Ze noemden hem allemaal vader, behalve de kinderen van zijn huishoudster, die noemden hem oomquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:53 schreef betyar het volgende:
http://www.bd.nl/regio/si(...)-overleden-1.3620955
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ben ik ook overleden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef betyar het volgende:
Onderweg naar huis nadat hij friet had gekocht bij de friettent.
Niet zo over deze goede man!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze noemden hem allemaal vader, behalve de kinderen van zijn huishoudster, die noemden hem oom
Zo wil ik ook sterven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef betyar het volgende:
Valt te regelen.quote:
Vond het zo opvallend dat de krant expliciet vermelde dat zijn huishoudster meeverhuisde.quote:
Best een mooie manier om te gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef betyar het volgende:
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zie ik daar een ongedekte cheque in z'n hand?
Nooit geweten dat het bezoeken van een wedstrijd van het Nederlands elftal zo gevaarlijk was.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon langs een buts Marokkanen lopen.![]()
![]()
Zo mocht niet alleen in de pastorie hier blijven wonen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vond het zo opvallend dat de krant expliciet vermelde dat zijn huishoudster meeverhuisde.
Ik vind daar niets verkeerd aan, ik hoop dat ze gelukkig waren.
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Best een mooie manier om te gaan.
Toch nog een plek gevonden op deze planeet waar ze achterlijker zijn dan Nederland.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:01 schreef De_Guidance het volgende:
De Sneijder en Yolanthe adoratie in Turkije.
Als Nederlanders naar Turkije gaan is het groot feest, als Turken naar Nederland gaan is het rouwen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:01 schreef De_Guidance het volgende:
De Sneijder en Yolanthe adoratie in Turkije.
Dat is puur toeval, omdat er motten in hebben zitten vreten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou het bezit van bivakmutsen onder allochtonen significant hoger zijn dan onder autochtonen?
Niet onder Chinezen. Iedere Chinees komt tenslotte uit dezelfde mal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou het bezit van bivakmutsen onder allochtonen significant hoger zijn dan onder autochtonen?
Procentueel gezien vermoed ik van wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet ik niet, zeg jij het maar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als Nederlanders naar Turkije gaan is het groot feest, als Turken naar Nederland gaan is het rouwen?
Die volkse opmerkingen van jouw ook altijd, kostelijk gewoon.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is puur toeval, omdat er motten in hebben zitten vreten.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is het risico van iets in POL posten.
Menig Chinees zedendelinquent zweert erbij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet onder Chinezen. Iedere Chinees komt tenslotte uit dezelfde mal.
U bedoelt: dat is het risico van je dagboek op internet plaatsen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is het risico van iets in POL posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |