De slapers hebben rond 1 uur in het hotel afgesproken..quote:
Ik vertrouw die Fyra niet zo. En geen overstap vind ik ook wel zo fijnquote:Op maandag 21 januari 2013 22:03 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
heb je tijd teveel
11:55 + Amsterdam Centraal 15b Fyra, toeslagvrij
12:36 + Rotterdam Centraal 3
12:55 + Rotterdam Centraal 12 Gouda Sprinter (NS)
13:00 + Rotterdam Noord 1
oke de binnenlandse Fyra is anders dan degene die in het nieuws isquote:Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Fyra niet zo. En geen overstap vind ik ook wel zo fijn
Als je wilt kan je vanaf Gouda meerijden naar het station. Ik pik Oognip daar 10 voor 1 opquote:Op maandag 21 januari 2013 21:57 schreef Ole het volgende:
Deze trein proberen te halen (mits geen vertragingen en zo..)
[..]
Komt er trouwens nog iemand met de trein uit Amsterdam?
ja was meer over de reistijd. Dat is echt knetterlangquote:Op maandag 21 januari 2013 22:06 schreef Ole het volgende:
[..]
De slapers hebben rond 1 uur in het hotel afgesproken..
En ja, maar er een weekendje van
Welk station?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je wilt kan je vanaf Gouda meerijden naar het station. Ik pik Oognip daar 10 voor 1 op
Gouda CSquote:Op maandag 21 januari 2013 22:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Welk station?
Ook maar even afwachten hoe de treinen rijden zaterdag. Als ik eenmaal in een goede trein zit kan ik dan misschien beter blijven zitten
scheelt 10 minutenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ja was meer over de reistijd. Dat is echt knetterlang
Als ik het goed begrepen hebt pikt Puala oognip op op station Gouda en rijden de dames dan naar het hotel.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Welk station?
Ook maar even afwachten hoe de treinen rijden zaterdag. Als ik eenmaal in een goede trein zit kan ik dan misschien beter blijven zitten
Snappem!quote:Op maandag 21 januari 2013 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen hebt pikt Puala oognip op op station Gouda en rijden de dames dan naar het hotel.
Maar er zijn ook nieuwe slapertsquote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het zo tof dat er weer nieuwe slaperts bij zijn!![]()
En jammer dat sommige 'oude' slaperts het dit keer missen.
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Bwehehequote:
Deze oude slapert gaat het helaas missen, maar mijn eventuele roomies kunnen vast wel zonder mijn gesnurkquote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Dan neem ik de directe trein naar Noordquote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehe
Ole, ik zou het aanbod aannemen vanaf GoudaMaar zelf weten. Want anders moet je door naar Rotterdam CS en daar nog met de bus naar het hotel. Niet dat dát nou een drama is, maar toch. Het hotel ligt niet in het centrum
Amsterdam CSquote:
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:57 schreef Ole het volgende:
Deze trein proberen te halen (mits geen vertragingen en zo..)
[..]
Komt er trouwens nog iemand met de trein uit Amsterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |