Kindsoldaat had gewoon de mazzel dat hij Vlaar en Vrij in zijn rug had, én dan Ahmadi nog eens voor zich die veel veroverde. Vergis je nou niet in de kwaliteiten van kindsoldaat...quote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Janmaat is verdedigend erg matig inderdaad, Kindsoldaat was zo slecht nog niet.
Kindsoldaat gaan we nog missen inderdaad. Multi-inzetbeaar en verzaakt zelden of nooit.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Janmaat is verdedigend erg matig inderdaad, Kindsoldaat was zo slecht nog niet.
Gewoon mandekking ipv zonneverdedigen en dat is ook opgelost.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:31 schreef jakees het volgende:
Wat een veel groter probleem is het gebrek aan controle bij dooie spelmomenten. Er gaat er weer 1 in en 1 bijna (die bal die half geraakt werd) en zo gingen er nog een paar op doel vanuit dooie spelmomenten. Ik zag nu bij een corner niemand bij de 1e paal eerste helft. Ze proberen van alles maar krijgen het niet onder controle.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Kindsoldaat gaan we nog missen inderdaad. Multi-inzetbeaar en verzaakt zelden of nooit.
Waar als enige van de overige 10 Feyenoorders Mathijssen nog wat had kunnen proberen, maar die sjokte op zijn gemakkie richting de goal.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mathijsen maakte éxact dezelfde fout als Mulder vorig jaar in de 4-2.
Janmaat, dát was pas een kapitale fout.
Tenzij je die man twee raketten onder zijn oksels had geknoopt, had die nooit op tijd geweest.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar als enige van de overige 10 Feyenoorders Mathijssen nog wat had kunnen proberen, maar die sjokte op zijn gemakkie richting de goal.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:06 schreef Jimbo het volgende:
Is er bekend hoeveel er nog over is om nieuwe mensen te kopen ? is dr geen goedkope lb te koop ergens ? (transfers kunnen tot de 30ste toch?)
Hebben we Mokotjo nou nog, of is die inmiddels weg? die heeft vorig jaar toch goed staan te backen in de thuiswedstrijd tegen Ajax?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Kindsoldaat gaan we nog missen inderdaad. Multi-inzetbeaar en verzaakt zelden of nooit.
Ik zapte (per ongeluk) langs Joden-tv op EDL en het schijnt dus dat ze daar 1/3 goals uit dode spelmomenten scoren. Frenk heeft daar schijnbaar goed op getraind.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Letterlijk elk dode spelmoment was weer gevaarlijk
Sowieso snap ik niet helemaal dat wanneer je er veel tegen krijgt je dan maar overstapt op zone. Je maakt het alleen maar lastiger voor jezelf.
Werkt niet zeggen de experts hier, ik had het al 10 keer geopteerd.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien toch maar eens Vilhena op 10 en dan Clasie - Vormer proberen.
Kijk nou eens terug manquote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tenzij je die man twee raketten onder zijn oksels had geknoopt, had die nooit op tijd geweest.
Jep. Leerdam voor 'm.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hebben we Mokotjo nou nog, of is die inmiddels weg? die heeft vorig jaar toch goed staan te backen in de thuiswedstrijd tegen Ajax?
oh nee zo bedoelde ik hem niet. was gewoon benieuwd en we hadden t net over andere LB's enzo, dus vroeg t me afquote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef Luni het volgende:
[..]1 wedstrijd verloren en dan gelijk roepen om andere spelers en lekker je hele beleid van eigen jeugd over boord gooien. Er is weer een topper gespeeld en je bent nog steeds in de race voor de titel ondanks dat er een hoop dragende spelers vertrokken zijn.
Ben ik ook voor ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien toch maar eens Vilhena op 10 en dan Clasie - Vormer proberen.
Ik houd altijd me adem in wanneer Feyenoord een corner/vrije trap tegen krijgt.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik zapte (per ongeluk) langs Joden-tv op EDL en het schijnt dus dat ze daar 1/3 goals uit dode spelmomenten scoren. Frenk heeft daar schijnbaar goed op getraind.
In andere wedstrijden valt het mee wat we tegen krijgen uit dode spelmomenten.
Hij geldt hier als waterdrager wat ik zo lees maar als rechtsback was hij vorig jaar echt niet slechter dan Janmaat.quote:
Het gaat er ook niet om dat hij Fisher bij haalt, maar hij zet wel druk in z'n rug en staat daarna op de doellijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb net nog zitten kijken pik, hij had het echt nooit gehaald
Dat is het juist, ze dekken in principe geen speler af.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:36 schreef Lastpost het volgende:
Sowieso onbegrijpelijk dat je in zone de oplossing zoekt bij dode spelmomenten wanneer je zoveel body en lengte in je team hebt.
1.83, 1.89, 1.85, 1.87, 1.93 en 1.82. Als ik dat team van Ajax zag qua lengte moet je dat dus gewoon winnen in de lucht, maar iedere bal was gevaarlijk omdat niemand het idee/vermogen heeft om te bepalen waar de bal komt en wie, welke speler gaat afdekken.
Nogmaals: zet mij op RB met Ahmadi voor me en Vrij / Vlaar schuinachter me en ik ben ook een goede RB.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij geldt hier als waterdrager wat ik zo lees maar als rechtsback was hij vorig jaar echt niet slechter dan Janmaat.
Vormer-Clasie en dan Vilhena op Immers' positie zie ik wel als alternatief. Maar Achahbar die Immers vervalt niet....Achahbar heb ik geen vertrouwen in dat hij al constant genoeg is.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef Caland het volgende:
Wijnstekers was ook zeer kritisch op Immers. Die verwacht dat Vormer zondag speelt.
Hopelijk tikt hij Koeman even aan deze week op varkenoord.
Same.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Werkt niet zeggen de experts hier, ik had het al 10 keer geopteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |