Janmaat is aanvallend 8354 keer beter.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij geldt hier als waterdrager wat ik zo lees maar als rechtsback was hij vorig jaar echt niet slechter dan Janmaat.
Mokotjo zat op de bank, is nu de tweede rechtsback denk ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hebben we Mokotjo nou nog, of is die inmiddels weg? die heeft vorig jaar toch goed staan te backen in de thuiswedstrijd tegen Ajax?
Eens.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Janmaat is aanvallend 8354 keer beter.
Maar er kwam 0 aanvallend vermogen uit.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij geldt hier als waterdrager wat ik zo lees maar als rechtsback was hij vorig jaar echt niet slechter dan Janmaat.
Oneens, hij heeft dreiging maar aanvallend is het matig. Met heel vaak een hail mary schot in de 2e ring...quote:
En jij zag Leerdam als RB aanvallend meer presteren?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oneens, hij heeft dreiging maar aanvallend is het matig. Met heel vaak een hail mary schot in de 2e ring...
Dat is het probleem juist, Janmaat was gisteren weer meer bezig met aanvallen dan verdedigen waardoor je onverantwoorde risico's loopt in de counter, bedoel leuk dat je dat doet tegen extreem defensieve ploegen in thuiswedstrijden maar tegen Twente, Ajax, Psv loop je dan zo in het mes.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Janmaat is aanvallend 8354 keer beter.
Nee, maar ook niet minder. Met Leerdam in z'n rug speelde Schaken ook beter dan nu met Janmaat.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En jij zag Leerdam als RB aanvallend meer presteren?
O vergis je niet, hij moet dat ding afleggen ipv zelf schieten. Maar qua dreiging is het al veel meer dan Leerdam.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oneens, hij heeft dreiging maar aanvallend is het matig. Met heel vaak een hail mary schot in de 2e ring...
Eens. Achahbar kan ook nog ontwikkelen daar en zou ook een goede steekpass moeten kunnen geven.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:40 schreef Caland het volgende:
Achahbar die Schaken vervangt zie ik wel zitten. Ben sowieso nooit fan geweest maar we kunnen nu toch wel stellen dat Schaken vorig seizoen een tijdje boven zijn kunnen heeft gespeeld.
Ja, dat bedoel ik eigenlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O vergis je niet, hij moet dat ding afleggen ipv zelf schieten. Maar qua dreiging is het al veel meer dan Leerdam.
Heeft Achahbar in de jeugd veel op die positie gespeeld?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:40 schreef Caland het volgende:
Achahbar die Schaken vervangt zie ik wel zitten. Ben sowieso nooit fan geweest maar we kunnen nu toch wel stellen dat Schaken vorig seizoen een tijdje boven zijn kunnen heeft gespeeld.
Ligt er maar net aan welke taken deel jij een rechtsback toe, Leerdam was veel meer een vaste back terwijl Janmaat veel meer opkomt maar die eerste stond er wel als er de tegenstander counterde via de flanken en dan moet darryl nog teruglopen.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O vergis je niet, hij moet dat ding afleggen ipv zelf schieten. Maar qua dreiging is het al veel meer dan Leerdam.
Janmaat zou de perfecte back zijn met Dirk Kuijtquote:Op maandag 21 januari 2013 11:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke taken deel jij een rechtsback toe, Leerdam was veel meer een vaste back terwijl Janmaat veel meer opkomt maar die eerste stond er wel als er de tegenstander counterde via de flanken en dan moet darryl nog teruglopen.
nauwelijks. Maar ik vond het wel een verademing om te zien op die positie in de winterstop.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft Achahbar in de jeugd veel op die positie gespeeld?
Achahbar eruit voor Vormer en op rechts Achahbar i.p.v. Boëtius, links dan Boëtius en je hebt een deal wat mij betreft.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:50 schreef Lastpost het volgende:
Gewoon lekker zo gaan spelen, eigen jeugd boven middelmaat.
(Licht sarcasme natuurlijk)
[ afbeelding ]
je mist je maatje mathijsen.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Achahbar eruit voor Vormer en op rechts Achahbar i.p.v. Boëtius, links dan Boëtius en je hebt een deal wat mij betreft.
Ik ben grotere fan van Kongolo dan van Mathijsen / BMI.quote:
Denk dat Pelle als fysiek sterk aanspeelpunt in combinatie met het technisch vernuft van Ananas best interessant kunnen zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 11:50 schreef Lastpost het volgende:
Gewoon lekker zo gaan spelen, eigen jeugd boven middelmaat.
(Licht sarcasme natuurlijk)
[ afbeelding ]
Ik zie Achahbar liever in een vrije rol op de 10, beetje zwerven en in de 16 opduiken, denk dat je hem verpest als buitenspeler omdat ie dan veel minder vrijheid krijgt en buiten dat zie ik liever 2 technisch begaafde buitenspelers met snelheid in dit systeem.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Achahbar eruit voor Vormer en op rechts Achahbar i.p.v. Boëtius, links dan Boëtius en je hebt een deal wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |