Toch nog een plek gevonden op deze planeet waar ze achterlijker zijn dan Nederland.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:01 schreef De_Guidance het volgende:
De Sneijder en Yolanthe adoratie in Turkije.
Als Nederlanders naar Turkije gaan is het groot feest, als Turken naar Nederland gaan is het rouwen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:01 schreef De_Guidance het volgende:
De Sneijder en Yolanthe adoratie in Turkije.
Dat is puur toeval, omdat er motten in hebben zitten vreten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou het bezit van bivakmutsen onder allochtonen significant hoger zijn dan onder autochtonen?
Niet onder Chinezen. Iedere Chinees komt tenslotte uit dezelfde mal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou het bezit van bivakmutsen onder allochtonen significant hoger zijn dan onder autochtonen?
Procentueel gezien vermoed ik van wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet ik niet, zeg jij het maar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als Nederlanders naar Turkije gaan is het groot feest, als Turken naar Nederland gaan is het rouwen?
Die volkse opmerkingen van jouw ook altijd, kostelijk gewoon.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is puur toeval, omdat er motten in hebben zitten vreten.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is het risico van iets in POL posten.
Menig Chinees zedendelinquent zweert erbij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet onder Chinezen. Iedere Chinees komt tenslotte uit dezelfde mal.
U bedoelt: dat is het risico van je dagboek op internet plaatsen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is het risico van iets in POL posten.
Niet voor niets heb ik al eerder gesteld:quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vooral "dit is POL".
Die gasten gebruiken alles tegen je, zelfs je moeder.
Het kan mij dermate weinig boeien dat het mij niets uitmaakt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weet ik niet, zeg jij het maar.
Apathie is hier ongewenst. Verzin maar een mening!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het kan mij dermate weinig boeien dat het mij niets uitmaakt.
Nee, alles.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef waht het volgende:
[..]
U bedoelt: dat is het risico van je dagboek op internet plaatsen.
Alhoewel ik moet toegeven dat ik het dagboek van betyar graag lees.
Het is nog erger, ik lijd aan avolitie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef waht het volgende:
[..]
Apathie is hier ongewenst. Verzin maar een mening!
Mij ook niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moet minstens pleiten voor gratis geld voor immigranten, danwel een kernbom op Istanbul.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat woord moest ik opzoeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is nog erger, ik lijd aan avolitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |