Ik ook heel ergquote:
*rondedansje doet*quote:Cat22 + eten BETAALD
Het is niet alsof we naar DTH gaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook heel erg![]()
Hoop alleen dat er geen sneeuw komt enzo. Al is het voor de meesten gelukkig overdag rijden in het licht en houden ze de wegen aardig goed na al deze eerdere ervaring
k stop wel wat in mn tas, zien we t zaterdag welquote:Op maandag 21 januari 2013 15:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... vraag het Q.Die heeft nog extra korting geregeld, dus geen idee eigk. Ik wilde wachten tot ik de rekening kreeg en dat /3.
![]()
Volgens mij is het rond de 35 euro pp. maar jij krijgt ook nog benzinegeld van me dus dat wordt toch al één chaos.
Whiiiiiiquote:
quote:
Greys whatsappt me net, dat het kaassoep gaat wordenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:07 schreef Cat22 het volgende:
Had ik alsnert
gezegd?
En mosterdsoep is ook helemaal primadeprima!Dus niet meer piepen dat ik een moeilijke eter ben.
Er waren ook nog geprakte bitterballen in de aanbieding?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys whatsappt me net, dat het kaassoep gaat worden
Precies! Hoor je ooit iemand zeggen dat het kaasweer is?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies! Hoor je ooit iemand zeggen dat het kaasweer is?
ja maar ik snap Marokkanen niet altijdquote:Op maandag 21 januari 2013 19:31 schreef Cat22 het volgende:
En jeuj! Het griepachtig ding is van mijn lijf naar mijn neus geslagen. *snotter*
Het kan wel mooi blauw zijn met een lekker brie-sje.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies! Hoor je ooit iemand zeggen dat het kaasweer is?
klinkt apartquote:Op maandag 21 januari 2013 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die hebben ze soms bij de saunaquote:Op maandag 21 januari 2013 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
best lekkerquote:
Whohooooooooquote:Op maandag 21 januari 2013 19:45 schreef Cee het volgende:
Greyyyys ik heb ook betaald.
Omigoddddd!
Wat moet ik Hont22 aantrekken?
Brie-hi-hi-hiquote:Op maandag 21 januari 2013 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Niemand waardeert mijn kaasgrapje. Zelfs Cee niet.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Niemand waardeert mijn kaasgrapje. Zelfs Cee niet.
Ik vind het nog steeds teh scariness maar ik heb Hont22quote:Op maandag 21 januari 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Whohoooooooo
En ik vind het nog steeds teh awesomeness dat je blijft slapen![]()
En Hont22 mag nakend. Kinky!
Het is zo lekker trutten in die kroeg in de wetenschap dat je die avond niet nog naar huis hoeftquote:Op maandag 21 januari 2013 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds teh scariness maar ik heb Hont22die over me zal waken.
Landaltraumaquote:Op maandag 21 januari 2013 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is zo lekker trutten in die kroeg in de wetenschap dat je die avond niet nog naar huis hoeft
En ontbijten, gezellig
Ceeeeeee! Hont-, kamer- en musicalgenote!quote:Op maandag 21 januari 2013 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds teh scariness maar ik heb Hont22die over me zal waken.
quote:
Wist ikquote:
Echt! Ik zit nu te piekeren wie nou ooit die soep een keer genomen heeft daar. Ik geloof Goodbye?quote:
Ik was er in ieder geval niet bij.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt! Ik zit nu te piekeren wie nou ooit die soep een keer genomen heeft daar. Ik geloof Goodbye?
In elk geval iemand van wie ik mocht proeven (van de soehoeppppp) en hij was heerlijk
Cat2222222222222222!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ceeeeeee! Hont-, kamer- en musicalgenote!
It wasn't me, ik denk Tombo!quote:Op maandag 21 januari 2013 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt! Ik zit nu te piekeren wie nou ooit die soep een keer genomen heeft daar. Ik geloof Goodbye?
In elk geval iemand van wie ik mocht proeven (van de soehoeppppp) en hij was heerlijk
Typisch iets voor haar ja.quote:
Komt er trouwens nog iemand met de trein uit Amsterdam?quote:Sprinter (richting Rotterdam Centraal)
Vervoerder: NS
Vertrek: 11:47 Station Amsterdam CentraalSpoor 4bLogin om deze locatie toe te voegen aan je favorieten
Aankomst: 12:58 Station Rotterdam NoordSpoor 2
heb je tijd teveelquote:Op maandag 21 januari 2013 21:57 schreef Ole het volgende:
Deze trein proberen te halen (mits geen vertragingen en zo..)
[..]
Komt er trouwens nog iemand met de trein uit Amsterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |