jaquote:
2e halte met de metro geloof ik. Ik dacht dat het makkelijker was om met lijn 8 naar de Kleiweg te gaan, of eventueel de trein naar R'dam Noordquote:
Kan ook, maar naar Den Haag C gaan en daar de metro in is makkelijker denk ikquote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2e halte met de metro geloof ik. Ik dacht dat het makkelijker was om met lijn 8 naar de Kleiweg te gaan, of eventueel de trein naar R'dam Noord
zou zomaar kunnen, ik hou daarvanquote:
Dat is ook een optie. Heb je al een tijd in de planning staan ?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Kan ook, maar naar Den Haag C gaan en daar de metro in is makkelijker denk ik
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hoi! Hoezo hij is er nog niet?
Geen idee, hoelaat willen we er zijn? 16.30u /17u? 18u?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Heb je al een tijd in de planning staan ?
ow ik weet het ... geloof me, ik weet hetquote:Op maandag 21 januari 2013 23:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis 400 meter man!
Zie!: https://maps.google.nl/ma(...)sz=17&via=1&t=m&z=17
16.00 uur jongen. Dan zijn de hotellerts er ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Geen idee, hoelaat willen we er zijn? 16.30u /17u? 18u?
Ik ook. Mag morgen met het OV naar het werkquote:
Ik kom soms uit den haag tegenwoordigquote:Op maandag 21 januari 2013 23:35 schreef sp3c het volgende:
trouwens, Erik komt niet uit Den Haag dus die heeft helemaal geen stem
We rijden er een half uur over + 5 minuutjes lopenquote:
ik heb geen idee wat hier staatquote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik ben even aan het vechten met de maattabellen online.
Denk dat ik mijn rolmaat zo door het raam tief.
En rolmaat ja, want ik heb alleen zo'n ijzeren ding dat je om jezelf heen moet knakken ipv zo'n zacht plastieken rolmaatcentimeterding.
Pak een touwtje/koordje, doe dat om je heen en meet daarna het touwtje opquote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
En rolmaat ja, want ik heb alleen zo'n ijzeren ding dat je om jezelf heen moet knakken ipv zo'n zacht plastieken rolmaatcentimeterding.
Protip: Als je maattabellen online maakt, gebruik dan geen rolmaat, elk scherm is anders.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
Homo'squote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Pak een touwtje/koordje, doe dat om je heen en meet daarna het touwtje op
Hoe handig!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb ook geen touwtje *kras*.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Peter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
Sp3c.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:38 schreef Monopoly het volgende:
Aan wie moet ik trouwens het telefoon nummer door geven van mijn vader en moeder? Die kunnen mij ophalen als ik er genoeg van heb.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
Je hebt een hondenriemquote:Op maandag 21 januari 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook geen touwtje *kras*.
Hoeveel centimeter(s????) zou het trouwens schelen als je kleren aan hebt?
Ik wil heel hoopvol een maat naar beneden smokkelen namelijk, maar als dat niet past heb ik alsnog paniehiek.
Hetero'squote:Op maandag 21 januari 2013 23:39 schreef sp3c het volgende:
ow het gaat nog steeds over jurkjes
om de een of andere reden dacht ik aan luxaflex
dan kom ik iig thuisquote:
Lijkt me prima. Momo Mono?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:38 schreef sp3c het volgende:
maar wat doen we?
4 uur kan wel, dan staan we dus om half 4 met zijn allen op CS of wat?
Zeg dan gewoon wat je verwacht en wat het isquote:Op maandag 21 januari 2013 23:40 schreef Greys het volgende:
En die klotetabellen zijn ook nog eens heel erg confronterend.
Want als ze dan zeggen: bij maat ** hoort ... cm borstomvang, .. cm taille en .. cm heupomvang, dan kloppen de verhoudingen hier voor geen meter. En op een héle andere manier dan je zou verwachten
half 4, dan zijn we om 4 uur in Rotterdamquote:Op maandag 21 januari 2013 23:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Momo Mono?
16u bij het perron van de metro/RR E op den haag C?
Moet wel lukken.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Momo Mono?
16u bij het perron van de metro/RR E op den haag C?
Maar jute aardappelzakken hebben alleen een maataanduiding in liters toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:40 schreef Greys het volgende:
En die klotetabellen zijn ook nog eens heel erg confronterend.
Want als ze dan zeggen: bij maat ** hoort ... cm borstomvang, .. cm taille en .. cm heupomvang, dan kloppen de verhoudingen hier voor geen meter. En op een héle andere manier dan je zou verwachten
Ik had verwacht dat mijn voorgevel uit de toon zou vallen, maar het zijn mijn heupenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wat je verwacht en wat het is
En zelfs dat staat je perfect!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar jute aardappelzakken hebben alleen een maataanduiding in liters toch?
Is RET, dus metrotarief.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb weekend OV dus ik reis gratis. Op de RR heb je zeker geen kortingsmodule zoals op de trein bijv. ?
Da's toch met een weekend-OV ook gratis dan? Of bedoel je de meereizigers?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb weekend OV dus ik reis gratis. Op de RR heb je zeker geen kortingsmodule zoals op de trein bijv. ?
Ja, ik wil mijn mede reizigers korting geven, zo'n aardige jongen ben ikquote:Op maandag 21 januari 2013 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's toch met een weekend-OV ook gratis dan? Of bedoel je de meereizigers?
Maar grotere heupen betekenen vaak ook mooiere billenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat mijn voorgevel uit de toon zou vallen, maar het zijn mijn heupen
Waarheid dit.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar grotere heupen betekenen vaak ook mooiere billen
edit: en ik zag net een foto in bikini op FB en je hebt eenlijf
Niet voor mijquote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah mwahquote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ahwquote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik wil mijn mede reizigers korting geven, zo'n aardige jongen ben ik
zal wel niet werken lijkt mequote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De roze strippenkaart is afgeschaftquote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
picsoritdidnothappen!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah mwah
Ik zal wel even in mijn onderbroek over je hotelbed heen huppelen, dan zal je zien dat dat nogal tegenvalt
Half uur vanaf den Haag in de metro Erikquote:Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ahw. Maar het is serieus iets van 5 minuten met de tram ofzo, dus dat kost bijna niks
.
half uur ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ahw. Maar het is serieus iets van 5 minuten met de tram ofzo, dus dat kost bijna niks
.
Ohquote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Half uur vanaf den Haag in de metro Erik.
of bier!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan je medereizigers ook gewoon geld geven. Als je per se aardig wil zijn.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:35 schreef sp3c het volgende:
trouwens, Erik komt niet uit Den Haag dus die heeft helemaal geen stem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
story of my lifequote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan je medereizigers ook gewoon geld geven. Als je per se aardig wil zijn.
Ik zeg. DOEN.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah mwah
Ik zal wel even in mijn onderbroek over je hotelbed heen huppelen, dan zal je zien dat dat nogal tegenvalt
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:46 schreef Peter het volgende:
Zei er iemand brede heupen?
Vrouw heeft 's werelds breedste heupenik wilde het niet zien maar ik klikte tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fucking internet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:46 schreef Peter het volgende:
Zei er iemand brede heupen?
Vrouw heeft 's werelds breedste heupenEn zelfs zij kan een jurk vinden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ik typte bijna 'jurkje')
dag
Ook over mijn bed graagquote:Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah mwah
Ik zal je erg missenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen, ik hou daarvan
Ik vind het superjammer dat ik er niet bij kan zijn, maar ik wens jullie heel veel plezier![]()
Waarheenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik ook, maar ik heb een powernap gedaan en nu ben ik klaar wakkerIk moet om 02.45 de deur uit.
Arbeid/stage. Moet de nachttrein van Den Haag HS naar Rotterdam pakken en daar met taxi naar stage toe.quote:
Yesquote:Op maandag 21 januari 2013 23:50 schreef Greys het volgende:
Trusten Peter
Nip en Puala, ik zal een onderbroekenhuppelschema maken![]()
Oeh! Succes!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Arbeid/stage. Moet de nachttrein van Den Haag HS naar Rotterdam pakken en daar met taxi naar stage toe.
Dat ze geen motor van de zaak geven die mee kan in je werkpaard..quote:Op maandag 21 januari 2013 23:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Arbeid/stage. Moet de nachttrein van Den Haag HS naar Rotterdam pakken en daar met taxi naar stage toe.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat ze geen motor van de zaak geven die mee kan in je werkpaard..
Ik wou kamer met je delen en 's ochtends samen in onze badjas naar de ontbijtzaal zonder ondergoed zodat het hamer en klokkenspel heel speels er af en toe uit floeptquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:10 schreef LompeHork het volgende:
Ik twijfelde nog over een hotelletje, maar ik ga tóch gewoon lekker Bobben. Home sweet home en ik kan niet tegen verandering enzo.
Keelpijn?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:11 schreef Ynske het volgende:
k hoop zo dat ik zaterdag weer normaal kan praten
Anders gebarentaal en briefjes schrijvenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:11 schreef Ynske het volgende:
k hoop zo dat ik zaterdag weer normaal kan praten
Oh dit is wel een verleidelijk aanbodquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wou kamer met je delen en 's ochtends samen in onze badjas naar de ontbijtzaal zonder ondergoed zodat het hamer en klokkenspel heel speels er af en toe uit floept
Samen sjoelen in de morgenzonquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Anders gebarentaal en briefjes schrijven
[..]
Oh dit is wel een verleidelijk aanbodook nakend bordspellen spelen in de lobby is voor mij dan een optie.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wou kamer met je delen en 's ochtends samen in onze badjas naar de ontbijtzaal zonder ondergoed zodat het hamer en klokkenspel heel speels er af en toe uit floept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |