Wat is jouw analyse van de wedstrijd gisteren? Persoonlijke fouten die ons de das om deden of werden we daadwerkelijk overklast?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja nog even. Heb je goed gekeken wat Stefan in de wedstrijden neerlegt mede omdat hij Mathijsen naast zich heeft? En heb je niet gelezen in de pers dat Stefan 'aan Mathijsen net zo'n steunpilaar heeft als Ron', en dat hij dat een tijd gemist heeft?
De andere centrale verdediger voelt zich dus in ieder geval wel aangestuurd..
Kijk een regeltje boven jequote:Op maandag 21 januari 2013 10:46 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat is jouw analyse van de wedstrijd gisteren? Persoonlijke fouten die ons de das om deden of werden we daadwerkelijk overklast?
Okay duidelijkquote:
Mathijssen is net als Immers niet goed genoeg en dat zie je vooral in de topwedstrijden, in wedstrijden tegen de kleintjes gaat het nog net goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:47 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Mathijsen gewoon kut en zeker nu we 3 jaar aan hem vastzitten
Snap ook echt niet waarom die voor 3 jaar heeft getekend, waarschijnlijk wilde hij dat zelf zo anders kwam hij niet. Echt een blunder van V Geel om zo'n oude speler zolang vast te leggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:47 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Mathijsen gewoon kut en zeker nu we 3 jaar aan hem vastzitten
Had 2 jaar moeten zijn, verder goede aankoop. Dat blijf ik zeggen, en daar komen jullie nog wel achter.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:50 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Snap ook echt niet waarom die voor 3 jaar heeft getekend, waarschijnlijk wilde hij dat zelf zo anders kwam hij niet. Echt een blunder van V Geel om zo'n oude speler zolang vast te leggen.
Swerts-achtige taferelen in het Maasgebouw
Tja, je roept het al een tijd maar ik hoop dat we daar binnenkort maar eens de resultaten van gaan zien. Want behoudens de laatste 3 wedstrijden voor de winterstop heb ik hem alleen maar zien klungelen met absolute dieptepunt gistermiddag.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Had 2 jaar moeten zijn, verder goede aankoop. Dat blijf ik zeggen, en daar komen jullie nog wel achter.
Over een jaartje verkopen aan Willem II. (ik heb het de laatste tijd te vaak over die club...)quote:Op maandag 21 januari 2013 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Had 2 jaar moeten zijn, verder goede aankoop. Dat blijf ik zeggen, en daar komen jullie nog wel achter.
Laatste 7 wedstrijden. Is al goed sinds Roda thuis. Dat zijn er 7.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, je roept het al een tijd maar ik hoop dat we daar binnenkort maar eens de resultaten van gaan zien. Want behoudens de laatste 3 wedstrijden voor de winterstop heb ik hem alleen maar zien klungelen met absolute dieptepunt gistermiddag.
Bruins?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef Helpmefok het volgende:
Verder begrijp ik nog steeds niet dat we niet Hij-waarover-niet-gesproken-mag-worden hebben aangetrokken (transfervrij) voor op de 10-positie.
Die knul had véél beter geweest dan Immers (sowieso teringveel meer techniek) en heeft al eerder een half jaar teringgoed gevoetbald bij Feijenoord. Is meer door het ijs gezakt door de trainers dan door zijn gebrek aan techniek en wil om te voetballen.
Zou een type bakkal zijn geweest voor ons, alleen dan een nog betere.
Haha, neequote:Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef Helpmefok het volgende:
Verder begrijp ik nog steeds niet dat we niet Hij-waarover-niet-gesproken-mag-worden hebben aangetrokken (transfervrij) voor op de 10-positie.
Die knul had véél beter geweest dan Immers (sowieso teringveel meer techniek) en heeft al eerder een half jaar teringgoed gevoetbald bij Feijenoord. Is meer door het ijs gezakt door de trainers dan door zijn gebrek aan techniek en wil om te voetballen.
Luigi ja. Die gaat dus nu furore maken in Frankrijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bruins?
Ik ben altijd een fan van hem geweest, dat steek ik niet onder stoelen of banken.
Denk je serieus dat hij het minder zou doen / had gedaan dan Immers? Herinner je even het slechtste Feijenoord ooit, en besef je dan dat er één speler was (samen met Tomasson) die ze he-le-maal kapot speelde. Net als de rest van dat halve seizoen gedragen werd door die ene jongen...quote:
Zo leg ut. Teringlijers... Coen een beetje vervuilenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:51 schreef zoekeenleven het volgende:
Twee Ajax-fans leren harde les: 'Van Coen blijf je af!'
Twee Ajax-fans dachten van te voren een geweldig idee te hebben. Het beeld van Feyenoord-legende Coen Moulijn bekleden met een shirt van hun favoriete club om vervolgens een foto te maken van hen met het aangeklede beeld en die op het internet te verspreiden. Waar zij echter niet op hadden gerekend was dat hun identiteit binnen no time in Rotterdam bekend was. Een storm aan dreigementen volgde, immers 'van Coen blijf je af!'.De broers Nick en Mike Hams zullen het de volgende keer wel uit hun hoofd halen om een dergelijke actie te ondernemen. Beide heren, woonachtig in Zwijndrecht, staan momenteel onder politiebegeleiding. In de nabije omgeving van het ouderlijk huis van de twee staat de politie strategisch opgesteld. Paps en mams moesten de afgelopen nacht bovendien doorbrengen in een hotel.
Bakkal mag weg in Rusland en kan ook weer terug komen ipv Immers, maar dan liever El Ahmadiquote:Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef Helpmefok het volgende:
Echt hequote:Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef Helpmefok het volgende:
Trouwens, in het hol van de leeuw zo'n spandoek ophangen.... Ben je dan een teringbas![]()
Meneer verdiende naar verluidt 1,3 miljoen bij PSV alleen al. Wil je dat serieus gaan betalen voor zo'n matige 10?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Zou Bakkal niet willen? Die mocht toch weer weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |