quote:Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Meneer verdiende naar verluidt 1,3 miljoen bij PSV alleen al. Wil je dat serieus gaan betalen voor zo'n matige 10?
Had je beter Bruins kunnen halen.
Die heeft gewoon geen fuck gepresteerd en wordt afgetest bij de meest debiele ploegen. Op basis waarvan zouden wij Bruins willen hebben?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Meneer verdiende naar verluidt 1,3 miljoen bij PSV alleen al. Wil je dat serieus gaan betalen voor zo'n matige 10?
Had je beter Bruins kunnen halen.
quote:
Als je moet kiezen:quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:56 schreef elCholo het volgende:
Kom op man.
Het is zeker zo dat alle drie de doelpunten verschrikkelijke fouten waren. Maar dat paste precies in het beeld hoe Feyenoord speelde, zwaar kut!
Hmf geilt op z'n moederquote:Op maandag 21 januari 2013 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heeft gewoon geen fuck gepresteerd en wordt afgetest bij de meest debiele ploegen. Op basis waarvan zouden wij Bruins willen hebben?
Op basis van het feit dat hij enkel gefaald is door een teringtrainer, en hij nu in Frankrijk bij een middenmotor gaat voetballen.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heeft gewoon geen fuck gepresteerd en wordt afgetest bij de meest debiele ploegen. Op basis waarvan zouden wij Bruins willen hebben?
Inderdaad, je moet je talenten de kans geven, nu spelen Immers en Mathijssen, geef ons Achahbar en Kongole of Martins Indi centraal.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:58 schreef elCholo het volgende:
Wij hebben gewoon een veel betere nummer 10 al in huis!
Pietje Ananas! En dat gelul dat die een rendement heeft en slecht speelt is onzin, dat pikkie mag steeds 6 minuten invallen!
Geef Pietje het vertrouwen wat Immers nu krijgt!
het slechtste feyenoord ooit, daar heb ik tomasson niet in zien spelen volgens mij.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Denk je serieus dat hij het minder zou doen / had gedaan dan Immers? Herinner je even het slechtste Feijenoord ooit, en besef je dan dat er één speler was (samen met Tomasson) die ze he-le-maal kapot speelde. Net als de rest van dat halve seizoen gedragen werd door die ene jongen...
Wie was dat ook alweer?.
bruins zit nu toch onder contract bij nice ?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je moet kiezen:
Immers waar je 9 ton voor neerklapt, dalijk 8 ton salaris voor betaalt. Of Bruins, die 0 euro aan transfergelden kost en 3,21 ton salaris (en dat weet ik héél nauwkeurig zal je begrijpen). Die ook nog eens jonger is dan Immers en meer techniek heeft in zijn linkerteen dan Immers in zijn lijf.
Zeg het maar?
Ik moet nog zien dat hij daar aan spelen toe gaat komen om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op basis van het feit dat hij enkel gefaald is door een teringtrainer, en hij nu in Frankrijk bij een middenmotor gaat voetballen..
Het ging over Bakkal vs Bruins.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je moet kiezen:
Immers waar je 9 ton voor neerklapt, dalijk 8 ton salaris voor betaalt. Of Bruins, die 0 euro aan transfergelden kost en 3,21 ton salaris (en dat weet ik héél nauwkeurig zal je begrijpen). Die ook nog eens jonger is dan Immers en meer techniek heeft in zijn linkerteen dan Immers in zijn lijf.
Zeg het maar?
Had je toen ook moeten halen, nu is het te laat.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bruins zit nu toch onder contract bij nice ?
Jep, ondanks die knieën.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:01 schreef vandermar het volgende:
Ik was trouwens ook altijd een fan van Nicky Hofs. Hij scoorde vaak, gaf veel assists en was ook iemand die keihard werkte.
Bakkal @ 1,3 miljoen of bruins @ 3 ton bij een club die geen 1,3 miljoen kan veroorloven. Nou dan weet ik wel welke keuze ik zou maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het ging over Bakkal vs Bruins.
Immers.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bakkal @ 1,3 miljoen of bruins @ 3 ton bij een club die geen 1,3 miljoen kan veroorloven. Nou dan weet ik wel welke keuze ik zou maken.
Kies nou eens: Immers of Bruins?
Nogmaals: wil je serieusquote:Op maandag 21 januari 2013 11:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat denk ik van mensen die liever Mathijssen dan BMI centraal zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |