Ik zal je erg missenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen, ik hou daarvan
Ik vind het superjammer dat ik er niet bij kan zijn, maar ik wens jullie heel veel plezier![]()
Waarheenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik ook, maar ik heb een powernap gedaan en nu ben ik klaar wakkerIk moet om 02.45 de deur uit.
Arbeid/stage. Moet de nachttrein van Den Haag HS naar Rotterdam pakken en daar met taxi naar stage toe.quote:
Yesquote:Op maandag 21 januari 2013 23:50 schreef Greys het volgende:
Trusten Peter
Nip en Puala, ik zal een onderbroekenhuppelschema maken![]()
Oeh! Succes!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Arbeid/stage. Moet de nachttrein van Den Haag HS naar Rotterdam pakken en daar met taxi naar stage toe.
Dat ze geen motor van de zaak geven die mee kan in je werkpaard..quote:Op maandag 21 januari 2013 23:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Arbeid/stage. Moet de nachttrein van Den Haag HS naar Rotterdam pakken en daar met taxi naar stage toe.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat ze geen motor van de zaak geven die mee kan in je werkpaard..
Ik wou kamer met je delen en 's ochtends samen in onze badjas naar de ontbijtzaal zonder ondergoed zodat het hamer en klokkenspel heel speels er af en toe uit floeptquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:10 schreef LompeHork het volgende:
Ik twijfelde nog over een hotelletje, maar ik ga tóch gewoon lekker Bobben. Home sweet home en ik kan niet tegen verandering enzo.
Keelpijn?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:11 schreef Ynske het volgende:
k hoop zo dat ik zaterdag weer normaal kan praten
Anders gebarentaal en briefjes schrijvenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:11 schreef Ynske het volgende:
k hoop zo dat ik zaterdag weer normaal kan praten
Oh dit is wel een verleidelijk aanbodquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wou kamer met je delen en 's ochtends samen in onze badjas naar de ontbijtzaal zonder ondergoed zodat het hamer en klokkenspel heel speels er af en toe uit floept
Samen sjoelen in de morgenzonquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Anders gebarentaal en briefjes schrijven
[..]
Oh dit is wel een verleidelijk aanbodook nakend bordspellen spelen in de lobby is voor mij dan een optie.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wou kamer met je delen en 's ochtends samen in onze badjas naar de ontbijtzaal zonder ondergoed zodat het hamer en klokkenspel heel speels er af en toe uit floept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |