SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 21-01-2013 21:23:33 ]
The formerquote:Op maandag 21 januari 2013 12:33 schreef Takaiki het volgende:
![]()
@muizel: ga je tegen het jurkje aanlopen of heb je iets voor ogen?
Dat sowiesoquote:Op maandag 21 januari 2013 12:43 schreef Takaiki het volgende:
Is voor iedereen nog spannend dus wat jij aan hebt zaterdag![]()
Vast iets passends voor de bazentafel
Dafuqquote:Op maandag 21 januari 2013 13:01 schreef Takaiki het volgende:
Om de 1 of andere reden stel ik me zoiets voor, maar dan in het zwart![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:06 schreef Qwea het volgende:
over 120 uur zit men zo'n beetje aan te komen bij het hotel.
Heb ff gekookeltquote:Op maandag 21 januari 2013 13:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eerder a la Emma Stone in Gangster Squad gaan.
Ik kan het zelf niet beter zeggenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:33 schreef sp3c het volgende:
sterker nog, ik ben ook geen liefhebber
ik heb toen de eerste keer misschien 10 minuten van het hele ding meegekregen en ik kom sindsdien ook elke keer
leuke kroeg, gezellige mensjes en epische gehaktbollen
gewoon komen
jij zou gehaktballen zeggen maar die dingen zijn zo episch dat je het bollen zou moeten noemen!quote:
Oh vind jij dat.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij zou gehaktballen zeggen maar die dingen zijn zo episch dat je het bollen zou moeten noemen!
vind ik
absoluut!quote:
Deze meet heeft echt weinig met het ESF te maken, behalve dat het vanuit hier georganiseerd wordt. We gaan, zuipen, eten en bingoën. Pas in mei is er het songfestival op het grote scherm (en zelfs dan is het voor nonsongfestivallers ook een feest om er bij te zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 13:24 schreef Iwanius het volgende:
Jammer dat ik niet echt een ESF liefhebber ben want het samenkomen alleen al lijkt mij een gezellige boel.
vorige keer echt 0,0 meegekregen van heel het songfestival eigenlijk... behalve de valse tonen van die indiaanquote:Op maandag 21 januari 2013 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deze meet heeft echt weinig met het ESF te maken, behalve dat het vanuit hier georganiseerd wordt. We gaan, zuipen, eten en bingoën. Pas in mei is er het songfestival op het grote scherm (en zelfs dan is het voor nonsongfestivallers ook een feest om er bij te zijn)
Dat laatste kan niet want dat werd verstomd door de valse tonen van de meezingersquote:Op maandag 21 januari 2013 13:56 schreef Re het volgende:
[..]
vorige keer echt 0,0 meegekregen van heel het songfestival eigenlijk... behalve de valse tonen van die indiaan
quote:
That's what he said.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet zo goed wat zachtjes is.
Geeft niet,Joan vond onze jouw begeleiding wel tof geloof ikquote:Op maandag 21 januari 2013 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Oo-er missus mister.quote:
En bovendien was jij een stuk zachter aan het zingen dan toen Elies er ineens tussen kwam:quote:Op maandag 21 januari 2013 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:44 schreef Re het volgende:
wat een diversiteit...
wij zijn vooralsnog gewoon van plan om met de auto te komen vanuit 020
De komende meet heeft echt amper met het Eurovisie te makenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:24 schreef Iwanius het volgende:
Jammer dat ik niet echt een ESF liefhebber ben want het samenkomen alleen al lijkt mij een gezellige boel.
jouw kamer staat op mijn naam, dat je dat niet vergeet bij het inchecken. "Greys? Ik heb geen kamer met de naam Greys"quote:
Dat was pas een geinig paniekmoment geweest, zit je het gewoon te verpesten hier!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
jouw kamer staat op mijn naam, dat je dat niet vergeet bij het inchecken. "Greys? Ik heb geen kamer met de naam Greys"
Uhm... vraag het Q.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:33 schreef Ynske het volgende:
Cat doe mij nog even de prijs die we mee moeten nemen voor de kamer
Dat bepalen ze woensdagquote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef Qwea het volgende:
bleven oerbeer en dinges nou slapen? Die staan niet in de hotellijst.
Godspleuris dat was zwaarquote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een flesje van jouw crosstrainerzweet?
Ik roep dan gewoon HONT22VERDOMMUHHHHJEREGELTHETMAARRRR.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
jouw kamer staat op mijn naam, dat je dat niet vergeet bij het inchecken. "Greys? Ik heb geen kamer met de naam Greys"
Weet ik veel wat je dokt voor een 3 pers kamer. Ik weet wat ik dok voor de mijnequote:Op maandag 21 januari 2013 15:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... vraag het Q.Die heeft nog extra korting geregeld, dus geen idee eigk. Ik wilde wachten tot ik de rekening kreeg en dat /3.
![]()
Volgens mij is het rond de 35 euro pp. maar jij krijgt ook nog benzinegeld van me dus dat wordt toch al één chaos.
Als je dat doet krijg je een limoncellootje van me!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik roep dan gewoon HONT22VERDOMMUHHHHJEREGELTHETMAARRRR.
As if
Oh en dinges heet Stephanquote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef Qwea het volgende:
bleven oerbeer en dinges nou slapen? Die staan niet in de hotellijst.
Ik ook heel ergquote:
*rondedansje doet*quote:Cat22 + eten BETAALD
Het is niet alsof we naar DTH gaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook heel erg![]()
Hoop alleen dat er geen sneeuw komt enzo. Al is het voor de meesten gelukkig overdag rijden in het licht en houden ze de wegen aardig goed na al deze eerdere ervaring
k stop wel wat in mn tas, zien we t zaterdag welquote:Op maandag 21 januari 2013 15:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... vraag het Q.Die heeft nog extra korting geregeld, dus geen idee eigk. Ik wilde wachten tot ik de rekening kreeg en dat /3.
![]()
Volgens mij is het rond de 35 euro pp. maar jij krijgt ook nog benzinegeld van me dus dat wordt toch al één chaos.
Whiiiiiiquote:
quote:
Greys whatsappt me net, dat het kaassoep gaat wordenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:07 schreef Cat22 het volgende:
Had ik alsnert
gezegd?
En mosterdsoep is ook helemaal primadeprima!Dus niet meer piepen dat ik een moeilijke eter ben.
Er waren ook nog geprakte bitterballen in de aanbieding?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys whatsappt me net, dat het kaassoep gaat worden
Precies! Hoor je ooit iemand zeggen dat het kaasweer is?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies! Hoor je ooit iemand zeggen dat het kaasweer is?
ja maar ik snap Marokkanen niet altijdquote:Op maandag 21 januari 2013 19:31 schreef Cat22 het volgende:
En jeuj! Het griepachtig ding is van mijn lijf naar mijn neus geslagen. *snotter*
Het kan wel mooi blauw zijn met een lekker brie-sje.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies! Hoor je ooit iemand zeggen dat het kaasweer is?
klinkt apartquote:Op maandag 21 januari 2013 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die hebben ze soms bij de saunaquote:Op maandag 21 januari 2013 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
best lekkerquote:
Whohooooooooquote:Op maandag 21 januari 2013 19:45 schreef Cee het volgende:
Greyyyys ik heb ook betaald.
Omigoddddd!
Wat moet ik Hont22 aantrekken?
Brie-hi-hi-hiquote:Op maandag 21 januari 2013 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Niemand waardeert mijn kaasgrapje. Zelfs Cee niet.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Niemand waardeert mijn kaasgrapje. Zelfs Cee niet.
Ik vind het nog steeds teh scariness maar ik heb Hont22quote:Op maandag 21 januari 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Whohoooooooo
En ik vind het nog steeds teh awesomeness dat je blijft slapen![]()
En Hont22 mag nakend. Kinky!
Het is zo lekker trutten in die kroeg in de wetenschap dat je die avond niet nog naar huis hoeftquote:Op maandag 21 januari 2013 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds teh scariness maar ik heb Hont22die over me zal waken.
Landaltraumaquote:Op maandag 21 januari 2013 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is zo lekker trutten in die kroeg in de wetenschap dat je die avond niet nog naar huis hoeft
En ontbijten, gezellig
Ceeeeeee! Hont-, kamer- en musicalgenote!quote:Op maandag 21 januari 2013 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds teh scariness maar ik heb Hont22die over me zal waken.
quote:
Wist ikquote:
Echt! Ik zit nu te piekeren wie nou ooit die soep een keer genomen heeft daar. Ik geloof Goodbye?quote:
Ik was er in ieder geval niet bij.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt! Ik zit nu te piekeren wie nou ooit die soep een keer genomen heeft daar. Ik geloof Goodbye?
In elk geval iemand van wie ik mocht proeven (van de soehoeppppp) en hij was heerlijk
Cat2222222222222222!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ceeeeeee! Hont-, kamer- en musicalgenote!
It wasn't me, ik denk Tombo!quote:Op maandag 21 januari 2013 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt! Ik zit nu te piekeren wie nou ooit die soep een keer genomen heeft daar. Ik geloof Goodbye?
In elk geval iemand van wie ik mocht proeven (van de soehoeppppp) en hij was heerlijk
Typisch iets voor haar ja.quote:
Komt er trouwens nog iemand met de trein uit Amsterdam?quote:Sprinter (richting Rotterdam Centraal)
Vervoerder: NS
Vertrek: 11:47 Station Amsterdam CentraalSpoor 4bLogin om deze locatie toe te voegen aan je favorieten
Aankomst: 12:58 Station Rotterdam NoordSpoor 2
heb je tijd teveelquote:Op maandag 21 januari 2013 21:57 schreef Ole het volgende:
Deze trein proberen te halen (mits geen vertragingen en zo..)
[..]
Komt er trouwens nog iemand met de trein uit Amsterdam?
De slapers hebben rond 1 uur in het hotel afgesproken..quote:
Ik vertrouw die Fyra niet zo. En geen overstap vind ik ook wel zo fijnquote:Op maandag 21 januari 2013 22:03 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
heb je tijd teveel
11:55 + Amsterdam Centraal 15b Fyra, toeslagvrij
12:36 + Rotterdam Centraal 3
12:55 + Rotterdam Centraal 12 Gouda Sprinter (NS)
13:00 + Rotterdam Noord 1
oke de binnenlandse Fyra is anders dan degene die in het nieuws isquote:Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Fyra niet zo. En geen overstap vind ik ook wel zo fijn
Als je wilt kan je vanaf Gouda meerijden naar het station. Ik pik Oognip daar 10 voor 1 opquote:Op maandag 21 januari 2013 21:57 schreef Ole het volgende:
[..]
ja was meer over de reistijd. Dat is echt knetterlangquote:Op maandag 21 januari 2013 22:06 schreef Ole het volgende:
[..]
De slapers hebben rond 1 uur in het hotel afgesproken..
En ja, maar er een weekendje van
Welk station?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je wilt kan je vanaf Gouda meerijden naar het station. Ik pik Oognip daar 10 voor 1 op
Gouda CSquote:Op maandag 21 januari 2013 22:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Welk station?
Ook maar even afwachten hoe de treinen rijden zaterdag. Als ik eenmaal in een goede trein zit kan ik dan misschien beter blijven zitten
scheelt 10 minutenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ja was meer over de reistijd. Dat is echt knetterlang
Als ik het goed begrepen hebt pikt Puala oognip op op station Gouda en rijden de dames dan naar het hotel.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Welk station?
Ook maar even afwachten hoe de treinen rijden zaterdag. Als ik eenmaal in een goede trein zit kan ik dan misschien beter blijven zitten
Snappem!quote:Op maandag 21 januari 2013 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen hebt pikt Puala oognip op op station Gouda en rijden de dames dan naar het hotel.
Maar er zijn ook nieuwe slapertsquote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het zo tof dat er weer nieuwe slaperts bij zijn!![]()
En jammer dat sommige 'oude' slaperts het dit keer missen.
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Bwehehequote:
Deze oude slapert gaat het helaas missen, maar mijn eventuele roomies kunnen vast wel zonder mijn gesnurkquote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Dan neem ik de directe trein naar Noordquote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehe
Ole, ik zou het aanbod aannemen vanaf GoudaMaar zelf weten. Want anders moet je door naar Rotterdam CS en daar nog met de bus naar het hotel. Niet dat dát nou een drama is, maar toch. Het hotel ligt niet in het centrum
Amsterdam CSquote:
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar ook vanaf Noord moet je nog met de bus ofzo denk ikquote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan neem ik de directe trein naar Noord
Vast wel!quote:Op maandag 21 januari 2013 22:52 schreef Puala het volgende:
[..]Gezellig
Komt 10 voor 1 voor jou ook goed uit?
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:52 schreef sp3c het volgende:
oeh travelstress, daar ben ik goed in!
waar is Peter?
ga je nu me de auto of met de rampstadrail of wat Peter?
hoe laat ga je weg dan Peter?
Peter?
Misschien in [HOMO].quote:Op maandag 21 januari 2013 22:57 schreef sp3c het volgende:
waar hangt peter eigenlijk normaal gesproken uit op fok!
ik wil hem quote alerten maar ik kan geen posts vinden om te quoten
Het is er nog niet, mopquote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe vond je het commentaar bij de overschrijving?
quote:GR GR FAMILIE LOMPE.
HALLO HALLO DIT IS DE POLITIE
HAHA HIER DE BRANDWEER
quote:DOEIKHETZOGOEDMIRANJAJAJAJAJAJAAA****
CAT DUS, WHO ELSE
quote:HENKMEET LIKJE OP JE OOG VAN QWE
quote:DE DRIEGANGEN VAN HENK, MET DE G
TEN VAN CEE.
quote:LIEVE MIRAN,
HIER HET GELD VAN JE LIEFSTE ERI
THAERIK * DE UNDERSCORE DOET HET
quote:BINGOOOOO EN EEN PAAR BITTERBAL
LEN HENKPIETKLAASWIM
quote:MONOPOLY
UW FAVORIETE GEZELSCHAPS SPEL
Ja hoi! Hoezo hij is er nog niet?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef Greys het volgende:
GR GR FAMILIE LOMPE.
HALLO HALLO DIT IS DE POLITIE
HAHA HIER DE BRANDWEER
waarom zit dat in ONZ, dat kan ik toch niet vindenquote:
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:52 schreef sp3c het volgende:
oeh travelstress, daar ben ik goed in!
waar is Peter?
ga je nu me de auto of met de rampstadrail of wat Peter?
hoe laat ga je weg dan Peter?
Peter?
Je hebt toch beide jurkjes besteld?quote:
Hoeveel costume changes ga je zaterdag doen in de loop van de avondquote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Als het goed is worden er morgen bij mij een stuk of 10 jurkjes afgeleverd.
En overmorgen nog een stuk of 4.
Nu is het maar te hopen dat ik morgen mn armen nog kan bewegen zodat ik de jurkjes kan passen, want ik voorzie heftige spierpijn wegens nieuw schema in de sportschool.
quote:Als er in je straat of regio zoveel sneeuw gevallen is dat het verkeer er hinder van ondervindt, zal de bezorging van je pakket ook vertraging oplopen. Excuses voor het ongemak!
Nee ik heb ze niet besteldquote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je hebt toch beide jurkjes besteld?Ik hoop maar dat ze er op tijd zijn
Ik zit al te stressen over mijn jurkje, had verwacht dat ie vandaag er wel zou zijn maar hij is er nog niet en het is al bijna zaterdag en help help help
Ik was van plan het bij 1 jurkje te houden en de rest gewoon terug te sturen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoeveel costume changes ga je zaterdag doen in de loop van de avond?
Ik twijfel nog tussen mijn zelf gebreide witte wollen trui met treinen er op of een zwart hoeslaken als kledij.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wat doe jij aan???
Moeten we nog even kleuren afstemmen enzo???
Je zult je best moeten doen om over het paars-gele ensemble van de John Carter meet heen te komen!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen mijn zelf gebreide witte wollen trui met treinen er op of een zwart hoeslaken als kledij.
Ik probeer altijd excentriek te zijn, lekker decadent en toch heel gewoon te blijven
Stom schaap!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik heb ze niet besteld![]()
![]()
![]()
Had ik het maar gedaan. Maar toen ik ze de volgende dag wilden bestellen waren de goede maten er niet meer (). Mwehhhhhh. Dus ik moet van de week maar ff in het durp kijken of ze wat hebben. En anders.... god verhoede... iets uit mijn kast aantrekken *pruil*.
Takketaxi en Limousynske rijdenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Rijdt de Takketaxi of de Catmobiel eigenlijk? Of zitten die allebei in de Limousynske?
Ze ZEGGEN dat het 1 a 2 werkdagen duurt. Maar ja, je ziet het.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
JA GOFFER NU MOET IK WEER OP ZALANDO KIJKEN
Of is dat er toch niet meer op tijd?
Wehkamp heeft toch bijna ook al die merken en jurkies en zut? Die doen er een dag over.
Effe loeren
Ik ook van jou, popje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Een hoogstandje in de mode ja. Ik heb er de aftermovie mee gehaaldquote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zult je best moeten doen om over het paars-gele ensemble van de John Carter meet heen te komen!
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook van jou, popje!maar met jouw figuur vind je vast in de winkel ook iets heel leuksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En welke is het leukstquote:
Wel toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef Greys het volgende:
GLOEIENDE GLOEIENDE...
Op de Wehkamp site kan je niet op kleur selecteren
Dus nu moet ik 73 (....) bladzijdes met frokjes doorbladeren.
Links. Eerst de merken en daar verder onder de kleurtjes.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Even goed zoeken dan nog, want ik kan het weer eens niet vinden
Zou je dat nou wel doen?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef LompeHork het volgende:
Voor deze gelegenheid doe ik speciaal voor jullie een broek aan
Wel warmquote:
Voor hotellerts de Lymousynske, de Takketaxi gaat direct naar The source of entertainment: Henk's placequote:
wijfquote:Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel warm
Ja, ik zal mezelf fatsoeneren dit maal, ik ga er zelfs even voor onder de douchehoewel kerst niet zo ver weg is.
Aansteller. Nothing beats a bottomless party.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]Ik heb fatsoen geleerd. Zonder broek komen geeft zo'n troep.
je hoeft toch niet gelijk @ random op de tafels te gaan lopen schijtenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]Ik heb fatsoen geleerd. Zonder broek komen geeft zo'n troep.
Goed punt deze.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Aansteller. Nothing beats a bottomless party.
Ik weet niet wat jij onder "komen" vind vallen, maar schijten is voor mij iets andersquote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hoeft toch niet gelijk @ random op de tafels te gaan lopen schijten
Hoe zou dat toch "komen" ?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
Da's al het tweede komengrapje dat je te laat snapt sp3c.
Moet je ons iets vertellen?
Ah, dan ga ik die charteren.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Voor hotellerts de Lymousynske, de Takketaxi gaat direct naar The source of entertainment: Henk's place
Ik ook. Ik kom vanuit Lelystad en ik twijfel of ik eerst nog even naar huis ga en dan op Moerwijk/Den Haag HS instap, of vanuit Lelystad via de hoofdstad in de IC stap naar Rotterdam.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef Peter het volgende:
Sp3c, mono, gaan jullie beiden met OV? Ik wel.
ik ook!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef Peter het volgende:
Als je bij Henk bij de halte uitstapt, loop de kant op die sp3c niet op gaat!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef Peter het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAhmquote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je bij Henk bij de halte uitstapt, loop de kant op die sp3c niet op gaat!
QFT.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
RR/metrolijn E toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
jaquote:
2e halte met de metro geloof ik. Ik dacht dat het makkelijker was om met lijn 8 naar de Kleiweg te gaan, of eventueel de trein naar R'dam Noordquote:
Kan ook, maar naar Den Haag C gaan en daar de metro in is makkelijker denk ikquote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2e halte met de metro geloof ik. Ik dacht dat het makkelijker was om met lijn 8 naar de Kleiweg te gaan, of eventueel de trein naar R'dam Noord
zou zomaar kunnen, ik hou daarvanquote:
Dat is ook een optie. Heb je al een tijd in de planning staan ?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Kan ook, maar naar Den Haag C gaan en daar de metro in is makkelijker denk ik
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hoi! Hoezo hij is er nog niet?
Geen idee, hoelaat willen we er zijn? 16.30u /17u? 18u?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Heb je al een tijd in de planning staan ?
ow ik weet het ... geloof me, ik weet hetquote:Op maandag 21 januari 2013 23:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis 400 meter man!
Zie!: https://maps.google.nl/ma(...)sz=17&via=1&t=m&z=17
16.00 uur jongen. Dan zijn de hotellerts er ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Geen idee, hoelaat willen we er zijn? 16.30u /17u? 18u?
Ik ook. Mag morgen met het OV naar het werkquote:
Ik kom soms uit den haag tegenwoordigquote:Op maandag 21 januari 2013 23:35 schreef sp3c het volgende:
trouwens, Erik komt niet uit Den Haag dus die heeft helemaal geen stem
We rijden er een half uur over + 5 minuutjes lopenquote:
ik heb geen idee wat hier staatquote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik ben even aan het vechten met de maattabellen online.
Denk dat ik mijn rolmaat zo door het raam tief.
En rolmaat ja, want ik heb alleen zo'n ijzeren ding dat je om jezelf heen moet knakken ipv zo'n zacht plastieken rolmaatcentimeterding.
Pak een touwtje/koordje, doe dat om je heen en meet daarna het touwtje opquote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
En rolmaat ja, want ik heb alleen zo'n ijzeren ding dat je om jezelf heen moet knakken ipv zo'n zacht plastieken rolmaatcentimeterding.
Protip: Als je maattabellen online maakt, gebruik dan geen rolmaat, elk scherm is anders.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
Homo'squote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Pak een touwtje/koordje, doe dat om je heen en meet daarna het touwtje op
Hoe handig!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb ook geen touwtje *kras*.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Peter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
Sp3c.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:38 schreef Monopoly het volgende:
Aan wie moet ik trouwens het telefoon nummer door geven van mijn vader en moeder? Die kunnen mij ophalen als ik er genoeg van heb.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
Je hebt een hondenriemquote:Op maandag 21 januari 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook geen touwtje *kras*.
Hoeveel centimeter(s????) zou het trouwens schelen als je kleren aan hebt?
Ik wil heel hoopvol een maat naar beneden smokkelen namelijk, maar als dat niet past heb ik alsnog paniehiek.
Hetero'squote:Op maandag 21 januari 2013 23:39 schreef sp3c het volgende:
ow het gaat nog steeds over jurkjes
om de een of andere reden dacht ik aan luxaflex
dan kom ik iig thuisquote:
Lijkt me prima. Momo Mono?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:38 schreef sp3c het volgende:
maar wat doen we?
4 uur kan wel, dan staan we dus om half 4 met zijn allen op CS of wat?
Zeg dan gewoon wat je verwacht en wat het isquote:Op maandag 21 januari 2013 23:40 schreef Greys het volgende:
En die klotetabellen zijn ook nog eens heel erg confronterend.
Want als ze dan zeggen: bij maat ** hoort ... cm borstomvang, .. cm taille en .. cm heupomvang, dan kloppen de verhoudingen hier voor geen meter. En op een héle andere manier dan je zou verwachten
half 4, dan zijn we om 4 uur in Rotterdamquote:Op maandag 21 januari 2013 23:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Momo Mono?
16u bij het perron van de metro/RR E op den haag C?
Moet wel lukken.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Momo Mono?
16u bij het perron van de metro/RR E op den haag C?
Maar jute aardappelzakken hebben alleen een maataanduiding in liters toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:40 schreef Greys het volgende:
En die klotetabellen zijn ook nog eens heel erg confronterend.
Want als ze dan zeggen: bij maat ** hoort ... cm borstomvang, .. cm taille en .. cm heupomvang, dan kloppen de verhoudingen hier voor geen meter. En op een héle andere manier dan je zou verwachten
Ik had verwacht dat mijn voorgevel uit de toon zou vallen, maar het zijn mijn heupenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wat je verwacht en wat het is
En zelfs dat staat je perfect!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar jute aardappelzakken hebben alleen een maataanduiding in liters toch?
Is RET, dus metrotarief.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb weekend OV dus ik reis gratis. Op de RR heb je zeker geen kortingsmodule zoals op de trein bijv. ?
Da's toch met een weekend-OV ook gratis dan? Of bedoel je de meereizigers?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb weekend OV dus ik reis gratis. Op de RR heb je zeker geen kortingsmodule zoals op de trein bijv. ?
Ja, ik wil mijn mede reizigers korting geven, zo'n aardige jongen ben ikquote:Op maandag 21 januari 2013 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's toch met een weekend-OV ook gratis dan? Of bedoel je de meereizigers?
Maar grotere heupen betekenen vaak ook mooiere billenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat mijn voorgevel uit de toon zou vallen, maar het zijn mijn heupen
Waarheid dit.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar grotere heupen betekenen vaak ook mooiere billen
edit: en ik zag net een foto in bikini op FB en je hebt eenlijf
Niet voor mijquote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah mwahquote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ahwquote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik wil mijn mede reizigers korting geven, zo'n aardige jongen ben ik
zal wel niet werken lijkt mequote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De roze strippenkaart is afgeschaftquote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
picsoritdidnothappen!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah mwah
Ik zal wel even in mijn onderbroek over je hotelbed heen huppelen, dan zal je zien dat dat nogal tegenvalt
Half uur vanaf den Haag in de metro Erikquote:Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ahw. Maar het is serieus iets van 5 minuten met de tram ofzo, dus dat kost bijna niks
.
half uur ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ahw. Maar het is serieus iets van 5 minuten met de tram ofzo, dus dat kost bijna niks
.
Ohquote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Half uur vanaf den Haag in de metro Erik.
of bier!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan je medereizigers ook gewoon geld geven. Als je per se aardig wil zijn.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:35 schreef sp3c het volgende:
trouwens, Erik komt niet uit Den Haag dus die heeft helemaal geen stem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
story of my lifequote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan je medereizigers ook gewoon geld geven. Als je per se aardig wil zijn.
Ik zeg. DOEN.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah mwah
Ik zal wel even in mijn onderbroek over je hotelbed heen huppelen, dan zal je zien dat dat nogal tegenvalt
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:46 schreef Peter het volgende:
Zei er iemand brede heupen?
Vrouw heeft 's werelds breedste heupenik wilde het niet zien maar ik klikte tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fucking internet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:46 schreef Peter het volgende:
Zei er iemand brede heupen?
Vrouw heeft 's werelds breedste heupenEn zelfs zij kan een jurk vinden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ik typte bijna 'jurkje')
dag
Ook over mijn bed graagquote:Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah mwah
Ik zal je erg missenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen, ik hou daarvan
Ik vind het superjammer dat ik er niet bij kan zijn, maar ik wens jullie heel veel plezier![]()
Waarheenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik ook, maar ik heb een powernap gedaan en nu ben ik klaar wakkerIk moet om 02.45 de deur uit.
Arbeid/stage. Moet de nachttrein van Den Haag HS naar Rotterdam pakken en daar met taxi naar stage toe.quote:
Yesquote:Op maandag 21 januari 2013 23:50 schreef Greys het volgende:
Trusten Peter
Nip en Puala, ik zal een onderbroekenhuppelschema maken![]()
Oeh! Succes!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Arbeid/stage. Moet de nachttrein van Den Haag HS naar Rotterdam pakken en daar met taxi naar stage toe.
Dat ze geen motor van de zaak geven die mee kan in je werkpaard..quote:Op maandag 21 januari 2013 23:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Arbeid/stage. Moet de nachttrein van Den Haag HS naar Rotterdam pakken en daar met taxi naar stage toe.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat ze geen motor van de zaak geven die mee kan in je werkpaard..
Ik wou kamer met je delen en 's ochtends samen in onze badjas naar de ontbijtzaal zonder ondergoed zodat het hamer en klokkenspel heel speels er af en toe uit floeptquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:10 schreef LompeHork het volgende:
Ik twijfelde nog over een hotelletje, maar ik ga tóch gewoon lekker Bobben. Home sweet home en ik kan niet tegen verandering enzo.
Keelpijn?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:11 schreef Ynske het volgende:
k hoop zo dat ik zaterdag weer normaal kan praten
Anders gebarentaal en briefjes schrijvenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:11 schreef Ynske het volgende:
k hoop zo dat ik zaterdag weer normaal kan praten
Oh dit is wel een verleidelijk aanbodquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wou kamer met je delen en 's ochtends samen in onze badjas naar de ontbijtzaal zonder ondergoed zodat het hamer en klokkenspel heel speels er af en toe uit floept
Samen sjoelen in de morgenzonquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Anders gebarentaal en briefjes schrijven
[..]
Oh dit is wel een verleidelijk aanbodook nakend bordspellen spelen in de lobby is voor mij dan een optie.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wou kamer met je delen en 's ochtends samen in onze badjas naar de ontbijtzaal zonder ondergoed zodat het hamer en klokkenspel heel speels er af en toe uit floept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |