Dat laatste kan niet want dat werd verstomd door de valse tonen van de meezingersquote:Op maandag 21 januari 2013 13:56 schreef Re het volgende:
[..]
vorige keer echt 0,0 meegekregen van heel het songfestival eigenlijk... behalve de valse tonen van die indiaan
quote:
That's what he said.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet zo goed wat zachtjes is.
Geeft niet,Joan vond onze jouw begeleiding wel tof geloof ikquote:Op maandag 21 januari 2013 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Oo-er missus mister.quote:
En bovendien was jij een stuk zachter aan het zingen dan toen Elies er ineens tussen kwam:quote:Op maandag 21 januari 2013 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:44 schreef Re het volgende:
wat een diversiteit...
wij zijn vooralsnog gewoon van plan om met de auto te komen vanuit 020
De komende meet heeft echt amper met het Eurovisie te makenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:24 schreef Iwanius het volgende:
Jammer dat ik niet echt een ESF liefhebber ben want het samenkomen alleen al lijkt mij een gezellige boel.
jouw kamer staat op mijn naam, dat je dat niet vergeet bij het inchecken. "Greys? Ik heb geen kamer met de naam Greys"quote:
Dat was pas een geinig paniekmoment geweest, zit je het gewoon te verpesten hier!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
jouw kamer staat op mijn naam, dat je dat niet vergeet bij het inchecken. "Greys? Ik heb geen kamer met de naam Greys"
Uhm... vraag het Q.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:33 schreef Ynske het volgende:
Cat doe mij nog even de prijs die we mee moeten nemen voor de kamer
Dat bepalen ze woensdagquote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef Qwea het volgende:
bleven oerbeer en dinges nou slapen? Die staan niet in de hotellijst.
Godspleuris dat was zwaarquote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een flesje van jouw crosstrainerzweet?
Ik roep dan gewoon HONT22VERDOMMUHHHHJEREGELTHETMAARRRR.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
jouw kamer staat op mijn naam, dat je dat niet vergeet bij het inchecken. "Greys? Ik heb geen kamer met de naam Greys"
Weet ik veel wat je dokt voor een 3 pers kamer. Ik weet wat ik dok voor de mijnequote:Op maandag 21 januari 2013 15:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... vraag het Q.Die heeft nog extra korting geregeld, dus geen idee eigk. Ik wilde wachten tot ik de rekening kreeg en dat /3.
![]()
Volgens mij is het rond de 35 euro pp. maar jij krijgt ook nog benzinegeld van me dus dat wordt toch al één chaos.
Als je dat doet krijg je een limoncellootje van me!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik roep dan gewoon HONT22VERDOMMUHHHHJEREGELTHETMAARRRR.
As if
Oh en dinges heet Stephanquote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef Qwea het volgende:
bleven oerbeer en dinges nou slapen? Die staan niet in de hotellijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |