Voor hotellerts de Lymousynske, de Takketaxi gaat direct naar The source of entertainment: Henk's placequote:
wijfquote:Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel warm
Ja, ik zal mezelf fatsoeneren dit maal, ik ga er zelfs even voor onder de douchehoewel kerst niet zo ver weg is.
Aansteller. Nothing beats a bottomless party.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]Ik heb fatsoen geleerd. Zonder broek komen geeft zo'n troep.
je hoeft toch niet gelijk @ random op de tafels te gaan lopen schijtenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]Ik heb fatsoen geleerd. Zonder broek komen geeft zo'n troep.
Goed punt deze.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Aansteller. Nothing beats a bottomless party.
Ik weet niet wat jij onder "komen" vind vallen, maar schijten is voor mij iets andersquote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hoeft toch niet gelijk @ random op de tafels te gaan lopen schijten
Hoe zou dat toch "komen" ?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
Da's al het tweede komengrapje dat je te laat snapt sp3c.
Moet je ons iets vertellen?
Ah, dan ga ik die charteren.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Voor hotellerts de Lymousynske, de Takketaxi gaat direct naar The source of entertainment: Henk's place
Ik ook. Ik kom vanuit Lelystad en ik twijfel of ik eerst nog even naar huis ga en dan op Moerwijk/Den Haag HS instap, of vanuit Lelystad via de hoofdstad in de IC stap naar Rotterdam.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef Peter het volgende:
Sp3c, mono, gaan jullie beiden met OV? Ik wel.
ik ook!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef Peter het volgende:
Als je bij Henk bij de halte uitstapt, loop de kant op die sp3c niet op gaat!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef Peter het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAhmquote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je bij Henk bij de halte uitstapt, loop de kant op die sp3c niet op gaat!
QFT.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
RR/metrolijn E toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |