Een thaise hoer die hem zonder condoom neukte en hem vertelde dat ze dat deed omdat ze verliefd op hem is.quote:
Ik heb net grapefruits uitgeperstquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:24 schreef GSbrder het volgende:
Alweer honger.
Gelukkig staat er thuis wat in de vriezert.
Zal ze leren.quote:Kredietcrisis raakt werkgelegenheid mannen het hardst
AMSTERDAM - Het aantal mannen met een baan is sinds de kredietcrisis harder afgenomen dan het aantal vrouwen met een baan.
In het feminiene Nederland niet nee.quote:
Het huis poetsen, de was doen en daarna sherry drinken is óók een fulltimebaanquote:
Dan kan je toch bijna net zo goed zuur water drinkenquote:
Oftewel hij gaat de Spanjaarden kapot maken.quote:Dijsselbloem heeft begrip voor Spaans nee
BRUSSEL - Minister Jeroen Dijsselbloem (Financiën) heeft ''enig begrip'' voor het motief van Spanje om niet in te stemmen met zijn benoeming als voorzitter van de eurogroep.
quote:
Die 3 uur dat ze op komen draven tussen babies voeren en stofzuigen in boeit werkgevers toch niet.quote:
Die heeft onze burgemeester incl. 5 zaadjes vandaag in ontvangst mogen nemen van de prins van Bokkendonk.quote:
At first sight klinkt niet onaardig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het huis poetsen, de was doen en daarna sherry drinken is óók een fulltimebaan
Gamma.quote:
Zal ik 's een foto plaatsen van een Chinees rolletje?quote:
Ik heb net gegeten, doe maar niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal ik 's een foto plaatsen van een Chinees rolletje?
quote:
Traantjes wegpinken.quote:
De Facebook fanpage van de Republikeinen is echt humor materiaal.quote:
Hahahahaha, finalementen hier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Facebook fanpage van de Republikeinen is echt humor materiaal.
[ afbeelding ]
Heerlijk dat de strijd in Amerika qua politiek debat veel heviger is, gewoon in de bedrijfskantine van die plakkaten hangen dat Obama aanhangers werkschuw schorem is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahahahaha, finalementen hier.
Ik heb iets met huisdieren,,,Als baby at ik Floric. Toen hadden we 3 honden.quote:
Allemaal homohaters.quote:
Quatsch, genoeg homoseksuele republikeinen.quote:
alleen voor de bühne zijn die braaf getrouwd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Quatsch, genoeg homoseksuele republikeinen.
Nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
alleen voor de bühne zijn die braaf getrouwd.
Maar die drie niet, bankiersbitch.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Quatsch, genoeg homoseksuele republikeinen.
Boeiah!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar die drie niet, bankiersbitch.
Geen zorgen, waarschijnlijk boeit het de EU niet over welk verloren katje je nu weer schrijft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
De EU gaat de persvrijheid om zeep helpen, zo concludeert men ik NWS.
Zo zie je maar weer dat die Republikeinen zo gek nog niet zijn.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb iets met huisdieren,,,Als baby at ik Floric. Toen hadden we 3 honden.
Hoor ik nu vaak terug op familiefeestjes.
Nou, punt is vooral dat ik wel heb leren lezen en de doemvoorspellingen van veel users niet deel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen zorgen, waarschijnlijk boeit het de EU niet over welk verloren katje je nu weer schrijft.
Een pers die Den Haag niet ongelofelijk op de Kloten geeft en volle breezij op breezij geeft voor het afluisteren van de Telegraaf door de inlichtingendiensten verdient niet beter, die maken het namelijk mogelijk met hun slappe houding.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
bespreek dat aub ook in NWS. Hier kunnen we niet zoveel met dergelijke opmerkingen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef gnaeus het volgende:
Het is ook geen wonder dat NWS zo'n droevige bende is tegenwoordig als je de crew bekijkt. Dat is POL nog bespaard gebleven.
Gelukkig hebben we Xandernieuws en De Dagelijkse Standaard nog.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een pers die Den Haag niet ongelofelijk op de Kloten geeft en volle breezij op breezij geeft voor het afluisteren van de Telegraaf door de inlichtingendiensten verdient niet beter, die maken het namelijk mogelijk met hun slappe houding.
De media in Nederland zijn tegenwoordig zo braaf als in de jaren 50, wellicht nog erger.
Vroeger hadden wij hondensnacks die heel erg leken op pepernoten. Zaten ook nog eens in een koektrommel. Was mijn oma eens langsgeweest toen wij er niet waren, had ze die halve trommel leeg gegetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze waren niet jaloers....baby roels.
Je hoeft er verder ook niets mee toch ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
bespreek dat aub ook in NWS. Hier kunnen we niet zoveel met dergelijke opmerkingen...
Mwah, het is niets nieuws dat kritische journalisten voor Brussel van informatie verstoken en genegeerd worden. Dat is weliswaar niet een directe inperking van de persvrijheid, maar het heeft zeker wel invloed op de berichtgeving.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, in POL (met name de SC) zijn de users een droevige bende.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef gnaeus het volgende:
Het is ook geen wonder dat NWS zo'n droevige bende is tegenwoordig als je de crew bekijkt. Dat is POL nog bespaard gebleven.
Zeg je dat in het vervolg ook tegen Guido?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
bespreek dat aub ook in NWS. Hier kunnen we niet zoveel met dergelijke opmerkingen...
Past maar 1 nummer bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef Auti het volgende:
[..]
Vroeger hadden wij hondensnacks die heel erg leken op pepernoten. Zaten ook nog eens in een koektrommel. Was mijn oma eens langsgeweest toen wij er niet waren, had ze die halve trommel leeg gegeten
Xandernieuws.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Xandernieuws en De Dagelijkse Standaard nog.
Geniale band.quote:
Als ik dat nodig acht wel jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeg je dat in het vervolg ook tegen Guido?
Ach, dat valt uiteindelijk ook wel mee. Je hebt elkaar namelijk toch nodig. Ik heb ook wel eens koffie gedronken met een wethouder omdat hij vond dat ik te kritisch/negatief was. Niet dat hij een rectificatie eiste, maar hij wilde zijn argumenten nog eens duidelijk aan het voetlicht brengen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, het is niets nieuws dat kritische journalisten voor Brussel van informatie verstoken en genegeerd worden. Dat is weliswaar niet een directe inperking van de persvrijheid, maar het heeft zeker wel invloed op de berichtgeving.
Nieuws in de categorie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |