Een thaise hoer die hem zonder condoom neukte en hem vertelde dat ze dat deed omdat ze verliefd op hem is.quote:
Ik heb net grapefruits uitgeperstquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:24 schreef GSbrder het volgende:
Alweer honger.
Gelukkig staat er thuis wat in de vriezert.
Zal ze leren.quote:Kredietcrisis raakt werkgelegenheid mannen het hardst
AMSTERDAM - Het aantal mannen met een baan is sinds de kredietcrisis harder afgenomen dan het aantal vrouwen met een baan.
In het feminiene Nederland niet nee.quote:
Het huis poetsen, de was doen en daarna sherry drinken is óók een fulltimebaanquote:
Dan kan je toch bijna net zo goed zuur water drinkenquote:
Oftewel hij gaat de Spanjaarden kapot maken.quote:Dijsselbloem heeft begrip voor Spaans nee
BRUSSEL - Minister Jeroen Dijsselbloem (Financiën) heeft ''enig begrip'' voor het motief van Spanje om niet in te stemmen met zijn benoeming als voorzitter van de eurogroep.
quote:
Die 3 uur dat ze op komen draven tussen babies voeren en stofzuigen in boeit werkgevers toch niet.quote:
Die heeft onze burgemeester incl. 5 zaadjes vandaag in ontvangst mogen nemen van de prins van Bokkendonk.quote:
At first sight klinkt niet onaardig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het huis poetsen, de was doen en daarna sherry drinken is óók een fulltimebaan
Gamma.quote:
Zal ik 's een foto plaatsen van een Chinees rolletje?quote:
Ik heb net gegeten, doe maar niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal ik 's een foto plaatsen van een Chinees rolletje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |