Ik was van plan het bij 1 jurkje te houden en de rest gewoon terug te sturen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoeveel costume changes ga je zaterdag doen in de loop van de avond?
Ik twijfel nog tussen mijn zelf gebreide witte wollen trui met treinen er op of een zwart hoeslaken als kledij.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wat doe jij aan???
Moeten we nog even kleuren afstemmen enzo???
Je zult je best moeten doen om over het paars-gele ensemble van de John Carter meet heen te komen!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen mijn zelf gebreide witte wollen trui met treinen er op of een zwart hoeslaken als kledij.
Ik probeer altijd excentriek te zijn, lekker decadent en toch heel gewoon te blijven
Stom schaap!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik heb ze niet besteld![]()
![]()
![]()
Had ik het maar gedaan. Maar toen ik ze de volgende dag wilden bestellen waren de goede maten er niet meer (). Mwehhhhhh. Dus ik moet van de week maar ff in het durp kijken of ze wat hebben. En anders.... god verhoede... iets uit mijn kast aantrekken *pruil*.
Takketaxi en Limousynske rijdenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Rijdt de Takketaxi of de Catmobiel eigenlijk? Of zitten die allebei in de Limousynske?
Ze ZEGGEN dat het 1 a 2 werkdagen duurt. Maar ja, je ziet het.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
JA GOFFER NU MOET IK WEER OP ZALANDO KIJKEN
Of is dat er toch niet meer op tijd?
Wehkamp heeft toch bijna ook al die merken en jurkies en zut? Die doen er een dag over.
Effe loeren
Ik ook van jou, popje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Een hoogstandje in de mode ja. Ik heb er de aftermovie mee gehaaldquote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zult je best moeten doen om over het paars-gele ensemble van de John Carter meet heen te komen!
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook van jou, popje!maar met jouw figuur vind je vast in de winkel ook iets heel leuksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En welke is het leukstquote:
Wel toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef Greys het volgende:
GLOEIENDE GLOEIENDE...
Op de Wehkamp site kan je niet op kleur selecteren
Dus nu moet ik 73 (....) bladzijdes met frokjes doorbladeren.
Links. Eerst de merken en daar verder onder de kleurtjes.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Even goed zoeken dan nog, want ik kan het weer eens niet vinden
Zou je dat nou wel doen?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef LompeHork het volgende:
Voor deze gelegenheid doe ik speciaal voor jullie een broek aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |