Een thaise hoer die hem zonder condoom neukte en hem vertelde dat ze dat deed omdat ze verliefd op hem is.quote:
Ik heb net grapefruits uitgeperstquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:24 schreef GSbrder het volgende:
Alweer honger.
Gelukkig staat er thuis wat in de vriezert.
Zal ze leren.quote:Kredietcrisis raakt werkgelegenheid mannen het hardst
AMSTERDAM - Het aantal mannen met een baan is sinds de kredietcrisis harder afgenomen dan het aantal vrouwen met een baan.
In het feminiene Nederland niet nee.quote:
Het huis poetsen, de was doen en daarna sherry drinken is óók een fulltimebaanquote:
Dan kan je toch bijna net zo goed zuur water drinkenquote:
Oftewel hij gaat de Spanjaarden kapot maken.quote:Dijsselbloem heeft begrip voor Spaans nee
BRUSSEL - Minister Jeroen Dijsselbloem (Financiën) heeft ''enig begrip'' voor het motief van Spanje om niet in te stemmen met zijn benoeming als voorzitter van de eurogroep.
quote:
Die 3 uur dat ze op komen draven tussen babies voeren en stofzuigen in boeit werkgevers toch niet.quote:
Die heeft onze burgemeester incl. 5 zaadjes vandaag in ontvangst mogen nemen van de prins van Bokkendonk.quote:
At first sight klinkt niet onaardig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het huis poetsen, de was doen en daarna sherry drinken is óók een fulltimebaan
Gamma.quote:
Zal ik 's een foto plaatsen van een Chinees rolletje?quote:
Ik heb net gegeten, doe maar niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal ik 's een foto plaatsen van een Chinees rolletje?
quote:
Traantjes wegpinken.quote:
De Facebook fanpage van de Republikeinen is echt humor materiaal.quote:
Hahahahaha, finalementen hier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Facebook fanpage van de Republikeinen is echt humor materiaal.
[ afbeelding ]
Heerlijk dat de strijd in Amerika qua politiek debat veel heviger is, gewoon in de bedrijfskantine van die plakkaten hangen dat Obama aanhangers werkschuw schorem is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahahahaha, finalementen hier.
Ik heb iets met huisdieren,,,Als baby at ik Floric. Toen hadden we 3 honden.quote:
Allemaal homohaters.quote:
Quatsch, genoeg homoseksuele republikeinen.quote:
alleen voor de bühne zijn die braaf getrouwd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Quatsch, genoeg homoseksuele republikeinen.
Nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
alleen voor de bühne zijn die braaf getrouwd.
Maar die drie niet, bankiersbitch.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Quatsch, genoeg homoseksuele republikeinen.
Boeiah!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar die drie niet, bankiersbitch.
Geen zorgen, waarschijnlijk boeit het de EU niet over welk verloren katje je nu weer schrijft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
De EU gaat de persvrijheid om zeep helpen, zo concludeert men ik NWS.
Zo zie je maar weer dat die Republikeinen zo gek nog niet zijn.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb iets met huisdieren,,,Als baby at ik Floric. Toen hadden we 3 honden.
Hoor ik nu vaak terug op familiefeestjes.
Nou, punt is vooral dat ik wel heb leren lezen en de doemvoorspellingen van veel users niet deel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen zorgen, waarschijnlijk boeit het de EU niet over welk verloren katje je nu weer schrijft.
Een pers die Den Haag niet ongelofelijk op de Kloten geeft en volle breezij op breezij geeft voor het afluisteren van de Telegraaf door de inlichtingendiensten verdient niet beter, die maken het namelijk mogelijk met hun slappe houding.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
bespreek dat aub ook in NWS. Hier kunnen we niet zoveel met dergelijke opmerkingen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef gnaeus het volgende:
Het is ook geen wonder dat NWS zo'n droevige bende is tegenwoordig als je de crew bekijkt. Dat is POL nog bespaard gebleven.
Gelukkig hebben we Xandernieuws en De Dagelijkse Standaard nog.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een pers die Den Haag niet ongelofelijk op de Kloten geeft en volle breezij op breezij geeft voor het afluisteren van de Telegraaf door de inlichtingendiensten verdient niet beter, die maken het namelijk mogelijk met hun slappe houding.
De media in Nederland zijn tegenwoordig zo braaf als in de jaren 50, wellicht nog erger.
Vroeger hadden wij hondensnacks die heel erg leken op pepernoten. Zaten ook nog eens in een koektrommel. Was mijn oma eens langsgeweest toen wij er niet waren, had ze die halve trommel leeg gegetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze waren niet jaloers....baby roels.
Je hoeft er verder ook niets mee toch ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
bespreek dat aub ook in NWS. Hier kunnen we niet zoveel met dergelijke opmerkingen...
Mwah, het is niets nieuws dat kritische journalisten voor Brussel van informatie verstoken en genegeerd worden. Dat is weliswaar niet een directe inperking van de persvrijheid, maar het heeft zeker wel invloed op de berichtgeving.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, in POL (met name de SC) zijn de users een droevige bende.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef gnaeus het volgende:
Het is ook geen wonder dat NWS zo'n droevige bende is tegenwoordig als je de crew bekijkt. Dat is POL nog bespaard gebleven.
Zeg je dat in het vervolg ook tegen Guido?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
bespreek dat aub ook in NWS. Hier kunnen we niet zoveel met dergelijke opmerkingen...
Past maar 1 nummer bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef Auti het volgende:
[..]
Vroeger hadden wij hondensnacks die heel erg leken op pepernoten. Zaten ook nog eens in een koektrommel. Was mijn oma eens langsgeweest toen wij er niet waren, had ze die halve trommel leeg gegeten
Xandernieuws.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Xandernieuws en De Dagelijkse Standaard nog.
Geniale band.quote:
Als ik dat nodig acht wel jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeg je dat in het vervolg ook tegen Guido?
Ach, dat valt uiteindelijk ook wel mee. Je hebt elkaar namelijk toch nodig. Ik heb ook wel eens koffie gedronken met een wethouder omdat hij vond dat ik te kritisch/negatief was. Niet dat hij een rectificatie eiste, maar hij wilde zijn argumenten nog eens duidelijk aan het voetlicht brengen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, het is niets nieuws dat kritische journalisten voor Brussel van informatie verstoken en genegeerd worden. Dat is weliswaar niet een directe inperking van de persvrijheid, maar het heeft zeker wel invloed op de berichtgeving.
Nieuws in de categorie.quote:
Ik zie het maar als compliment aan ons hof.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:10 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Je hoeft er verder ook niets mee toch ?
Blame the Ossies, als ik het zo bekijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, dat de VS niets voorstelt was duidelijk, maar dat Duitsland zo met stappen achteruit is gegaan had ik niet verwacht.
Blame Reagan en Bush jr. Althans, wat betreft de VS.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blame the Ossies, als ik het zo bekijk.
Chiraq.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En het afglijden van Frankrijk, wie is daar verantwoordelijk voor?
Le Pen!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En het afglijden van Frankrijk, wie is daar verantwoordelijk voor?
Neuh.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blame Reagan en Bush jr. Althans, wat betreft de VS.
Het zijn wel weer bijna alle eurolanden die zijn afgegleden, met als enige uitzondering Nederland en een stabiel België.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blame the Ossies, als ik het zo bekijk.
Oké, en Clinton. Maar alleen omdat hij het beleid van zijn voorgangers voortzette.quote:
Met als enige verschil met die tijd dat we nu Brussel hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zijn wel weer bijna alle eurolanden die zijn afgegleden, met als enige uitzondering Nederland en een stabiel België.
De EU bestond voor 1988 al, ook al werd ie toen anders genoemd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met als enige verschil met die tijd dat we nu Brussel hebben.
Amerika negeerde intern beleid, dat is stupide. En dat is al sinds de jaren zestig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oké, en Clinton. Maar alleen omdat hij het beleid van zijn voorgangers voortzette.
Wat te denken van de eilandbewoners?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zijn wel weer bijna alle eurolanden die zijn afgegleden, met als enige uitzondering Nederland en een stabiel België.
Ja, maar die bemoeiden zich niet overal mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De EU bestond voor 1988 al, ook al werd ie toen anders genoemd.
Inderdaad, die hebben echt destructief beleid gevoerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blame Reagan en Bush jr. Althans, wat betreft de VS.
True, maar dat het westen in verval raakt is niets nieuws. En het is ook nog onze eigen schuld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat te denken van de eilandbewoners?
Letterlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Inderdaad, die hebben echt destructief beleid gevoerd.
en Finland, Ierland, Portugal bv als medeuitzonderingen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klopt. Ik bedoel alleen te zeggen dat het ook zonder euro niet per de hosanna was geweest.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
True, maar dat het westen in verval raakt is niets nieuws. En het is ook nog onze eigen schuld.
Neuh, we spenderen gewoon niet zoveel aan defensie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:38 schreef von_Preussen het volgende:
Wat je trouwens wel ziet is dat het voornamelijk grote landen zijn die zich negatief hebben ontwikkeld, terwijl de kleinere landen zich hebben kunnen verbeteren.
Zouden kleine landen dan ook gewoon beter bestuurbaar zijn?
Mwoah, de problemen liggen wel wat dieper. Zo'n lijstje is bovendien natuurlijk niet louter gebaseerd op de staatsschuld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, we spenderen gewoon niet zoveel aan defensie.
Groot met relatief weinig inwoners.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
Bovendien is Australië erg groot.
En doet het geweldig.
Inderdaad:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, de problemen liggen wel wat dieper. Zo'n lijstje is bovendien natuurlijk niet louter gebaseerd op de staatsschuld.
quote:Die Kriterien für die Platzierung sind: Materieller Wohlstand, Lebensdauer, Scheidungsraten, politische Freiheit, Arbeitslosigkeit, Kriminalität, Korruption und Frauenrechte.
Zolang Denemarken niet boven ons staat vind ik het prima.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, de problemen liggen wel wat dieper. Zo'n lijstje is bovendien natuurlijk niet louter gebaseerd op de staatsschuld.
Dank, op wereldschaal dus een kleiner land. Je hebt helemaal gelijk dat dit niet direct op de oppervlakte gebaseerd is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Groot met relatief weinig inwoners.
Boeiend.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Groot met relatief weinig inwoners.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:42 schreef De_Guidance het volgende:
Australië is klein. Het gaat om de inwoners.
Onzin.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boeiend.
Veel geld in de grond doet wonderen.
No shit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:42 schreef De_Guidance het volgende:
Australië is klein. Het gaat om de inwoners.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Het enorme alcoholgebruik van die Ieren is iets wat mij enorm tegenstaat aan die mensen... Hun leven lijkt te draaien om drank.
Lees maar wat Aussie economics.quote:
Kijk naar Saoedi-Arabië, die zijn veel rijker dan de Australiërs, maar dat is nog lang geen garantie voor succes, zoals jij stelt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lees maar wat Aussie economics.
Leuk voor de Amerikanen ook die nu in caravans wonen en het land zien afbrokkelen.quote:
Ik heb het puur over economie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk naar Saoedi-Arabië, die zijn veel rijker dan de Australiërs, maar dat is nog lang geen garantie voor succes, zoals jij stelt.
Goh.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Leuk voor de Amerikanen ook die nu in caravans wonen en het land zien afbrokkelen.
Alleen maar omdat een paar idioten zo op defensie geilen en de rijken niet willen belasten want dat is communistisch.
De gewone Amerikaan uitknijpen kan gewoon.
Maar goed zonder die middenklasse stelt de USA uiteindelijk weinig voor. Denk dat Obama er alles aan zal doen om het tij te keren.
Jij hebt het over "wonderen".quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het puur over economie.
Zit in bad, het aanzicht van mijn 3e been leidt af, alsmede het ongemak van mobiel fokken.quote:
In mijn optiek is een kerngezonde westerse economie een wonder.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt het over "wonderen".
Hoe moet ik dan weten dat het over economie gaat?
Een kerngezonde westerse economie drijft echter niet alleen op grondstoffen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In mijn optiek is een kerngezonde westerse economie een wonder.
Oh, het verbaast me niet hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zit in bad, het aanzicht van mijn 3e been leidt af, alsmede het ongemak van mobiel fokken.
Neuh, ooit emigreer ik wel terug, bijna alles is daar prettiger, teveel om op te noemen. Dus ik hou 't maar op economie nu.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een kerngezonde westerse economie drijft echter niet alleen op grondstoffen.
Je bent net een gemuteerd schaap, die hebben soms ook een poot teveel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zit in bad, het aanzicht van mijn 3e been leidt af, alsmede het ongemak van mobiel fokken.
Ja je mondhoeken doen nog steeds zeer zeker?quote:
Koos heeft je 3e been in z'n mond gehad?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja je mondhoeken doen nog steeds zeer zeker?
Hij was praktisch er om aan het smeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Koos heeft je 3e been in z'n mond gehad?
Wat romantisch.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij was praktisch er om aan het smeken.
Jammer dit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja je mondhoeken doen nog steeds zeer zeker?
Alsof je het over jouw optreden in NWS hebt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
Het mannetje spelen op een internetforum en daar een harde plasser van krijgen.
Jawel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo grappig is het niet anders.
Guido krijgt een spiegel voorgehouden en schrikt van wat hij ziet. Grappig voor ons, tragisch voor hem.quote:
Linksen hebben geen gevoel voor humor, dus de waarheid is immer contra aan wat u beweert.quote:
Ik vind het dan wel weer grappig dat jij denkt dat je gevoel voor humor hebt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Linksen hebben geen gevoel voor humor, dus de waarheid is immer contra aan wat u beweert.
Ik moet altijd lachen als ik die kop zie omdat het me bijna doet geloven aan een gerechte god die hem zo een grafkop gaf.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
Dat zou de ware Darwin executie-test moeten zijn, degene die ook maar enigszins de mondhoeken optrekt in grijnzen van een Dolf Jansen zou ter plekke een nekschot moeten krijgen.
Gelukkig vind ik in u altijd een medestander.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik die kop zie omdat het me bijna doet geloven aan een gerechte god die hem zo een grafkop gaf.
Dat krijg je er van als je alleen maar natte wortels eet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik die kop zie omdat het me bijna doet geloven aan een gerechte god die hem zo een grafkop gaf.
Dat zeg je tegen iedereen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig vind ik in u altijd een medestander.
Ik ken enkel leedvermaak.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer grappig dat jij denkt dat je gevoel voor humor hebt.
Zoek maar een quote dat ik zoiets tegen jou zei.quote:
Heerlijke rauwe Bockworst.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je alleen maar natte wortels eet.
Uiteraard, vandaar het succes van rechtse cabaretiers. Echte dijenkletsers komen uit de rechtse hoed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Linksen hebben geen gevoel voor humor, dus de waarheid is immer contra aan wat u beweert.
Waarom zou ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoek maar een quote dat ik zoiets tegen jou zei.
Lees PJ O Rourke eensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uiteraard, vandaar het succes van rechtse cabaretier. Echte dijenkletsers komen uit de rechtse hoed.
Wij zijn te cynisch om cabaretier te worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uiteraard, vandaar het succes van rechtse cabaretier. Echte dijenkletsers komen uit de rechtse hoed.
Smoesjes. Gewoon zuur en humorloos.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij zijn te cynisch om cabaretier te worden.
Cynisme is fucking grappig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij zijn te cynisch om cabaretier te worden.
Doch, wees blij, dan zetten we onszelf ook niet voor schut als een Dolf Jansen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Smoesjes. Gewoon zuur en humorloos.
quote:
Goede zaken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef betyar het volgende:
Net weggeweest om een afspraak te maken voor plinten te plakken, willen ze ook een nieuwe voordeur, nieuw dakkapel, een vlonder en overkapping....... Je hebt mijn gegevens!
Succes!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik kon mijn pensioen daar bij elkaar verdienen zei die beste man. Zou wel mooi zijn.
Ik moest lachen.quote:
Voor velen een nieuw fenomeen.quote:
Met opdrachten lokken kan iedereen, maar zorg dat je betaald krijgt, mensen zijn slecht. Leraren zijn het ergste, die gaan altijd zeiken achteraf.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, zo van de ene klus in de andere te rollen.
Niet zo hè.quote:
Njah, plinten tegen de muur werken is nu niet de meest moeilijke klus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met opdrachten lokken kan iedereen, maar zorg dat je betaald krijgt, mensen zijn slecht. Leraren zijn het ergste, die gaan altijd zeiken achteraf.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met opdrachten lokken kan iedereen, maar zorg dat je betaald krijgt, mensen zijn slecht. Leraren zijn het ergste, die gaan altijd zeiken achteraf.
De directeur van de lokale bank van Bentelo in de koffiecorner afzuigen is weer geen werk, VS.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor velen een nieuw fenomeen.
Ken de nodige zelfstandige schilders, stuckwerkers, bouwers, en die hebben allemaal een pleurishekel aan leraren als klanten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, plinten tegen de muur werken is nu niet de meest moeilijke klus.
Daar heb ik nou nooit last van, dankzij goed debiteurenbeheer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nu doe je wel erg je best om ons ervan te overtuigen dat je humor hebt.quote:
Nog niet meegemaakt, ik zal in het vervolg vragen wat voor werk ze doen......quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ken de nodige zelfstandige schilders, stuckwerkers, bouwers, en die hebben allemaal een pleurishekel aan leraren als klanten.
We hebben een 1 armige en 1 benige koffiejuffrouw met Parkinson die meegevochten heeft in Normandië.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:40 schreef Tem het volgende:
Als ze daar überhaupt een koffiecorner hebben dan, he.
Dikke anti.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
Er is ook een Nederlandse variant van Moskou incasso:
[ afbeelding ]
Klopt. Echter is het gevolg dat zijn thuisland vervolgens financieel aan de afgrond wordt gebracht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zelfs Joodse debiteuren betalen als Big Frank komt.
Mits hij op tijd een Antonov kan charteren om hem te vervoeren.quote:
De Verenigde Staten zijn al financieel aan de afgrond gebracht, een klein zetje is afdoende.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt. Echter is het gevolg dat zijn thuisland vervolgens financieel aan de afgrond wordt gebracht.
Wij gaan niet over één nacht ijs.
Hij heeft een snelle motor zoals je op de foto kunt zien.quote:
Hij geeft het de palestijnen op een briefiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zie ik daar een ongedekte cheque in z'n hand?
Hij heeft best een leuke zoon trouwens.quote:
Kon hij z'n handjes wel thuis houden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef betyar het volgende:
Zaterdag een uitvaart van onze oude pastoor, was een goede kerel.
Hij streelde, sorry, straalde, het zeker ook uit naar anderen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef betyar het volgende:
Zaterdag een uitvaart van onze oude pastoor, was een goede kerel.
De laatste paar dagen in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kon hij z'n handjes wel thuis houden?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De laatste paar dagen in ieder geval wel.
Ja, was een goed man!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kon hij z'n handjes wel thuis houden?
Ze noemden hem allemaal vader, behalve de kinderen van zijn huishoudster, die noemden hem oomquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:53 schreef betyar het volgende:
http://www.bd.nl/regio/si(...)-overleden-1.3620955
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ben ik ook overleden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef betyar het volgende:
Onderweg naar huis nadat hij friet had gekocht bij de friettent.
Niet zo over deze goede man!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze noemden hem allemaal vader, behalve de kinderen van zijn huishoudster, die noemden hem oom
Zo wil ik ook sterven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef betyar het volgende:
Valt te regelen.quote:
Vond het zo opvallend dat de krant expliciet vermelde dat zijn huishoudster meeverhuisde.quote:
Best een mooie manier om te gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef betyar het volgende:
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zie ik daar een ongedekte cheque in z'n hand?
Nooit geweten dat het bezoeken van een wedstrijd van het Nederlands elftal zo gevaarlijk was.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon langs een buts Marokkanen lopen.![]()
![]()
Zo mocht niet alleen in de pastorie hier blijven wonen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vond het zo opvallend dat de krant expliciet vermelde dat zijn huishoudster meeverhuisde.
Ik vind daar niets verkeerd aan, ik hoop dat ze gelukkig waren.
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Best een mooie manier om te gaan.
Toch nog een plek gevonden op deze planeet waar ze achterlijker zijn dan Nederland.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:01 schreef De_Guidance het volgende:
De Sneijder en Yolanthe adoratie in Turkije.
Als Nederlanders naar Turkije gaan is het groot feest, als Turken naar Nederland gaan is het rouwen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:01 schreef De_Guidance het volgende:
De Sneijder en Yolanthe adoratie in Turkije.
Dat is puur toeval, omdat er motten in hebben zitten vreten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou het bezit van bivakmutsen onder allochtonen significant hoger zijn dan onder autochtonen?
Niet onder Chinezen. Iedere Chinees komt tenslotte uit dezelfde mal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou het bezit van bivakmutsen onder allochtonen significant hoger zijn dan onder autochtonen?
Procentueel gezien vermoed ik van wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet ik niet, zeg jij het maar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als Nederlanders naar Turkije gaan is het groot feest, als Turken naar Nederland gaan is het rouwen?
Die volkse opmerkingen van jouw ook altijd, kostelijk gewoon.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is puur toeval, omdat er motten in hebben zitten vreten.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is het risico van iets in POL posten.
Menig Chinees zedendelinquent zweert erbij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet onder Chinezen. Iedere Chinees komt tenslotte uit dezelfde mal.
U bedoelt: dat is het risico van je dagboek op internet plaatsen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is het risico van iets in POL posten.
Niet voor niets heb ik al eerder gesteld:quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vooral "dit is POL".
Die gasten gebruiken alles tegen je, zelfs je moeder.
Het kan mij dermate weinig boeien dat het mij niets uitmaakt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weet ik niet, zeg jij het maar.
Apathie is hier ongewenst. Verzin maar een mening!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het kan mij dermate weinig boeien dat het mij niets uitmaakt.
Nee, alles.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef waht het volgende:
[..]
U bedoelt: dat is het risico van je dagboek op internet plaatsen.
Alhoewel ik moet toegeven dat ik het dagboek van betyar graag lees.
Het is nog erger, ik lijd aan avolitie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef waht het volgende:
[..]
Apathie is hier ongewenst. Verzin maar een mening!
Mij ook niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moet minstens pleiten voor gratis geld voor immigranten, danwel een kernbom op Istanbul.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat woord moest ik opzoeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is nog erger, ik lijd aan avolitie.
Alweer staan we onder Denemarken.quote:
Er komen elke week nieuwe misdrijven bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alweer staan we onder Denemarken.
Is dat een pseudoniem voor kerklidmaatschappen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er komen elke week nieuwe misdrijven bij.
Dat is geen pseudoniem.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is dat een pseudoniem voor kerklidmaatschappen?
Vietnam stond en staat bekend om hun sociaaldemocratie inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Sociaal-democratische landen staan hoog.
Misschien dat links-liberale landen een meer verlichte houding hebben dan landen waar conservatisme, ook niet-religieus, de boventoon voert.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Sociaal-democratische landen staan hoog.
Nee, een letterlijk citaat uit "Opsporing Verzocht".quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is dat een pseudoniem voor kerklidmaatschappen?
Boeiend.quote:
Ja, en 104% heeft hem ingevuldquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze Noord-Korea hebben onderzocht. Daar een enquête gehouden?
Een van de magische kraanvogels van Kim Jung-Un verdwaalde, en daalde neer in Rotterdam, net als iedere immigrant, en vertelde het verhaal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze Noord-Korea hebben onderzocht. Daar een enquête gehouden?
Een werkloze Ottomaan, schande!quote:
En sommige immigranten spreken je moedertaal inmiddels beter dan jij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een van de magische kraanvogels van Kim Jung-Un verdwaalde, en daalde neer in Rotterdam, net als iedere immigrant, en vertelde het verhaal.
Heel simpel. Er zit 12% in werkkampen (de categorie "atheïst") en de overige 88% heeft een rotsvast geloof in Kim Yong Un.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
"jouw".quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En sommige immigranten spreken je moedertaal inmiddels beter dan jij.
Dat vond ik ook van Afrika, nogal een non-argument.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
Eigenlijk vond ik Rotterdam best een prettige stad om te wonen.
Klep dicht, als één van ons iets zegt dan is het altijd een goed argument.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van Afrika, nogal een non-argument.
Het is vooral van belang met wie u eet, met wie u leeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
Eigenlijk vond ik Rotterdam best een prettige stad om te wonen.
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klep dicht, als één van ons iets zegt dan is het altijd een goed argument.
In welke provincie ligt Afrika?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van Afrika, nogal een non-argument.
Dat is zeker waar, niet voor niets neem ik nog regelmatig de reis naar Rotterdam op mij om met goede vrienden samen te zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:15 schreef waht het volgende:
[..]
Het is vooral van belang met wie u eet, met wie u leeft.
Toon aan.quote:
Hoax.quote:
In Italie zeggen ze zuidelijk van Romequote:
En fietst op een VW Polo.quote:
Oja, die.quote:
Oh?quote:
Harderwijk is off the charts.quote:
Euhm... 2 appels.quote:
Nee, dat is spreektaal.quote:
Bovenaan de zwarte lijst van dierenvrienden.quote:
En de bekendste gay-parking is daar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:22 schreef waht het volgende:
[..]
Bovenaan de zwarte lijst van dierenvrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |