abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121829381
Kom op nou, wees een beetje lief voor Fer
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_121829479
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
Kom op nou, wees een beetje lief voor Fer
Hij staat zelfs genoemd in de TT, geweldig toch voor hem?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_121829532
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:09 schreef Skol het volgende:
Fer vuiluh overlopuhh! We gaan juh 90 minutuh uitfluituh ! Niemand verlaat mijne mooiuh Feijenoord! :D :D :D
Oh God... arme Fer ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_121829581
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:09 schreef Skol het volgende:
Fer vuiluh overlopuhh! We gaan juh 90 minutuh uitfluituh ! Niemand verlaat mijne mooiuh Feijenoord! :D :D :D
kneus :')
* Verwijderd *
pi_121829644
Ik hoop alleen dat Cabral niet uitgefloten wordt, is alleen maar een gevalletje gewogen en te licht bevonden, geen verrader.
Dankzij hem mogen we nu genieten van Verhoek.
pi_121829694
Ik verwacht niet dat Cabralverlies speelt, hoop het wel uiteraard.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121829704
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:14 schreef Skol het volgende:

[..]

Jawel!!! Uitfluituh die overlopuh!!! Fyeenoord!!!
Donderstraal toch op man.
pi_121829709
quote:

[..]

Joh, heb je niks beters te doen ofzo dan hier de proleet uit te hangen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121829896
quote:

[..]

Tering, wat een kneus ben jij zeg :')
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_121829960
quote:

[..]

Ah je eerste posts in VBL sinds het kampioensduel van afgelopen zomer, nuff said ouwe gloryhunter.
pi_121829988
Ok FOK! ff uit de lucht gehaald om alle mongolen hier te verwijderen. :)
BFF met GGMM
  maandag 21 januari 2013 @ 00:33:12 #13
14505 OProg
A Life in Music
pi_121830068
quote:
11s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:14 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik hoop alleen dat Cabral niet uitgefloten wordt, is alleen maar een gevalletje gewogen en te licht bevonden, geen verrader.
Dankzij hem mogen we nu genieten van Verhoek.
Cabral gaat daar ook wederom gewoon een stoeltje warm houden. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 21 januari 2013 @ 00:34:52 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121830124
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:33 schreef OProg het volgende:

[..]

Cabral gaat daar ook wederom gewoon een stoeltje warm houden. :)
Het kan nog wel een leuke strijd worden tussen Cabral en Verhoek wie er nou eigenlijk slechter is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121830165
Caland heb je die Zidane move van de Vrij nou gezien?
  maandag 21 januari 2013 @ 00:37:27 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121830201
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
Kan ik me niet herinneren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121830234
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Kan ik me niet herinneren.
Was je bezopen
  maandag 21 januari 2013 @ 00:39:21 #18
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121830259
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:38 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Was je bezopen
nee ik moest rijden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 januari 2013 @ 00:39:37 #19
14505 OProg
A Life in Music
pi_121830267
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Het kan nog wel een leuke strijd worden tussen Cabral en Verhoek wie er nou eigenlijk slechter is.
Verhoek heeft bij ADO nog een paar aardige jaren gehad. Zo ver is Cabral zelfs nog niet dus geef Verhoek dan voordeel van de twijfel. :P
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pi_121830269
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
Die was wel vet ja. :o
Groot fan van User Wotte
pi_121830284
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:39 schreef Caland het volgende:

[..]

nee ik moest rijden.
dus?
pi_121831075
Als titelkandidaten ons serieus nemen zijn we kansloos. 1 schamel punt in 4 topwedstrijden dit seizoen :'(
pi_121831095
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 01:26 schreef Aldo-MC het volgende:
Als titelkandidaten ons serieus nemen zijn we kansloos. 1 schamel punt in 4 topwedstrijden dit seizoen :'(
4 punten van de nummer 1 met nog tig wedstrijden te gaan. Wat zeur je nou dude?
pi_121831162
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 01:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

4 punten van de nummer 1 met nog tig wedstrijden te gaan. Wat zeur je nou dude?
Ja allemaal leuk en aardig maar natuurlijk geen titelkandidaat als je steeds zo kansloos van de concurrentie verliest.
pi_121831203
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 01:33 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Ja allemaal leuk en aardig maar natuurlijk geen titelkandidaat als je steeds zo kansloos van de concurrentie verliest.
Ik heb Feyenoord in alle toppers niet slecht zien spelen. Alleen het geluk ontbrak. Ook tegen Ajax. Wat was er gebeurd als Immer de 1-1 inschoot? Of de 3-1?
pi_121831233
jajaja geluk mn reet, je verliest een wedstrijd niet met 3-0 omdat je PECH hebt.
dan ben je gewoon veeeeel zwakker dan je tegenstander.

zowel tegen twente als tegen ajax als tegen psv werden wij overklast

nu hopelijk klaar met dat gezeur over de coolsingel :W
pi_121831250
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 01:33 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Tot nu toe wel ja, maar zondag is er weer een nieuwe test, als we daar goed uitkomen zie ik nog wel een kansje.
Als we verliezen, dan pas gaat het er somber uitzien .
met wat geluk krijgt Ajax ook nog een dip, PSV lijkt die nu al te hebben.
pi_121831262
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 01:38 schreef Aldo-MC het volgende:
jajaja geluk mn reet, je verliest een wedstrijd niet met 3-0 omdat je PECH hebt.

Niemand is kansloos in de Eredivisie. Ook Feyenoord niet.
  maandag 21 januari 2013 @ 01:41:10 #29
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_121831272
quote:

Overklast alleen bij psv, voor de rest geen enkele wedstrijd overklast.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_121831298
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 01:41 schreef vandermar het volgende:

[..]

Inderdaad. Persoonlijke fouten heeft Feyenoord vandaag de das om gedaan. Niet omdat Ajax zo goed was.
pi_121831299
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 01:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Niemand is kansloos in de Eredivisie. Ook Feyenoord niet.
klopt maar
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 01:41 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ajax was heer en meester vandaag man. In een min of meer gelijkwaardige wedstrijd verlies je met 1 of hooguit 2 goals verschil. Kijk anders ook naar shots on target, corners en balbezit.
Zelf 0 maken en 3 om de oren krijgen laat geen enkele ruimte voor speculatie. Zie die smalende bekken van die neuzen op mn werk straks alweer voor me :r :(
pi_121831313
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 01:44 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

klopt maar

[..]

Ajax was heer en meester vandaag man. In een min of meer gelijkwaardige wedstrijd verlies je met 1 of hooguit 2 goals verschil. Kijk anders ook naar shots on target, corners en balbezit.
Zelf 0 maken en 3 om de oren krijgen laat geen enkele ruimte voor speculatie. Zie die smalende bekken van die neuzen op mn werk straks alweer voor me :r :(
Nou, ik ben Ajacied, maar zo denderend vond ik het vandaag ook niet gaan. We hebben een hoop aan Vermeer te danken.
  maandag 21 januari 2013 @ 01:45:28 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121831314
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 01:39 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Tot nu toe wel ja, maar zondag is er weer een nieuwe test, als we daar goed uitkomen zie ik nog wel een kansje.
Als we verliezen, dan pas gaat het er somber uitzien .
met wat geluk krijgt Ajax ook nog een dip, PSV lijkt die nu al te hebben.
Je kan sowieso niet echt spreken van dip of slechte periodes. Het is gewoon constant wisselvallig bovenaan. Over 3 weken kan Ajax ook zomaar weer afgeschreven zijn en Twente titelkandidaat nummer 1 zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121831347
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 01:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, ik ben Ajacied, maar zo denderend vond ik het vandaag ook niet gaan. We hebben een hoop aan Vermeer te danken.
Dan ben je wellicht te erg kritisch.
Als Feyenoord met 3-0 zou winnen zou iedereen de polonaise lopen. :P

Gewoon achter mekaar persoonlijke fouten maar gelukkig werd niet alles door jullie afgestraft misschien bedoel jij dat?
pi_121831360
quote:

Ik hoop niet dat de spelers en trainers er net zo over denken. Feyenoord was de mindere vandaag maar werd niet overklast.
Ajax komt wel steeds beter op stoom, dat is zo.
Maar laten we eerst zondag maar eens afwachten.
pi_121831400
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 01:49 schreef Aldo-MC het volgende:

Gewoon achter mekaar persoonlijke fouten maar gelukkig werd niet alles door jullie afgestraft misschien bedoel jij dat?
Nee, Ajax was iets scherper dan Feyenoord. Buiten de persoonlijke fouten om, werd er vrijwel geen kans gecreëerd. Matthijsen faalde openlijk, Janmaat liet zijn man simpel weglopen en Mulder ging bij het 3e doelpunt niet vrijuit. Allemaal momenten die de klassieker hebben beslist. Al en al was Feyenoord gelijkwaardig aan Ajax.
pi_121831510
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 01:53 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nee, Ajax was iets scherper dan Feyenoord. Buiten de persoonlijke fouten om, werd er vrijwel geen kans gecreëerd. Matthijsen faalde openlijk, Janmaat liet zijn man simpel weglopen en Mulder ging bij het 3e doelpunt niet vrijuit. Allemaal momenten die de klassieker hebben beslist. Al en al was Feyenoord gelijkwaardig aan Ajax.
Er was buiten de persoonlijke fouten (die inderdaad funest) waren ook gewoon sprake van veldoverwicht, meer schoten op goal, meer corners.
Had ook het idee dat jullie spelers veel en veel strakker in de passing waren. Geef het niet graag toe maar gewoon prima gespeeld.
Hopelijk komt er weer een tijd dat uitsupporters ook mee mogen :(
pi_121831535
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 01:53 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Klopt misschien wel, maar dat is in mijn ogen omdat er teveel spelers bij Feyenoord door de ondergens zakten. Janmaat en BMI, normaal 2 spelers die iets extra's brengen en waar je op kunt bouwen speelden een baggerpot. Mathijsen hoef ik het niet eens over te hebben. Op het middenveld een openlijk falende Immers en eigenlijk alleen Clasie in heel het team die met name in de eerste helft gewoon goed speelde. Voorin had je dan Boetius die het aardig deed, maar ook nooit echt gevaarlijk werd. Pelle, niet 1x gezien en laten we het over Rubinho Schaken maar helemaal niet hebben.

Stuk voor stuk onder hun niveau, had niet 't idee dat het met scherpte of wedstrijdinstelling te maken had maar gewoon totaal de vorm van de dag niet hebben. Het veld was ook vreselijk stroperig, waardoor het algehele spelbeeld van beide partijen niet om aan te zien was.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2013 02:12:02 ]
pi_121831554
Overigens was 't nasaal geneuzel bij de NOS weer hemeltergend in de samenvattingen. Ik blijf 't ongelofelijk vinden dat er zoveel subjectiviteit aan te pas komt elke keer.
pi_121831559
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 02:13 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens was 't nasaal geneuzel bij de NOS weer hemeltergend in de samenvattingen. Ik blijf 't ongelofelijk vinden dat er zoveel subjectiviteit aan te pas komt elke keer.
Dat je dat nog kijkt zeg :')
pi_121831574
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 02:13 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Dat je dat nog kijkt zeg :')
Was aan 't eten bij een maat van me en 't stond op. Rest van de wedstrijden ook ff kijken he. Maar zat me echt extreem te ergeren.
pi_121831682
3 keer 3-0 afgedroogd, tegen Vitesse verloren, enkel een puntje in blessuretijd (terecht, maar toch gelukkig) thuis tegen ajax. We zijn de enige ploeg die vrij constant speelt, maar ook duidelijk gewoon de ploeg die nog beduidend te kort komt voor de top. Ik denk dat we in Europa dan ook nog weinig zullen waarmaken als we van de zomer niet verder door weten te selecteren.

Ik hoop toch dat we Schaken, Verhoek, Sissy, Mokotjo, Goossens en Fernandez kunnen dumpen. Alle linies hebben minimaal 1 versterking nodig.

Voor nu leuk dat we door de wisselvalligheid van de concurrenten nog niet zo slecht staan, maar dit Feyenoord hoort nog lang geen kampioenskandidaat te zijn, is het eigenlijk ook gewoon niet. Ga op deze manier door, dan kom je zo rond de 65 punten, veel te weinig voor een waardig kampioen. Zelfs als je kampioen wordt, lijkt het me vooral een kampioen van de armoede. Uiteraard zou ik daar overigens niet minder blij mee zijn ;)
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_121831695
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 02:39 schreef De_Pel het volgende:
3 keer 3-0 afgedroogd, tegen Vitesse verloren, enkel een puntje in blessuretijd (terecht, maar toch gelukkig) thuis tegen ajax. We zijn de enige ploeg die vrij constant speelt, maar ook duidelijk gewoon de ploeg die nog beduidend te kort komt voor de top. Ik denk dat we in Europa dan ook nog weinig zullen waarmaken als we van de zomer niet verder door weten te selecteren.

Ik hoop toch dat we Schaken, Verhoek, Sissy, Mokotjo, Goossens en Fernandez kunnen dumpen. Alle linies hebben minimaal 1 versterking nodig.

Voor nu leuk dat we door de wisselvalligheid van de concurrenten nog niet zo slecht staan, maar dit Feyenoord hoort nog lang geen kampioenskandidaat te zijn, is het eigenlijk ook gewoon niet. Ga op deze manier door, dan kom je zo rond de 65 punten, veel te weinig voor een waardig kampioen. Zelfs als je kampioen wordt, lijkt het me vooral een kampioen van de armoede. Uiteraard zou ik daar overigens niet minder blij mee zijn ;)
Ach...'t mislopen van zo'n titel is ook eigenlijk een luxeprobleem waarvan niemand van te voren had gedacht dat we daar nu al mee geconfronteerd zouden worden. Gewoon nog 2 jaartjes lekker blijven doorselecteren (voorzover dat in de Eredivisie kan) en dan kunnen we serieus weer naar die eerste plek gaan kijken imo.
pi_121831730
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 02:41 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ach...'t mislopen van zo'n titel is ook eigenlijk een luxeprobleem waarvan niemand van te voren had gedacht dat we daar nu al mee geconfronteerd zouden worden. Gewoon nog 2 jaartjes lekker blijven doorselecteren (voorzover dat in de Eredivisie kan) en dan kunnen we serieus weer naar die eerste plek gaan kijken imo.
Is opzich ook zo, maar als je die aansluiting weet te vinden, wil je graag meer he. Na zo'n periode van bagger is het verlangen enkel vergroot. Eigenlijk speelt Feyenoord boven verwachting, ook al liggen we wat puntengemiddelde nu wat achter t.o.v. vorig seizoen. Wat het alleen extra zuur maakt is dat je nu in de toppers gewoon eigenlijk weinig tot geen echte aanspraak maakt op de punten, terwijl we vorig seizoen daar het meeste punten pakten van alle topploegen. Hadden we uit de 5 wedstrijden tot nu toe tegen de top-5 het zelfde aantal punten gehaald als vorig jaar (10 ipv 1!) danhadden we nu op eenzame hoogte gestaan.
pi_121831744
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 02:50 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Is opzich ook zo, maar als je die aansluiting weet te vinden, wil je graag meer he. Na zo'n periode van bagger is het verlangen enkel vergroot. Eigenlijk speelt Feyenoord boven verwachting, ook al liggen we wat puntengemiddelde nu wat achter t.o.v. vorig seizoen. Wat het alleen extra zuur maakt is dat je nu in de toppers gewoon eigenlijk weinig tot geen echte aanspraak maakt op de punten, terwijl we vorig seizoen daar het meeste punten pakten van alle topploegen. Hadden we uit de 5 wedstrijden tot nu toe tegen de top-5 het zelfde aantal punten gehaald als vorig jaar (10 ipv 1!) danhadden we nu op eenzame hoogte gestaan.
Ik vind ons spel minder dan vorig jaar. Goed, onze verdediging is met de komst van Janmaat en de ontwikkeling van BMI wel sterker geworden. (was vandaag overigens niks van terug te zien maar enfin). Over de algehele linie zijn we er echter niet enorm op vooruit gegaan. El Ahmadi was gewoon de motor van de ploeg, hoe je 't ook wendt of keert. Een 3 mans middenveld vereist gewoon discipline én het loopvermogen om aan die discipline gekoppelde taken te kunnen uitvoeren. Het middenveld is te statisch, te weinig creatief en moet te veel last dragen doordat de buitenspeler absoluut niks creeeren.
pi_121831758
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 02:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind ons spel minder dan vorig jaar. Goed, onze verdediging is met de komst van Janmaat en de ontwikkeling van BMI wel sterker geworden. (was vandaag overigens niks van terug te zien maar enfin). Over de algehele linie zijn we er echter niet enorm op vooruit gegaan. El Ahmadi was gewoon de motor van de ploeg, hoe je 't ook wendt of keert. Een 3 mans middenveld vereist gewoon discipline én het loopvermogen om aan die discipline gekoppelde taken te kunnen uitvoeren. Het middenveld is te statisch, te weinig creatief en moet te veel last dragen doordat de buitenspeler absoluut niks creeeren.
Mee eens. Ja we spelen nu misschien iets meer uit eigen organisatie en minder op de counter, maar ik vind het er toch zeker niets beter op geworden. Ik verbaas me dan ook al een tijdje over die geluiden dat dat wel zo zou zijn...
pi_121831781
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 02:55 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Mee eens. Ja we spelen nu misschien iets meer uit eigen organisatie en minder op de counter, maar ik vind het er toch zeker niets beter op geworden. Ik verbaas me dan ook al een tijdje over die geluiden dat dat wel zo zou zijn...
Die heb ik ook nooit begrepen eigenlijk. Ik vind ons systeem op zich wel passend gezien de spelers die we hebben (wat betreft de positie waarvoor ze gehaald zijn), alleen in de praktijk rendeert dat systeem totaal niet. Ik bedoel...de goede voorzetten die ik dit seizoen gezien heb zijn werkelijk waar op 1 hand te tellen. Wat voor nut heeft het dan nog om je energie in buitenspelers te steken als het niets meer dan veredelde kaatsmuurtjes zijn?
pi_121831804
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 03:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die heb ik ook nooit begrepen eigenlijk. Ik vind ons systeem op zich wel passend gezien de spelers die we hebben (wat betreft de positie waarvoor ze gehaald zijn), alleen in de praktijk rendeert dat systeem totaal niet. Ik bedoel...de goede voorzetten die ik dit seizoen gezien heb zijn werkelijk waar op 1 hand te tellen. Wat voor nut heeft het dan nog om je energie in buitenspelers te steken als het niets meer dan veredelde kaatsmuurtjes zijn?
Alleen boetius speelt nog met enige regelmaat heel aardig. De rest allemaal ver onder niveau. Snap gewoon echt niet dat ze verhoek hebben gehaald. Dit kan, net als elabdinges overigens, gewoon zo in het rijtje leonard en ignjatovic. Zelfs yellow vist niet alleen maar pareltjes. Schaken schopt dit seizoen ook geen deuk in een pakje boter, gewoon weer terug op VVV niveau die gozer.
Helaas hebben we nou voor 4-4-2 ook niet echt heel veel beters in huis ofzo.
pi_121831811
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 03:05 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Alleen boetius speelt nog met enige regelmaat heel aardig. De rest allemaal ver onder niveau. Snap gewoon echt niet dat ze verhoek hebben gehaald. Dit kan, net als elabdinges overigens, gewoon zo in het rijtje leonard en ignjatovic. Zelfs yellow vist niet alleen maar pareltjes. Schaken schopt dit seizoen ook geen deuk in een pakje boter, gewoon weer terug op VVV niveau die gozer.
Helaas hebben we nou voor 4-4-2 ook niet echt heel veel beters in huis ofzo.
Je zou iig je middenveld al kunnen versterken met Vormer en dan een Achahbar om Pelle heen laten zwerven ofzo. Geen idee man...'t is ook lastig om zo halverwege 't seizoen ineens je systeem om te gaan gooien.
pi_121831825
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 03:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je zou iig je middenveld al kunnen versterken met Vormer en dan een Achahbar om Pelle heen laten zwerven ofzo. Geen idee man...'t is ook lastig om zo halverwege 't seizoen ineens je systeem om te gaan gooien.
Dan kun je Immers er wel een krukje bij geven zeker.
Hopelijk kunnen ze gewoon Verhoek, Schaken en Sissy van de winter nog ruilen voor 1 buitenspeler die wel functioneert :') Anders zou ik toch Achahbar maar eens als rechtsbuiten proberen.
pi_121831842
Begin eerst eens met die overjarige Mathijssen uit het elftal te zetten... Ik weet het ligt vast tot 2015 maar verdediger niveautje Hofland.

Immers blijft een geval apart maar vind toch dat je het als trainer kunt wagen het tandem Pelle - Immers uit elkaar kan trekken. Vormer blijft een vriendje van de td maar zou beter passen. Meer body, beter schot en kan goed taakgericht voetballen.

Achabar is niet goed genoeg als aanvaller. Half of anderhalf jaar stallen op woudestein.
pi_121832147
Persoonlijk vond ik Ajax gewoon beter spelen dan Feyenoord... Alles was het net niet gisteren, terwijl het bij Ajax allemaal wel lukte.

Zo jammer, maar een terechte nederlaag :'(
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 07:14:27 #53
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_121832314
Tja... Het lag aan persoonlijke fouten. Ik voel mezelf net zo'n accordeon, eentje die altijd het zelfde liedje afspeelt..

Mathijssen. Het is en blijft het blok aan de been van de gehele Feyenoord defensie. De 1-0 werd wel in de schoenen van Janmaat geschoven (terecht hoor) maar ook onze opa had nog in kunnen glijden als ie ff aan zou zetten.

En de 2-0, tja domme pech misschien maar het is wel "typisch" dat het een doorgewinterde international als Mathijssen overkomt. Juist hij met al zijn ervaring zou dit moeten incalculeren.

Wat ik nog het ergste van alles vind is dat dit de stormachtige ontwikkeling van 1 van onze grootste talenten (BMI) in de weg staat. Ik heb er geen data van, maar mijn gevoel zegt dat het duo de Vrij/BMI minder doelpunten tegen krijgt dan de Vrij/Opa.

De wetenschap dat ie nog voor 2,5 jaar vast ligt tegen een monster salaris ;(

Ook Immers was weer een drama gisteren. Ik blijf het nog steeds onbegrijpelijk vinden dat we 9 ton hebben betaald voor zo'n beperkte voetballer. Hij heeft er 10 gemaakt dit seizoen in de Eredivisie, maar daar zaten wel 5 penals tussen. Als we die door Pelle hadden laten nemen dan had ie zo wat op 1 gestaan. Mist veel te veel kansen en kan er eigenlijk gewoon niet zoveel van.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_121832911
quote:
7s.gif Op maandag 21 januari 2013 07:14 schreef onlogisch het volgende:
Tja... Het lag aan persoonlijke fouten. Ik voel mezelf net zo'n accordeon, eentje die altijd het zelfde liedje afspeelt..

Mathijssen. Het is en blijft het blok aan de been van de gehele Feyenoord defensie. De 1-0 werd wel in de schoenen van Janmaat geschoven (terecht hoor) maar ook onze opa had nog in kunnen glijden als ie ff aan zou zetten.

En de 2-0, tja domme pech misschien maar het is wel "typisch" dat het een doorgewinterde international als Mathijssen overkomt. Juist hij met al zijn ervaring zou dit moeten incalculeren.

Wat ik nog het ergste van alles vind is dat dit de stormachtige ontwikkeling van 1 van onze grootste talenten (BMI) in de weg staat. Ik heb er geen data van, maar mijn gevoel zegt dat het duo de Vrij/BMI minder doelpunten tegen krijgt dan de Vrij/Opa.

De wetenschap dat ie nog voor 2,5 jaar vast ligt tegen een monster salaris ;(

Eens.
pi_121833355
Mathijssen vind dat Feyenoord geen titelkandidaat meer is. Zijn ze dat dan wel geweest? Je moet haast wel een rasoptimist zijn om Feyenoord in het rijtje met kandidaten voor de landstitel te plaatsen. Ik denk dat het seizoen voor Feyenoord geslaagd is als ze derde of vierde eindigen. Dat zou op zich al een topprestatie zijn.
pi_121833410
quote:
Ruben Schaken voerde een race tegen de klok om de Klassieker tegen Ajax te kunnen spelen en wist die race te winnen. De aanvaller van Feyenoord zou eigenlijk zes weken buitenspel staan met een liesblessure, maar kon ruim tweeënhalve week eerder al zijn rentree maken. Schaken concludeerde na afloop van de 3-0 nederlaag echter dat hij beter niet had kunnen spelen.

De tweevoudig international kwam nauwelijks in het stuk voor. "Het was misschien te vroeg. Ik miste echt scherpte, maar dat is ook logisch met maar een paar trainingen in de benen. Ik was natuurlijk niet honderd procent, heb lang niks gedaan'', bekende Schaken aan NUsport. "Je hoopt met je snelheid nog belangrijk te zijn en een keer voor de keeper te komen, maar dat lukte helaas niet. Het heeft ook met deze wedstrijd te maken dat ik speelde, het was aan de trainer om te beslissen."

Schaken hoopt dat Feyenoord revanche kan nemen in de opeenvolgende toppers tegen FC Twente in de competitie en PSV voor de beker. "We moeten hier met z'n allen goed over praten en zorgen dat we er in die wedstrijden weer staan", concludeerde hij. "Toppers worden op details beslist en wij misten net dat beetje geluk bij de kansen die we kregen. Ajax stond er op beslissende momenten en dan merk je dat ze echt een topploeg hebben."
Beetje onprofessioneel om daar na de wedstrijd mee te komen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_121833419
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Forum Admin maandag 21 januari 2013 @ 09:07:37 #58
35723 crew  GGMM
pi_121833427
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:06 schreef Muto het volgende:

[..]

Beetje? :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_121833463
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:07 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was dan ook gelijk de enige Rotterdamse inbreng van de middag.
pi_121833468
quote:

[..]

Klopt, maar zou jij de klassieker willen missen?
BFF met GGMM
pi_121833621
quote:

[..]

Wat een ongelofelijke lul :')
  maandag 21 januari 2013 @ 09:33:33 #62
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121833880
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:18 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijke lul :')
Als ik het zo lees is het duidelijk in overleg met de trainer gebeurd, wat kan je hem dan nog verwijten?
pi_121833902
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:03 schreef Devv het volgende:
Mathijssen vind dat Feyenoord geen titelkandidaat meer is. Zijn ze dat dan wel geweest? Je moet haast wel een rasoptimist zijn om Feyenoord in het rijtje met kandidaten voor de landstitel te plaatsen. Ik denk dat het seizoen voor Feyenoord geslaagd is als ze derde of vierde eindigen. Dat zou op zich al een topprestatie zijn.
:O
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 09:36:19 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_121833933
Schaken lult zichzelf wel een beetje tegen.
quote:
"...en wij misten net dat beetje geluk bij de kansen die we kregen. Ajax stond er op beslissende momenten en dan merk je dat ze echt een topploeg hebben."
Dat is dus geen geluk, dat is een kwaliteit. Zelfs met het geblunder achterin had Feyenoord nog kansen om de wedstrijd te kantelen, zo goed was ajax niet. Met alleen een iets trefzekerder 10 had Feyenoord niet verloren denk ik. Bakkal bijvoorbeeld. Maar als je je kansen niet benut en ze wel weggeeft, en de tegenstander maakt ze wèl, dan verlies je volkomen verdiend.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 09:38:21 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_121833968
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als ik het zo lees is het duidelijk in overleg met de trainer gebeurd, wat kan je hem dan nog verwijten?
Dat-ie zich pas na een uur heeft laten wisselen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 21 januari 2013 @ 09:39:06 #66
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_121833980
Mocht Bakkal niet vertrekken bij Dinamo Moskou ? Zou leuk zijn om meer keuze op 10 te hebben.
Dat weet toch iedere boerenlul.
pi_121834031
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 01:36 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb Feyenoord in alle toppers niet slecht zien spelen. Alleen het geluk ontbrak. Ook tegen Ajax. Wat was er gebeurd als Immer de 1-1 inschoot? Of de 3-1?
Tegen Vitesse was pech dat die bal er op het laatste moment zo in ging, tegen Twente, Ajax en PSV uit zijn we gewoon weggespeeld en dat is diep triest. :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 21 januari 2013 @ 09:44:13 #68
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_121834075
Immers :') Mathijssen :')

Deze 2 mensen kosten ons gewoon veel punten. Immers komt tegen kleine ploegen nog wel redelijk mee. Maar als het niveau stijgt, komt hij veel te kort. Hetzelfde geldt voor Joris. Wat heb ik me weer ouderwets kapot lopen ergeren aan Feyenoord zeg :( Indi moet ook gewoon centraal staan, want als LB is hij veel minder.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 09:48:33 #69
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_121834151
Immers mag wel eens naar een psycholoog toe. Hij straalt angst uit op belangrijke momenten.
pi_121834299
Kan Koeman nu ook voor eens en voor altijd een eind maken aan dat klote zone-verdediging bij standaardsituaties? Elke x was het weer gevaarlijk, wedstrijd na wedstrijd.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:10:50 #71
394382 1908.
Geen woorden maar daden.
pi_121834635
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:03 schreef Devv het volgende:
dat zijn we nogsteeds denk ik.
Veel clubs zullen puntjes laten liggen waar wij ze wel oppakken. Ik denk dat het dit jaar weer z oals vroegah maar om 3 clubs zal draaien in de top 3, Feyenoord, psv en ajax

Zou mooi zijn als feyenoord met 1 puntje verschil wint oid.
Made in Rotterdam.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:12:30 #72
394382 1908.
Geen woorden maar daden.
pi_121834671
(Even offtopic, maar ligt t aan mij of is de mobiele site van t forum ook helemaal veranderd sinds vannacht?)
Made in Rotterdam.
pi_121834888
quote:
[ afbeelding ]
:D
U MAD?
pi_121834984
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:44 schreef satecl het volgende:
Immers :') Mathijssen :')

Deze 2 mensen kosten ons gewoon veel punten. Immers komt tegen kleine ploegen nog wel redelijk mee. Maar als het niveau stijgt, komt hij veel te kort. Hetzelfde geldt voor Joris. Wat heb ik me weer ouderwets kapot lopen ergeren aan Feyenoord zeg :( Indi moet ook gewoon centraal staan, want als LB is hij veel minder.
Ja man.
Begrijp ook niet dat je tegen AZ zo goed kunt spelen en er nu zo weinig van bakt. Al was het sfeertje best intens vooral toen ze ons wilden vergassen met dat vuurwerk :(
pi_121835030
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 03:15 schreef tammepiet het volgende:
Begin eerst eens met die overjarige Mathijssen uit het elftal te zetten... Ik weet het ligt vast tot 2015 maar verdediger niveautje Hofland.

:'). Een zwaluw maakt nog geen zomer.

HIj speelde de afgelopen 10 wedstrijden voortreffelijk, alleen tegen de neuzen prutste hij wat aan.
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 10:30:31 #76
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_121835127
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

HIj speelde de afgelopen 10 wedstrijden voortreffelijk, alleen tegen de neuzen prutste hij wat aan.
Weet niet welke wedstrijden jij gekeken heb, maar mathijsen die loop echt al lang te kutten. Ja mss tegen hereveen / groningen ging t weer even goed, verder gewoon kut.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 10:31:18 #77
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_121835147
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het talent van BMI wordt nu verkwanseld.Als we hem ooit willen verkopen moet ie van de LB plek weg.
pi_121835156
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:30 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Weet niet welke wedstrijden jij gekeken heb, maar mathijsen die loop echt al lang te kutten. Ja mss tegen hereveen / groningen ging t weer even goed, verder gewoon kut.
Echt enorme onzin. Als je niet ziet dat Mathijsen het de laatste 6 a 7 wedstrijden voortreffelijk deed, heb je poep in de ogen.
pi_121835192
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:31 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Het talent van BMI wordt nu verkwanseld.Als we hem ooit willen verkopen moet ie van de LB plek weg.
Ik hoorde niemand klagen toen zowel Vrij als BMI niet konden spelen. Toen was het wel ineens heel lekker dat Mathijsen er was.

Sowieso ga je deze zomer een van die jongens verkopen. Kan niet anders.
pi_121835199
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Echt enorme onzin. Als je niet ziet dat Mathijsen het de laatste 6 a 7 wedstrijden voortreffelijk deed, heb je poep in de ogen.
Klopt, maakt zijn fout van gister niet minder kwalijk ;)
BFF met GGMM
pi_121835216
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Tegen Vitesse was pech dat die bal er op het laatste moment zo in ging, tegen Twente, Ajax en PSV uit zijn we gewoon weggespeeld en dat is diep triest. :{
Dit.
Opmerkelijk speelden de tegenstanders lang niet indrukwekkend, maar eerlijk is eerlijk, we hebben gewoon volledig terecht ruim verloren, dus dan kun je alleen maar de spiegel voorhouden en zien dat je nog flink tekort komt...
pi_121835223
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Klopt, maakt zijn fout van gister niet minder kwalijk ;)
Wat kan je zeggen. Het is hetzelfde soort fout als Mulder maakte tegenover Bulykin. Het verschil is dat dat de 3-2 opleverde en Guidetti hem er 3 minuten later inpeert.

Deze wedstrijd hadden we hoe dan ook al verloren als je goed gekeken hebt naar het spel. Dan maakt een 2-0 of 3-0 echt geen reet uit.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:33:50 #83
321382 vandermar
pi_121835227
quote:

[..]

Maar 3 wedstrijden speelt hij goed(voldoende)
RvP; Feyenoord
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 10:34:29 #84
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_121835243
quote:

[..]

Laatste 6 wedstrijden voor 020:

18-11-2012 WILLEM II
25-11-2012 AZ
01-12-2012 RKC WAALWIJK
09-12-2012 NAC BREDA
16-12-2012 ADO DEN HAAG
23-12-2012 FC GRONINGEN

De enige wedstrijd waar ie t redelijk deed was bij AZ , ado en groningen(uit mn hoofd). bij de andere kon je hem net zo goed missen
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_121835249
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:33 schreef vandermar het volgende:

[..]

Maar 3 wedstrijden speelt hij goed(voldoende)
Sorry maar, wat een onzin. Speelde als een baas al sinds Roda thuis.
pi_121835255
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:33 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wat kan je zeggen. Het is hetzelfde soort fout als Mulder maakte tegenover Bulykin. Het verschil is dat dat de 3-2 opleverde en Guidetti hem er 3 minuten later inpeert.

Deze wedstrijd hadden we hoe dan ook al verloren als je goed gekeken hebt naar het spel. Dan maakt een 2-0 of 3-0 echt geen reet uit.
Klopt.
BFF met GGMM
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 10:36:00 #87
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_121835282
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, we verliezen echt alleen van de top4 clubs :( (nu ik de lijst zie dringt t pas goed door :') )
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 10:36:33 #88
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_121835296
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik hoorde niemand klagen toen zowel Vrij als BMI niet konden spelen. Toen was het wel ineens heel lekker dat Mathijsen er was.

Sowieso ga je deze zomer een van die jongens verkopen. Kan niet anders.
Dat was toen vooral een verdienste van Kongolo. Hij speelde voor de winterstop een paar goede wedstrijden, maar op lange termijn is hij kwetsbaar. Het is geen toeval dat we veel goals tegen krijgen met Mathijsen in de basis.
pi_121835307
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:34 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Laatste 6 wedstrijden voor 020:

18-11-2012 WILLEM II
25-11-2012 AZ
01-12-2012 RKC WAALWIJK
09-12-2012 NAC BREDA
16-12-2012 ADO DEN HAAG
23-12-2012 FC GRONINGEN

De enige wedstrijd waar ie t redelijk deed was bij AZ , ado en groningen(uit mn hoofd). bij de andere kon je hem net zo goed missen
Al die wedstrijden deed hij het goed. Alleen al het feit dat je tegen Willem 2, AZ en RKC de 0 houdt zegt genoeg.

Jij noemt juist de wedstrijden waarin we twee keer op het randje winnen :'). En ja, dat waren persoonlijke fouten van andere verdedigers.

Maar nogmaals (Been), Mathijsen is al een geweldige speler sinds Roda thuis. Jullie doen aan scorebordjournalistiek.
pi_121835339
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:36 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat was toen vooral een verdienste van Kongolo. Hij speelde voor de winterstop een paar goede wedstrijden, maar op lange termijn is hij kwetsbaar. Het is geen toeval dat we veel goals tegrn krijgrn met Mathijsen in de basis.
Wát? :'). Jaaaaaaaa daar is echt Mathijsen verantwoordelijk voor :'). Ik zou je toch echt aanraden wat vaker naar Feijenoord te gaan kijken. In de standaardsituaties staat Mathijsen altijd helemaal achterin opgesteld samen met Clasie. Juist de jongens voorin moeten daar het verschil maken (BMI, Vrij). Die staan ook specifiek voorin vanwege hun lengte.

Dat is dus eerder te danken aan onze groeibriljanten dan aan Mathijsen.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:38:12 #91
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_121835342
Mathijsen is gewoon slecht hoor, snap niet hoe daar discussies over kunnen ontstaan. Dat iemand soms niet blundert maakt hem niet meteen goed. :{
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 10:40:23 #92
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_121835408
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:38 schreef TC03 het volgende:
Mathijsen is gewoon slecht hoor, snap niet hoe daar discussies over kunnen ontstaan. Dat iemand soms niet blundert maakt hem niet meteen goed. :{
Na de mathijsen discussie gaan we over immer beginnen, daarna over achabar , en tot slot over pelle. Dat ie misschien toch die 2mln niet waard is.
Ohja en nog tussendoor even over het hele gezeik rondom dat het hele team om pelle draait en als ze hem niet aanspeelbaar maken we niet lekker door kunnen spelen.

Tot zo ver de planning voor vandaag :W

:')
pi_121835466
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:40 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Na de mathijsen discussie gaan we over immer beginnen, daarna over achabar , en tot slot over pelle. Dat ie misschien toch die 2mln niet waard is.
Ohja en nog tussendoor even over het hele gezeik rondom dat het hele team om pelle draait en als ze hem niet aanspeelbaar maken we niet lekker door kunnen spelen.

Tot zo ver de planning voor vandaag :W

Vergeet de keeper niet: vrije trap die rechtstreeks binnen draait :+
BFF met GGMM
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 10:42:35 #94
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_121835477
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wát? :'). Jaaaaaaaa daar is echt Mathijsen verantwoordelijk voor :'). Ik zou je toch echt aanraden wat vaker naar Feijenoord te gaan kijken. In de standaardsituaties staat Mathijsen altijd helemaal achterin opgesteld samen met Clasie. Juist de jongens voorin moeten daar het verschil maken (BMI, Vrij). Die staan ook specifiek voorin vanwege hun lengte.

Dat is dus eerder te danken aan onze groeibriljanten dan aan Mathijsen.
Ik kijk bijna altijd en ik zie dan een trage onzekere verdediger die voor de winterstop een paar goede wedstrijden speelde en belangrijke ingrepen had. Echter als het spannend wordt en er wordt tegen topteams gespeeld is hij de zwakke schakel. Dat was afgelopen zomer bij Nederland ook al.
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 10:42:57 #95
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_121835492
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:42 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vergeet de keeper niet: vrije trap die rechtstreeks binnen draait :+
Dat was meer een lamprou ding :+ Daar had je bijna bij elk dood spelmoment wel een tegendoelpunt ;(
pi_121835516
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:42 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik kijk bijna altijd en ik zie dan een trage onzekere verdediger die voor de winterstop een paar goede wedstrijden speelde en belangrijke ingrepen had. Echter als het spannend wordt en er wordt tegen topteams gespeeld is hij de zwakke schakel. Dat was afgelopen zomer bij Nederland ook al.
En hij is iemand die totaal geen leiding kan geven, eerder zelf leiding nodig heeft.
En mede daarvoor was hij gehaald (om leiding te geven)
pi_121835528
Het is trouwens opzienbarend hoeveel parallelen er te trekken zijn tussen Feijenoord anno 2006 en PSV nu. Met gelden verworven uit paniek om bij de top te willen blijven, die nog j-a-r-e-n een last vormen voor de club, geen successen boeken. Het verschil is dat zij ruim 20 jaar lang 2,6 miljoen euro mogen overboeken (!) en wij in 6 a 7 jaar van de schulden af zijn min of meer.

Zij investeerden grote bedragen in jonge talenten, wij in oude knarren. Echter gaan die jonge talenten (pieters, wijnaldum) ze ook geen reet meer opleveren. Misschien Strootman een miljoen of 15, maar dat zullen er ook lang niet genoeg zijn om de club dergelijk beleid te kunnen (blijven) laten voeren. En Mertens... Tja, daar vang je er ook misschien 6 voor ofzo.

En dan? Zij vallen niet bepaald terug op de jeugdopleiding, en Brands heeft niet bepaald een eussje voor koopjes (zie de bedragen die hij neertelde voor Strootman en Mertens, terwijl hij bijv. Strootman voor een appel en een ei al bij Sparta had kunnen wegkopen). Dat is zo verschrikkelijk pijnlijk.

Ik zie het serieus gebeuren dat PSV hard door de ondergrens zakt in een jaar of 2, en dat daar écht geen mogelijkheid is om het snel te verbeteren. Met als enig verschil dat in Eindhoven een tweede bail-out misschien nog een mogelijkheid is :'), al hoop ik dat die achterlijke gemeente wel twee keer nadenkt voor ze een dergelijke stap doormaken.
pi_121835543
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Faal.
Lekker weekend gehad? :)
pi_121835570
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:43 schreef macca728 het volgende:

[..]

En hij is iemand die totaal geen leiding kan geven, eerder zelf leiding nodig heeft.
En mede daarvoor was hij gehaald (om leiding te geven)
Ja nog even. Heb je goed gekeken wat Stefan in de wedstrijden neerlegt mede omdat hij Mathijsen naast zich heeft? En heb je niet gelezen in de pers dat Stefan 'aan Mathijsen net zo'n steunpilaar heeft als Ron', en dat hij dat een tijd gemist heeft?

De andere centrale verdediger voelt zich dus in ieder geval wel aangestuurd. :).
pi_121835609
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:44 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Lekker weekend gehad? :)
We zijn alles behalve van het veld gespeeld door jullie hoor. Zeer geflatteerde 3-0, waar persoonlijke fouten van Feijenoord het verschil hebben gemaakt.

Alleen de 3-0 was onhoudbaar, de rest gewoon mongloïde Feijenoord-verdedigingsfouten.
pi_121835612
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:45 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja nog even. Heb je goed gekeken wat Stefan in de wedstrijden neerlegt mede omdat hij Mathijsen naast zich heeft? En heb je niet gelezen in de pers dat Stefan 'aan Mathijsen net zo'n steunpilaar heeft als Ron', en dat hij dat een tijd gemist heeft?

De andere centrale verdediger voelt zich dus in ieder geval wel aangestuurd. :).
Wat is jouw analyse van de wedstrijd gisteren? Persoonlijke fouten die ons de das om deden of werden we daadwerkelijk overklast?
pi_121835625
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:46 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Wat is jouw analyse van de wedstrijd gisteren? Persoonlijke fouten die ons de das om deden of werden we daadwerkelijk overklast?
Kijk een regeltje boven je ;).
  maandag 21 januari 2013 @ 10:47:59 #103
321382 vandermar
pi_121835647
Ik vind Mathijsen gewoon kut en zeker nu we 3 jaar aan hem vastzitten
RvP; Feyenoord
pi_121835674
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kijk een regeltje boven je ;).
Okay duidelijk :P
Maar vond je niet dat we zelf ook erg weinig creëerden dan, bedoel het ging nooit echt gelijk op zeg maar en elke keer als we iets aanzetten kregen we er direct 1 om de oren.
Vond juist die domme persoonlijke fouten het klasseverschil etaleren.
pi_121835676
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:47 schreef vandermar het volgende:
Mathijssen is net als Immers niet goed genoeg en dat zie je vooral in de topwedstrijden, in wedstrijden tegen de kleintjes gaat het nog net goed.
pi_121835700
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:47 schreef vandermar het volgende:
Snap ook echt niet waarom die voor 3 jaar heeft getekend, waarschijnlijk wilde hij dat zelf zo anders kwam hij niet. Echt een blunder van V Geel om zo'n oude speler zolang vast te leggen.
Swerts-achtige taferelen in het Maasgebouw :(
pi_121835721
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:50 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Snap ook echt niet waarom die voor 3 jaar heeft getekend, waarschijnlijk wilde hij dat zelf zo anders kwam hij niet. Echt een blunder van V Geel om zo'n oude speler zolang vast te leggen.
Swerts-achtige taferelen in het Maasgebouw :(
Had 2 jaar moeten zijn, verder goede aankoop. Dat blijf ik zeggen, en daar komen jullie nog wel achter.
pi_121835740
Twee Ajax-fans leren harde les: 'Van Coen blijf je af!'
Twee Ajax-fans dachten van te voren een geweldig idee te hebben. Het beeld van Feyenoord-legende Coen Moulijn bekleden met een shirt van hun favoriete club om vervolgens een foto te maken van hen met het aangeklede beeld en die op het internet te verspreiden. Waar zij echter niet op hadden gerekend was dat hun identiteit binnen no time in Rotterdam bekend was. Een storm aan dreigementen volgde, immers 'van Coen blijf je af!'.De broers Nick en Mike Hams zullen het de volgende keer wel uit hun hoofd halen om een dergelijke actie te ondernemen. Beide heren, woonachtig in Zwijndrecht, staan momenteel onder politiebegeleiding. In de nabije omgeving van het ouderlijk huis van de twee staat de politie strategisch opgesteld. Paps en mams moesten de afgelopen nacht bovendien doorbrengen in een hotel.
* Verwijderd *
  maandag 21 januari 2013 @ 10:51:55 #109
321382 vandermar
pi_121835746
Ik hoop toch wel dat dit dan een soort van overbruggingsjaar is want Bruno nog een jaar op links en hij wil vertrekken.
RvP; Feyenoord
pi_121835751
Verder begrijp ik nog steeds niet dat we niet Hij-waarover-niet-gesproken-mag-worden hebben aangetrokken (transfervrij) voor op de 10-positie.

Die knul had véél beter geweest dan Immers (sowieso teringveel meer techniek) en heeft al eerder een half jaar teringgoed gevoetbald bij Feijenoord. Is meer door het ijs gezakt door de trainers dan door zijn gebrek aan techniek en wil om te voetballen.

Zou een type bakkal zijn geweest voor ons, alleen dan een nog betere.
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 10:52:35 #111
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_121835765
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Had 2 jaar moeten zijn, verder goede aankoop. Dat blijf ik zeggen, en daar komen jullie nog wel achter.
Tja, je roept het al een tijd maar ik hoop dat we daar binnenkort maar eens de resultaten van gaan zien. Want behoudens de laatste 3 wedstrijden voor de winterstop heb ik hem alleen maar zien klungelen met absolute dieptepunt gistermiddag.
4045
onlogisch
pi_121835767
quote:

[..]

Over een jaartje verkopen aan Willem II. (ik heb het de laatste tijd te vaak over die club...)
BFF met GGMM
pi_121835779
quote:
7s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Tja, je roept het al een tijd maar ik hoop dat we daar binnenkort maar eens de resultaten van gaan zien. Want behoudens de laatste 3 wedstrijden voor de winterstop heb ik hem alleen maar zien klungelen met absolute dieptepunt gistermiddag.
Laatste 7 wedstrijden. Is al goed sinds Roda thuis. Dat zijn er 7.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:53:22 #114
321382 vandermar
pi_121835792
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef Helpmefok het volgende:
Verder begrijp ik nog steeds niet dat we niet Hij-waarover-niet-gesproken-mag-worden hebben aangetrokken (transfervrij) voor op de 10-positie.

Die knul had véél beter geweest dan Immers (sowieso teringveel meer techniek) en heeft al eerder een half jaar teringgoed gevoetbald bij Feijenoord. Is meer door het ijs gezakt door de trainers dan door zijn gebrek aan techniek en wil om te voetballen.

Bruins?

Ik ben altijd een fan van hem geweest, dat steek ik niet onder stoelen of banken.
RvP; Feyenoord
pi_121835796
quote:

Haha, nee
* Verwijderd *
pi_121835803
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:53 schreef vandermar het volgende:

[..]

Bruins?

Ik ben altijd een fan van hem geweest, dat steek ik niet onder stoelen of banken.
Luigi ja. Die gaat dus nu furore maken in Frankrijk.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:53:44 #117
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_121835806
Het probleem is dat Mathijsen niet de ervaring met zich mee brengt, wat je wel van hem mag verwachten. Het is zeg maar de collega, die er niks van kan en toch jarenlang bij een bedrijf weet te blijven werken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_121835816
Feyenoord was gister niks minder dan Ajax, door 3 fouten wint Ajax met 3-0. Qua veldspel gelijkwaardig, moet gezegd dat Ajax wel erg slecht speelde in balbezit.
pi_121835830
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:53 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Haha, nee
Denk je serieus dat hij het minder zou doen / had gedaan dan Immers? Herinner je even het slechtste Feijenoord ooit, en besef je dan dat er één speler was (samen met Tomasson) die ze he-le-maal kapot speelde. Net als de rest van dat halve seizoen gedragen werd door die ene jongen...

Wie was dat ook alweer? ;).
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 10:54:35 #120
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_121835831
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:51 schreef zoekeenleven het volgende:
Twee Ajax-fans leren harde les: 'Van Coen blijf je af!'
Twee Ajax-fans dachten van te voren een geweldig idee te hebben. Het beeld van Feyenoord-legende Coen Moulijn bekleden met een shirt van hun favoriete club om vervolgens een foto te maken van hen met het aangeklede beeld en die op het internet te verspreiden. Waar zij echter niet op hadden gerekend was dat hun identiteit binnen no time in Rotterdam bekend was. Een storm aan dreigementen volgde, immers 'van Coen blijf je af!'.De broers Nick en Mike Hams zullen het de volgende keer wel uit hun hoofd halen om een dergelijke actie te ondernemen. Beide heren, woonachtig in Zwijndrecht, staan momenteel onder politiebegeleiding. In de nabije omgeving van het ouderlijk huis van de twee staat de politie strategisch opgesteld. Paps en mams moesten de afgelopen nacht bovendien doorbrengen in een hotel.
Zo leg ut. Teringlijers... Coen een beetje vervuilen :{
4045
onlogisch
pi_121835848
Zou Bakkal niet willen? Die mocht toch weer weg?
pi_121835853
Trouwens, in het hol van de leeuw zo'n spandoek ophangen.... Ben je dan een teringbaas _O_ :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2013 10:55:21 ]
pi_121835859
quote:

Bakkal mag weg in Rusland en kan ook weer terug komen ipv Immers, maar dan liever El Ahmadi :{
Bakkal kan tenminste wél scoren tegen Ajax....
BFF met GGMM
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 10:55:34 #124
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_121835869
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef Helpmefok het volgende:
Trouwens, in het hol van de leeuw zo'n spandoek ophangen.... Ben je dan een teringbas _O_ :D
Echt he :D

En dat die sukkels er pas na 3 kwartier achter kwamen _O_
4045
onlogisch
pi_121835871
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Zou Bakkal niet willen? Die mocht toch weer weg?
Meneer verdiende naar verluidt 1,3 miljoen bij PSV alleen al. Wil je dat serieus gaan betalen voor zo'n matige 10?

Had je beter Bruins kunnen halen.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:56:07 #126
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_121835887
Kom op man.
Het is zeker zo dat alle drie de doelpunten verschrikkelijke fouten waren. Maar dat paste precies in het beeld hoe Feyenoord speelde, zwaar kut!
ajax was gewoon beter, klaar.
pi_121835896
quote:

[..]

Meneer verdiende naar verluidt 1,3 miljoen bij PSV alleen al. Wil je dat serieus gaan betalen voor zo'n matige 10?

Nee.
pi_121835909
quote:

[..]

Die heeft gewoon geen fuck gepresteerd en wordt afgetest bij de meest debiele ploegen. Op basis waarvan zouden wij Bruins willen hebben?
BFF met GGMM
  maandag 21 januari 2013 @ 10:57:38 #129
14505 OProg
A Life in Music
pi_121835935
quote:
[ afbeelding ]
_O_
pi_121835938
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Nee.
Als je moet kiezen:

Immers waar je 9 ton voor neerklapt, dalijk 8 ton salaris voor betaalt. Of Bruins, die 0 euro aan transfergelden kost en 3,21 ton salaris (en dat weet ik héél nauwkeurig zal je begrijpen ;) ). Die ook nog eens jonger is dan Immers en meer techniek heeft in zijn linkerteen dan Immers in zijn lijf.

Zeg het maar?
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 10:57:48 #131
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_121835940
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:56 schreef elCholo het volgende:
Kom op man.
Het is zeker zo dat alle drie de doelpunten verschrikkelijke fouten waren. Maar dat paste precies in het beeld hoe Feyenoord speelde, zwaar kut!
  maandag 21 januari 2013 @ 10:57:49 #132
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_121835941
Joris moet lekker een Andre Ooijer rol gaan invullen bij Feyenoord. De Vrij en Indi centraal en als een van de 2 geblesseerd is mag hij even het gaatje opvullen. Hij is echt zo fucking traag.... echt niet normaal. Straalt ook totaal geen zekerheid en ervaring uit. Type Hofland.
pi_121835946
Edit: laat maar.
pi_121835951
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die heeft gewoon geen fuck gepresteerd en wordt afgetest bij de meest debiele ploegen. Op basis waarvan zouden wij Bruins willen hebben?
Hmf geilt op z'n moeder
  maandag 21 januari 2013 @ 10:58:17 #135
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_121835954
Wij hebben gewoon een veel betere nummer 10 al in huis!
Pietje Ananas! En dat gelul dat die geen rendement heeft en slecht speelt is onzin, dat pikkie mag steeds 6 minuten invallen!

Geef Pietje het vertrouwen wat Immers nu krijgt!
pi_121835977
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Op basis van het feit dat hij enkel gefaald is door een teringtrainer, en hij nu in Frankrijk bij een middenmotor gaat voetballen. ;).
pi_121835989
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:58 schreef elCholo het volgende:
Wij hebben gewoon een veel betere nummer 10 al in huis!
Pietje Ananas! En dat gelul dat die een rendement heeft en slecht speelt is onzin, dat pikkie mag steeds 6 minuten invallen!

Geef Pietje het vertrouwen wat Immers nu krijgt!
Inderdaad, je moet je talenten de kans geven, nu spelen Immers en Mathijssen, geef ons Achahbar en Kongole of Martins Indi centraal.
pi_121835996
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Denk je serieus dat hij het minder zou doen / had gedaan dan Immers? Herinner je even het slechtste Feijenoord ooit, en besef je dan dat er één speler was (samen met Tomasson) die ze he-le-maal kapot speelde. Net als de rest van dat halve seizoen gedragen werd door die ene jongen...

Wie was dat ook alweer? ;).
het slechtste feyenoord ooit, daar heb ik tomasson niet in zien spelen volgens mij.
* Verwijderd *
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 11:00:01 #139
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_121836011
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Als je moet kiezen:

Immers waar je 9 ton voor neerklapt, dalijk 8 ton salaris voor betaalt. Of Bruins, die 0 euro aan transfergelden kost en 3,21 ton salaris (en dat weet ik héél nauwkeurig zal je begrijpen ;) ). Die ook nog eens jonger is dan Immers en meer techniek heeft in zijn linkerteen dan Immers in zijn lijf.

Zeg het maar?
bruins zit nu toch onder contract bij nice ?
  maandag 21 januari 2013 @ 11:01:06 #140
14505 OProg
A Life in Music
pi_121836047
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Op basis van het feit dat hij enkel gefaald is door een teringtrainer, en hij nu in Frankrijk bij een middenmotor gaat voetballen. ;).
Ik moet nog zien dat hij daar aan spelen toe gaat komen om eerlijk te zijn.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:01:13 #141
321382 vandermar
pi_121836049
Ik was trouwens ook altijd een fan van Nicky Hofs. Hij scoorde vaak, gaf veel assists en was ook iemand die keihard werkte.
RvP; Feyenoord
pi_121836054
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Als je moet kiezen:

Zeg het maar?
Het ging over Bakkal vs Bruins.
pi_121836061
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hmf geilt op z'n moeder
Antwoord eens op mijn vraag?
pi_121836076
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:00 schreef Jimbo het volgende:

[..]

bruins zit nu toch onder contract bij nice ?
Had je toen ook moeten halen, nu is het te laat. ;).
pi_121836085
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:01 schreef vandermar het volgende:
Ik was trouwens ook altijd een fan van Nicky Hofs. Hij scoorde vaak, gaf veel assists en was ook iemand die keihard werkte.
Jep, ondanks die knieën.
pi_121836103
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Het ging over Bakkal vs Bruins.
Bakkal @ 1,3 miljoen of bruins @ 3 ton bij een club die geen 1,3 miljoen kan veroorloven. Nou dan weet ik wel welke keuze ik zou maken.

Kies nou eens: Immers of Bruins?
pi_121836121
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Bakkal @ 1,3 miljoen of bruins @ 3 ton bij een club die geen 1,3 miljoen kan veroorloven. Nou dan weet ik wel welke keuze ik zou maken.

Kies nou eens: Immers of Bruins?
Immers.
pi_121836128
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Immers.
Dan ben je echt een koekwaus.
pi_121836141
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dan ben je echt een koekwaus.
Dat denk ik van mensen die liever Mathijssen dan BMI centraal zetten :')
pi_121836163
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat denk ik van mensen die liever Mathijssen dan BMI centraal zetten :')
Nogmaals: wil je serieus :') Nelom :') op LB hebben dan?

We hadden beter direct een goede LB kunnen kopen ja. Maar als collectief zijnwe met deze verdediging sterker, dan BMI centraal en Nelom LB.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:05:04 #151
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_121836192
quote:
0s.gif Clasie: "We moeten vooraf niet te veel praten"
Kansloos was Feyenoord zondagmiddag in de Klassieker tegen Ajax (3-0). En dat terwijl de verwachtingen vooraf nog zo hoog waren. De Rotterdammers zouden de rivaal uit Amsterdam weleens een poepie laten ruiken, zo was het algemene vermoeden.

Jordy Clasie was na afloop nijdig. "Spelers moeten vooraf niet te veel praten", bromde hij in gesprek met De Telegraaf. "Als je dat wel doet en je gaat ‘eraf’ zoals tegen Ajax, zegt iedereen dat je een te grote mond hebt. Doe gewoon allemaal je werk, blijf normaal doen. Dan maak je het je zelf makkelijker."

De middenvelder was ervan op de hoogte dat Louis van Gaal aanwezig was. "Ja, de bondscoach zat er. Maar de ogen van iedereen waren op dit duel gevestigd. Dit zijn de topwedstrijden waarin je er als speler moet staan als je prijzen wil winnen en stappen wil maken. Wat dacht je van de mensen in Rotterdam? Voor die mensen is deze wedstrijd alles. Ze leven er weken naar toe. Alleen al voor hen moet je er staan", aldus Clasie.

Feyenoord krijgt volgende week al een uitgelezen mogelijkheid om zich te revancheren. Koploper FC Twente is zondagmiddag in De Kuip de tegenstander.
Helemaal mee eens met de man die als enige goed speelde. Heb me daar ook aan geïrriteerd!
pi_121836196
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

We hadden beter direct een goede LB kunnen kopen ja. Maar als collectief zijnwe met deze verdediging sterker, dan BMI centraal en Nelom LB.
Dat geloof ik niet. Mathijssen heeft ons nu al een stuk of 5-6 doelpunten gekost en minstens evenveel punten. Dat moet dan de man met ervaring zijn in je elftal, die fouten maakt die ze er godverdomme bij de fjes al uit rammen.
pi_121836225
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:05 schreef elCholo het volgende:

[..]

Helemaal mee eens met de man die als enige goed speelde. Heb me daar ook aan geïrriteerd!
Clasie. Toch wel de beste speler van Feijenoord gister. Sowieso een enorm fijne vent vind ik dat.
pi_121836239
Ook met de oog op transferopbrengsten lijkt het me trouwens beter om BMI centraal te laten spelen en Nelom dan maar linksback. Niet onbelangrijk als je deze vergelijking wil maken.
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 11:06:32 #155
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_121836240
Is er bekend hoeveel er nog over is om nieuwe mensen te kopen ? is dr geen goedkope lb te koop ergens ? (transfers kunnen tot de 30ste toch?)
pi_121836243
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Clasie. Toch wel de beste speler van Feijenoord gister. Sowieso een enorm fijne vent vind ik dat.
True,

Boetius speelde daarintegen ook wel een goede wedstrijd.
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:07:03 #157
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_121836257
quote:

[..]

Jij praat dan telkens over een goeie serie van Joris, maar die heeft Nelom ook genoeg gehad. Daar komt bij dat Indi centraal 100x beter is en zijn waarde alleen maar gaat groeien. En Nelom is ook nog maar 20(?) jaar. Die kan dus alleen maar beter worden. Dat zie je aan Blind bij ajax. Was op het begin ook een faal, maar speelt het hele seizoen al ijzersterk.

De Vrij--Indi tegen Dinamo Kiev was echt heerlijk om te zien _O_
  maandag 21 januari 2013 @ 11:07:21 #158
321382 vandermar
pi_121836265
quote:

[..]

Nelom is onze beste linksback, door hem wordt het gat tussen linksbuiten en linksback overbrugbaar.
RvP; Feyenoord
pi_121836282
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. Mathijssen heeft ons nu al een stuk of 5-6 doelpunten gekost en minstens evenveel punten. Dat moet dan de man met ervaring zijn in je elftal, die fouten maakt die ze er godverdomme bij de fjes al uit rammen.
Noem maar wedstrijden waar hij ons punten gekost heeft.

Enkel Heerenveen thuis waar hij stom rood pakte. Mag ik u herinneren dat Janmaat op eenzelfde manier dom rood pakte? En wat dacht je van BMI zijn blunders? Weegt zich dus helemaal tegen elkaar af. De enige die zondenvrij is, is Stefan.

Gisteren waren we er sowieso af gegaan, of Mathijsen die fout nou maakte of niet.

Kortom, je lult uit je nek. Mathijsen kost ons niet meer punten dan Janmaat of BMI, maar heeft ondertussen wel in flink wat wedstrijden gezorgd dat we niet door de ondergrens zakten en de punten in Rotterdam bleven.
pi_121836323
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:07 schreef satecl het volgende:

[..]

Jij praat dan telkens over een goeie serie van Joris, maar die heeft Nelom ook genoeg gehad. Daar komt bij dat Indi centraal 100x beter is en zijn waarde alleen maar gaat groeien. En Nelom is ook nog maar 20(?) jaar. Die kan dus alleen maar beter worden. Dat zie je aan Blind bij ajax. Was op het begin ook een faal, maar speelt het hele seizoen al ijzersterk.

De Vrij--Indi tegen Dinamo Kiev was echt heerlijk om te zien _O_
Ik heb echt 0,0 vertrouwen in Nelom. Ik vind hem zo hemeltergend slecht.

Maar ik wil vanzelfsprekend ook liever INdi / Vrij centraal. Desondanks kan dat niet, wegens een buttslechte LB.

En wat als die LB geblesseerd raakt, of een CV? Wie had je dan neergepleurd. Ja, kongolo centraal en BMI.... LB.

Juist ja. Behalve dat je verdediging dan gemiddeld 18 is. Kan je dus beter de ervaren man erbij hebben.
pi_121836331
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Noem maar wedstrijden waar hij ons punten gekost heeft.

Enkel Heerenveen thuis waar hij stom rood pakte. Mag ik u herinneren dat Janmaat op eenzelfde manier dom rood pakte? En wat dacht je van BMI zijn blunders? Weegt zich dus helemaal tegen elkaar af. De enige die zondenvrij is, is Stefan.

Gisteren waren we er sowieso af gegaan, of Mathijsen die fout nou maakte of niet.

Kortom, je lult uit je nek. Mathijsen kost ons niet meer punten dan Janmaat of BMI, maar heeft ondertussen wel in flink wat wedstrijden gezorgd dat we niet door de ondergrens zakten en de punten in Rotterdam bleven.
De 1-0 gisteren verdedigt ie ook als een lamzak. Hij loopt mee terug alsof het de 95ste minuut is en hij helemaal kapot zit. Is minuut 9 :')
pi_121836347
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:07 schreef vandermar het volgende:

[..]

Nelom is onze beste linksback, door hem wordt het gat tussen linksbuiten en linksback overbrugbaar.
Dat gat wordt anders aardig gevuld door Clasie, ik heb me een paar steekballetjes gezien op Boëtius.... :9~.

Eerste helft ging wel véél te veel over de rechterflank, waar Schaken stond te kutten man. Eerste 20 minuten deed Boetius niet eens mee. :{
pi_121836357
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:09 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Maar ik wil vanzelfsprekend ook liever INdi / Vrij centraal. Desondanks kan dat niet, wegens een buttslechte LB.

En wat als die LB geblesseerd raakt, of een CV? Wie had je dan neergepleurd. Ja, kongolo centraal en BMI.... LB.

Juist ja. Behalve dat je verdediging dan gemiddeld 18 is. Kan je dus beter de ervaren man erbij hebben.
Hier geef je ook al toe dat hij eigenlijk gewoon te slecht is en we geven hem 1 van de hoogste salarissen, nog 2.5 jaar terwijl hij iedere dag slechter wordt.
pi_121836368
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:07 schreef vandermar het volgende:

[..]

Dat is zo, aanvallend speelt Feyenoord veel beter met Nelom. En Indi gaat straks weg voor een schijntje, voor een goede CV betalen ze meer dan een LB.

En je moet nog 2,5 met Mathijssen/De Vrj verder, niet Indi-De Vrij.
pi_121836373
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

De 1-0 gisteren verdedigt ie ook als een lamzak. Hij loopt mee terug alsof het de 95ste minuut is en hij helemaal kapot zit. Is minuut 9 :')
Als je serieus denkt dat hij daar met een sliding de handel nog recht had kunnen trekken ben je gek. Janmaat had gewoon niet zo'n kapitale blunder mogen maken, maar daar hoor je dan weer niemand over. En het is niet de eerste keer dat hij zoiets debiels doet.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:11:02 #166
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_121836386
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:09 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kongolo speelde in de voorbereiding van dit seizoen ook wel eens LB. Dan heb je ook nog Woudenberg, maar ik ben bang dat die (nog) te kort komt.
pi_121836390
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat een onzin, je bent gisteren ondanks de 3 - 0 niet weg gespeeld. Het waren 3 grove fouten, maar voor de rest hebben die neuzen niet zo heel veel gecreëerd hoor en het was ook niet dat ze fases lang de bal rond tikten.
pi_121836394
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Als je serieus denkt dat hij daar met een sliding de handel nog recht had kunnen trekken ben je gek. Janmaat had gewoon niet zo'n kapitale blunder mogen maken, maar daar hoor je dan weer niemand over. En het is niet de eerste keer dat hij zoiets debiels doet.
In eerste instantie kan hij door actiever mee te lopen al druk zetten op Fisher waardoor hij niet zoveel rust en tijd krijgt om te gaan bedenken wat ie doet.
pi_121836417
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hier geef je ook al toe dat hij eigenlijk gewoon te slecht is en we geven hem 1 van de hoogste salarissen, nog 2.5 jaar terwijl hij iedere dag slechter wordt.
Dat geef ik helemaal niet toe. Mathijsen was de beste verdediger de 7 wedstrijden voor de Klassieker van gisteren.

Liever zie ik Vrij / BMI centraal ja, omdat deze jongens eigen jeugd zijn. Ik had liever het probleem (de LB positie) direct opgelost, door dáár een ervaren man te zetten. Heb je én sturing van een oudere heer, én een goede LB.

Heb je alleen enig idee wat een LB kost met die kwaliteiten (leidinggevend, goed op LB positie en wat volwassen)?
pi_121836447
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:10 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dat is zo, aanvallend speelt Feyenoord veel beter met Nelom. En Indi gaat straks weg voor een schijntje, voor een goede CV betalen ze meer dan een LB.
:D _O-.

Nee. Een CV is juist veel goedkoper, omdat daar een overload aan beschikbaar materiaal is. Goede LB en RB's zijn bijna non-existent. Ben jij op die positie een topper, kan je miljoenen meer opleveren dan dezelfde kwaliteiten hebben op CV.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:13:04 #171
321382 vandermar
pi_121836454
quote:

[..]

Dat gat wordt anders aardig gevuld door Clasie, ik heb me een paar steekballetjes gezien op Boëtius.... :9~.

Eerste helft ging wel véél te veel over de rechterflank, waar Schaken stond te kutten man. Eerste 20 minuten deed Boetius niet eens mee. :{
Ik heb het niet zozeer over het feit of er passes daar komen maar meer over het feit met betrekking tot het loopgebied van de back en de vleugelspeler.

Als een back hoger staat dan is het makkelijker verdedigen omdat de ruimte kleiner is en is het makkelijker aanvallen omdat de vleugelspeler de bal makkelijker kwijt kan.
RvP; Feyenoord
  maandag 21 januari 2013 @ 11:13:06 #172
357045 Grifte
Feijenoord
pi_121836456
Goede linksbacks zijn uiterst schaars, laat staan voor ons betaalbare. Hopen op Lucas 'de Witte' Woudenberg dan maar.

Trouwens Nelom zijn contract loopt af toch? Nog niets over gehoord.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:13:31 #173
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_121836474
Het is gewoon zonde van Mathijssen, de wedstrijden hiervoor speelde hij echt heel goed. Dat die lamlul dan juist in deze wedstrijd zo door de mand valt is dan echt weer zonde, want dat voedt terecht de kritiek.
pi_121836483
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat geef ik helemaal niet toe. Mathijsen was de beste verdediger de 7 wedstrijden voor de Klassieker van gisteren.

Liever zie ik Vrij / BMI centraal ja, omdat deze jongens eigen jeugd zijn. Ik had liever het probleem (de LB positie) direct opgelost, door dáár een ervaren man te zetten. Heb je én sturing van een oudere heer, én een goede LB.

Heb je alleen enig idee wat een LB kost met die kwaliteiten (leidinggevend, goed op LB positie en wat volwassen)?
In het geval van Janmaat weinig.

Verder vind ik dat "ervaren" en "leiding geven" allemaal wat overgewaardeerd. Als je niet kan voetballen heb je er niks aan. Het is een leuk extra-tje, geen reden om een speler wel of niet aan te treken of in de basis te zetten.
pi_121836484
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

In eerste instantie kan hij door actiever mee te lopen al druk zetten op Fisher waardoor hij niet zoveel rust en tijd krijgt om te gaan bedenken wat ie doet.
Ja nog even, want met achter hem aanhobbelen zal Fischer ineens denken 'hé Janmaat en Mathijsen staan beide 2 meter achter me, nu ben ik in paniek zeg'.

Godsamme man :'). Tenzij ze vóór de man komen, heeft die Fischer nergens last van hoor.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:14:07 #176
321382 vandermar
pi_121836492
quote:

[..]

Ik liep gisteren te tieren over die blunder van Janmaat omdat hij niet knijpt wanneer de Vrij doordekt. Dat gat werd gigantisch in het centrum en hij kon het niet meer herstellen.
RvP; Feyenoord
pi_121836527
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:D _O-.

Nee. Een CV is juist veel goedkoper, omdat daar een overload aan beschikbaar materiaal is. Goede LB en RB's zijn bijna non-existent. Ben jij op die positie een topper, kan je miljoenen meer opleveren dan dezelfde kwaliteiten hebben op CV.
BMI gaat NOOIT de LB of RB worden waar ze zoveel voor betalen. Dat zijn de Evra's, Bale's etc. Gasten die hele wedstrijd opstormen en goeie voorzetten geven. Zo'n speler is BMI niet.
pi_121836551
Ben het HMF eens met de kwestie over Mathijsen/BMI/Nelom.

Sterker nog, ik vind BMI de laatste tijd ook veel foutjes maken. Gister maakte hij ook een kapitale fout dat Eriksen door kon lopen. Waar hij uiteindelijk het geluk heeft bij te kunnen sluiten en nog de bal kunnen te veroveren. Verder was de fout identiek aan die van Mathijsen. Mathijsen is een nuttige aankoop, alleen een te lang contract.

Maar HMF, Bruins ga je toch niet menen he? Die gast heeft enkele leuke wedstrijdjes voor ons gevoetbald, daar heb je gelijk in. Maar als die gast minder goed voetbalde (de overgrote meerderheid van zijn wedstrijden), sta je gewoon met 10 man te voetballen. Dan kun je beter een Immers hebben.
pi_121836572
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

BMI gaat NOOIT de LB of RB worden waar ze zoveel voor betalen. Dat zijn de Evra's, Bale's etc. Gasten die hele wedstrijd opstormen en goeie voorzetten geven. Zo'n speler is BMI niet.
nee Nelom meer, alleen op een ander niveau.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:16:26 #180
357045 Grifte
Feijenoord
pi_121836583
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:13 schreef elCholo het volgende:
Het is gewoon zonde van Mathijssen, de wedstrijden hiervoor speelde hij echt heel goed. Dat die lamlul dan juist in deze wedstrijd zo door de mand valt is dan echt weer zonde, want dat voedt terecht de kritiek.
Sluit ik me bij aan, die gozer heeft de beeldvorming (net als Immers) tegen, echter presteerde hij het merendeel van de wedstrijden goed. Bij Immers is het gewoon terechte kritiek na kritiek.
pi_121836588
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

In het geval van Janmaat weinig.
is een RB, geen LB. Je snapt het verschil tussen die twee hoop ik toch wel?

quote:
Verder vind ik dat "ervaren" en "leiding geven" allemaal wat overgewaardeerd. Als je niet kan voetballen heb je er niks aan. Het is een leuk extra-tje, geen reden om een speler wel of niet aan te treken of in de basis te zetten.
Als Stefan de Vrij, toch wel je beste verdediger, nou aangeeft enorm veel moeite te hebben met het feit dat hij geen leidinggevende speler naast zich heeft. En zich nu véél prettiger voelt met Mathijsen naast zich, waardoor hij Zidane-eske bewegingen gaat maken (Copyright Kapo). Enorm goed speelt als verdediger (Stefan dus), en aangeeft dat dat komt omdat hij eindelijk weer een leider naast zich heeft.

Dan hecht ik daar meer waarde aan dan meneer Knut die roept: "leidinggeven is niet belangrijk". :'). Stefan heeft daar schijnbaar enorm veel baat bij, en dat zie je ook in alles terug qua spel.
pi_121836591
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:13 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja nog even, want met achter hem aanhobbelen zal Fischer ineens denken 'hé Janmaat en Mathijsen staan beide 2 meter achter me, nu ben ik in paniek zeg'.

Godsamme man :'). Tenzij ze vóór de man komen, heeft die Fischer nergens last van hoor.
Kijk nog eens terug man :') Als Mathijssen gelijk reageert dan sluit hij gewoon aan, dat voelt Fisher echt wel in zn rug. Bovendien sta je daarna gelijk op de lijn om te verdedigen als Fisher de keeper omspeelt. Zeg niet dat ie dan niet had gezeten, maar wat Mathijssen nu deed was ook compleet lamlendig.
pi_121836598
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

Sterker nog, ik vind BMI de laatste tijd ook veel foutjes maken. Gister maakte hij ook een kapitale fout dat Eriksen door kon lopen. Waar hij uiteindelijk het geluk heeft bij te kunnen sluiten en nog de bal kunnen te veroveren. Verder was de fout identiek aan die van Mathijsen.

Maar HMF, Bruins ga je toch niet menen he? Die gast heeft enkele leuke wedstrijdjes voor ons gevoetbald, daar heb je gelijk in. Maar als die gast minder goed voetbalde (de overgrote meerderheid van zijn wedstrijden), sta je gewoon met 10 man te voetballen. Dan kun je beter een Immers hebben.
BMI wil centraal spelen, speelt ws tegen zijn zin LB, dan krijg je dat.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:17:04 #184
321382 vandermar
pi_121836615
BMI kan je vergelijken met Abidal, een grote sterke verdediger die op de back en centraal kan. Alleen zijn ze aanvallend niets.
RvP; Feyenoord
pi_121836625
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef Luni het volgende:

[..]

Wat een onzin, je bent gisteren ondanks de 3 - 0 niet weg gespeeld. Het waren 3 grove fouten, maar voor de rest hebben die neuzen niet zo heel veel gecreëerd hoor en het was ook niet dat ze fases lang de bal rond tikten.
hehe eindelijk... Ik dacht al dat ik debiel was...
BFF met GGMM
pi_121836642
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dan? Ik ontkracht alleen de enorm domme stelling dat ze meer geld betalen voor een CV dan voor een LB.

Tuurlijk levert BMI als CV véél meer op, maar sowieso gaat na komend wereldkampioenschap óf BMI, óf Stefan verkocht worden. 100%.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:18:28 #187
321382 vandermar
pi_121836668
BMI moet centraal spelen ipv Mathijsen. Ze maken ongeveer evenveel fouten alleen heeft BMI restwaarde en wordt hij alleen mar beter.
RvP; Feyenoord
pi_121836703
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

BMI wil centraal spelen, speelt ws tegen zijn zin LB, dan krijg je dat.
Volg de media of spreek de spelers persoonlijk even. BMI zei afgelopenweek nog in pauperkrant Metro "natuurlijk sta ik liever CV. Maar het mooiste vind ik het als het team als collectief sterk is. Dus dan moet ik maar de beste Linksback van Nederland worden. Mijn kans op de CV komt misschien ooit nog wel, maar ook op deze manier kan ik mijzelf onderscheiden".

Boem.
pi_121836736
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Volg de media of spreek de spelers persoonlijk even. BMI zei afgelopenweek nog in pauperkrant Metro "natuurlijk sta ik liever CV. Maar het mooiste vind ik het als het team als collectief sterk is. Dus dan moet ik maar de beste Linksback van Nederland worden. Mijn kans op de CV komt misschien ooit nog wel, maar ook op deze manier kan ik mijzelf onderscheiden".

Boem.
Zelfde als dat verhaal wat de Vrij zegt over Mathijssen. Allemaal politiek correct geneuzel man. Waarheidsgehalte 0,0
pi_121836739
quote:

[..]

Gaat alleen maar slechter worden door zijn leeftijd, lage handelingssnelheid technisch onbekwaam. Echt een ouderwetse, statische mandekker, in die rol redelijk niet meer dan dat echter zo speelt Feyenoord helemaal niet.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:20:56 #191
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_121836753
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

Sterker nog, ik vind BMI de laatste tijd ook veel foutjes maken. Gister maakte hij ook een kapitale fout dat Eriksen door kon lopen. Waar hij uiteindelijk het geluk heeft bij te kunnen sluiten en nog de bal kunnen te veroveren. Verder was de fout identiek aan die van Mathijsen. Mathijsen is een nuttige aankoop, alleen een te lang contract.

Indi heeft de snelheid om het te kunnen herstellen. Mathijssen niet!
pi_121836758
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zelfde als dat verhaal wat de Vrij zegt over Mathijssen. Allemaal politiek correct geneuzel man. Waarheidsgehalte 0,0
:'). Ja nog even. Behalve...Wacht even.... Stefan is ook 10 keer beter gaan spelen sinds Mathijsen erin staat.
pi_121836791
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:'). Ja nog even. Behalve...Wacht even.... Stefan is ook 10 keer beter gaan spelen sinds Mathijsen erin staat.
Mwa.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:22:39 #194
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_121836816
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dan? Ik ontkracht alleen de enorm domme stelling dat ze meer geld betalen voor een CV dan voor een LB.

Tuurlijk levert BMI als CV véél meer op, maar sowieso gaat na komend wereldkampioenschap óf BMI, óf Stefan verkocht worden. 100%.
Na het WK is Kongolo ook weer 1,5 jaar ouder. Dat is dan een echte baas, geloof me. Vervangers genoeg in de jeugd.
pi_121836817
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Mwa.
De Vrij/Indi was ook goed en je hebt Kongolo nog achter de hand.
pi_121836827
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Mwa.
Een beter argument was geweest 'dat komt eerder doordat Mathijsen kwam gelijk aan het moment dat Stefan echt pijnvrij begon te voetballen sinds zijn blessure', maar we houden het maar op 'Mwa'. :').
pi_121836852
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef satecl het volgende:

[..]

Na het WK is Kongolo ook weer 1,5 jaar ouder. Dat is dan een echte baas, geloof me. Vervangers genoeg in de jeugd.
Geloof me, ik zie in Kongolo ons grootste verdedigende talent. Groter dan BMI en Vrij. :D.

Op dit moment hebben we echter behoefte aan een oude rot. Het was beter geweest die oude rot op LB te hebben, maar dat kost centjes.
pi_121836870
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Een beter argument was geweest 'dat komt eerder doordat Mathijsen kwam gelijk aan het moment dat Stefan echt pijnvrij begon te voetballen sinds zijn blessure', maar we houden het maar op 'Mwa'. :').
Of bijvoorbeeld omdat de Vrij uberhaupt steeds dichter bij de ideale leeftijd van 25-27 komt en een natuurlijke groei doormaakt. Meeste voetballers worden tussen 18-25 alleen maar beter, of er nou een debieltje als Mathijssen naast ze staat of niet.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:24:07 #199
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_121836871
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:18 schreef vandermar het volgende:
BMI moet centraal spelen ipv Mathijsen. Ze maken ongeveer evenveel fouten alleen heeft BMI restwaarde en wordt hij alleen mar beter.
Alleen ga je er dan met Nelom weer echt op achteruit.
Het is een lastige situatie.
Iedereen ziet dat Indi veel beter tot zijn recht komt centraal, en dat Nelom op links te kort komt. Daarom is het zo zonde dat die lamlul van een Mathijssen gisteren speelde als een verstandelijk gehandicapte, terwijl die de wedstrijden daarvoor echt heel goed speelde. Als die dat gisteren niet had gedaan was heel die discussie er niet geweest.

Plus dan had men ook meer aandacht besteed aan het falen van Immers.
pi_121836896
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ook veel foute passes hoor, maar hoorde bij de betere met Vilhena en Boëtius
pi_121836911
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:28 schreef Grifte het volgende:

[..]

Ah je eerste posts in VBL sinds het kampioensduel van afgelopen zomer, nuff said ouwe gloryhunter.
Klopt, echte voetbalsupporters zitten op Fok!
pi_121836914
Als je dit lijstje ziet:

- Rekik
- Aké
- Bruma
- Vrij
- Martins Indi
- Janmaat
- Nelom
- Ramsteijn
- Kongolo
- Woudenberg
- Waarsch. vergeet ik er nog wel een

Dán kun je wel stellen dat het halen van een verdediger enigszins belachelijk is. :'). Maar toch hebben we ervaring nodig in dit team, en ik vind - op basis van Roda thuis tot Groningen - dat Mathijsen die rol zeer goed vervulde. Alleen tegen Ajax was hij zaad.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:25:19 #203
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_121836918
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:24 schreef elCholo het volgende:

[..]

Iedereen ziet dat Indi veel beter tot zijn recht komt centraal, en dat Nelom op links te kort komt. Daarom is het zo zonde dat die lamlul van een Mathijssen gisteren speelde als een verstandelijk gehandicapte, terwijl die de wedstrijden daarvoor echt heel goed speelde. Als die dat gisteren niet had gedaan was heel die discussie er niet geweest.

Over Immers hoeven we geen discussie te voeren. Elke dronken mongool ziet toch dat hij veel te kort komt!? Lekker weer bij ADO voetballen, en neem Verhoek ook gelijk mee.
pi_121836925
quote:

[..]

ja Immers moet je echt kwijt zien te raken.
pi_121836933
quote:

[..]

Helemaal mee eens.
pi_121836956
Daarom, Bruins op 10 jonguh. BOEM. Foutje van mister Van Gold.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:27:34 #207
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_121836999
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:25 schreef satecl het volgende:
Over Immers hoeven we geen discussie te voeren. Elke dronken mongool ziet toch dat hij veel te kort komt!? Lekker weer bij ADO voetballen, en neem Verhoek ook gelijk mee.
Ik ben bang dat Koeman hem nog steeds vertrouwen zal blijven geven.
pi_121837026
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:27 schreef elCholo het volgende:

[..]

Ik ben bang dat Koeman hem nog steeds vertrouwen zal blijven geven.
Net als Mathijssen helaas. Beide te duur om op de bank te zetten.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:28:37 #209
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_121837038
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:26 schreef Helpmefok het volgende:
Het is jammer dat Willy Overtoom fysiek weinig in te brengen heeft. Voetballend is hij echt goed, kan goeie vrije trappen nemen en oogt altijd ontspannen in t veld. Ik volg hem al sinds zijn Hollandia tijd dus ben wel een volger van hem. Maarja..... Hij is zo klein.
pi_121837040
Immers heeft er toch al aardig wat inliggen anders :7
pi_121837042
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Net als Mathijssen helaas. Beide te duur om op de bank te zetten.
Ik geloof niet dat Koeman zo redeneert.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:29:09 #212
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_121837057
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:28 schreef Aldo-MC het volgende:
Immers heeft er toch al aardig wat inliggen anders :7
5 veldgoals.. hadden er 15 moeten zijn.
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 11:29:45 #213
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_121837078
quote:

Zo kapitaal was die niet, hij herstelde het en het resulteerde niet in een doelpunt.

Iemand anders maakte wel een kapitale fout dat resulteerde in een doelpunt... Iets met de 2-0.
4045
onlogisch
pi_121837097
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:29 schreef satecl het volgende:

[..]

5 veldgoals.. hadden er 15 moeten zijn.
Als die man al zijn goals had gemaakt had hij gewoon al op 28 goals gestaan ofzo. Had je een van de beste middenvelders ter wereld gehad _O-

Echt zo pijnlijk hé. :').
  maandag 21 januari 2013 @ 11:30:27 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121837109
Wijnstekers was ook zeer kritisch op Immers. Die verwacht dat Vormer zondag speelt.

Hopelijk tikt hij Koeman even aan deze week op varkenoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121837119
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben het eens met je dat Immers te kort komt hoor, maar Bruins is ook niet de oplossing :)
pi_121837125
quote:
15s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zo kapitaal was die niet, hij herstelde het en het resulteerde niet in een doelpunt.

Iemand anders maakte wel een kapitale fout dat resulteerde in een doelpunt... Iets met de 2-0.
Mathijsen maakte éxact dezelfde fout als Mulder vorig jaar in de 4-2.

Janmaat, dát was pas een kapitale fout. :D
pi_121837140
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik ben het eens met je dat Immers te kort komt hoor, maar Bruins is ook niet de oplossing :)
Welnee man, die discussie is af en toe gewoon grappig :'). Al had hij het serieus niet slechter gedaan dan Lex gok ik.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:31:21 #219
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_121837144
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:28 schreef Aldo-MC het volgende:
Immers heeft er toch al aardig wat inliggen anders
De helft zijn penalties, waarvan die er ook nu al 3 gemist heeft. Tel daarbij de vele 100% gemiste kansen op, plus het feit dat hij de balbehandeling en spelinzicht van een gemiddelde AGOVV speler heeft.
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 11:31:42 #220
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_121837163
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef Caland het volgende:
Wijnstekers was ook zeer kritisch op Immers. Die verwacht dat Vormer zondag speelt.

Ik denk helaas dat Koeman niets gaat veranderen, misschien voorin.
pi_121837164
Wat een opportunistisch gelul allemaal. Zaadwedstrijd natuurlijk en Mathijsen was drama maar die was de laatste 3 wedstrijden gewoon top. BMI is al weken uit vorm dat wel en dan vind ik Nelom niet minder op dit moment. Het is gewoon een lastige situatie. BMI is veel geld waard en moet je laten spelen, Mathijsen moet je ook niet afschrijven. Vorig jaar stond het verdedigend wel veel beter (ook met de kindsoldaat).

Wat een veel groter probleem is het gebrek aan controle bij dooie spelmomenten. Er gaat er weer 1 in en 1 bijna (die bal die half geraakt werd) en zo gingen er nog een paar op doel vanuit dooie spelmomenten. Ik zag nu bij een corner niemand bij de 1e paal eerste helft. Ze proberen van alles maar krijgen het niet onder controle.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:32:34 #222
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121837195
Met vormer ben je ook gelijk gevaarlijk met vrije trappen en hij neemt ook betere corners
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 11:33:33 #223
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_121837237
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:31 schreef jakees het volgende:
Wat een opportunistisch gelul allemaal. Zaadwedstrijd natuurlijk en Mathijsen was drama maar die was de laatste 3 wedstrijden gewoon top. BMI is al weken uit vorm dat wel en dan vind ik Nelom niet minder op dit moment. Het is gewoon een lastige situatie. BMI is veel geld waard en moet je laten spelen, Mathijsen moet je ook niet afschrijven. Vorig jaar stond het verdedigend wel veel beter (ook met de kindsoldaat).

Wat een veel groter probleem is het gebrek aan controle bij dooie spelmomenten. Er gaat er weer 1 in en 1 bijna (die bal die half geraakt werd) en zo gingen er nog een paar op doel vanuit dooie spelmomenten. Ik zag nu bij een corner niemand bij de 1e paal eerste helft. Ze proberen van alles maar krijgen het niet onder controle.
Janmaat is verdedigend erg matig inderdaad, Kindsoldaat was zo slecht nog niet.
pi_121837242
Wordt verdomme tijd dat Vormer komt. Zei het al in speelronde 15, en toen lachte iedereen me uit ;(.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2013 11:33:45 ]
  maandag 21 januari 2013 @ 11:33:58 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121837258
quote:
Letterlijk elk dode spelmoment was weer gevaarlijk :')

Sowieso snap ik niet helemaal dat wanneer je er veel tegen krijgt je dan maar overstapt op zone. Je maakt het alleen maar lastiger voor jezelf.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121837267
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Kindsoldaat had gewoon de mazzel dat hij Vlaar en Vrij in zijn rug had, én dan Ahmadi nog eens voor zich die veel veroverde. Vergis je nou niet in de kwaliteiten van kindsoldaat...
pi_121837273
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Kindsoldaat gaan we nog missen inderdaad. Multi-inzetbeaar en verzaakt zelden of nooit.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:34:29 #228
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_121837280
quote:
Gewoon mandekking ipv zonneverdedigen en dat is ook opgelost.
Veteraan Matijssen had even opstartprobleempies.
Pietje Ananas of Vilhena (en dan Vormer erin) Voor Immers.

En we worden gewoon kampioen, niks aan de hans _O_
  maandag 21 januari 2013 @ 11:34:48 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121837292
quote:
9s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Kindsoldaat gaan we nog missen inderdaad. Multi-inzetbeaar en verzaakt zelden of nooit.
:D :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 11:34:57 #230
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_121837296
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mathijsen maakte éxact dezelfde fout als Mulder vorig jaar in de 4-2.

Janmaat, dát was pas een kapitale fout. :D
Waar als enige van de overige 10 Feyenoorders Mathijssen nog wat had kunnen proberen, maar die sjokte op zijn gemakkie richting de goal.
4045
onlogisch
pi_121837317
quote:
7s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waar als enige van de overige 10 Feyenoorders Mathijssen nog wat had kunnen proberen, maar die sjokte op zijn gemakkie richting de goal.
Tenzij je die man twee raketten onder zijn oksels had geknoopt, had die nooit op tijd geweest.
pi_121837321
Misschien toch maar eens Vilhena op 10 en dan Clasie - Vormer proberen.
pi_121837323
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:06 schreef Jimbo het volgende:
Is er bekend hoeveel er nog over is om nieuwe mensen te kopen ? is dr geen goedkope lb te koop ergens ? (transfers kunnen tot de 30ste toch?)
:') 1 wedstrijd verloren en dan gelijk roepen om andere spelers en lekker je hele beleid van eigen jeugd over boord gooien. Er is weer een topper gespeeld en je bent nog steeds in de race voor de titel ondanks dat er een hoop dragende spelers vertrokken zijn.
pi_121837326
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Caland het volgende:

[..]

:D :')
Hebben we Mokotjo nou nog, of is die inmiddels weg? die heeft vorig jaar toch goed staan te backen in de thuiswedstrijd tegen Ajax?
BFF met GGMM
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 11:35:49 #235
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_121837327
quote:
9s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

4045
onlogisch
pi_121837337
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Letterlijk elk dode spelmoment was weer gevaarlijk :')

Sowieso snap ik niet helemaal dat wanneer je er veel tegen krijgt je dan maar overstapt op zone. Je maakt het alleen maar lastiger voor jezelf.
Ik zapte (per ongeluk) langs Joden-tv op EDL en het schijnt dus dat ze daar 1/3 goals uit dode spelmomenten scoren. Frenk heeft daar schijnbaar goed op getraind.
In andere wedstrijden valt het mee wat we tegen krijgen uit dode spelmomenten.
pi_121837347
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Werkt niet zeggen de experts hier, ik had het al 10 keer geopteerd.

O+ Knut
pi_121837352
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Tenzij je die man twee raketten onder zijn oksels had geknoopt, had die nooit op tijd geweest.
Kijk nou eens terug man :P
pi_121837357
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hebben we Mokotjo nou nog, of is die inmiddels weg? die heeft vorig jaar toch goed staan te backen in de thuiswedstrijd tegen Ajax?
Jep. Leerdam voor 'm.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:36:31 #240
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_121837358
Sowieso onbegrijpelijk dat je in zone de oplossing zoekt bij dode spelmomenten wanneer je zoveel body en lengte in je team hebt.
1.83, 1.89, 1.85, 1.87, 1.93 en 1.82. Als ik dat team van Ajax zag qua lengte moet je dat dus gewoon winnen in de lucht, maar iedere bal was gevaarlijk omdat niemand het idee/vermogen heeft om te bepalen waar de bal komt en wie, welke speler gaat afdekken.
pi_121837376
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Kijk nou eens terug man :P
Heb net nog zitten kijken pik, hij had het echt nooit gehaald
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 11:36:59 #242
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_121837385
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef Luni het volgende:

[..]

:') 1 wedstrijd verloren en dan gelijk roepen om andere spelers en lekker je hele beleid van eigen jeugd over boord gooien. Er is weer een topper gespeeld en je bent nog steeds in de race voor de titel ondanks dat er een hoop dragende spelers vertrokken zijn.
oh nee zo bedoelde ik hem niet. was gewoon benieuwd en we hadden t net over andere LB's enzo, dus vroeg t me af :Y
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 11:36:59 #243
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_121837386
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben ik ook voor ja.
pi_121837396
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Ik zapte (per ongeluk) langs Joden-tv op EDL en het schijnt dus dat ze daar 1/3 goals uit dode spelmomenten scoren. Frenk heeft daar schijnbaar goed op getraind.
In andere wedstrijden valt het mee wat we tegen krijgen uit dode spelmomenten.
Ik houd altijd me adem in wanneer Feyenoord een corner/vrije trap tegen krijgt.
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_121837401
quote:
7s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hij geldt hier als waterdrager wat ik zo lees maar als rechtsback was hij vorig jaar echt niet slechter dan Janmaat.
pi_121837407
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Heb net nog zitten kijken pik, hij had het echt nooit gehaald
Het gaat er ook niet om dat hij Fisher bij haalt, maar hij zet wel druk in z'n rug en staat daarna op de doellijn.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:37:42 #247
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121837412
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:36 schreef Lastpost het volgende:
Sowieso onbegrijpelijk dat je in zone de oplossing zoekt bij dode spelmomenten wanneer je zoveel body en lengte in je team hebt.
1.83, 1.89, 1.85, 1.87, 1.93 en 1.82. Als ik dat team van Ajax zag qua lengte moet je dat dus gewoon winnen in de lucht, maar iedere bal was gevaarlijk omdat niemand het idee/vermogen heeft om te bepalen waar de bal komt en wie, welke speler gaat afdekken.
Dat is het juist, ze dekken in principe geen speler af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121837425
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:37 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Hij geldt hier als waterdrager wat ik zo lees maar als rechtsback was hij vorig jaar echt niet slechter dan Janmaat.
Nogmaals: zet mij op RB met Ahmadi voor me en Vrij / Vlaar schuinachter me en ik ben ook een goede RB.
pi_121837426
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef Caland het volgende:

Vormer-Clasie en dan Vilhena op Immers' positie zie ik wel als alternatief. Maar Achahbar die Immers vervalt niet....Achahbar heb ik geen vertrouwen in dat hij al constant genoeg is.

Dat Immers tekort komt ziet Ronald Koeman ook wel...de vraag is of het alternatief beter is. En tot noch toe kon ik de keuze van Koeman wel begrijpen om Immers het vertrouwen te geven, bij gebrek aan beter. Vormer heeft wel kansen hier en daar gekregen maar laten zien dat hij nogal wat aanpassingsproblemen had wat betreft het gevraagde niveau....wellicht dat hij nu een half jaar verder er wel beter klaar voor is.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  maandag 21 januari 2013 @ 11:37:55 #250
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_121837427
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Werkt niet zeggen de experts hier, ik had het al 10 keer geopteerd.
Same. ;(
pi_121837431
quote:

[..]

Janmaat is aanvallend 8354 keer beter.
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 11:38:14 #252
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_121837438
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Mokotjo zat op de bank, is nu de tweede rechtsback denk ik.
pi_121837446
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Eens.
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 11:39:08 #254
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_121837477
quote:

[..]

Maar er kwam 0 aanvallend vermogen uit.
4045
onlogisch
pi_121837491
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Eens.
Oneens, hij heeft dreiging maar aanvallend is het matig. Met heel vaak een hail mary schot in de 2e ring...
BFF met GGMM
pi_121837520
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oneens, hij heeft dreiging maar aanvallend is het matig. Met heel vaak een hail mary schot in de 2e ring...
En jij zag Leerdam als RB aanvallend meer presteren? :P
  maandag 21 januari 2013 @ 11:40:06 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121837521
Achahbar die Schaken vervangt zie ik wel zitten. Ben sowieso nooit fan geweest maar we kunnen nu toch wel stellen dat Schaken vorig seizoen een tijdje boven zijn kunnen heeft gespeeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121837527
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat is het probleem juist, Janmaat was gisteren weer meer bezig met aanvallen dan verdedigen waardoor je onverantwoorde risico's loopt in de counter, bedoel leuk dat je dat doet tegen extreem defensieve ploegen in thuiswedstrijden maar tegen Twente, Ajax, Psv loop je dan zo in het mes.
Mag wel oppassen dat hij straks geen Tim de Cler reputatie krijgt :P
pi_121837594
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

En jij zag Leerdam als RB aanvallend meer presteren? :P
Nee, maar ook niet minder. Met Leerdam in z'n rug speelde Schaken ook beter dan nu met Janmaat.
BFF met GGMM
pi_121837597
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

O vergis je niet, hij moet dat ding afleggen ipv zelf schieten. Maar qua dreiging is het al veel meer dan Leerdam.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:42:45 #261
14505 OProg
A Life in Music
pi_121837622
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:40 schreef Caland het volgende:
Achahbar die Schaken vervangt zie ik wel zitten. Ben sowieso nooit fan geweest maar we kunnen nu toch wel stellen dat Schaken vorig seizoen een tijdje boven zijn kunnen heeft gespeeld.
Eens. Achahbar kan ook nog ontwikkelen daar en zou ook een goede steekpass moeten kunnen geven.
pi_121837629
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:42 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

O vergis je niet, hij moet dat ding afleggen ipv zelf schieten. Maar qua dreiging is het al veel meer dan Leerdam.
Ja, dat bedoel ik eigenlijk :Y
BFF met GGMM
pi_121837649
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:40 schreef Caland het volgende:
Heeft Achahbar in de jeugd veel op die positie gespeeld?
pi_121837660
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:42 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan welke taken deel jij een rechtsback toe, Leerdam was veel meer een vaste back terwijl Janmaat veel meer opkomt maar die eerste stond er wel als er de tegenstander counterde via de flanken en dan moet darryl nog teruglopen.
pi_121837767
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:43 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan welke taken deel jij een rechtsback toe, Leerdam was veel meer een vaste back terwijl Janmaat veel meer opkomt maar die eerste stond er wel als er de tegenstander counterde via de flanken en dan moet darryl nog teruglopen.
Janmaat zou de perfecte back zijn met Dirk Kuijt :r op de rechtsvoorpositie.
BFF met GGMM
  maandag 21 januari 2013 @ 11:48:29 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121837809
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Heeft Achahbar in de jeugd veel op die positie gespeeld?
nauwelijks. Maar ik vond het wel een verademing om te zien op die positie in de winterstop.

Kan goed een bal vasthouden en heeft oog voor medespelers. Als je met hem, Boetius, Pelle, Vilhena en Clasie speelt krijg je er direct meer voetbal in.

Sowieso waren de jeugdspelers de enigen die durfden te voetballen gisteren. Zo'n Immers stond helemaal stijf van de zenuwen, ergens wel zielig om te zien. Heel het stadion voelde al dat die pingel er niet in ging.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 januari 2013 @ 11:50:38 #267
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_121837898
Gewoon lekker zo gaan spelen, eigen jeugd boven middelmaat.
(Licht sarcasme natuurlijk)
pi_121838122
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:50 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Achahbar eruit voor Vormer en op rechts Achahbar i.p.v. Boëtius, links dan Boëtius en je hebt een deal wat mij betreft. :D
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 11:57:15 #269
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_121838156
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Achahbar eruit voor Vormer en op rechts Achahbar i.p.v. Boëtius, links dan Boëtius en je hebt een deal wat mij betreft. :D
je mist je maatje mathijsen.
pi_121838174
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:57 schreef Jimbo het volgende:

[..]

je mist je maatje mathijsen.
Ik ben grotere fan van Kongolo dan van Mathijsen / BMI.

Maargoed, te jeugdig etc. etc.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2013 11:57:55 ]
pi_121838193
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:50 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat Pelle als fysiek sterk aanspeelpunt in combinatie met het technisch vernuft van Ananas best interessant kunnen zijn :Y
  maandag 21 januari 2013 @ 12:01:51 #272
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_121838337
Overigens zou ik dit ook zonde vinden voor Vilhena, volgens mij kan die jongen een geweldig rendement halen wanneer ie aanvallender zou spelen. Die jongen scoorde ook bijzonder makkelijk in de jeugd en bij jeugdinterlands, maar dan zou je anders moeten gaan spelen vrees ik, beetje op de Bart Goor positie onder Gullit als aanvallende linkermiddenvelder. :7
  maandag 21 januari 2013 @ 12:06:09 #273
357045 Grifte
Feijenoord
pi_121838523
Wat zo'n Vormer ook nog brengt is enig lef richting de goal, hij durft nog te schieten (en heeft daar ook de capaciteiten voor). Immers/Clasie/Vilhena/Leerdam etc halen zelden echt gevaarlijk uit, vaak halfslachtig of een afgeblokt schot. Gevolg van met vleugelspelers spelen is dat je veel vanuit zestien scoort, is ook prima, maar wat meer variatie zou het team wel goed doen. Door de belangrijke personen gister in te sluiten had Ajax ons betrekkelijk eenvoudig in de tang.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:06:23 #274
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_121838535
Je zou Cabral en zijn zondagschot haast nog gaan missen
  maandag 21 januari 2013 @ 12:13:48 #275
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_121838840
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik zie Achahbar liever in een vrije rol op de 10, beetje zwerven en in de 16 opduiken, denk dat je hem verpest als buitenspeler omdat ie dan veel minder vrijheid krijgt en buiten dat zie ik liever 2 technisch begaafde buitenspelers met snelheid in dit systeem.

Boëtius speelt al sinds de D-tjes als rechtsbuiten en Manu komt het best tot z'n recht als linksbuiten (buiten de spitspositie), alleen is dat ook een probleemgevalletje. :')
Het probleem op de vleugel is nu gewoon dat het te voorspelbaar is, met Verhoek mis je gewoon snelheid, Schaken kan alleen versnellen buitenlangs en een voorzet geven en daardoor is het vrij makkelijk te doorzien.

Met buitenspelers die ook een actie naar binnen kunnen maken en zichzelf echt kunnen lanceren heb je veel meer mogelijkheden en de werklust van Immers is leuk en aardig, heb liever een nummer 10 die voor gevaar zorgt in de 16 van de tegenstander en daar meer blijft hangen, zo'n Moisander kwam ook steeds op gisteren doordat Immers teveel mee verdedigt waardoor Pelle op het beruchte eiland blijft staan en we overlopen worden op het middenveld doordat iedereen inschuift en onze vleugels daardoor ook meer terug moeten zakken. Zo'n Fisher en Boerrigter blijft wel gewoon op onze helft geplakt waardoor ze veel gevaarlijker zijn en bijvoorbeeld De Vrij niet goed durft in te schuiven, simpelweg omdat Eriksen en De Jong beiden de ruimte opzoeken.

En als dan het baltempo én de passing ook nog eens beroerd zijn, tsja dan lijkt het al snel helemaal nergens meer op.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:16:49 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121838956
Aan de andere kant is het ook nogal naïef om te denken dat je hetzelfde kan brengen in dat soort wedstrijden als spelers als El Ahmadi, Vlaar en Bakkal wegvallen.

Die wisten wat er gevraagd werd in dat soort wedstrijden dat kan je van een Tony nog niet verwachten en van die mislukte ooievaar al helemaal niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 januari 2013 @ 12:23:33 #277
53267 TC03
pi_121839207
Ik denk dat we gewoon moeten constateren dat we niet zo goed zijn. ;( Ajax is gewoon beter. Spelers als Fischer en Eriksen zijn beter dan Schaken en Immers. Tevens zijn onze talenten aardig, maar Boëtius en Vilhena komen pas net kijken. Ook Martins Indi en Janmaat zijn geen absolute zekerheidjes.

We hebben een leuk team met veel goede jeugdspelers, maar het zijn nog vooral... jeugdspelers. Geen topspelers. Desalniettemin sluit ik het nog steeds niet uit dat we kampioen worden, aangezien we tegen de kleintjes zeer weinig punten verspelen. :)
  maandag 21 januari 2013 @ 12:24:21 #278
357045 Grifte
Feijenoord
pi_121839236
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:23 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat we gewoon moeten constateren dat we niet zo goed zijn. ;( Ajax is gewoon beter. Spelers als Fischer en Eriksen zijn beter dan Schaken en Immers. Tevens zijn onze talenten aardig, maar Boëtius en Vilhena komen pas net kijken.

We hebben een leuk team met veel goede jeugdspelers, maar het zijn nog vooral... jeugdspelers. Geen topspelers. Desalniettemin sluit ik het nog steeds niet uit dat we kampioen worden, aangezien we tegen de kleintjes zeer weinig punten verspelen. :)
En we een voordeel in vergelijking met andere ploegen:

De Kuip
  maandag 21 januari 2013 @ 12:25:28 #279
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121839284
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:23 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat we gewoon moeten constateren dat we niet zo goed zijn. ;( Ajax is gewoon beter. Spelers als Fischer en Eriksen zijn beter dan Schaken en Immers. Tevens zijn onze talenten aardig, maar Boëtius en Vilhena komen pas net kijken. Ook Martins Indi en Janmaat zijn geen absolute zekerheidjes.

Zeker. Maar het kan absoluut wel beter dan dat men nu laat zien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121839316
Er wordt te weinig bewogen. Het is allemaal vrij statisch.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:27:20 #281
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_121839354
En laten we die talenten van Ajax nou ook niet teveel gaan ophemelen, zet Vilhena en Boëtius op de plek van die 2 en ze hadden 'm er ook wel ingeschoten. Niet voor niets dat onze jeugd in onderlinge duels 9/10 keer winnend van het veld loopt, juist de jongens met een berg aan ervaring op het hoogste niveau verzaken structureel in deze wedstrijden. :)
  maandag 21 januari 2013 @ 12:27:34 #282
53267 TC03
pi_121839368
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Zeker. Maar het kan absoluut wel beter dan dat men nu laat zien.
Ik betwijfel het. Er zitten teveel onzekerheidjes in het team. Vilhena, Immers, Schaken, Boëtius, ze zouden allemaal beter kunnen spelen. Alleen als je een aanval hebt, is de kans dat één van hen het verpest gewoon groot. Vorig jaar had je Bakkal en El Ahmadi op het middenveld, dan heb je veel meer zekerheid omdat zij constanter presteren en meer ervaring hebben. Nu is zowel het middenveld als de aanval te grillig en dat wordt tegen een topploeg keihard afgestraft.

In de verdediging zou het wel veel beter moeten zijn ja. Vier internationals die allemaal staan te schutteren. :')
pi_121839764
Even tussendoor, ik zit nu Studio Neus terug te kijken (moet ik niet doen, ik weet het) Pieters 6 pezen en een zenuw kapot, waarschijnlijk rest van het seizoen uitgeschakeld. _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_121839783
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:38 schreef heiden6 het volgende:
Even tussendoor, ik zit nu Studio Neus terug te kijken (moet ik niet doen, ik weet het) Pieters 6 pezen en een zenuw kapot, waarschijnlijk rest van het seizoen uitgeschakeld. _O-
Kans bestaat zelfs dat hij nooit meer voetbalt, begreep ik van behandelend artsen.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:39:00 #285
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_121839793
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kans bestaat zelfs dat hij nooit meer voetbalt, begreep ik van behandelend artsen.
Zou toch sneu zijn.
pi_121839832
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:39 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Zou toch sneu zijn.
Kan er geen medelijden mee hebben. Zie mijn topic in KLB:

KLB / Ik ben mijn werk officieel zat. Pieters, je bent een rasmongool.

Heb al genoeg te doen op een werkdag zonder idioten die vrijwillig glazen ruiten intikken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2013 12:40:23 ]
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 12:52:32 #287
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_121840281
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:38 schreef heiden6 het volgende:
_O-
  maandag 21 januari 2013 @ 12:53:11 #288
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_121840309
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:27 schreef Lastpost het volgende:
En laten we die talenten van Ajax nou ook niet teveel gaan ophemelen, zet Vilhena en Boëtius op de plek van die 2 en ze hadden 'm er ook wel ingeschoten. Niet voor niets dat onze jeugd in onderlinge duels 9/10 keer winnend van het veld loopt, juist de jongens met een berg aan ervaring op het hoogste niveau verzaken structureel in deze wedstrijden. :)
Voordeel van de huidige topclubs is dat ze eventueel nog een goeie speler kunnen kopen. Wij hebben dat geld uiteraard niet. Twente bijvoorbeeld hebben Tadic en Castaignos gekocht voor 13 miljoen. Geef Feyenoord 13 miljoen transfergeld en we zijn(samen met de huidige jeugd) zo kampioen.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:57:38 #289
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_121840463
Wat vonden jullie gisteren eigenlijk van Mulder? Bij zowel de 2e als 3e goal vond ik hem (weer) niet zeker!
pi_121840489
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:57 schreef satecl het volgende:
Wat vonden jullie gisteren eigenlijk van Mulder? Bij zowel de 2e als 3e goal vond ik hem (weer) niet zeker!
2e was toch niet zijn fout? Was gewoon goed hard ingeschoten.
BFF met GGMM
pi_121840501
quote:
3e goal was sowieso deels zijn fout en de tweede, tja.. dat is een keuze die je maakt in je positionering, was de bal naar de verre hoek gegaan had ie m waarschijnlijk wel. moet wel zeggen dat de 2e niet echt zijn fout is te noemen.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:59:24 #292
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_121840525
quote:
Mijns inziens had hij bij de 1e goal ook wat fanatieker zijn doel uit kunnen komen. Gewoon vol voor de bal gaan, blokken of bangmaken lukt je toch niet.
Dat weet toch iedere boerenlul.
pi_121840613
De keeperstrainer mag vanmiddag wel even met Mulder aan de slag gaan. Mulder dook bij de tweede en derde goal achteruit, dat is eigenlijk een doodzonde en moet z.s.m. uit zijn techniek.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_121840638
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:02 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
De keeperstrainer mag vanmiddag wel even met Mulder aan de slag gaan. Mulder dook bij de tweede en derde goal achteruit, dat is eigenlijk een doodzonde en moet z.s.m. uit zijn techniek.
Maar Lodewijks... :')
  maandag 21 januari 2013 @ 13:06:21 #295
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_121840767
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

2e was toch niet zijn fout? Was gewoon goed hard ingeschoten.
Korte hoek. Geen blunder.. Maar een topkeeper moet zo'n bal hebben, vind ik. Maar ik ben er ook niet helemaal zeker van. Ik ben zelf nooit keeper geweest dus vroeg het me af.
  maandag 21 januari 2013 @ 13:07:16 #296
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_121840788
Die 2e en 3e goal waren moeilijk houdbaar hoor. Misschien had een absolute topkeeper ze gehad, maar dat geldt voor elke goal.
2000 light years from home
  maandag 21 januari 2013 @ 13:08:34 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121840821
In principe is dat schot na die fout van Mathijsen de hoek van de keeper. Maar hij was wel echt perfect ingeschoten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 januari 2013 @ 13:09:26 #298
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_121840849
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:08 schreef Caland het volgende:
In principe is dat schot na die fout van Mathijsen de hoek van de keeper. Maar hij was wel echt perfect ingeschoten.
En Fischer had hem ook af kunnen geven, ik kan me ook voorstellen dat Mulder die mogelijkheid wilde blokkeren.
2000 light years from home
pi_121840993
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:02 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Sorry, maar als jij bij die 2e goal vooruit duikt had dat nog veel gekker geweest hoor. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2013 13:14:32 ]
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 13:14:32 #300
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_121841019
slot
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 13:14:42 #301
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_121841026
nu dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')