Eerst zei hij dat hij ook met ruim verlies zou komen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is echt K weer dus begrijp het wel
Hoe dik moeten die remblokken zijn?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:43 schreef Caland het volgende:
Ja is echt.
http://www.dumpert.nl/med(...)em_volvo_trucks.html
Vette shit.
De rest komt wel?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet de weg op willen nu.
Dit dusquote:Op zondag 20 januari 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heel veel grote schijven.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe dik moeten die remblokken zijn?
Die moeten wel. Koeman heeft al geld genoeg.quote:
Ik heb net ook weer de vreemdste capriolen moeten uithalen om niet weg te slippen. Geen winterbandjes en aardig kaal + stuifsneeuw en ijzel is niet echt een geweldige combinatie.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister bij een maatje in de auto met écht gladde banden, veel te glad om ooit door de APK heen te komen glad zeg maar, en die lul woont ook nog in het veld waar niet gestrooid wordtquote:Op zondag 20 januari 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb net ook weer de vreemdste capriolen moeten uithalen om niet weg te slippen. Geen winterbandjes en aardig kaal + stuifsneeuw en ijzel is niet echt een geweldige combinatie.
Ik kan hem ook geen ongelijk geven, maar bij een 0-3 overwinning had hij het risico vast wel genomen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn zo camera geil of komen van dichtbij
Erg slap ja dat hij zijn leven niet riskeert om bij Studio Haakneus aan tafel te gaan zittenquote:
mbo, waarschijnlijk krijgen ze vrij.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Erg slap ja dat hij zijn leven niet riskeert om bij Studio Haakneus aan tafel te gaan zitten
En morgen ga jij zelf waarschijnlijk niet naar school omdat je het te koud vind.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
mbo, waarschijnlijk krijgen ze vrij.
Koeman is zo vaak ergens aan tafel gaan zitten als hij had verloren, ik geef hem deze keer groot gelijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Erg slap ja dat hij zijn leven niet riskeert om bij Studio Haakneus aan tafel te gaan zitten
En morgen ga jij zelf waarschijnlijk niet naar school omdat je het te koud vind.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kunt beter thuis zitten dan dat je mbo doet.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga gewoon elke dag met de auto naar school boelerquote:Op zondag 20 januari 2013 21:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Misschien wel, maar hij zit in een club in Rotterdam nu want ik dacht hij in Blaricum woont, dus thuis komen doet hij vanavond nietquote:Op zondag 20 januari 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan hem ook geen ongelijk geven, maar bij een 0-3 overwinning had hij het risico vast wel genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |