Ik liep gisteren te tieren over die blunder van Janmaat omdat hij niet knijpt wanneer de Vrij doordekt. Dat gat werd gigantisch in het centrum en hij kon het niet meer herstellen.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat hij daar met een sliding de handel nog recht had kunnen trekken ben je gek. Janmaat had gewoon niet zo'n kapitale blunder mogen maken, maar daar hoor je dan weer niemand over. En het is niet de eerste keer dat hij zoiets debiels doet.
BMI gaat NOOIT de LB of RB worden waar ze zoveel voor betalen. Dat zijn de Evra's, Bale's etc. Gasten die hele wedstrijd opstormen en goeie voorzetten geven. Zo'n speler is BMI niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
.
Nee. Een CV is juist veel goedkoper, omdat daar een overload aan beschikbaar materiaal is. Goede LB en RB's zijn bijna non-existent. Ben jij op die positie een topper, kan je miljoenen meer opleveren dan dezelfde kwaliteiten hebben op CV.
nee Nelom meer, alleen op een ander niveau.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
BMI gaat NOOIT de LB of RB worden waar ze zoveel voor betalen. Dat zijn de Evra's, Bale's etc. Gasten die hele wedstrijd opstormen en goeie voorzetten geven. Zo'n speler is BMI niet.
Sluit ik me bij aan, die gozer heeft de beeldvorming (net als Immers) tegen, echter presteerde hij het merendeel van de wedstrijden goed. Bij Immers is het gewoon terechte kritiek na kritiek.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:13 schreef elCholo het volgende:
Het is gewoon zonde van Mathijssen, de wedstrijden hiervoor speelde hij echt heel goed. Dat die lamlul dan juist in deze wedstrijd zo door de mand valt is dan echt weer zonde, want dat voedt terecht de kritiek.
is een RB, geen LB. Je snapt het verschil tussen die twee hoop ik toch wel?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In het geval van Janmaat weinig.
Als Stefan de Vrij, toch wel je beste verdediger, nou aangeeft enorm veel moeite te hebben met het feit dat hij geen leidinggevende speler naast zich heeft. En zich nu véél prettiger voelt met Mathijsen naast zich, waardoor hij Zidane-eske bewegingen gaat maken (Copyright Kapo). Enorm goed speelt als verdediger (Stefan dus), en aangeeft dat dat komt omdat hij eindelijk weer een leider naast zich heeft.quote:Verder vind ik dat "ervaren" en "leiding geven" allemaal wat overgewaardeerd. Als je niet kan voetballen heb je er niks aan. Het is een leuk extra-tje, geen reden om een speler wel of niet aan te treken of in de basis te zetten.
Kijk nog eens terug manquote:Op maandag 21 januari 2013 11:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja nog even, want met achter hem aanhobbelen zal Fischer ineens denken 'hé Janmaat en Mathijsen staan beide 2 meter achter me, nu ben ik in paniek zeg'.
Godsamme man. Tenzij ze vóór de man komen, heeft die Fischer nergens last van hoor.
BMI wil centraal spelen, speelt ws tegen zijn zin LB, dan krijg je dat.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ben het HMF eens met de kwestie over Mathijsen/BMI/Nelom.
Sterker nog, ik vind BMI de laatste tijd ook veel foutjes maken. Gister maakte hij ook een kapitale fout dat Eriksen door kon lopen. Waar hij uiteindelijk het geluk heeft bij te kunnen sluiten en nog de bal kunnen te veroveren. Verder was de fout identiek aan die van Mathijsen.
Maar HMF, Bruins ga je toch niet menen he? Die gast heeft enkele leuke wedstrijdjes voor ons gevoetbald, daar heb je gelijk in. Maar als die gast minder goed voetbalde (de overgrote meerderheid van zijn wedstrijden), sta je gewoon met 10 man te voetballen. Dan kun je beter een Immers hebben.
hehe eindelijk... Ik dacht al dat ik debiel was...quote:Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat een onzin, je bent gisteren ondanks de 3 - 0 niet weg gespeeld. Het waren 3 grove fouten, maar voor de rest hebben die neuzen niet zo heel veel gecreëerd hoor en het was ook niet dat ze fases lang de bal rond tikten.
Waar zeg ik dat dan? Ik ontkracht alleen de enorm domme stelling dat ze meer geld betalen voor een CV dan voor een LB.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
BMI gaat NOOIT de LB of RB worden waar ze zoveel voor betalen. Dat zijn de Evra's, Bale's etc. Gasten die hele wedstrijd opstormen en goeie voorzetten geven. Zo'n speler is BMI niet.
Volg de media of spreek de spelers persoonlijk even. BMI zei afgelopenweek nog in pauperkrant Metro "natuurlijk sta ik liever CV. Maar het mooiste vind ik het als het team als collectief sterk is. Dus dan moet ik maar de beste Linksback van Nederland worden. Mijn kans op de CV komt misschien ooit nog wel, maar ook op deze manier kan ik mijzelf onderscheiden".quote:Op maandag 21 januari 2013 11:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
BMI wil centraal spelen, speelt ws tegen zijn zin LB, dan krijg je dat.
Zelfde als dat verhaal wat de Vrij zegt over Mathijssen. Allemaal politiek correct geneuzel man. Waarheidsgehalte 0,0quote:Op maandag 21 januari 2013 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Volg de media of spreek de spelers persoonlijk even. BMI zei afgelopenweek nog in pauperkrant Metro "natuurlijk sta ik liever CV. Maar het mooiste vind ik het als het team als collectief sterk is. Dus dan moet ik maar de beste Linksback van Nederland worden. Mijn kans op de CV komt misschien ooit nog wel, maar ook op deze manier kan ik mijzelf onderscheiden".
Boem.
Gaat alleen maar slechter worden door zijn leeftijd, lage handelingssnelheid technisch onbekwaam. Echt een ouderwetse, statische mandekker, in die rol redelijk niet meer dan dat echter zo speelt Feyenoord helemaal niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Had 2 jaar moeten zijn, verder goede aankoop. Dat blijf ik zeggen, en daar komen jullie nog wel achter.
Indi heeft de snelheid om het te kunnen herstellen. Mathijssen niet!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ben het HMF eens met de kwestie over Mathijsen/BMI/Nelom.
Sterker nog, ik vind BMI de laatste tijd ook veel foutjes maken. Gister maakte hij ook een kapitale fout dat Eriksen door kon lopen. Waar hij uiteindelijk het geluk heeft bij te kunnen sluiten en nog de bal kunnen te veroveren. Verder was de fout identiek aan die van Mathijsen. Mathijsen is een nuttige aankoop, alleen een te lang contract.
Maar HMF, Bruins ga je toch niet menen he? Die gast heeft enkele leuke wedstrijdjes voor ons gevoetbald, daar heb je gelijk in. Maar als die gast minder goed voetbalde (de overgrote meerderheid van zijn wedstrijden), sta je gewoon met 10 man te voetballen. Dan kun je beter een Immers hebben.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfde als dat verhaal wat de Vrij zegt over Mathijssen. Allemaal politiek correct geneuzel man. Waarheidsgehalte 0,0
Mwa.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Ja nog even. Behalve...Wacht even.... Stefan is ook 10 keer beter gaan spelen sinds Mathijsen erin staat.
Na het WK is Kongolo ook weer 1,5 jaar ouder. Dat is dan een echte baas, geloof me. Vervangers genoeg in de jeugd.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan? Ik ontkracht alleen de enorm domme stelling dat ze meer geld betalen voor een CV dan voor een LB.
Tuurlijk levert BMI als CV véél meer op, maar sowieso gaat na komend wereldkampioenschap óf BMI, óf Stefan verkocht worden. 100%.
Een beter argument was geweest 'dat komt eerder doordat Mathijsen kwam gelijk aan het moment dat Stefan echt pijnvrij begon te voetballen sinds zijn blessure', maar we houden het maar op 'Mwa'.quote:
Geloof me, ik zie in Kongolo ons grootste verdedigende talent. Groter dan BMI en Vrij.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Na het WK is Kongolo ook weer 1,5 jaar ouder. Dat is dan een echte baas, geloof me. Vervangers genoeg in de jeugd.
Of bijvoorbeeld omdat de Vrij uberhaupt steeds dichter bij de ideale leeftijd van 25-27 komt en een natuurlijke groei doormaakt. Meeste voetballers worden tussen 18-25 alleen maar beter, of er nou een debieltje als Mathijssen naast ze staat of niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een beter argument was geweest 'dat komt eerder doordat Mathijsen kwam gelijk aan het moment dat Stefan echt pijnvrij begon te voetballen sinds zijn blessure', maar we houden het maar op 'Mwa'..
Alleen ga je er dan met Nelom weer echt op achteruit.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:18 schreef vandermar het volgende:
BMI moet centraal spelen ipv Mathijsen. Ze maken ongeveer evenveel fouten alleen heeft BMI restwaarde en wordt hij alleen mar beter.
Ook veel foute passes hoor, maar hoorde bij de betere met Vilhena en Boëtiusquote:Op maandag 21 januari 2013 11:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Clasie. Toch wel de beste speler van Feijenoord gister. Sowieso een enorm fijne vent vind ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |