SPOILER: OVER WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Bartjebart op 03-01-2013 21:57:31 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Oke, in een spoilertje gezet. Maar geef es antwoordquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:55 schreef Ang3l het volgende:
SHHHT. Niet hier!Er zijn misschien mensen hier die t nog niet gezien hebben
Ik weet dat ik t vaak keek via programma gemist en dan dus het WIDM topic ontweek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:59 schreef Ang3l het volgende:
Nou.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
al weer, 3 avonden in het nieuwe jaar en al 3 avonden tipsyquote:
Hier wel. Geen oog dicht gedaan vannacht, lag te zweten als een otter. En keelpijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:21 schreef TheVulture het volgende:
Ook al 1,5 niet helemaal fit, snotterig, keelpijn maar het zet ook niet echt compleet door
Beterschapquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Hier wel. Geen oog dicht gedaan vannacht, lag te zweten als een otter. En keelpijn.
Maar ach, paracetamol erin en ik kan de dag weer door. De 2 weken voor kerst kon ik amper op mijn benen staan. Vooruitgang dus.
Was vorig jaar ook. Niks nieuws onder de zon Vlarpmama.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
al weer, 3 avonden in het nieuwe jaar en al 3 avonden tipsy
Heb ik ook gehad, week ziek met flinke koorts, vervolgens een week uitzieken. En nu min of meer weer hersteld.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Hier wel. Geen oog dicht gedaan vannacht, lag te zweten als een otter. En keelpijn.
Maar ach, paracetamol erin en ik kan de dag weer door. De 2 weken voor kerst kon ik amper op mijn benen staan. Vooruitgang dus.
Het verlicht bij keelpijn. That's it. Griep is een virus, daar helpt alleen een vaccin tegen en dat is er niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Twee weken ziek?!
Goed spul, die verse gember
En ik doe nog wel zó mijn best om je aan te steken als ik verkouden benquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:47 schreef wizarddragon het volgende:
Zelden ziek. Gewoon veel thee met een overdosis aan honing
Is dat zo ja, hoezo weet jij dat nog?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook. Niks nieuws onder de zon Vlarpmama.
En dat dinges gedingest is!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:15 schreef TheVulture het volgende:
Ja anders had je al geweten dat dinges eruit is
om over het dingetje van dinges maar te zwijgen... enorm!quote:
Loop je binnen nu of moet je eerst een rechtszaak aanspannen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:50 schreef Ambiguiteit het volgende:
Wauw, mijn cartoons staan nu op alle demo iPads in alle winkels overal ter wereld.
Ik krijg er geen cent voor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Loop je binnen nu of moet je eerst een rechtszaak aanspannen?
Naamsvermelding dan wel?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:17 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik krijg er geen cent voor.
Maar wel enig gevoel van trots.
Wat een goed idee!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:40 schreef Peter het volgende:
[..]
En verkoop je al merchandize op je fanclubpagina?
Ik neem aan dat er best mensen zijn die naar je op zoek gaan als ze de strips leuk vinden. En je raakt nu bekend, dus die exposure kun je wel gebruiken om je fans te bedienen met nog meer cartoons e.d.quote:
Ja, dat klopt op zich wel, 15.000 bezoekers van mijn website/blog, maar ja. Ik heb eigenlijk te weinig tijd om cartoons te tekenen, te druk met andere dingen enzo. Dus ik verwaarloos die fans nogal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er best mensen zijn die naar je op zoek gaan als ze de strips leuk vinden. En je raakt nu bekend, dus die exposure kun je wel gebruiken om je fans te bedienen met nog meer cartoons e.d..
Zoek een webshop die prints op koffiebekers, t-shirts, muismatten etc. maakt, lever wat tekeningen aan en zet een webshop op je site. kassa.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:09 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, dat klopt op zich wel, 15.000 bezoekers van mijn website/blog, maar ja. Ik heb eigenlijk te weinig tijd om cartoons te tekenen, te druk met andere dingen enzo. Dus ik verwaarloos die fans nogal.
Het is apple, knijp de uitknijper uitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:17 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik krijg er geen cent voor.
Maar wel enig gevoel van trots.
Ja, het is net als met jouw dans/zang/acteerwerk. Het is leuk, maar misschien juist wel omdat je het voor de lol doet, en niet om er je brood mee te verdienen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is apple, knijp de uitknijper uit
Maar ik snap de trots welen da's ook lekker. Nice!
Misschien moet ik dan iemand voor me laten doen dan, en dan de opbrengsten delen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Zoek een webshop die prints op koffiebekers, t-shirts, muismatten etc. maakt, lever wat tekeningen aan en zet een webshop op je site. kassa.
Voorbeeld: http://www.zazzle.nl/
Voordeel van zo'n shop is dat je alleen éénmaal de producten en afbeeldingen moet kiezen en je daarna alleen de royalties krijgt en geen gezeur hebtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan iemand voor me laten doen dan, en dan de opbrengsten delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |