Eens.quote:Op maandag 21 januari 2013 07:14 schreef onlogisch het volgende:
Tja... Het lag aan persoonlijke fouten. Ik voel mezelf net zo'n accordeon, eentje die altijd het zelfde liedje afspeelt..
Mathijssen. Het is en blijft het blok aan de been van de gehele Feyenoord defensie. De 1-0 werd wel in de schoenen van Janmaat geschoven (terecht hoor) maar ook onze opa had nog in kunnen glijden als ie ff aan zou zetten.
En de 2-0, tja domme pech misschien maar het is wel "typisch" dat het een doorgewinterde international als Mathijssen overkomt. Juist hij met al zijn ervaring zou dit moeten incalculeren.
Wat ik nog het ergste van alles vind is dat dit de stormachtige ontwikkeling van 1 van onze grootste talenten (BMI) in de weg staat. Ik heb er geen data van, maar mijn gevoel zegt dat het duo de Vrij/BMI minder doelpunten tegen krijgt dan de Vrij/Opa.
De wetenschap dat ie nog voor 2,5 jaar vast ligt tegen een monster salaris
Beetje onprofessioneel om daar na de wedstrijd mee te komen.quote:Ruben Schaken voerde een race tegen de klok om de Klassieker tegen Ajax te kunnen spelen en wist die race te winnen. De aanvaller van Feyenoord zou eigenlijk zes weken buitenspel staan met een liesblessure, maar kon ruim tweeënhalve week eerder al zijn rentree maken. Schaken concludeerde na afloop van de 3-0 nederlaag echter dat hij beter niet had kunnen spelen.
De tweevoudig international kwam nauwelijks in het stuk voor. "Het was misschien te vroeg. Ik miste echt scherpte, maar dat is ook logisch met maar een paar trainingen in de benen. Ik was natuurlijk niet honderd procent, heb lang niks gedaan'', bekende Schaken aan NUsport. "Je hoopt met je snelheid nog belangrijk te zijn en een keer voor de keeper te komen, maar dat lukte helaas niet. Het heeft ook met deze wedstrijd te maken dat ik speelde, het was aan de trainer om te beslissen."
Schaken hoopt dat Feyenoord revanche kan nemen in de opeenvolgende toppers tegen FC Twente in de competitie en PSV voor de beker. "We moeten hier met z'n allen goed over praten en zorgen dat we er in die wedstrijden weer staan", concludeerde hij. "Toppers worden op details beslist en wij misten net dat beetje geluk bij de kansen die we kregen. Ajax stond er op beslissende momenten en dan merk je dat ze echt een topploeg hebben."
Beetje?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Beetje onprofessioneel om daar na de wedstrijd mee te komen.
Klopt, maar zou jij de klassieker willen missen?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke lulquote:Op maandag 21 januari 2013 09:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Als ik het zo lees is het duidelijk in overleg met de trainer gebeurd, wat kan je hem dan nog verwijten?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 09:03 schreef Devv het volgende:
Mathijssen vind dat Feyenoord geen titelkandidaat meer is. Zijn ze dat dan wel geweest? Je moet haast wel een rasoptimist zijn om Feyenoord in het rijtje met kandidaten voor de landstitel te plaatsen. Ik denk dat het seizoen voor Feyenoord geslaagd is als ze derde of vierde eindigen. Dat zou op zich al een topprestatie zijn.
Dat is dus geen geluk, dat is een kwaliteit. Zelfs met het geblunder achterin had Feyenoord nog kansen om de wedstrijd te kantelen, zo goed was ajax niet. Met alleen een iets trefzekerder 10 had Feyenoord niet verloren denk ik. Bakkal bijvoorbeeld. Maar als je je kansen niet benut en ze wel weggeeft, en de tegenstander maakt ze wèl, dan verlies je volkomen verdiend.quote:"...en wij misten net dat beetje geluk bij de kansen die we kregen. Ajax stond er op beslissende momenten en dan merk je dat ze echt een topploeg hebben."
Dat-ie zich pas na een uur heeft laten wisselen?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik het zo lees is het duidelijk in overleg met de trainer gebeurd, wat kan je hem dan nog verwijten?
Tegen Vitesse was pech dat die bal er op het laatste moment zo in ging, tegen Twente, Ajax en PSV uit zijn we gewoon weggespeeld en dat is diep triest.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb Feyenoord in alle toppers niet slecht zien spelen. Alleen het geluk ontbrak. Ook tegen Ajax. Wat was er gebeurd als Immer de 1-1 inschoot? Of de 3-1?
dat zijn we nogsteeds denk ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:03 schreef Devv het volgende:
Mathijssen vind dat Feyenoord geen titelkandidaat meer is. Zijn ze dat dan wel geweest? Je moet haast wel een rasoptimist zijn om Feyenoord in het rijtje met kandidaten voor de landstitel te plaatsen. Ik denk dat het seizoen voor Feyenoord geslaagd is als ze derde of vierde eindigen. Dat zou op zich al een topprestatie zijn.
Ja man.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:44 schreef satecl het volgende:
ImmersMathijssen
Deze 2 mensen kosten ons gewoon veel punten. Immers komt tegen kleine ploegen nog wel redelijk mee. Maar als het niveau stijgt, komt hij veel te kort. Hetzelfde geldt voor Joris. Wat heb ik me weer ouderwets kapot lopen ergeren aan Feyenoord zegIndi moet ook gewoon centraal staan, want als LB is hij veel minder.
quote:Op maandag 21 januari 2013 03:15 schreef tammepiet het volgende:
Begin eerst eens met die overjarige Mathijssen uit het elftal te zetten... Ik weet het ligt vast tot 2015 maar verdediger niveautje Hofland.
Weet niet welke wedstrijden jij gekeken heb, maar mathijsen die loop echt al lang te kutten. Ja mss tegen hereveen / groningen ging t weer even goed, verder gewoon kut.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Een zwaluw maakt nog geen zomer.
HIj speelde de afgelopen 10 wedstrijden voortreffelijk, alleen tegen de neuzen prutste hij wat aan.
Het talent van BMI wordt nu verkwanseld.Als we hem ooit willen verkopen moet ie van de LB plek weg.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Een zwaluw maakt nog geen zomer.
HIj speelde de afgelopen 10 wedstrijden voortreffelijk, alleen tegen de neuzen prutste hij wat aan.
Echt enorme onzin. Als je niet ziet dat Mathijsen het de laatste 6 a 7 wedstrijden voortreffelijk deed, heb je poep in de ogen.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Weet niet welke wedstrijden jij gekeken heb, maar mathijsen die loop echt al lang te kutten. Ja mss tegen hereveen / groningen ging t weer even goed, verder gewoon kut.
Ik hoorde niemand klagen toen zowel Vrij als BMI niet konden spelen. Toen was het wel ineens heel lekker dat Mathijsen er was.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het talent van BMI wordt nu verkwanseld.Als we hem ooit willen verkopen moet ie van de LB plek weg.
Klopt, maakt zijn fout van gister niet minder kwalijkquote:Op maandag 21 januari 2013 10:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt enorme onzin. Als je niet ziet dat Mathijsen het de laatste 6 a 7 wedstrijden voortreffelijk deed, heb je poep in de ogen.
Dit.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tegen Vitesse was pech dat die bal er op het laatste moment zo in ging, tegen Twente, Ajax en PSV uit zijn we gewoon weggespeeld en dat is diep triest.
Wat kan je zeggen. Het is hetzelfde soort fout als Mulder maakte tegenover Bulykin. Het verschil is dat dat de 3-2 opleverde en Guidetti hem er 3 minuten later inpeert.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maakt zijn fout van gister niet minder kwalijk
Maar 3 wedstrijden speelt hij goed(voldoende)quote:Op maandag 21 januari 2013 10:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt enorme onzin. Als je niet ziet dat Mathijsen het de laatste 6 a 7 wedstrijden voortreffelijk deed, heb je poep in de ogen.
Laatste 6 wedstrijden voor 020:quote:Op maandag 21 januari 2013 10:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry maar, wat een onzin. Speelde als een baas al sinds Roda thuis.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar 3 wedstrijden speelt hij goed(voldoende)
Klopt.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat kan je zeggen. Het is hetzelfde soort fout als Mulder maakte tegenover Bulykin. Het verschil is dat dat de 3-2 opleverde en Guidetti hem er 3 minuten later inpeert.
Deze wedstrijd hadden we hoe dan ook al verloren als je goed gekeken hebt naar het spel. Dan maakt een 2-0 of 3-0 echt geen reet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn, we verliezen echt alleen van de top4 clubs(nu ik de lijst zie dringt t pas goed door
)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Dat was toen vooral een verdienste van Kongolo. Hij speelde voor de winterstop een paar goede wedstrijden, maar op lange termijn is hij kwetsbaar. Het is geen toeval dat we veel goals tegen krijgen met Mathijsen in de basis.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoorde niemand klagen toen zowel Vrij als BMI niet konden spelen. Toen was het wel ineens heel lekker dat Mathijsen er was.
Sowieso ga je deze zomer een van die jongens verkopen. Kan niet anders.
Al die wedstrijden deed hij het goed. Alleen al het feit dat je tegen Willem 2, AZ en RKC de 0 houdt zegt genoeg.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Laatste 6 wedstrijden voor 020:
18-11-2012 WILLEM II
25-11-2012 AZ
01-12-2012 RKC WAALWIJK
09-12-2012 NAC BREDA
16-12-2012 ADO DEN HAAG
23-12-2012 FC GRONINGEN
De enige wedstrijd waar ie t redelijk deed was bij AZ , ado en groningen(uit mn hoofd). bij de andere kon je hem net zo goed missen
Wát?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was toen vooral een verdienste van Kongolo. Hij speelde voor de winterstop een paar goede wedstrijden, maar op lange termijn is hij kwetsbaar. Het is geen toeval dat we veel goals tegrn krijgrn met Mathijsen in de basis.
Na de mathijsen discussie gaan we over immer beginnen, daarna over achabar , en tot slot over pelle. Dat ie misschien toch die 2mln niet waard is.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:38 schreef TC03 het volgende:
Mathijsen is gewoon slecht hoor, snap niet hoe daar discussies over kunnen ontstaan. Dat iemand soms niet blundert maakt hem niet meteen goed.
Vergeet de keeper niet: vrije trap die rechtstreeks binnen draaitquote:Op maandag 21 januari 2013 10:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Na de mathijsen discussie gaan we over immer beginnen, daarna over achabar , en tot slot over pelle. Dat ie misschien toch die 2mln niet waard is.
Ohja en nog tussendoor even over het hele gezeik rondom dat het hele team om pelle draait en als ze hem niet aanspeelbaar maken we niet lekker door kunnen spelen.
Tot zo ver de planning voor vandaag![]()
Ik kijk bijna altijd en ik zie dan een trage onzekere verdediger die voor de winterstop een paar goede wedstrijden speelde en belangrijke ingrepen had. Echter als het spannend wordt en er wordt tegen topteams gespeeld is hij de zwakke schakel. Dat was afgelopen zomer bij Nederland ook al.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wát?. Jaaaaaaaa daar is echt Mathijsen verantwoordelijk voor
. Ik zou je toch echt aanraden wat vaker naar Feijenoord te gaan kijken. In de standaardsituaties staat Mathijsen altijd helemaal achterin opgesteld samen met Clasie. Juist de jongens voorin moeten daar het verschil maken (BMI, Vrij). Die staan ook specifiek voorin vanwege hun lengte.
Dat is dus eerder te danken aan onze groeibriljanten dan aan Mathijsen.
Dat was meer een lamprou dingquote:Op maandag 21 januari 2013 10:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vergeet de keeper niet: vrije trap die rechtstreeks binnen draait
En hij is iemand die totaal geen leiding kan geven, eerder zelf leiding nodig heeft.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kijk bijna altijd en ik zie dan een trage onzekere verdediger die voor de winterstop een paar goede wedstrijden speelde en belangrijke ingrepen had. Echter als het spannend wordt en er wordt tegen topteams gespeeld is hij de zwakke schakel. Dat was afgelopen zomer bij Nederland ook al.
Ja nog even. Heb je goed gekeken wat Stefan in de wedstrijden neerlegt mede omdat hij Mathijsen naast zich heeft? En heb je niet gelezen in de pers dat Stefan 'aan Mathijsen net zo'n steunpilaar heeft als Ron', en dat hij dat een tijd gemist heeft?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
En hij is iemand die totaal geen leiding kan geven, eerder zelf leiding nodig heeft.
En mede daarvoor was hij gehaald (om leiding te geven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |