Klopt, echte voetbalsupporters zitten op Fok!quote:Op maandag 21 januari 2013 00:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah je eerste posts in VBL sinds het kampioensduel van afgelopen zomer, nuff said ouwe gloryhunter.
Over Immers hoeven we geen discussie te voeren. Elke dronken mongool ziet toch dat hij veel te kort komt!? Lekker weer bij ADO voetballen, en neem Verhoek ook gelijk mee.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:24 schreef elCholo het volgende:
[..]
Alleen ga je er dan met Nelom weer echt op achteruit.
Het is een lastige situatie.
Iedereen ziet dat Indi veel beter tot zijn recht komt centraal, en dat Nelom op links te kort komt. Daarom is het zo zonde dat die lamlul van een Mathijssen gisteren speelde als een verstandelijk gehandicapte, terwijl die de wedstrijden daarvoor echt heel goed speelde. Als die dat gisteren niet had gedaan was heel die discussie er niet geweest.
Plus dan had men ook meer aandacht besteed aan het falen van Immers.
ja Immers moet je echt kwijt zien te raken.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:24 schreef elCholo het volgende:
[..]
Iedereen ziet dat Indi veel beter tot zijn recht komt centraal, en dat Nelom op links te kort komt. Daarom is het zo zonde dat die lamlul van een Mathijssen gisteren speelde als een verstandelijk gehandicapte, terwijl die de wedstrijden daarvoor echt heel goed speelde. Als die dat gisteren niet had gedaan was heel die discussie er niet geweest.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:24 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Koeman hem nog steeds vertrouwen zal blijven geven.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:25 schreef satecl het volgende:
Over Immers hoeven we geen discussie te voeren. Elke dronken mongool ziet toch dat hij veel te kort komt!? Lekker weer bij ADO voetballen, en neem Verhoek ook gelijk mee.
Net als Mathijssen helaas. Beide te duur om op de bank te zetten.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:27 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Koeman hem nog steeds vertrouwen zal blijven geven.
Het is jammer dat Willy Overtoom fysiek weinig in te brengen heeft. Voetballend is hij echt goed, kan goeie vrije trappen nemen en oogt altijd ontspannen in t veld. Ik volg hem al sinds zijn Hollandia tijd dus ben wel een volger van hem. Maarja..... Hij is zo klein.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:26 schreef Helpmefok het volgende:
Daarom, Bruins op 10 jonguh. BOEM. Foutje van mister Van Gold.
Ik geloof niet dat Koeman zo redeneert.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net als Mathijssen helaas. Beide te duur om op de bank te zetten.
5 veldgoals.. hadden er 15 moeten zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:28 schreef Aldo-MC het volgende:
Immers heeft er toch al aardig wat inliggen anders
Zo kapitaal was die niet, hij herstelde het en het resulteerde niet in een doelpunt.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ben het HMF eens met de kwestie over Mathijsen/BMI/Nelom.
Sterker nog, ik vind BMI de laatste tijd ook veel foutjes maken. Gister maakte hij ook een kapitale fout dat Eriksen door kon lopen. Waar hij uiteindelijk het geluk heeft bij te kunnen sluiten en nog de bal kunnen te veroveren. Verder was de fout identiek aan die van Mathijsen. Mathijsen is een nuttige aankoop, alleen een te lang contract.
Maar HMF, Bruins ga je toch niet menen he? Die gast heeft enkele leuke wedstrijdjes voor ons gevoetbald, daar heb je gelijk in. Maar als die gast minder goed voetbalde (de overgrote meerderheid van zijn wedstrijden), sta je gewoon met 10 man te voetballen. Dan kun je beter een Immers hebben.
Als die man al zijn goals had gemaakt had hij gewoon al op 28 goals gestaan ofzo. Had je een van de beste middenvelders ter wereld gehadquote:Op maandag 21 januari 2013 11:29 schreef satecl het volgende:
[..]
5 veldgoals.. hadden er 15 moeten zijn.
Ik ben het eens met je dat Immers te kort komt hoor, maar Bruins is ook niet de oplossingquote:Op maandag 21 januari 2013 11:26 schreef Helpmefok het volgende:
Daarom, Bruins op 10 jonguh. BOEM. Foutje van mister Van Gold.
Mathijsen maakte éxact dezelfde fout als Mulder vorig jaar in de 4-2.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo kapitaal was die niet, hij herstelde het en het resulteerde niet in een doelpunt.
Iemand anders maakte wel een kapitale fout dat resulteerde in een doelpunt... Iets met de 2-0.
Welnee man, die discussie is af en toe gewoon grappigquote:Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je dat Immers te kort komt hoor, maar Bruins is ook niet de oplossing
De helft zijn penalties, waarvan die er ook nu al 3 gemist heeft. Tel daarbij de vele 100% gemiste kansen op, plus het feit dat hij de balbehandeling en spelinzicht van een gemiddelde AGOVV speler heeft.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:28 schreef Aldo-MC het volgende:
Immers heeft er toch al aardig wat inliggen anders
Ik denk helaas dat Koeman niets gaat veranderen, misschien voorin.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef Caland het volgende:
Wijnstekers was ook zeer kritisch op Immers. Die verwacht dat Vormer zondag speelt.
Hopelijk tikt hij Koeman even aan deze week op varkenoord.
Janmaat is verdedigend erg matig inderdaad, Kindsoldaat was zo slecht nog niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:31 schreef jakees het volgende:
Wat een opportunistisch gelul allemaal. Zaadwedstrijd natuurlijk en Mathijsen was drama maar die was de laatste 3 wedstrijden gewoon top. BMI is al weken uit vorm dat wel en dan vind ik Nelom niet minder op dit moment. Het is gewoon een lastige situatie. BMI is veel geld waard en moet je laten spelen, Mathijsen moet je ook niet afschrijven. Vorig jaar stond het verdedigend wel veel beter (ook met de kindsoldaat).
Wat een veel groter probleem is het gebrek aan controle bij dooie spelmomenten. Er gaat er weer 1 in en 1 bijna (die bal die half geraakt werd) en zo gingen er nog een paar op doel vanuit dooie spelmomenten. Ik zag nu bij een corner niemand bij de 1e paal eerste helft. Ze proberen van alles maar krijgen het niet onder controle.
Letterlijk elk dode spelmoment was weer gevaarlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 11:31 schreef jakees het volgende:
Wat een veel groter probleem is het gebrek aan controle bij dooie spelmomenten. Er gaat er weer 1 in en 1 bijna (die bal die half geraakt werd) en zo gingen er nog een paar op doel vanuit dooie spelmomenten. Ik zag nu bij een corner niemand bij de 1e paal eerste helft. Ze proberen van alles maar krijgen het niet onder controle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |