Hij staat zelfs genoemd in de TT, geweldig toch voor hem?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
Kom op nou, wees een beetje lief voor Fer
Oh God... arme Ferquote:Op maandag 21 januari 2013 00:09 schreef Skol het volgende:
Fer vuiluh overlopuhh! We gaan juh 90 minutuh uitfluituh ! Niemand verlaat mijne mooiuh Feijenoord!![]()
![]()
kneusquote:Op maandag 21 januari 2013 00:09 schreef Skol het volgende:
Fer vuiluh overlopuhh! We gaan juh 90 minutuh uitfluituh ! Niemand verlaat mijne mooiuh Feijenoord!![]()
![]()
Donderstraal toch op man.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:14 schreef Skol het volgende:
[..]
Jawel!!! Uitfluituh die overlopuh!!! Fyeenoord!!!
Joh, heb je niks beters te doen ofzo dan hier de proleet uit te hangen?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:14 schreef Skol het volgende:
[..]
Tering, wat een kneus ben jij zegquote:Op maandag 21 januari 2013 00:14 schreef Skol het volgende:
[..]
Ah je eerste posts in VBL sinds het kampioensduel van afgelopen zomer, nuff said ouwe gloryhunter.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:14 schreef Skol het volgende:
[..]
Cabral gaat daar ook wederom gewoon een stoeltje warm houden.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:14 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik hoop alleen dat Cabral niet uitgefloten wordt, is alleen maar een gevalletje gewogen en te licht bevonden, geen verrader.
Dankzij hem mogen we nu genieten van Verhoek.
Het kan nog wel een leuke strijd worden tussen Cabral en Verhoek wie er nou eigenlijk slechter is.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Cabral gaat daar ook wederom gewoon een stoeltje warm houden.
Kan ik me niet herinneren.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
Caland heb je die Zidane move van de Vrij nou gezien?
Verhoek heeft bij ADO nog een paar aardige jaren gehad. Zo ver is Cabral zelfs nog niet dus geef Verhoek dan voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan nog wel een leuke strijd worden tussen Cabral en Verhoek wie er nou eigenlijk slechter is.
Die was wel vet ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
Caland heb je die Zidane move van de Vrij nou gezien?
4 punten van de nummer 1 met nog tig wedstrijden te gaan. Wat zeur je nou dude?quote:Op maandag 21 januari 2013 01:26 schreef Aldo-MC het volgende:
Als titelkandidaten ons serieus nemen zijn we kansloos. 1 schamel punt in 4 topwedstrijden dit seizoen
Ja allemaal leuk en aardig maar natuurlijk geen titelkandidaat als je steeds zo kansloos van de concurrentie verliest.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
4 punten van de nummer 1 met nog tig wedstrijden te gaan. Wat zeur je nou dude?
Ik heb Feyenoord in alle toppers niet slecht zien spelen. Alleen het geluk ontbrak. Ook tegen Ajax. Wat was er gebeurd als Immer de 1-1 inschoot? Of de 3-1?quote:Op maandag 21 januari 2013 01:33 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig maar natuurlijk geen titelkandidaat als je steeds zo kansloos van de concurrentie verliest.
Tot nu toe wel ja, maar zondag is er weer een nieuwe test, als we daar goed uitkomen zie ik nog wel een kansje.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:33 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig maar natuurlijk geen titelkandidaat als je steeds zo kansloos van de concurrentie verliest.
Niemand is kansloos in de Eredivisie. Ook Feyenoord niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:38 schreef Aldo-MC het volgende:
jajaja geluk mn reet, je verliest een wedstrijd niet met 3-0 omdat je PECH hebt.
dan ben je gewoon veeeeel zwakker dan je tegenstander.
zowel tegen twente als tegen ajax als tegen psv werden wij overklast
nu hopelijk klaar met dat gezeur over de coolsingel![]()
Overklast alleen bij psv, voor de rest geen enkele wedstrijd overklast.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:38 schreef Aldo-MC het volgende:
jajaja geluk mn reet, je verliest een wedstrijd niet met 3-0 omdat je PECH hebt.
Inderdaad. Persoonlijke fouten heeft Feyenoord vandaag de das om gedaan. Niet omdat Ajax zo goed was.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Overklast alleen bij psv, voor de rest geen enkele wedstrijd overklast.
klopt maarquote:Op maandag 21 januari 2013 01:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niemand is kansloos in de Eredivisie. Ook Feyenoord niet.
Ajax was heer en meester vandaag man. In een min of meer gelijkwaardige wedstrijd verlies je met 1 of hooguit 2 goals verschil. Kijk anders ook naar shots on target, corners en balbezit.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Overklast alleen bij psv, voor de rest geen enkele wedstrijd overklast.
Nou, ik ben Ajacied, maar zo denderend vond ik het vandaag ook niet gaan. We hebben een hoop aan Vermeer te danken.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
klopt maar
[..]
Ajax was heer en meester vandaag man. In een min of meer gelijkwaardige wedstrijd verlies je met 1 of hooguit 2 goals verschil. Kijk anders ook naar shots on target, corners en balbezit.
Zelf 0 maken en 3 om de oren krijgen laat geen enkele ruimte voor speculatie. Zie die smalende bekken van die neuzen op mn werk straks alweer voor me![]()
Je kan sowieso niet echt spreken van dip of slechte periodes. Het is gewoon constant wisselvallig bovenaan. Over 3 weken kan Ajax ook zomaar weer afgeschreven zijn en Twente titelkandidaat nummer 1 zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Tot nu toe wel ja, maar zondag is er weer een nieuwe test, als we daar goed uitkomen zie ik nog wel een kansje.
Als we verliezen, dan pas gaat het er somber uitzien .
met wat geluk krijgt Ajax ook nog een dip, PSV lijkt die nu al te hebben.
Dan ben je wellicht te erg kritisch.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, ik ben Ajacied, maar zo denderend vond ik het vandaag ook niet gaan. We hebben een hoop aan Vermeer te danken.
Ik hoop niet dat de spelers en trainers er net zo over denken. Feyenoord was de mindere vandaag maar werd niet overklast.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Nee, Ajax was iets scherper dan Feyenoord. Buiten de persoonlijke fouten om, werd er vrijwel geen kans gecreëerd. Matthijsen faalde openlijk, Janmaat liet zijn man simpel weglopen en Mulder ging bij het 3e doelpunt niet vrijuit. Allemaal momenten die de klassieker hebben beslist. Al en al was Feyenoord gelijkwaardig aan Ajax.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:49 schreef Aldo-MC het volgende:
Gewoon achter mekaar persoonlijke fouten maar gelukkig werd niet alles door jullie afgestraft misschien bedoel jij dat?
Er was buiten de persoonlijke fouten (die inderdaad funest) waren ook gewoon sprake van veldoverwicht, meer schoten op goal, meer corners.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, Ajax was iets scherper dan Feyenoord. Buiten de persoonlijke fouten om, werd er vrijwel geen kans gecreëerd. Matthijsen faalde openlijk, Janmaat liet zijn man simpel weglopen en Mulder ging bij het 3e doelpunt niet vrijuit. Allemaal momenten die de klassieker hebben beslist. Al en al was Feyenoord gelijkwaardig aan Ajax.
Klopt misschien wel, maar dat is in mijn ogen omdat er teveel spelers bij Feyenoord door de ondergens zakten. Janmaat en BMI, normaal 2 spelers die iets extra's brengen en waar je op kunt bouwen speelden een baggerpot. Mathijsen hoef ik het niet eens over te hebben. Op het middenveld een openlijk falende Immers en eigenlijk alleen Clasie in heel het team die met name in de eerste helft gewoon goed speelde. Voorin had je dan Boetius die het aardig deed, maar ook nooit echt gevaarlijk werd. Pelle, niet 1x gezien en laten we het over Rubinho Schaken maar helemaal niet hebben.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, Ajax was iets scherper dan Feyenoord. Buiten de persoonlijke fouten om, werd er vrijwel geen kans gecreëerd. Matthijsen faalde openlijk, Janmaat liet zijn man simpel weglopen en Mulder ging bij het 3e doelpunt niet vrijuit. Allemaal momenten die de klassieker hebben beslist. Al en al was Feyenoord gelijkwaardig aan Ajax.
Dat je dat nog kijkt zegquote:Op maandag 21 januari 2013 02:13 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens was 't nasaal geneuzel bij de NOS weer hemeltergend in de samenvattingen. Ik blijf 't ongelofelijk vinden dat er zoveel subjectiviteit aan te pas komt elke keer.
Was aan 't eten bij een maat van me en 't stond op. Rest van de wedstrijden ook ff kijken he. Maar zat me echt extreem te ergeren.quote:
Ach...'t mislopen van zo'n titel is ook eigenlijk een luxeprobleem waarvan niemand van te voren had gedacht dat we daar nu al mee geconfronteerd zouden worden. Gewoon nog 2 jaartjes lekker blijven doorselecteren (voorzover dat in de Eredivisie kan) en dan kunnen we serieus weer naar die eerste plek gaan kijken imo.quote:Op maandag 21 januari 2013 02:39 schreef De_Pel het volgende:
3 keer 3-0 afgedroogd, tegen Vitesse verloren, enkel een puntje in blessuretijd (terecht, maar toch gelukkig) thuis tegen ajax. We zijn de enige ploeg die vrij constant speelt, maar ook duidelijk gewoon de ploeg die nog beduidend te kort komt voor de top. Ik denk dat we in Europa dan ook nog weinig zullen waarmaken als we van de zomer niet verder door weten te selecteren.
Ik hoop toch dat we Schaken, Verhoek, Sissy, Mokotjo, Goossens en Fernandez kunnen dumpen. Alle linies hebben minimaal 1 versterking nodig.
Voor nu leuk dat we door de wisselvalligheid van de concurrenten nog niet zo slecht staan, maar dit Feyenoord hoort nog lang geen kampioenskandidaat te zijn, is het eigenlijk ook gewoon niet. Ga op deze manier door, dan kom je zo rond de 65 punten, veel te weinig voor een waardig kampioen. Zelfs als je kampioen wordt, lijkt het me vooral een kampioen van de armoede. Uiteraard zou ik daar overigens niet minder blij mee zijn
Is opzich ook zo, maar als je die aansluiting weet te vinden, wil je graag meer he. Na zo'n periode van bagger is het verlangen enkel vergroot. Eigenlijk speelt Feyenoord boven verwachting, ook al liggen we wat puntengemiddelde nu wat achter t.o.v. vorig seizoen. Wat het alleen extra zuur maakt is dat je nu in de toppers gewoon eigenlijk weinig tot geen echte aanspraak maakt op de punten, terwijl we vorig seizoen daar het meeste punten pakten van alle topploegen. Hadden we uit de 5 wedstrijden tot nu toe tegen de top-5 het zelfde aantal punten gehaald als vorig jaar (10 ipv 1!) danhadden we nu op eenzame hoogte gestaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 02:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...'t mislopen van zo'n titel is ook eigenlijk een luxeprobleem waarvan niemand van te voren had gedacht dat we daar nu al mee geconfronteerd zouden worden. Gewoon nog 2 jaartjes lekker blijven doorselecteren (voorzover dat in de Eredivisie kan) en dan kunnen we serieus weer naar die eerste plek gaan kijken imo.
Ik vind ons spel minder dan vorig jaar. Goed, onze verdediging is met de komst van Janmaat en de ontwikkeling van BMI wel sterker geworden. (was vandaag overigens niks van terug te zien maar enfin). Over de algehele linie zijn we er echter niet enorm op vooruit gegaan. El Ahmadi was gewoon de motor van de ploeg, hoe je 't ook wendt of keert. Een 3 mans middenveld vereist gewoon discipline én het loopvermogen om aan die discipline gekoppelde taken te kunnen uitvoeren. Het middenveld is te statisch, te weinig creatief en moet te veel last dragen doordat de buitenspeler absoluut niks creeeren.quote:Op maandag 21 januari 2013 02:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Is opzich ook zo, maar als je die aansluiting weet te vinden, wil je graag meer he. Na zo'n periode van bagger is het verlangen enkel vergroot. Eigenlijk speelt Feyenoord boven verwachting, ook al liggen we wat puntengemiddelde nu wat achter t.o.v. vorig seizoen. Wat het alleen extra zuur maakt is dat je nu in de toppers gewoon eigenlijk weinig tot geen echte aanspraak maakt op de punten, terwijl we vorig seizoen daar het meeste punten pakten van alle topploegen. Hadden we uit de 5 wedstrijden tot nu toe tegen de top-5 het zelfde aantal punten gehaald als vorig jaar (10 ipv 1!) danhadden we nu op eenzame hoogte gestaan.
Mee eens. Ja we spelen nu misschien iets meer uit eigen organisatie en minder op de counter, maar ik vind het er toch zeker niets beter op geworden. Ik verbaas me dan ook al een tijdje over die geluiden dat dat wel zo zou zijn...quote:Op maandag 21 januari 2013 02:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind ons spel minder dan vorig jaar. Goed, onze verdediging is met de komst van Janmaat en de ontwikkeling van BMI wel sterker geworden. (was vandaag overigens niks van terug te zien maar enfin). Over de algehele linie zijn we er echter niet enorm op vooruit gegaan. El Ahmadi was gewoon de motor van de ploeg, hoe je 't ook wendt of keert. Een 3 mans middenveld vereist gewoon discipline én het loopvermogen om aan die discipline gekoppelde taken te kunnen uitvoeren. Het middenveld is te statisch, te weinig creatief en moet te veel last dragen doordat de buitenspeler absoluut niks creeeren.
Die heb ik ook nooit begrepen eigenlijk. Ik vind ons systeem op zich wel passend gezien de spelers die we hebben (wat betreft de positie waarvoor ze gehaald zijn), alleen in de praktijk rendeert dat systeem totaal niet. Ik bedoel...de goede voorzetten die ik dit seizoen gezien heb zijn werkelijk waar op 1 hand te tellen. Wat voor nut heeft het dan nog om je energie in buitenspelers te steken als het niets meer dan veredelde kaatsmuurtjes zijn?quote:Op maandag 21 januari 2013 02:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mee eens. Ja we spelen nu misschien iets meer uit eigen organisatie en minder op de counter, maar ik vind het er toch zeker niets beter op geworden. Ik verbaas me dan ook al een tijdje over die geluiden dat dat wel zo zou zijn...
Alleen boetius speelt nog met enige regelmaat heel aardig. De rest allemaal ver onder niveau. Snap gewoon echt niet dat ze verhoek hebben gehaald. Dit kan, net als elabdinges overigens, gewoon zo in het rijtje leonard en ignjatovic. Zelfs yellow vist niet alleen maar pareltjes. Schaken schopt dit seizoen ook geen deuk in een pakje boter, gewoon weer terug op VVV niveau die gozer.quote:Op maandag 21 januari 2013 03:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die heb ik ook nooit begrepen eigenlijk. Ik vind ons systeem op zich wel passend gezien de spelers die we hebben (wat betreft de positie waarvoor ze gehaald zijn), alleen in de praktijk rendeert dat systeem totaal niet. Ik bedoel...de goede voorzetten die ik dit seizoen gezien heb zijn werkelijk waar op 1 hand te tellen. Wat voor nut heeft het dan nog om je energie in buitenspelers te steken als het niets meer dan veredelde kaatsmuurtjes zijn?
Je zou iig je middenveld al kunnen versterken met Vormer en dan een Achahbar om Pelle heen laten zwerven ofzo. Geen idee man...'t is ook lastig om zo halverwege 't seizoen ineens je systeem om te gaan gooien.quote:Op maandag 21 januari 2013 03:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Alleen boetius speelt nog met enige regelmaat heel aardig. De rest allemaal ver onder niveau. Snap gewoon echt niet dat ze verhoek hebben gehaald. Dit kan, net als elabdinges overigens, gewoon zo in het rijtje leonard en ignjatovic. Zelfs yellow vist niet alleen maar pareltjes. Schaken schopt dit seizoen ook geen deuk in een pakje boter, gewoon weer terug op VVV niveau die gozer.
Helaas hebben we nou voor 4-4-2 ook niet echt heel veel beters in huis ofzo.
Dan kun je Immers er wel een krukje bij geven zeker.quote:Op maandag 21 januari 2013 03:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou iig je middenveld al kunnen versterken met Vormer en dan een Achahbar om Pelle heen laten zwerven ofzo. Geen idee man...'t is ook lastig om zo halverwege 't seizoen ineens je systeem om te gaan gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |