Ik moet altijd lachen als ik die kop zie omdat het me bijna doet geloven aan een gerechte god die hem zo een grafkop gaf.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
Dat zou de ware Darwin executie-test moeten zijn, degene die ook maar enigszins de mondhoeken optrekt in grijnzen van een Dolf Jansen zou ter plekke een nekschot moeten krijgen.
Gelukkig vind ik in u altijd een medestander.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik die kop zie omdat het me bijna doet geloven aan een gerechte god die hem zo een grafkop gaf.
Dat krijg je er van als je alleen maar natte wortels eet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik die kop zie omdat het me bijna doet geloven aan een gerechte god die hem zo een grafkop gaf.
Dat zeg je tegen iedereen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig vind ik in u altijd een medestander.
Ik ken enkel leedvermaak.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer grappig dat jij denkt dat je gevoel voor humor hebt.
Zoek maar een quote dat ik zoiets tegen jou zei.quote:
Heerlijke rauwe Bockworst.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je alleen maar natte wortels eet.
Uiteraard, vandaar het succes van rechtse cabaretiers. Echte dijenkletsers komen uit de rechtse hoed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Linksen hebben geen gevoel voor humor, dus de waarheid is immer contra aan wat u beweert.
Waarom zou ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoek maar een quote dat ik zoiets tegen jou zei.
Lees PJ O Rourke eensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uiteraard, vandaar het succes van rechtse cabaretier. Echte dijenkletsers komen uit de rechtse hoed.
Wij zijn te cynisch om cabaretier te worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uiteraard, vandaar het succes van rechtse cabaretier. Echte dijenkletsers komen uit de rechtse hoed.
Smoesjes. Gewoon zuur en humorloos.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij zijn te cynisch om cabaretier te worden.
Cynisme is fucking grappig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij zijn te cynisch om cabaretier te worden.
Doch, wees blij, dan zetten we onszelf ook niet voor schut als een Dolf Jansen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Smoesjes. Gewoon zuur en humorloos.
quote:
Goede zaken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef betyar het volgende:
Net weggeweest om een afspraak te maken voor plinten te plakken, willen ze ook een nieuwe voordeur, nieuw dakkapel, een vlonder en overkapping....... Je hebt mijn gegevens!
Succes!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik kon mijn pensioen daar bij elkaar verdienen zei die beste man. Zou wel mooi zijn.
Ik moest lachen.quote:
Voor velen een nieuw fenomeen.quote:
Met opdrachten lokken kan iedereen, maar zorg dat je betaald krijgt, mensen zijn slecht. Leraren zijn het ergste, die gaan altijd zeiken achteraf.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, zo van de ene klus in de andere te rollen.
Niet zo hè.quote:
Njah, plinten tegen de muur werken is nu niet de meest moeilijke klus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met opdrachten lokken kan iedereen, maar zorg dat je betaald krijgt, mensen zijn slecht. Leraren zijn het ergste, die gaan altijd zeiken achteraf.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met opdrachten lokken kan iedereen, maar zorg dat je betaald krijgt, mensen zijn slecht. Leraren zijn het ergste, die gaan altijd zeiken achteraf.
De directeur van de lokale bank van Bentelo in de koffiecorner afzuigen is weer geen werk, VS.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor velen een nieuw fenomeen.
Ken de nodige zelfstandige schilders, stuckwerkers, bouwers, en die hebben allemaal een pleurishekel aan leraren als klanten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, plinten tegen de muur werken is nu niet de meest moeilijke klus.
Daar heb ik nou nooit last van, dankzij goed debiteurenbeheer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nu doe je wel erg je best om ons ervan te overtuigen dat je humor hebt.quote:
Nog niet meegemaakt, ik zal in het vervolg vragen wat voor werk ze doen......quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ken de nodige zelfstandige schilders, stuckwerkers, bouwers, en die hebben allemaal een pleurishekel aan leraren als klanten.
We hebben een 1 armige en 1 benige koffiejuffrouw met Parkinson die meegevochten heeft in Normandië.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:40 schreef Tem het volgende:
Als ze daar überhaupt een koffiecorner hebben dan, he.
Dikke anti.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
Er is ook een Nederlandse variant van Moskou incasso:
[ afbeelding ]
Klopt. Echter is het gevolg dat zijn thuisland vervolgens financieel aan de afgrond wordt gebracht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zelfs Joodse debiteuren betalen als Big Frank komt.
Mits hij op tijd een Antonov kan charteren om hem te vervoeren.quote:
De Verenigde Staten zijn al financieel aan de afgrond gebracht, een klein zetje is afdoende.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt. Echter is het gevolg dat zijn thuisland vervolgens financieel aan de afgrond wordt gebracht.
Wij gaan niet over één nacht ijs.
Hij heeft een snelle motor zoals je op de foto kunt zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |