abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 januari 2013 @ 11:14:07 #176
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_121836492
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Als je serieus denkt dat hij daar met een sliding de handel nog recht had kunnen trekken ben je gek. Janmaat had gewoon niet zo'n kapitale blunder mogen maken, maar daar hoor je dan weer niemand over. En het is niet de eerste keer dat hij zoiets debiels doet.
Ik liep gisteren te tieren over die blunder van Janmaat omdat hij niet knijpt wanneer de Vrij doordekt. Dat gat werd gigantisch in het centrum en hij kon het niet meer herstellen.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_121836527
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:D _O-.

Nee. Een CV is juist veel goedkoper, omdat daar een overload aan beschikbaar materiaal is. Goede LB en RB's zijn bijna non-existent. Ben jij op die positie een topper, kan je miljoenen meer opleveren dan dezelfde kwaliteiten hebben op CV.
BMI gaat NOOIT de LB of RB worden waar ze zoveel voor betalen. Dat zijn de Evra's, Bale's etc. Gasten die hele wedstrijd opstormen en goeie voorzetten geven. Zo'n speler is BMI niet.
pi_121836551
Ben het HMF eens met de kwestie over Mathijsen/BMI/Nelom.

Sterker nog, ik vind BMI de laatste tijd ook veel foutjes maken. Gister maakte hij ook een kapitale fout dat Eriksen door kon lopen. Waar hij uiteindelijk het geluk heeft bij te kunnen sluiten en nog de bal kunnen te veroveren. Verder was de fout identiek aan die van Mathijsen. Mathijsen is een nuttige aankoop, alleen een te lang contract.

Maar HMF, Bruins ga je toch niet menen he? Die gast heeft enkele leuke wedstrijdjes voor ons gevoetbald, daar heb je gelijk in. Maar als die gast minder goed voetbalde (de overgrote meerderheid van zijn wedstrijden), sta je gewoon met 10 man te voetballen. Dan kun je beter een Immers hebben.
pi_121836572
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

BMI gaat NOOIT de LB of RB worden waar ze zoveel voor betalen. Dat zijn de Evra's, Bale's etc. Gasten die hele wedstrijd opstormen en goeie voorzetten geven. Zo'n speler is BMI niet.
nee Nelom meer, alleen op een ander niveau.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:16:26 #180
357045 Grifte
Feijenoord
pi_121836583
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:13 schreef elCholo het volgende:
Het is gewoon zonde van Mathijssen, de wedstrijden hiervoor speelde hij echt heel goed. Dat die lamlul dan juist in deze wedstrijd zo door de mand valt is dan echt weer zonde, want dat voedt terecht de kritiek.
Sluit ik me bij aan, die gozer heeft de beeldvorming (net als Immers) tegen, echter presteerde hij het merendeel van de wedstrijden goed. Bij Immers is het gewoon terechte kritiek na kritiek.
pi_121836588
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

In het geval van Janmaat weinig.
is een RB, geen LB. Je snapt het verschil tussen die twee hoop ik toch wel?

quote:
Verder vind ik dat "ervaren" en "leiding geven" allemaal wat overgewaardeerd. Als je niet kan voetballen heb je er niks aan. Het is een leuk extra-tje, geen reden om een speler wel of niet aan te treken of in de basis te zetten.
Als Stefan de Vrij, toch wel je beste verdediger, nou aangeeft enorm veel moeite te hebben met het feit dat hij geen leidinggevende speler naast zich heeft. En zich nu véél prettiger voelt met Mathijsen naast zich, waardoor hij Zidane-eske bewegingen gaat maken (Copyright Kapo). Enorm goed speelt als verdediger (Stefan dus), en aangeeft dat dat komt omdat hij eindelijk weer een leider naast zich heeft.

Dan hecht ik daar meer waarde aan dan meneer Knut die roept: "leidinggeven is niet belangrijk". :'). Stefan heeft daar schijnbaar enorm veel baat bij, en dat zie je ook in alles terug qua spel.
pi_121836591
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:13 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja nog even, want met achter hem aanhobbelen zal Fischer ineens denken 'hé Janmaat en Mathijsen staan beide 2 meter achter me, nu ben ik in paniek zeg'.

Godsamme man :'). Tenzij ze vóór de man komen, heeft die Fischer nergens last van hoor.
Kijk nog eens terug man :') Als Mathijssen gelijk reageert dan sluit hij gewoon aan, dat voelt Fisher echt wel in zn rug. Bovendien sta je daarna gelijk op de lijn om te verdedigen als Fisher de keeper omspeelt. Zeg niet dat ie dan niet had gezeten, maar wat Mathijssen nu deed was ook compleet lamlendig.
pi_121836598
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

Sterker nog, ik vind BMI de laatste tijd ook veel foutjes maken. Gister maakte hij ook een kapitale fout dat Eriksen door kon lopen. Waar hij uiteindelijk het geluk heeft bij te kunnen sluiten en nog de bal kunnen te veroveren. Verder was de fout identiek aan die van Mathijsen.

Maar HMF, Bruins ga je toch niet menen he? Die gast heeft enkele leuke wedstrijdjes voor ons gevoetbald, daar heb je gelijk in. Maar als die gast minder goed voetbalde (de overgrote meerderheid van zijn wedstrijden), sta je gewoon met 10 man te voetballen. Dan kun je beter een Immers hebben.
BMI wil centraal spelen, speelt ws tegen zijn zin LB, dan krijg je dat.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:17:04 #184
321382 vandermar
pi_121836615
BMI kan je vergelijken met Abidal, een grote sterke verdediger die op de back en centraal kan. Alleen zijn ze aanvallend niets.
RvP; Feyenoord
pi_121836625
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef Luni het volgende:

[..]

Wat een onzin, je bent gisteren ondanks de 3 - 0 niet weg gespeeld. Het waren 3 grove fouten, maar voor de rest hebben die neuzen niet zo heel veel gecreëerd hoor en het was ook niet dat ze fases lang de bal rond tikten.
hehe eindelijk... Ik dacht al dat ik debiel was...
BFF met GGMM
pi_121836642
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dan? Ik ontkracht alleen de enorm domme stelling dat ze meer geld betalen voor een CV dan voor een LB.

Tuurlijk levert BMI als CV véél meer op, maar sowieso gaat na komend wereldkampioenschap óf BMI, óf Stefan verkocht worden. 100%.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:18:28 #187
321382 vandermar
pi_121836668
BMI moet centraal spelen ipv Mathijsen. Ze maken ongeveer evenveel fouten alleen heeft BMI restwaarde en wordt hij alleen mar beter.
RvP; Feyenoord
pi_121836703
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

BMI wil centraal spelen, speelt ws tegen zijn zin LB, dan krijg je dat.
Volg de media of spreek de spelers persoonlijk even. BMI zei afgelopenweek nog in pauperkrant Metro "natuurlijk sta ik liever CV. Maar het mooiste vind ik het als het team als collectief sterk is. Dus dan moet ik maar de beste Linksback van Nederland worden. Mijn kans op de CV komt misschien ooit nog wel, maar ook op deze manier kan ik mijzelf onderscheiden".

Boem.
pi_121836736
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Volg de media of spreek de spelers persoonlijk even. BMI zei afgelopenweek nog in pauperkrant Metro "natuurlijk sta ik liever CV. Maar het mooiste vind ik het als het team als collectief sterk is. Dus dan moet ik maar de beste Linksback van Nederland worden. Mijn kans op de CV komt misschien ooit nog wel, maar ook op deze manier kan ik mijzelf onderscheiden".

Boem.
Zelfde als dat verhaal wat de Vrij zegt over Mathijssen. Allemaal politiek correct geneuzel man. Waarheidsgehalte 0,0
pi_121836739
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Had 2 jaar moeten zijn, verder goede aankoop. Dat blijf ik zeggen, en daar komen jullie nog wel achter.
Gaat alleen maar slechter worden door zijn leeftijd, lage handelingssnelheid technisch onbekwaam. Echt een ouderwetse, statische mandekker, in die rol redelijk niet meer dan dat echter zo speelt Feyenoord helemaal niet.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:20:56 #191
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_121836753
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

Sterker nog, ik vind BMI de laatste tijd ook veel foutjes maken. Gister maakte hij ook een kapitale fout dat Eriksen door kon lopen. Waar hij uiteindelijk het geluk heeft bij te kunnen sluiten en nog de bal kunnen te veroveren. Verder was de fout identiek aan die van Mathijsen. Mathijsen is een nuttige aankoop, alleen een te lang contract.

Indi heeft de snelheid om het te kunnen herstellen. Mathijssen niet!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_121836758
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zelfde als dat verhaal wat de Vrij zegt over Mathijssen. Allemaal politiek correct geneuzel man. Waarheidsgehalte 0,0
:'). Ja nog even. Behalve...Wacht even.... Stefan is ook 10 keer beter gaan spelen sinds Mathijsen erin staat.
pi_121836791
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:'). Ja nog even. Behalve...Wacht even.... Stefan is ook 10 keer beter gaan spelen sinds Mathijsen erin staat.
Mwa.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:22:39 #194
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_121836816
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dan? Ik ontkracht alleen de enorm domme stelling dat ze meer geld betalen voor een CV dan voor een LB.

Tuurlijk levert BMI als CV véél meer op, maar sowieso gaat na komend wereldkampioenschap óf BMI, óf Stefan verkocht worden. 100%.
Na het WK is Kongolo ook weer 1,5 jaar ouder. Dat is dan een echte baas, geloof me. Vervangers genoeg in de jeugd.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_121836817
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Mwa.
De Vrij/Indi was ook goed en je hebt Kongolo nog achter de hand.
pi_121836827
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Mwa.
Een beter argument was geweest 'dat komt eerder doordat Mathijsen kwam gelijk aan het moment dat Stefan echt pijnvrij begon te voetballen sinds zijn blessure', maar we houden het maar op 'Mwa'. :').
pi_121836852
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef satecl het volgende:

[..]

Na het WK is Kongolo ook weer 1,5 jaar ouder. Dat is dan een echte baas, geloof me. Vervangers genoeg in de jeugd.
Geloof me, ik zie in Kongolo ons grootste verdedigende talent. Groter dan BMI en Vrij. :D.

Op dit moment hebben we echter behoefte aan een oude rot. Het was beter geweest die oude rot op LB te hebben, maar dat kost centjes.
pi_121836870
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Een beter argument was geweest 'dat komt eerder doordat Mathijsen kwam gelijk aan het moment dat Stefan echt pijnvrij begon te voetballen sinds zijn blessure', maar we houden het maar op 'Mwa'. :').
Of bijvoorbeeld omdat de Vrij uberhaupt steeds dichter bij de ideale leeftijd van 25-27 komt en een natuurlijke groei doormaakt. Meeste voetballers worden tussen 18-25 alleen maar beter, of er nou een debieltje als Mathijssen naast ze staat of niet.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:24:07 #199
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_121836871
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:18 schreef vandermar het volgende:
BMI moet centraal spelen ipv Mathijsen. Ze maken ongeveer evenveel fouten alleen heeft BMI restwaarde en wordt hij alleen mar beter.
Alleen ga je er dan met Nelom weer echt op achteruit.
Het is een lastige situatie.
Iedereen ziet dat Indi veel beter tot zijn recht komt centraal, en dat Nelom op links te kort komt. Daarom is het zo zonde dat die lamlul van een Mathijssen gisteren speelde als een verstandelijk gehandicapte, terwijl die de wedstrijden daarvoor echt heel goed speelde. Als die dat gisteren niet had gedaan was heel die discussie er niet geweest.

Plus dan had men ook meer aandacht besteed aan het falen van Immers.
pi_121836896
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Clasie. Toch wel de beste speler van Feijenoord gister. Sowieso een enorm fijne vent vind ik dat.
Ook veel foute passes hoor, maar hoorde bij de betere met Vilhena en Boëtius
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')