Eindhoven en zitten nog vast. De anderen bevinden zich voor zover bekend nog in België. De politie in Nederland heeft een rechtshulp- en aanhoudingsverzoek naar justitie in België gestuurd. Dat verzoek is ontvangen, de onderzoeksrechter moet daar nog een besluit over nemen.
De acht worden verdacht van betrokkenheid bij de mishandeling van een 22-jarige man in Eindhoven op 4 januari.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Drie verdachten van de mishandeling in Eindhoven hebben de Nederlandse nationaliteit, vier de Belgische. Eén verdachte heeft een andere nationaliteit, meldde het Openbaar Ministerie in de Belgische plaats Turnhout donderdagochtend. Welke dat is wilde een woordvoerster niet zegen.
Alle verdachten wonen in Turnhout en omgeving, werd al eerder bekendgemaakt. De drie Nederlanders hebben zich de afgelopen dagen gemeld bij de politie in Eindhoven en zitten nog vast. De anderen bevinden zich voor zover bekend nog in België. De politie in Nederland heeft een rechtshulp- en aanhoudingsverzoek naar justitie in België gestuurd. Dat verzoek is ontvangen, de onderzoeksrechter moet daar nog een besluit over nemen.
De acht worden verdacht van betrokkenheid bij de mishandeling van een 22-jarige man in Eindhoven op 4 januari.
Waarom dat onderscheid? Wel de Nederlandse en Belgische nationaliteit vermelden maar die andere niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:20 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Bouziane was het geloof ik. Zou ook Algerijns kunnen zijn. Het is volgens mij een Algerijns berberse naam.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Marokkaans? Die Ismael Bouzzoui ofzo.
Ze zijn speciaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:26 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Waarom dat onderscheid? Wel de Nederlandse en Belgische nationaliteit vermelden maar die andere niet.
Tja... We zijn toch zo pro heksenjacht. En zie hier het trieste resultaat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:34 schreef Voorschrift het volgende:
Jullie zijn echt serieus de familie aan het napluizen en alles at maar te maken heeft met de klank van de naam?
De tering zeg, sorry maar dat is gewoon echt f*ing kansloos.
Dergelijke idioten zorgen in ieder geval bij mij voor enigszins sympathie voor de daders. Duizend-en-een internethelden die nu de hele familie en iedereen met dezelfde naam helemaal het leven kapot gaan lopen maken. Om je dood te schamen. Die mensen hebben niks met het voorval te maken, maar dat gaat er blijkbaar niet in bij die walnootbreinen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tja... We zijn toch zo pro heksenjacht. En zie hier het trieste resultaat.
Walgelijke acties..
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Ga nou geen familie van die beste man erbij betrekken. Ze hebben het al moeilijk genoeg. Het was een goeie jongen. Deed nooit wat verkeerd. Smerige GeenStijl Rioolrat!!!!Ja als jij iemand in elkaar slaat gaan we ook je moeder online belagen, vind je ook vast zeer terecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Van genoeg familieleden van slachtoffers van dit soort geweldaddige losers is het leven ook kapot. Eigen schuld dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dergelijke idioten zorgen in ieder geval bij mij voor enigszins sympathie voor de daders. Duizend-en-een internethelden die nu de hele familie en iedereen met dezelfde naam helemaal het leven kapot gaan lopen maken. Om je dood te schamen. Die mensen hebben niks met het voorval te maken, maar dat gaat er blijkbaar niet in bij die walnootbreinen.
Nou, dat was ik gisteren ook aan het verkondigen, maar blijkbaar sympathiseer ik dan met de verdachtenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dergelijke idioten zorgen in ieder geval bij mij voor enigszins sympathie voor de daders. Duizend-en-een internethelden die nu de hele familie en iedereen met dezelfde naam helemaal het leven kapot gaan lopen maken. Om je dood te schamen. Die mensen hebben niks met het voorval te maken, maar dat gaat er blijkbaar niet in bij die walnootbreinen.
Ah.. Oog om oogquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:44 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Van genoeg familieleden van slachtoffers van dit soort geweldaddige losers is het leven ook kapot. Eigen schuld dus.
Ik heb manieren van mijn moeder gekregen. Ik ga niet iemand dood proberen te trappen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja als jij iemand in elkaar slaat gaan we ook je moeder online belagen, vind je ook vast zeer terecht.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:44 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Van genoeg familieleden van slachtoffers van dit soort geweldaddige losers is het leven ook kapot. Eigen schuld dus.
Ja, de familie van die jongens stonden ze echt aan te moedigen via sms inderdaad. Gebruik toch je verstand man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb manieren van mijn moeder gekregen. Ik ga niet iemand dood proberen te trappen.
Papa Bruggink heeft een week lang niks gezegd, terwijl hij al wist wie de daders waren van deze mishandeling.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, de familie van die jongens stonden ze echt aan te moedigen via sms inderdaad. Gebruik toch je verstand man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |