Stad is niet zo leuk hoor. Sommige plekken zijn leuk hoor, maar valt gewoon tegen.quote:
Vond Istanbul echt vies tegenvallen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stad is niet zo leuk hoor. Sommige plekken zijn leuk hoor, maar valt gewoon tegen.
En land valt ook tegen. Helemaal met nieuwe president. Wilt Iran 2.0 van maken.
Maar waarom ben jij blij dat we 'van hem af' zijn? Ga lekker terug naar Marokko jij en ga dat team aanmoedigen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stad is niet zo leuk hoor. Sommige plekken zijn leuk hoor, maar valt gewoon tegen.
En land valt ook tegen. Helemaal met nieuwe president. Wilt Iran 2.0 van maken.
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is je team zelfs niet, allochtoon.
Is goed. Hoe laat?quote:Utrecht centraal?
Sneijder is gewoon overrated. Ben enige die dat ziet blijkbaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar waarom ben jij blij dat we 'van hem af' zijn? Ga lekker terug naar Marokko jij en ga dat team aanmoedigen.
Dit is toch iets voor het einde van je loopbaan, er is geen topper die naar zo´n land gaat. Ik las net dat voor Liverpool zijn salariseisen te hoog waren.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef ValHallen het volgende:
SneijderIn een mindere competitie dan de Eredivisie voetballen
Hij had net zo goed in Finland kunnen gaan voetballen.
Ik roep het ook pas jaren.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Is goed. Hoe laat?
[..]
Sneijder is gewoon overrated. Ben enige die dat ziet blijkbaar.
Maar wel Strootman fan?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sneijder is gewoon overrated. Ben enige die dat ziet blijkbaar.
Toekomstige alimentatie alvast indekken.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is toch iets voor het einde van je loopbaan, er is geen topper die naar zo´n land gaat. Ik las net dat voor Liverpool zijn salariseisen te hoog waren.
Fan is een grote woord. Vind hem gewoon goed.quote:
Misschien wilde Yolanthe wel graag, kan ze eindelijk ook eens haar snor laten staan.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toekomstige alimentatie alvast indekken.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien wilde Yolanthe wel graag, kan ze eindelijk ook eens haar snor laten staan.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien wilde Yolanthe wel graag, kan ze eindelijk ook eens haar snor laten staan.
vindquote:Op zondag 20 januari 2013 21:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fan is een grote woord. Vindt hem gewoon goed.
Alleen op FOK doe ik gewoon als grap met dat god enzo.
Laat ze zichzelf maar uitroeienquote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schietpartij in Rotterdam
Slechte verliezer.
Rotterdam valt niet te onderschatten. Het wordt niet voor niks het Detroit van Europa genoemdquote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schietpartij in Rotterdam
Slechte verliezer.
quote:
Jammer.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rotterdam valt niet te onderschatten. Het wordt niet voor niks het Detroit van Europa genoemd
idd Napoli en Marseille zijn er niets bij.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rotterdam valt niet te onderschatten. Het wordt niet voor niks het Detroit van Europa genoemd
Napels.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd Napoli en Marseille zijn er niets bij.
Kwart voor 9 tentamen, hopelijk kan ik op school komenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hallo jongens, het is maandag morgen.
Hopelijk sneeuwt het extreem.
Boehoehoehoequote:Op zondag 20 januari 2013 21:23 schreef mrstylo het volgende:
Lens/Robben - RVP - Narsingh
-------------Maher/Guzman----------
-------Fer/Clasie---Strootman----
BMI----De Vrij----Vlaar---Janmaat/Van Rhijn
---------------------Krul------------------
We zijn België van 10 jaar geleden geworden.
Maar fucking 1 topper.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:23 schreef mrstylo het volgende:
Maar fucking 1 topper.
Het is wel wat vroeg om Krul nu al die kwaliteit toe te kennen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:23 schreef mrstylo het volgende:
Maar fucking 1 topper.
Leuk.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wel wat vroeg om Krul nu al die kwaliteit toe te kennen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Lens & Narsingh in het Nederlands Elftal zitten is eigenlijk al treurig genoeg.
Feijenoord jeugdopleidingquote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef ValHallen het volgende:
Over een jaar of 5 tikken we iedereen weer helemaal scheel mang.
Lucky Bastardquote:Op zondag 20 januari 2013 21:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb weekend tot en met 3 februari. Alleen morgen tentamen en dan twee weken vrij.
Die van Ajax zitten alleen maar Denen.quote:
Boilesen, Fischer, Andersen, Eriksen zijn de talenten ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die van Ajax zitten alleen maar Denen.
?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boilesen, Fischer, Andersen, Eriksen zijn de talenten ja.
Tijd voor divorced dusquote:Our house, in the middle of our street
Our house, in the middle of our...
Something tells you that you've got to get away from it
En in die van PSV zitten alleen.. wat zit er eigenlijk?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die van Ajax zitten alleen maar Denen.
Sparta.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En in die van PSV zitten alleen.. wat zit er eigenlijk?
Dat is een nummer van Madness, en nu?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
Our house, in the middle of our street
Our house, in the middle of our...
Something tells you that you've got to get away from it
Hendrix.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tijd voor divorced dusquote:Op zondag 20 januari 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is een nummer van Madness, en nu?
Moeten ze wel spelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hendrix.
Locadia.
Depay.
Voor de rest zijn ze te jong om over 5 jaar al te staan.
Bij Ajax ken ik alleen Bazoer. Die gaat het sowieso redden daar.
Is die Locadia zo goed dan? Heb er nog te weinig van gezien, zal ook niet gebeuren zolang Dick de opstelling maaktquote:Op zondag 20 januari 2013 21:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hendrix.
Locadia.
Depay.
Voor de rest zijn ze te jong om over 5 jaar al te staan.
Bij Ajax ken ik alleen Bazoer. Die gaat het sowieso redden daar.
In ieder geval geen talent.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Locadia is een pure spits. Heeft maar weinig kansen nodig om een doelpunt te maken. Van hem kan je zeker zeggen dat hij een grote wordt. Groter talent dan een Depay.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is die Locadia zo goed dan? Heb er nog te weinig van gezien, zal ook niet gebeuren zolang Dick de opstelling maakt
Is dat Koeman twitter account echt trouwens? Al kan ik best begrijpen dat hij weinig zin in Sjek heeft na dit verlies.quote:
Lorenzo Ebecilio.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:37 schreef ValHallen het volgende:
Maargoed, Rekik, Kyle Ebecilio, Aké, Kongolo, BMI, Boëtius, Vilhena, Veltman, Lukoki, Bazoer, Denswil, Boccara, Hendrix, Depay, Locadia. Bazenlichting. Krul, Maher, Anita, Clasie, De Vrij, Van Rhijn, Ola John, zijn dan de ervaren spelers.
Doet hij nog wat daar bij Arsenal?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:37 schreef ValHallen het volgende:
Maargoed, Rekik, Kyle Ebecilio, Aké, Kongolo, BMI, Boëtius, Vilhena, Veltman, Lukoki, Bazoer, Denswil, Boccara, Hendrix, Depay, Locadia. Bazenlichting. Krul, Maher, Anita, Clasie, De Vrij, Van Rhijn, Ola John, zijn dan de ervaren spelers.
Bij de reserves spelen volgens mij.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doet hij nog wat daar bij Arsenal?
Hoor er niets over.
Ja. Hij heeft gister gezegd dat hij ook komt als hij 4-0 zou verliezen oid.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat Koeman twitter account echt trouwens? Al kan ik best begrijpen dat hij weinig zin in Sjek heeft na dit verlies.
En zijn contract is maar met 2 jaar verlengt. Dus twijfel geval eigenlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bij de reserves spelen volgens mij.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft gister gezegd dat hij ook komt als hij 4-0 zou verliezen oid.
Hier doelde ik op, maar er staat geen verified icoontje bij.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:44 schreef Maastoren het volgende:
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 20-01-2013 om 19:42:26Vanwege de weersomstandigheden #Studio Voetbal afgezegd! In Rdam het verlies verwerken @Feyenoord reageer retweet
Ja die is echt.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hier doelde ik op, maar er staat geen verified icoontje bij.
Eerst zei hij dat hij ook met ruim verlies zou komen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is echt K weer dus begrijp het wel
Hoe dik moeten die remblokken zijn?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:43 schreef Caland het volgende:
Ja is echt.
http://www.dumpert.nl/med(...)em_volvo_trucks.html
Vette shit.
De rest komt wel?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet de weg op willen nu.
Dit dusquote:Op zondag 20 januari 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heel veel grote schijven.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe dik moeten die remblokken zijn?
Die moeten wel. Koeman heeft al geld genoeg.quote:
Ik heb net ook weer de vreemdste capriolen moeten uithalen om niet weg te slippen. Geen winterbandjes en aardig kaal + stuifsneeuw en ijzel is niet echt een geweldige combinatie.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister bij een maatje in de auto met écht gladde banden, veel te glad om ooit door de APK heen te komen glad zeg maar, en die lul woont ook nog in het veld waar niet gestrooid wordtquote:Op zondag 20 januari 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb net ook weer de vreemdste capriolen moeten uithalen om niet weg te slippen. Geen winterbandjes en aardig kaal + stuifsneeuw en ijzel is niet echt een geweldige combinatie.
Ik kan hem ook geen ongelijk geven, maar bij een 0-3 overwinning had hij het risico vast wel genomen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn zo camera geil of komen van dichtbij
Erg slap ja dat hij zijn leven niet riskeert om bij Studio Haakneus aan tafel te gaan zittenquote:
mbo, waarschijnlijk krijgen ze vrij.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Erg slap ja dat hij zijn leven niet riskeert om bij Studio Haakneus aan tafel te gaan zitten
En morgen ga jij zelf waarschijnlijk niet naar school omdat je het te koud vind.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
mbo, waarschijnlijk krijgen ze vrij.
Koeman is zo vaak ergens aan tafel gaan zitten als hij had verloren, ik geef hem deze keer groot gelijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Erg slap ja dat hij zijn leven niet riskeert om bij Studio Haakneus aan tafel te gaan zitten
En morgen ga jij zelf waarschijnlijk niet naar school omdat je het te koud vind.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kunt beter thuis zitten dan dat je mbo doet.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga gewoon elke dag met de auto naar school boelerquote:Op zondag 20 januari 2013 21:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Misschien wel, maar hij zit in een club in Rotterdam nu want ik dacht hij in Blaricum woont, dus thuis komen doet hij vanavond nietquote:Op zondag 20 januari 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan hem ook geen ongelijk geven, maar bij een 0-3 overwinning had hij het risico vast wel genomen.
Jij gaat met de trein grote vriendquote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga gewoon elke dag met de auto naar school boeler
Ja oké hier valt het nog wel mee maar in het westen is het dus heel erg? Nou dan pas ik mijn mening ietwat aan. Kwam wel iets zwak over maar als het echt om het weer is en niet om de verliespartij dan snap ik het.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
Maar hey, Rens zou gewoon komen hoor. Op zijn fietsje.
Hij neemt een hotel in Rotterdam. Dat is wat NOS zei.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien wel, maar hij zit in een club in Rotterdam nu want ik dacht hij in Blaricum woont, dus thuis komen doet hij vanavond niet
Ok man.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja oké hier valt het nog wel mee maar in het westen is het dus heel erg? Nou dan pas ik mijn mening ietwat aan. Kwam wel iets zwak over maar als het echt om het weer is en niet om de verliespartij dan snap ik het.
Nee alleen terugquote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij gaat met de trein grote vriend
Omdat jullie hebben gewonnen kan jij al niet meer neutral kijken naar zo'n situatie, daar ging het mis. Naast het feit dat jij blijkbaar niet zo goed snapt dat sneeuw en ijzel gevaarlijk zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja oké hier valt het nog wel mee maar in het westen is het dus heel erg? Nou dan pas ik mijn mening ietwat aan. Kwam wel iets zwak over maar als het echt om het weer is en niet om de verliespartij dan snap ik het.
De gehele dag gesneeuwd weer, maar in het noorden niet dus?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
I AM THE DANGERquote:Op zondag 20 januari 2013 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat jullie hebben gewonnen kan jij al niet meer neutral kijken naar zo'n situatie, daar ging het mis. Naast het feit dat jij blijkbaar niet zo goed snapt dat sneeuw en ijzel gevaarlijk zijn.
Hier in Zwolle sneeuwde het welquote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De gehele dag gesneeuwd weer, maar in het noorden niet dus?
Jammer. Ik keek alweer uit naar een huilende Wennemars door een niet doorgaande Elfstedentocht.
Tuurlijk welquote:Op zondag 20 januari 2013 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat jullie hebben gewonnen kan jij al niet meer neutral kijken naar zo'n situatie, daar ging het mis. Naast het feit dat jij blijkbaar niet zo goed snapt dat sneeuw en ijzel gevaarlijk zijn.
Het is gewoon ongelukkig door zijn eerdere "Zelfs bij 4-0 verlies kom ik nog". En je kunt het ook overdrijven zegquote:Op zondag 20 januari 2013 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De gaat de hele nacht met een sneeuwschuiver het ijs op om het sneeuwvrij te maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De gehele dag gesneeuwd weer, maar in het noorden niet dus?
Jammer. Ik keek alweer uit naar een huilende Wennemars door een niet doorgaande Elfstedentocht.
Even achterlangs bij een Braziliaanse, gun het hem wel, even de zinnen verzetten, thuis naar 1 borst kijken is ook watquote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij neemt een hotel in Rotterdam. Dat is wat NOS zei.
Ja wel vaker dat als ik naar huis ga vanuit Zwolle dat er in Zwolle wel sneeuw lag maar bij ons niet. Heel vreemd maar oké.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even achterlangs bij een Braziliaanse, gun het hem wel, even de zinnen verzetten, thuis naar 1 borst kijken is ook wat
Het zal wel beide zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is gewoon ongelukkig door zijn eerdere "Zelfs bij 4-0 verlies kom ik nog". En je kunt het ook overdrijven zeg
Ja raar man.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja wel vaker dat als ik naar huis ga vanuit Zwolle dat er in Zwolle wel sneeuw lag maar bij ons niet. Heel vreemd maar oké.
Was dinsdag ook zo. In Zwolle lag er redelijk wat sneeuw en in Deventer praktisch niks.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja wel vaker dat als ik naar huis ga vanuit Zwolle dat er in Zwolle wel sneeuw lag maar bij ons niet. Heel vreemd maar oké.
Die gaan voor de 10, ze spelen erg gedreven, al is Valencia vandaag ook wel erg slecht.quote:
Die gaan de tweede helft lekker met de handrem erop spelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gaan voor de 10, ze spelen erg gedreven, al is Valencia vandaag ook wel erg slecht.
Valencia en Sevilla gaan samen een hoop trainers verslijten dit seizoen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gaan voor de 10, ze spelen erg gedreven, al is Valencia vandaag ook wel erg slecht.
Ok.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed nieuws jongens, Waterreus zit aan tafel bij SV.
Toen wist hij niet alles, debiel.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Loopt die van Bommel hem nog te verdedigen
Die man is wel voor mij een bron van inspiratie.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed nieuws jongens, Waterreus zit aan tafel bij SV.
Je grap is slechter dan Fc Twente gister.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]ff mijn timeline showen wie de baas is, jwtz.
Wat nou grapquote:Op zondag 20 januari 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je grap is slechter dan Fc Twente gister.
Als je een geil wijf in de trein tegenkomt dan kun je haar daar terugvinden. Ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat de fuck is dat voor onzin 'Hartstocht in de trein'?
Ik zit me er al een aantal dagen over te verbazen. Wat een bullshit. Loop er dan gewoon heen om wat te zeggen maar fucking berichtjes erover op Facebook plaatsenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je een geil wijf in de trein tegenkomt dan kun je haar daar terugvinden. Ofzo.
Doen ze bij ons op school ook, die verhalenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je een geil wijf in de trein tegenkomt dan kun je haar daar terugvinden. Ofzo.
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:08 schreef Saind het volgende:
Wat trouwens ook leuk is, je kunt met www.soaalarm.nl zeggen dat mensen chlamydia hebben, anoniem
Ik zapte vandaag langs rtl5, en daar was een show bezig waar een vrouw moest raden wie er allemaal homo waren uit een groep mannen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat de fuck is dat voor onzin 'Hartstocht in de trein'?
Jezus man.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:08 schreef Saind het volgende:
Wat trouwens ook leuk is, je kunt met www.soaalarm.nl zeggen dat mensen chlamydia hebben, anoniem
Mijn school heeft het ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Doen ze bij ons op school ook, die verhalen
http://www.facebook.com/GespotHan
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:09 schreef Kerstballetje het volgende:
Jezus, ik kan het niet geloven....
Het is nu echt rond... Sneijder is naar Galatasaray. De Turks - Nederlandse site VoetbalPortaal.nl doet er nu ook melding van. Telegraaf heeft het opgepikt..
http://www.facebook.com/voetbalportaalnl
http://www.voetbalportaal.nl
En natuurlijk mogen de plaatjes van Yolanthe niet ontbreken op zo'n forum....
http://voetbalportaal.nl/forum/showthread.php?t=8154&page=44
WTF heb je te zoeken daar, Wesley?
SPT / Wesley Sneijder officieel naar Galatasaray
4,3 miljoen bij Ajax? En dan nog 25.000 per wedstrijd?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Sneijder kon net zo goed naar Ajax gaan.
Die betalen zulke salarissen niet, maar qua niveau is Turkije natuurlijk niet beter dan NLquote:Op zondag 20 januari 2013 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon investeerders zoekenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
4,3 miljoen bij Ajax? En dan nog 25.000 per wedstrijd?
Pieters komt dit seizoen waarschijnlijk niet in actiequote:Op zondag 20 januari 2013 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
Sneijder naar Galatasaray. Mijn god zeg.![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pieters komt dit seizoen waarschijnlijk niet in actie
Ik weet niet wat erger is
Wutquote:Op zondag 20 januari 2013 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pezen verneukt?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach ja gewoon een zakkenvullertje dus, lekker met Yolanthe de glamourdwerg uithangen, toch jammer, uiteindelijk te weinig gepresteerd om echt een topper genoemd te wordenquote:
Tsja...ergens kan ik 't m natuurlijk ook niet kwalijk nemen. Regenachtig Liverpool en minder verdienen of heerlijk zonnig Turkije waar je sowieso aanbeden wordt en je salariseisen vervuld zien worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach ja gewoon een zakkenvullertje dus, lekker met Yolanthe de glamourdwerg uithangen, toch jammer, uiteindelijk te weinig gepresteerd om echt een topper genoemd te worden
Gaf Waterreus de doorslag?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar over geswitch al wilde ik dat kickbox ding kijken.
utrechtquote:Op zondag 20 januari 2013 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Dan worden ze veel te makkelijk kampioenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Blijf het walgelijk vindenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:19 schreef Kerstballetje het volgende:
http://voetbalportaal.nl/forum/showthread.php?p=482033
Officieel. Wat een bedrag, jezus.
Jan zn analyse was weer van een te hoog niveau.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te dik. Anorexia heeft de toekomst.
Ja las ik ook. Hij heeft wel alles eruit gehaald, wat er uit te halen was.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:07 schreef Tarado het volgende:
Ik las nog dat Inter van de 7,5 miljoen, 2,5 aan Sneijder betaalt als oprotpremie, duur in het onderhoud Yolanthe
Ballen voor zo'n rebus spandoekje?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:09 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben echt ballen.
[..]
Ja las ik ook. Hij heeft wel alles eruit gehaald, wat er uit te halen was.
Vindt dit wel leuk eigenlijk. Veel beter dan dat vechten en met kanker scheld gedoe.quote:
Dat is waarquote:Op maandag 21 januari 2013 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vindt dit wel leuk eigenlijk. Veel beter dan dat vechten en met kanker scheld gedoe.
stel je voor dat ze met kanker zouden schelden met het spandoekquote:Op maandag 21 januari 2013 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vindt dit wel leuk eigenlijk. Veel beter dan dat vechten en met kanker scheld gedoe.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:13 schreef Adames het volgende:
[..]
stel je voor dat ze met kanker zouden schelden met het spandoek
Niet echt ballen voor nodig, in de Arena hebben ze zoiets pas na een dag of 3 door...quote:
Lekker anoniem je wedstrijd gaan kijken! Niets mis mee! Alleen dan zo'n stoer stukje op het internet te pleurenquote:Op maandag 21 januari 2013 00:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt ballen voor nodig, in de Arena hebben ze zoiets pas na een dag of 3 door...
quote:
Beetje laffe tekst wel, vind het zelfs met uitleg nogal vaagquote:Op maandag 21 januari 2013 00:09 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben echt ballen.
[..]
Slechtste telecom aanbieder.quote:
Ze doen het tenminste niet als een stel angsthazen in de nacht.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker anoniem je wedstrijd gaan kijken! Niets mis mee! Alleen dan zo'n stoer stukje op het internet te pleuren
quote:
Ach ze moeten wat, was verder een afgangquote:Op maandag 21 januari 2013 00:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Beetje laffe tekst wel, vind het zelfs met uitleg nogal vaag
Van mij mogen ze best naar de arena, zitten zat ajacieden in de kuip als wij daar spelen maar doe niet alsof je nou het hele stadion op z'n kop heb gezet ofzo
Dat hele JHK snap ik niets van.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Beetje laffe tekst wel, vind het zelfs met uitleg nogal vaag
Van mij mogen ze best naar de arena, zitten zat ajacieden in de kuip als wij daar spelen maar doe niet alsof je nou het hele stadion op z'n kop heb gezet ofzo
Hadden zich lekker moeten melden op de F. Aldus Steven.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze doen het tenminste niet als een stel angsthazen in de nacht.
Wel, ze doen alsof het een heldenactie was terwijl ze dus met een puzzelspandoekje de wedstrijd hebben zitten kijkenquote:Op maandag 21 januari 2013 00:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze doen het tenminste niet als een stel angsthazen in de nacht.
Inderdaad had wel minimaal een Hamas Hamas verwachtquote:Op maandag 21 januari 2013 00:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel, ze doen alsof het een heldenactie was terwijl ze dus met een puzzelspandoekje de wedstrijd hebben zitten kijken
Dan hadden de twee gebroeders ook even mogen aankondigen dat ze naar de Kuip kwamen. Al verwacht ik niet dat ze ooit nog zoiets flikken.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hadden zich lekker moeten melden op de F. Aldus Steven.
Heb daar bij een bekerfinale wel eens iemand flink klappen zien ontvangen, zat 126 toen, twee kakkies ookquote:Op maandag 21 januari 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hadden zich lekker moeten melden op de F. Aldus Steven.
Heb dit soort taferelen zelfs bij Hveen meegemaaktquote:Op maandag 21 januari 2013 00:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb daar bij een bekerfinale wel eens iemand flink klappen zien ontvangen, zat 126 toen, twee kakkies ook
wat staat er?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:09 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben echt ballen.
[..]
Voetbal is iets om je mee uit te leven. Goed losgaan is al gauw kinderachtig, JHK is kinderachtig.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat hele JHK snap ik niets van.
Wat is er leuk aan eigenlijk?
Jij hebt swag.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef DonRaja het volgende:
Gewoon simpel en dat geldt voor beide kanten: Als je stoer genoeg bent om te provoceren, moet je ook reacties verwachten. Ik ben niet stoer...
Ik denk ook niet echt dat die gasten van het shirtje dit hebben zien aankomen.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef DonRaja het volgende:
Gewoon simpel en dat geldt voor beide kanten: Als je stoer genoeg bent om te provoceren, moet je ook reacties verwachten. Ik ben niet stoer...
Ik dacht dat donkere mensen automatisch stoer zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef DonRaja het volgende:
Wat zijn ze ontmaskerd?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk ook niet echt dat die gasten van het shirtje dit hebben zien aankomen.
Al is het wel erg dom als je ook nog eens uit de buurt van Rotterdam komt.
Ze zijn ondergedoken, hele dag ME in de wijk. Familie krijgt politiebescherming.quote:
Hoezo niet zien aankomen?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Stuur eens een link?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn ondergedoken, hele dag ME in de wijk. Familie krijgt politiebescherming.
Wat is er gebeurd dan? Heb iets gemist geloof ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat voor link moet je hebben?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stuur eens een link?![]()
Helemaal ontgaan, wist wel van die foto en we hebben er hier al over gesproken maar wist niet dat het bekend was geworden wie het waren.
Zwijndrecht hooligansquote:Op maandag 21 januari 2013 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
gvd.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn ondergedoken, hele dag ME in de wijk. Familie krijgt politiebescherming.
Ik denk eerder gewoon niet goed nagedacht over hun grapje en de mogelijk consequenties.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo niet zien aankomen?
Ze hebben hun hoofd eruit gepaint, dus konden wel weten toch?
Of zijn ze echt zo hersenloos?
Ik denk dat ze de mogelijke consequenties prima kenden, ze hebben immers niet voor niets hun hoofden eruit geshopt.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk eerder gewoon niet goed nagedacht over hun grapje en de mogelijk consequenties.
Wij krijgen alleen klappen van bedrogen vrouwen...quote:Op maandag 21 januari 2013 00:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht dat donkere mensen automatisch stoer zijn.
Op zijn minst kleding aandoen die je nooit aandoet.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk eerder gewoon niet goed nagedacht over hun grapje en de mogelijk consequenties.
Ja niet van het internet.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou waar heb je het vandaan dan het nieuws van die ME?
Je hebt toch niet al dat hout voor niets versleept?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij krijgen alleen klappen van bedrogen vrouwen...
Ja dat is wel waar. Alleen best dom.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedrogen vrouwen.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij krijgen alleen klappen van bedrogen vrouwen...
Klaarblijkelijk dachten ze dat het zou voldoen. Als ze dit hadden voorzien hadden ze wel wat meer gepaint.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de mogelijke consequenties prima kenden, ze hebben immers niet voor niets hun hoofden eruit geshopt.
Ja, maar hoe zijn ze er dan achter gekomen?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk dachten ze dat het zou voldoen. Als ze dit hadden voorzien hadden ze wel wat meer gepaint.
Dus dat, is weer een get-out-of-jail-for-free cardquote:Op maandag 21 januari 2013 00:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt toch niet al dat hout voor niets versleept?
Denk dat bekenden van hun, die Feyenoorders zijn, geNSB'ed hebben. Altijd stoer om je hooligan matties nieuwe doelen door te geven.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar hoe zijn ze er dan achter gekomen?
Via hun eigen facebook, twitter of vriendengroep??quote:Op maandag 21 januari 2013 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee en verderquote:Op maandag 21 januari 2013 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een goedkope ripoff die Hobbit film trouwens. De jaren 80 Russische versie is nog beter ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:42 schreef Caland het volgende:
Als die gasten uit Amsterdam kwamen was er niks aan het handje geweest.
Kwamen ze ook nog uit Rotterdam?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:42 schreef Caland het volgende:
Als die gasten uit Amsterdam kwamen was er niks aan het handje geweest.
Zwijndrecht.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kwamen ze ook nog uit Rotterdam?
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kwamen ze ook nog uit Rotterdam?
Delft staat ook al op dat plaatje hoor. Ik stuur Caland dan ook wekelijks mijn lunchgeld om mij te sparen.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Delft staat ook al op dat plaatje hoor. Ik stuur Caland dan ook wekelijks mijn lunchgeld om mij te sparen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Delft staat ook al op dat plaatje hoor. Ik stuur Caland dan ook wekelijks mijn lunchgeld om mij te sparen.
Ik ben allang blij dat ik er nooit meer hoef te werken. Wat een klotecentrum.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Stoere gozer is dat man.quote:
Bedanktquote:Op maandag 21 januari 2013 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wow. Stoere gozer is dat man.
Hij wilt een mannenwereld.
Ok.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:57 schreef Caland het volgende:
Oh Requiem for a dream is op TV.
Gemist helaas. Goede film wel.
Ik ken enkel de soundtrack.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:57 schreef Caland het volgende:
Oh Requiem for a dream is op TV.
Gemist helaas. Goede film wel.
Matigquote:Op maandag 21 januari 2013 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hopelijk is die niet zo eentonig als de soundtrack van je moeder.
OWWWWWWW BRRRRAAAA BRRRAAAAAquote:Op maandag 21 januari 2013 01:02 schreef Caland het volgende:
Bijna net zo matig als je moeder vannacht.
quote:Op maandag 21 januari 2013 01:02 schreef Caland het volgende:
Die had ik in mijn hoofd al bedacht dus of je vindt mijn humor goed of ook deze was meer dan matig.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:02 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al kan ik mij er niet meer zo druk om maken sinds Kapiteintje beweerde mijn vader te zijn.
Wil je nu gaan studeren beste Kapi?quote:Op maandag 21 januari 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Rens zeg ff dat ik moet gaan studeren
Ik wil 't weer hervatten.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil je nu gaan studeren beste Kapi?
Totaal niet origineel. Zo zou ik jouw humor wel kunnen bestempelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die had ik in mijn hoofd al bedacht dus of je vindt mijn humor goed of ook deze was meer dan matig.
Ik ga hier grappen maken. Dus ga leren of geniet van mij goede grappen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil 't weer hervatten.Ik heb alleen ff je support nodig om me ertoe te zetten.
Ach joh! Morgen weer een nieuwe dag, ik moet ook nog dingen voor het vak ICT doen maar goed...quote:Op maandag 21 januari 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil 't weer hervatten.Ik heb alleen ff je support nodig om me ertoe te zetten.
Daar had Rens ook last van, nu zit hij op het MBO. Dus tenzij je (volledig begrijpelijk) Rens zijn klasgenoot wil worden, ga je per direct aan je studie.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
havenslaafquote:Op maandag 21 januari 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Betere motivatie om hier weg te zijn had ik niet kunnen krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga hier grappen maken. Dus ga leren of geniet van mij goede grappen.
Snap je, nee man ik moet echt ff doorknallen nog een uurtje.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach joh! Morgen weer een nieuwe dag, ik moet ook nog dingen voor het vak ICT doen maar goed...
Nee dat is mbo mentaliteit. Jij hoort daar niet bij, jij wilt bij de elite horen. Dus studeren!
quote:Op maandag 21 januari 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Betere motivatie om hier weg te zijn had ik niet kunnen krijgen.
of net als GGMM op je 27e bij de Burger Kingquote:Op maandag 21 januari 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar had Rens ook last van, nu zit hij op het MBO. Dus tenzij je (volledig begrijpelijk) Rens zijn klasgenoot wil worden, ga je per direct aan je studie.
Hoe noem je een Turk/Irakees zonder eigen land?quote:Op maandag 21 januari 2013 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga hier grappen maken. Dus ga leren of geniet van mij goede grappen.
OHWWW SHIT BRRRRquote:Op maandag 21 januari 2013 01:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of net als GGMM op je 27e bij de Burger King
MrStyloquote:Op maandag 21 januari 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe noem je een Turk/Irakees zonder eigen land?
Ja toch.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Betere motivatie om hier weg te zijn had ik niet kunnen krijgen.
Je moeder.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe noem je een Turk/Irakees zonder eigen land?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |