SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 21-01-2013 21:23:33 ]
The formerquote:Op maandag 21 januari 2013 12:33 schreef Takaiki het volgende:
![]()
@muizel: ga je tegen het jurkje aanlopen of heb je iets voor ogen?
Dat sowiesoquote:Op maandag 21 januari 2013 12:43 schreef Takaiki het volgende:
Is voor iedereen nog spannend dus wat jij aan hebt zaterdag![]()
Vast iets passends voor de bazentafel
Dafuqquote:Op maandag 21 januari 2013 13:01 schreef Takaiki het volgende:
Om de 1 of andere reden stel ik me zoiets voor, maar dan in het zwart![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:06 schreef Qwea het volgende:
over 120 uur zit men zo'n beetje aan te komen bij het hotel.
Heb ff gekookeltquote:Op maandag 21 januari 2013 13:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eerder a la Emma Stone in Gangster Squad gaan.
Ik kan het zelf niet beter zeggenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:33 schreef sp3c het volgende:
sterker nog, ik ben ook geen liefhebber
ik heb toen de eerste keer misschien 10 minuten van het hele ding meegekregen en ik kom sindsdien ook elke keer
leuke kroeg, gezellige mensjes en epische gehaktbollen
gewoon komen
jij zou gehaktballen zeggen maar die dingen zijn zo episch dat je het bollen zou moeten noemen!quote:
Oh vind jij dat.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij zou gehaktballen zeggen maar die dingen zijn zo episch dat je het bollen zou moeten noemen!
vind ik
absoluut!quote:
Deze meet heeft echt weinig met het ESF te maken, behalve dat het vanuit hier georganiseerd wordt. We gaan, zuipen, eten en bingoën. Pas in mei is er het songfestival op het grote scherm (en zelfs dan is het voor nonsongfestivallers ook een feest om er bij te zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 13:24 schreef Iwanius het volgende:
Jammer dat ik niet echt een ESF liefhebber ben want het samenkomen alleen al lijkt mij een gezellige boel.
vorige keer echt 0,0 meegekregen van heel het songfestival eigenlijk... behalve de valse tonen van die indiaanquote:Op maandag 21 januari 2013 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deze meet heeft echt weinig met het ESF te maken, behalve dat het vanuit hier georganiseerd wordt. We gaan, zuipen, eten en bingoën. Pas in mei is er het songfestival op het grote scherm (en zelfs dan is het voor nonsongfestivallers ook een feest om er bij te zijn)
Dat laatste kan niet want dat werd verstomd door de valse tonen van de meezingersquote:Op maandag 21 januari 2013 13:56 schreef Re het volgende:
[..]
vorige keer echt 0,0 meegekregen van heel het songfestival eigenlijk... behalve de valse tonen van die indiaan
quote:
That's what he said.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet zo goed wat zachtjes is.
Geeft niet,Joan vond onze jouw begeleiding wel tof geloof ikquote:Op maandag 21 januari 2013 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Oo-er missus mister.quote:
En bovendien was jij een stuk zachter aan het zingen dan toen Elies er ineens tussen kwam:quote:Op maandag 21 januari 2013 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:44 schreef Re het volgende:
wat een diversiteit...
wij zijn vooralsnog gewoon van plan om met de auto te komen vanuit 020
De komende meet heeft echt amper met het Eurovisie te makenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:24 schreef Iwanius het volgende:
Jammer dat ik niet echt een ESF liefhebber ben want het samenkomen alleen al lijkt mij een gezellige boel.
jouw kamer staat op mijn naam, dat je dat niet vergeet bij het inchecken. "Greys? Ik heb geen kamer met de naam Greys"quote:
Dat was pas een geinig paniekmoment geweest, zit je het gewoon te verpesten hier!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
jouw kamer staat op mijn naam, dat je dat niet vergeet bij het inchecken. "Greys? Ik heb geen kamer met de naam Greys"
Uhm... vraag het Q.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:33 schreef Ynske het volgende:
Cat doe mij nog even de prijs die we mee moeten nemen voor de kamer
Dat bepalen ze woensdagquote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef Qwea het volgende:
bleven oerbeer en dinges nou slapen? Die staan niet in de hotellijst.
Godspleuris dat was zwaarquote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een flesje van jouw crosstrainerzweet?
Ik roep dan gewoon HONT22VERDOMMUHHHHJEREGELTHETMAARRRR.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
jouw kamer staat op mijn naam, dat je dat niet vergeet bij het inchecken. "Greys? Ik heb geen kamer met de naam Greys"
Weet ik veel wat je dokt voor een 3 pers kamer. Ik weet wat ik dok voor de mijnequote:Op maandag 21 januari 2013 15:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... vraag het Q.Die heeft nog extra korting geregeld, dus geen idee eigk. Ik wilde wachten tot ik de rekening kreeg en dat /3.
![]()
Volgens mij is het rond de 35 euro pp. maar jij krijgt ook nog benzinegeld van me dus dat wordt toch al één chaos.
Als je dat doet krijg je een limoncellootje van me!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik roep dan gewoon HONT22VERDOMMUHHHHJEREGELTHETMAARRRR.
As if
Oh en dinges heet Stephanquote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef Qwea het volgende:
bleven oerbeer en dinges nou slapen? Die staan niet in de hotellijst.
Ik ook heel ergquote:
*rondedansje doet*quote:Cat22 + eten BETAALD
Het is niet alsof we naar DTH gaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook heel erg![]()
Hoop alleen dat er geen sneeuw komt enzo. Al is het voor de meesten gelukkig overdag rijden in het licht en houden ze de wegen aardig goed na al deze eerdere ervaring
k stop wel wat in mn tas, zien we t zaterdag welquote:Op maandag 21 januari 2013 15:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... vraag het Q.Die heeft nog extra korting geregeld, dus geen idee eigk. Ik wilde wachten tot ik de rekening kreeg en dat /3.
![]()
Volgens mij is het rond de 35 euro pp. maar jij krijgt ook nog benzinegeld van me dus dat wordt toch al één chaos.
Whiiiiiiquote:
quote:
Greys whatsappt me net, dat het kaassoep gaat wordenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:07 schreef Cat22 het volgende:
Had ik alsnert
gezegd?
En mosterdsoep is ook helemaal primadeprima!Dus niet meer piepen dat ik een moeilijke eter ben.
Er waren ook nog geprakte bitterballen in de aanbieding?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys whatsappt me net, dat het kaassoep gaat worden
Precies! Hoor je ooit iemand zeggen dat het kaasweer is?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies! Hoor je ooit iemand zeggen dat het kaasweer is?
ja maar ik snap Marokkanen niet altijdquote:Op maandag 21 januari 2013 19:31 schreef Cat22 het volgende:
En jeuj! Het griepachtig ding is van mijn lijf naar mijn neus geslagen. *snotter*
Het kan wel mooi blauw zijn met een lekker brie-sje.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies! Hoor je ooit iemand zeggen dat het kaasweer is?
klinkt apartquote:Op maandag 21 januari 2013 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die hebben ze soms bij de saunaquote:Op maandag 21 januari 2013 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
best lekkerquote:
Whohooooooooquote:Op maandag 21 januari 2013 19:45 schreef Cee het volgende:
Greyyyys ik heb ook betaald.
Omigoddddd!
Wat moet ik Hont22 aantrekken?
Brie-hi-hi-hiquote:Op maandag 21 januari 2013 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Niemand waardeert mijn kaasgrapje. Zelfs Cee niet.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Niemand waardeert mijn kaasgrapje. Zelfs Cee niet.
Ik vind het nog steeds teh scariness maar ik heb Hont22quote:Op maandag 21 januari 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Whohoooooooo
En ik vind het nog steeds teh awesomeness dat je blijft slapen![]()
En Hont22 mag nakend. Kinky!
Het is zo lekker trutten in die kroeg in de wetenschap dat je die avond niet nog naar huis hoeftquote:Op maandag 21 januari 2013 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds teh scariness maar ik heb Hont22die over me zal waken.
Landaltraumaquote:Op maandag 21 januari 2013 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is zo lekker trutten in die kroeg in de wetenschap dat je die avond niet nog naar huis hoeft
En ontbijten, gezellig
Ceeeeeee! Hont-, kamer- en musicalgenote!quote:Op maandag 21 januari 2013 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds teh scariness maar ik heb Hont22die over me zal waken.
quote:
Wist ikquote:
Echt! Ik zit nu te piekeren wie nou ooit die soep een keer genomen heeft daar. Ik geloof Goodbye?quote:
Ik was er in ieder geval niet bij.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt! Ik zit nu te piekeren wie nou ooit die soep een keer genomen heeft daar. Ik geloof Goodbye?
In elk geval iemand van wie ik mocht proeven (van de soehoeppppp) en hij was heerlijk
Cat2222222222222222!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ceeeeeee! Hont-, kamer- en musicalgenote!
It wasn't me, ik denk Tombo!quote:Op maandag 21 januari 2013 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt! Ik zit nu te piekeren wie nou ooit die soep een keer genomen heeft daar. Ik geloof Goodbye?
In elk geval iemand van wie ik mocht proeven (van de soehoeppppp) en hij was heerlijk
Typisch iets voor haar ja.quote:
Komt er trouwens nog iemand met de trein uit Amsterdam?quote:Sprinter (richting Rotterdam Centraal)
Vervoerder: NS
Vertrek: 11:47 Station Amsterdam CentraalSpoor 4bLogin om deze locatie toe te voegen aan je favorieten
Aankomst: 12:58 Station Rotterdam NoordSpoor 2
heb je tijd teveelquote:Op maandag 21 januari 2013 21:57 schreef Ole het volgende:
Deze trein proberen te halen (mits geen vertragingen en zo..)
[..]
Komt er trouwens nog iemand met de trein uit Amsterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |